Arnold Buzdygan pozwał Wikipedię

GrEgOR

Właśnie słyszałem w radiu, że Arnold Buzdygan pozwał Wikipedię za to, że
nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu. Aż się
dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj
się nie pochwalił :)
Pzdr.
--
| ..:::GrEgOR:::.. | gg : 158333 |

PesTYcyD

Nihil Novi, trol to trol i trolem pozostanie. Amen.

kffiatek

PesTYcyD pisze:

> Nihil Novi, trol to trol i trolem pozostanie. Amen.

Kurcze, że ktoś może mieć czas, pieniądze i chęci na te wszystkie pozwy,
własne dochodzenia, fotografowanie ludzi, trollowanie i co tam jeszcze o
nim piszą... Czasem sobie myślę, że wystarczy utrafić w dobrym miejscu,
w dobrym czasie z jakimś wybrykiem (lub kilkoma) i zostaje się
najsławniejszym trollem usnetu. Potem już nikt nie sprawdza co z tych
opowieści jest prawdą, a co ktoś tam wymyślił, żeby podsycić legendę.
Myślę, że za kilka lat ktoś napisze "aaa, to ten co piorunami z dupy
strzelał" i też nikt nie będzie wątpił w prawdziwość.

Kffiatek

Dominik Mirowski

kffiatek wystukał(a):

> [...]
> trollem usnetu. Potem już nikt nie sprawdza co z tych
> opowieści jest prawdą, a co ktoś tam wymyślił, żeby podsycić

W Rosji strzelają do spamerów... Może u nas będzie "kto ustrzeli trolla" ??
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

zbisa

Użytkownik "kffiatek" <kffia...@spam.op.pl> napisał w wiadomości

> Kurcze, że ktoś może mieć czas, pieniądze i chęci na te wszystkie pozwy,
> własne dochodzenia, fotografowanie ludzi, trollowanie i co tam jeszcze o
> nim piszą...

a gdyby tak został prezydentem...

--
serdeczności! zbisa

SOCAR

Dnia Tue, 13 Nov 2007 17:29:52 +0100, GrEgOR napisał(a):

> [...]
> nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu. Aż się
> dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj

ROTFLMAO :D
--
SOCAR

Arek

Użytkownik GrEgOR napisał:

> Właśnie słyszałem w radiu, że Arnold Buzdygan pozwał Wikipedię za to, że
> nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu.

Jak zwykle dziennikarze coś przekręcą byle tylko było sensacyjnie.
Żąda usunięcia artykułu na czas procesu a gdyby administratorzy nie
zrealizowali nakazu sądu to wyłączenia domeny wikipedia.pl

> Aż się dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie
> no i tutaj się nie pochwalił :)

Musiałbym zamieścić gdzieś z 70 takich notek, a ciągle dochodzą nowe.
Wtedy to bym bez wątpienia zaspamowałbym stronę i grupę tylko
informacjami o procesach :(

pozdrawiam
Arek

--

www.hipnoza.info

Arek

Użytkownik kffiatek napisał:

> Kurcze, że ktoś może mieć czas, pieniądze i chęci na te wszystkie pozwy,
> własne dochodzenia, fotografowanie ludzi, trollowanie i co tam jeszcze o
> nim piszą... Czasem sobie myślę, że wystarczy utrafić w dobrym miejscu,

Słusznie zauważyłeś "co tam jeszcze o nim piszą".
A to, że nijak się to ma do rzeczywistości to przecież inna para kaloszy.

[..]

> strzelał" i też nikt nie będzie wątpił w prawdziwość.

Z tym nikt to przesadziłeś.
Inteligentni ludzie się zastanowią i nie dadzą się nabrać.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Message has been deleted

Arek

Użytkownik GrEgOR napisał:

> [...]

> no i tutaj się nie pochwalił :)

Musiałbym zamieścić gdzieś z 70 takich notek, a ciągle dochodzą nowe.
Wtedy bez wątpienia zaspamowałbym i swoją stronę i grupę tylko

zbisa

Użytkownik "Arek" <ar...@eteria.net> napisał w wiadomości

> Musiałbym zamieścić gdzieś z 70 takich notek, a ciągle dochodzą nowe.

Ty to masz dopiero ciekawe hobby....

--
serdeczności! zbisa

Cyneq

GrEgOR napisał(a):

> [...]
> nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu. Aż się
> dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj

Nie wiem czy sie pochwalił, ja mam tego pajaca w KFie. Podobno nie
jestem w tym odosobniony :P

--
Cyneq

Ziemo

GrEgOR pisze:

> Właśnie słyszałem w radiu, że Arnold Buzdygan pozwał Wikipedię za to, że
> nazwano go tam trollem.

Hehe dobre, ale wcale mnie to nie zdziwiło, trzeba pracować na miano
tego pierwszego, bo konkurencja rośnie ;)

--
Ziemo

SOCAR

Dnia Wed, 14 Nov 2007 08:50:11 +0100, Cyneq napisał(a):

>Podobno nie
> jestem w tym odosobniony :P

Indeed :-)

--
SOCAR

Olgierd

Dnia Wed, 14 Nov 2007 09:04:56 +0100, Ziemo napisał(a):

> Hehe dobre, ale wcale mnie to nie zdziwiło, trzeba pracować na miano
> tego pierwszego, bo konkurencja rośnie

Kto taki pozwał? ;-)

Swoją drogą pozew kulą w płot. Jeśli już to powinien pozywać Wikimedia
Foundation Inc., a nie stowarzyszenie, które de facto w sprawie Wikipedii
niewiele ma do powiedzenia.

PS notka u mnie była http://olgierd.bblog.pl/
wpis,haslo;na;wikipedii;naruszeniem;dobr;osobistych,7609.html ale nie
wrzucałem na grupę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

Olgierd

> [...]

> nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu. Aż się
> dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj

Słuchajcie i podziwiajcie, oto jest Słowo:
http://www.radio.wroclaw.pl/articles/view/1529/znany-internauta-sadzi-sie-
z-wikipedia-oburza-sie-ze-nazywaja-go-trollem

zbisa

Użytkownik "Olgierd" <no.email...@olgierdrudak.com> napisał w
wiadomości news:fhec79$7kr$3...@inews.gazeta.pl...

> Słuchajcie i podziwiajcie, oto jest Słowo:

http://www.radio.wroclaw.pl/articles/view/1529/znany-internauta-sadzi-sie-
> z-wikipedia-oburza-sie-ze-nazywaja-go-trollem

ale tam jest mowa o jakimś Alfredzie B. (słuchaj 14 i 40 sekunda)... :-)))

--
serdeczności! zbisa

click

Olgierd napisał(a):

> Słuchajcie i podziwiajcie, oto jest Słowo:
> http://www.radio.wroclaw.pl/articles/view/1529/znany-internauta-sadzi-sie-
> z-wikipedia-oburza-sie-ze-nazywaja-go-trollem

eee to jest o jakims Alfredzie ;)
--
c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;)
"Who wants to pedal bike uphill?

Olgierd

Dnia Wed, 14 Nov 2007 09:49:40 +0100, click napisał(a):

> eee to jest o jakims Alfredzie

To lokaj jest.

kffiatek

Olgierd pisze:

> sie-

> To lokaj jest.

Nie lokaj, tylko myślę, że to jest tak samo dobry artykuł, jak ten
ostatnio o "zawaleniu dachu" w Magnolii.
Nie znam dokładnie sprawy Arnolda B. (tyle wiem, co legenda niesie), ale
jak założyć, że tak samo dobrze ustalają fakty, jak dane osobowe, to
można to wyrzucić do kosza bez czytania.

pozdro
--
Kffiatek

zapi...@gmail.com

buehaheuheaue, oficjalnie umarłem ;]

Dominik Mirowski

Olgierd wystukał(a):

> To lokaj jest.

Ale i tak, najlepsi lokaje to Igory ;).

kffiatek

zapi...@gmail.com pisze:
> buehaheuheaue, oficjalnie umarłem ;]

Uważam, że aby ocenić jakąkolwiek sytuację w miarę obiektywnie, trzeba
na nią spojrzeć indywidualnie, bez swoich prywatnych odczuć. Na przykład
odsunąć na chwilę to, że nikt nie lubi trolli, ludzi którzy grożą, robią
przekręty i fotografują innych bez ich zgody.
Nie ufam komuś, kto nie zadaje sobie trudu, by wpisać "Buzdygan" w
googlach i zobaczyć jak facet ma na imię (zmierz ile czasu to zajmuje),
a tworzy o nim informację dla mediów. Skoro tu mu się nie chciało dociec
prawdy, to dlaczego miałbym z tego wywnioskować, że dalsza część
informacji jest prawdziwa? Mój dopuszczalny margines błędu został
przekroczony.

Za dużo już tych farmazonów mediach. Dziennikarstwo to nie zawód, w
którym pitolenie bzdur powinno być społecznie akceptowane. Potem
słuchasz takich pierdół i pół biedy, jak potrafisz wyłowić z nich
prawdę, ale co jak nie masz wiedzy w danym temacie? Fajnie byłoby
polegać na rzetelności dziennikarza... a tu na każdym kroku fuszerka.

Kffiatek

"Rafał \"SP\" Gil"

GrEgOR pisze:

> dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj
> się nie pochwalił :)

W radio Mongolia mówili, że poddał się leczeniu, gdyż było to
nieuniknione.
--
Rafał "SP" Gil

CZACHO

Witam,

> [...]

> nazwano go tam trollem. Żąda zamknięcia strony na czas procesu. Aż się
> dziwię, że jeszcze tej notki nie umieścił na swojej stronie no i tutaj

Ta... moze w koncu sad rozstrzygnie czy jest trollem cz nie :>
Ale bedzie polewka, jak urzedowo to zostanie potwierdzone ;P

--
.-. Pozdrawiam - CZACHO - czacho[at]krzyki.net .-.
'=(0.0)=' This article was originally typed in VIM - Vi IMproved. '=(0.0)='