naprawa zamka błyskawicznego

Marcin

Może to głupie pytanie, ale gdzie we Wrocławiu można naprawić zamek
błyskawiczny? Zależy mi właśnie na naprawie, nie na wszywaniu nowego...

Tomek

Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości

> Może to głupie pytanie, ale gdzie we Wrocławiu można naprawić zamek
> błyskawiczny? Zależy mi właśnie na naprawie, nie na wszywaniu nowego...

Może też zadam głupie pytanie, ale czy zamek błyskawiczny opłaca się naprawiać?
Napisz może od czego jest ten zamek, bo gdzie indziej naprawia się od płaszcza a
jeszcze gdzie indziej od torby czy portfela.

T.

Krystian

On 19 Lip, 21:38, "Tomek" <labeo7_US...@poczta.onet.pl> wrote:

> Może też zadam głupie pytanie, ale czy zamek błyskawiczny opłaca się naprawiać?
> T.

To zależy co jest do wymiany.
Jak zęby powypadały to już tylko wymiana
Jak maszynka pękła to można kupić i wstawić. W pasmanteriach są
dostępne. Ja kupowałem przy Nowowiejskiej/Wygodnej
Czasami jak nie zapina się, to lekko zacisnąć maszynkę (ale tylko te
metalowe)
Krótkotrwała taka naprawa, bo pewnie pęknie niedługo.

Marcin

> Może też zadam głupie pytanie, ale czy zamek błyskawiczny opłaca się naprawiać?
> Napisz może od czego jest ten zamek, bo gdzie indziej naprawia się od płaszcza
> a jeszcze gdzie indziej od torby czy portfela.

Od plecaka. Nie wiem czy się opłaca. Zawsze to mniej roboty niż wszywanie
nowego. A jeśli ktoś się na tym zna i to robi to wolałbym naprawę - stąd to
pytanie. Dla fachowca to pewnie dwie minuty roboty.

> To zależy co jest do wymiany.
> Jak zęby powypadały to już tylko wymiana
> Jak maszynka pękła to można kupić i wstawić.

Tylko suwak wypadł i część zamka jest lekko wygięta, ząbki nie wypadły.

Krystian

On 19 Lip, 20:55, "Marcin" <mmarcin1WYTNI...@onet.eu> wrote:
> Może to głupie pytanie, ale gdzie we Wrocławiu można naprawić zamek
> błyskawiczny? Zależy mi właśnie na naprawie, nie na wszywaniu nowego...
> Pozdrawiam

To chyba każda krawcowa potrafi.

tunia

W dniu 2011-07-20 02:49, Marcin pisze:

> Tylko suwak wypadł i część zamka jest lekko wygięta, ząbki nie wypadły.

Zakład Usługowy Krawiecko-Szewski Polkat

Bardzka 30, Wrocław, tel: 71 727 83 32

Naprawili mi kilka zamków, które pierwotnie chciałam wymienić

tunia

Marek Wodzinski

On Tue, 19 Jul 2011, Marcin wrote:

> Może to głupie pytanie, ale gdzie we Wrocławiu można naprawić zamek
> błyskawiczny? Zależy mi właśnie na naprawie, nie na wszywaniu nowego...

Mi 'regenerował' szewc na Partyzantów, obok cukierni. Zamki wytrzymały po
tym jeszcze kilka lat codziennego otwierania/zamykania.

Pozdrawiam

Marek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

J.F

Użytkownik "Tomek" napisał w

>Może też zadam głupie pytanie, ale czy zamek błyskawiczny opłaca się
>naprawiać?

Gdyby sie dalo, to pewnie by sie oplacalo.

Zalozenie nowego suwaka wydaje sie znacznie prostsza robota niz prucie
reszty.

Niestety - nawet te naprawy nie sa takie proste.

J.

mister

W dniu 2011-07-19 20:55, Marcin pisze:

> Może to głupie pytanie, ale gdzie we Wrocławiu można naprawić zamek
> błyskawiczny? Zależy mi właśnie na naprawie, nie na wszywaniu nowego...

w hali strzegomskiej, za jakies smieszne grosze.

M&C

W dniu 2011-07-20 11:31, tunia pisze:

> Zakład Usługowy Krawiecko-Szewski Polkat
>
> Bardzka 30, Wrocław, tel: 71 727 83 32
>
> Naprawili mi kilka zamków, które pierwotnie chciałam wymienić

Wymiany też robią? Mam do wszycia dość trudny do plecaka i bardzo trudny
do butów (ponoć jakaś specmaszyna do cholewek potrzebna - zwykła szewska
nie da rady).

Cyprian

tunia

W dniu 2011-07-20 17:31, M&C pisze:
Robią, ale to taniocha (cena adekwatna do jakości usług)
Kaletnictwo i takie tam uprawia szewc przy Orzechowej -zaraz przy szkole

tunia

ada.h...@gmail.com

czasem wystarczy zwykła krawcowa :)
w mojej, tygodniowej kurtce, nie chciał się zasuwać zamek i miałam go już wymieniać, ale Pani krawcowa spróbowała wymienić suwak i działa! :) bez babrania się z wypruwaniem i wszywaniem nowego zamka, a niekiedy taki zabieg jest niemożliwy albo bardzo utrudniony.
u mnie skończyło się na szczęście na 10zł za nowy suwak, a nie na 45zł za wszywanie nowego zamka.
Tak więc najpierw próbujcie z suwakami ;-)

Polecam Panią krawcową z Pasażu Zielińskiego ;-)

pozdrawiam!