[gdzie] optyk okulary tanio i dobrze

0 wyświetleń

leon

nieprzeczytany,
3 paź 2006, 04:37:253.10.2006
do
Dzien dobry

Dobry i tani optyk we Wrocławiu?
(taki który nie wciska szkieł po 120 zł za szt (w indeksie,
jednoogniskowe) )

pozdrawiam

Marcin "Kenickie" Mydlak

nieprzeczytany,
3 paź 2006, 14:19:143.10.2006
do
> Dobry i tani optyk we Wrocławiu?
> (taki który nie wciska szkieł po 120 zł za szt (w indeksie,
> jednoogniskowe) )

Ja ostatnie patrzałki robiłem w Fielmannie (Galeria Dominikańska).
Za okulary ze szkłami fotochrom, zapłaciłem 229zł (149 za szkła i 70 za
oprawki).
Robocizny żadnej nie liczą, badanie wzroku również darmowe. Oprawek mają od
cholery i ciut ciut.

Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Nowe wiadomości: 0