Włodek Szczęsny nie żyje

Martinco

http://www.wkw.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=2

W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny, taternik i żeglarz. Był
organizatorem i uczestnikiem wielu wypraw, podczas których odwiedzi
m.in. Antarktydę, Grenlandię, Islandię, Spitsbergen, Himalaje, Tybet,
Patagonię, Ziemię Ognistą. W naszej pamięci zapisał się jako inicjator i
dusza wrocławskich "Spotkań z górami", odbywających się nieprzerwanie od
12 lat na Politechnice Wrocławskiej, i szef firmy "Skalnik".

[*]

Martinco

Olgierd

Dnia Fri, 18 Jan 2008 16:05:49 +0100, Martinco napisał(a):

> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
> górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny, taternik i żeglarz.

Szkoda, sympatyczny gość był.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

JaMyszka

On 18 Sty, 16:05, Martinco <martinWYTNI...@poTOczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> dusza wrocławskich "Spotkań z górami", odbywających się nieprzerwanie od
> 12 lat na Politechnice Wrocławskiej, i szef firmy "Skalnik".

Dla mnie też szokiem było, jak się dowiedziałam :(
No cóż, dobrzy ludzie nie żyją długo...
[']
JM

Waldek Brygier

Martinco wrote:
> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię
> Ognistą, w górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny

Wiele razy pomógł nam w organizacji imprez turystycznych...
['] ['] [']

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Arek

Użytkownik Martinco napisał:

> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
[..]

> 12 lat na Politechnice Wrocławskiej, i szef firmy "Skalnik".

Kurna człowieku!
Czy to jest grupa od wieszania klepsydr!?

Codziennie ginie/umiera setki tysięcy osób, czy to powód, żeby śmiecić
na grupach ?

zdegustowany
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

JaMyszka

On 18 Sty, 16:51, Arek <a...@eteria.net> wrote:

> [...]
> Czy to jest grupa od wieszania klepsydr!?
>
> Codziennie ginie/umiera setki tysięcy osób, czy to powód, żeby śmiecić

Jesteś durniejszy niż ustawa przewiduje!!
Owszem, dużo ludzi ginie, ale ja ich nie znam i nie pochodzą z
Wrocławia!
A ten wątek jest o _dobrym_ Człowieku i wymieniamy się tu informacją o
Jego tragicznym odejściu.
Wiem, że Go nie znałeś, boś za maluczki!
I obiecuję Ci, że i po Twojej śmierci będzie tu info, ale w innym
duchu.
Nie pozdrawiam

Waldek Brygier

> JaMyszka wrote:

Mysza...
Przynajmniej w takim temacie nie karm trolla...

Arek

Użytkownik JaMyszka napisał:

> Jesteś durniejszy niż ustawa przewiduje!!
> Owszem, dużo ludzi ginie, ale ja ich nie znam i nie pochodzą z
> Wrocławia!

A co mnie obchodzi czy Ty ich znaczy czy nie?
To nie powód by ktokolwiek nie szanował naszego czasu i zaśmiecał grupę
klepsydrami.

> A ten wątek jest o _dobrym_ Człowieku i wymieniamy się tu informacją o
> Jego tragicznym odejściu.

To go szanujcie a nie właźcie innym z buciorami do zupy żeby to rozgłaszać.

> Wiem, że Go nie znałeś, boś za maluczki!
> I obiecuję Ci, że i po Twojej śmierci będzie tu info, ale w innym
> duchu. Nie pozdrawiam

Możliwe, ale pewnie dlatego, że ja w tej grupie uczestniczę.

zdrówka
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Message has been deleted

Arek

Użytkownik JaMyszka napisał:
> Jesteś durniejszy niż ustawa przewiduje!!
> Owszem, dużo ludzi ginie, ale ja ich nie znam i nie pochodzą z
> Wrocławia!

A co mnie obchodzi czy Ty ich znasz czy nie?

Message has been deleted

Arek

> [...]

> duchu. Nie pozdrawiam

Możliwe, ale pewnie dlatego, że ja w tej grupie uczestniczę.

Andy

Zamilcz, smieciu !

mb

Użytkownik "Andy" <du...@dudek.de> napisał w wiadomości
> Zamilcz, smieciu !

akurat chyba ma racje ale moze sie nie znam
jestem wroclawianinem od urodzenia ale pana Szczesnego nie znam nawet ze
slyszenia, widac byla to postac znana szerzej li tylko w srodowisku
taternikow i informacja o jego smierci bardziej by pasowala na jakas grupe o
gorach

tak mi sie wydaje

oliveira

> Zamilcz, smieciu !

Nie lubię go i jego komentarze są nie na miejscu, ale twój poziom też
zaczyna porażać.
A wracając do tematu - tragedia, jakich wiele... Z szacunku nie powinno
się komentować.
Ale krótkie pytanie do tych pozerów, którzy tak szybko odpowiedzieli -
ilu z was pójdzie naprawdę zapalić świeczkę na cmentarz?
Szlag mnie trafia kiedy widzę te "onetowe" świeczki; znałeś/aś - idź na
pogrzeb, a nie pisz pierdoły w necie.

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Arek "arkadoo"

> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
> górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny, taternik i żeglarz.

Zapamietalem go jako bardzo sympatycznego czlowieka.

Arek
www.rower.fan.pl

Arek

Użytkownik oliveira napisał:
[..]

> znałeś/aś - idź na pogrzeb, a nie pisz pierdoły w necie.

Właśnie.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Lagoda

> Kurna człowieku!
> Czy to jest grupa od wieszania klepsydr!?

czekamy na Twoją

Dominik Mirowski

Arek wystukał(a):

> Codziennie ginie/umiera setki tysięcy osób, czy to powód, żeby
> śmiecić na grupach ?

A napisz szczerze, nasz ty trolu wrocławski, chciałbyś aby informacja o
twojej śmierci pozostała na tej grupie niezauważona ?? Uważam, ze Włodek był
o wiele bardziej wartościowym człowiekiem od ciebie i był znany naprawdę
wielu wrocławianom - pewnie nawet większej ilości niż ty ;p Tak więc uważam,
że informacja o jego śmierci to nie śmieć i przyjmuje ją ze smutkiem, tak
samo jak z pewną dozą radości przeczytał bym informację o twoim zejściu :].
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Ero Walensdorf

Użytkownik "Martinco" <martinW...@poTOczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> http://www.wkw.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=2
>
> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
> górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny, taternik i żeglarz.

Znałem Go i uważam jego odejście za wielką stratę.

EWa

Ero Walensdorf

Użytkownik "Arek" <ar...@eteria.net> napisał
> zdegustowany
> Arek

No widzisz - Jego znałem, a ciebie nie i nie chcę znać.
EWa

Arek

Użytkownik Dominik Mirowski napisał:

> A napisz szczerze, nasz ty trolu wrocławski, chciałbyś aby informacja o
> twojej śmierci pozostała na tej grupie niezauważona ??

Jest to mi kompletnie obojętne.

> Uważam, ze Włodek był o wiele bardziej wartościowym człowiekiem [..]

I te sprawy nie mają najmniejszego znaczenia.
To NIE JEST GRUPA OD WIESZANIA KLEPSYDR.

Zgadza się czy nie ?

> Tak więc uważam, że informacja o jego śmierci to nie śmieć
> i przyjmuje ją ze smutkiem, tak samo jak z pewną
> dozą radości przeczytał bym informację o twoim zejściu :].

To może powinieneś zacząć jakąś terapię?

zdrówka
Arek

p.s.

Poproszę o Twój adres jaki mam podać sądowi do przesłania kopi pozwu.

Arek

Użytkownik Ero Walensdorf napisał:

> No widzisz - Jego znałem, a ciebie nie i nie chcę znać.

I dlatego uważasz, że upoważnia Cię to do wejścia każdemu do chaty i
przybicia klepsydry na drzwiach od salonu ?

Arek

--

www.hipnoza.info

Waldek Brygier

oliveira wrote:
> Ale krótkie pytanie do tych pozerów, którzy tak szybko odpowiedzieli -
> ilu z was pójdzie naprawdę zapalić świeczkę na cmentarz?

No to jako jeden z pierwszych pozerów, odpowiem Ci: ja.

Martinco

Arek napisał(a):

> I dlatego uważasz, że upoważnia Cię to do wejścia każdemu do chaty i
> przybicia klepsydry na drzwiach od salonu ?

Czy ktos Ci wiesza klepsydrę w salonie ? Co Ty w ogóle piszesz ?
Nie każdy musi znać Włodka, i wcale nie był znany tylko w swiatku
taterniczym, ale również podróżniczym i górskim.

Był i jest znanym Wrocławianinem, twórcą sieci sklepów
podróżniczo-górskich "Skalnik" - może kojarzysz - to będzie łatwiejsze
zadanie.

Tą przykrą informację zamieściłem na tej grupie bo tematycznie się wiąże
z nią. Odszedł znany Wrocławianin.

Jutro z tego co wiem pojawi się wspomnienie w "Gazecie Wrocławskiej",
nie wiem jak Wyborcza.

"Spotkania z Górami" będą kontynuowane. W najbliższy wtorek odbędzie się
pokaz slajdów.

Martinco

Lot

On 2008-01-18 20:51:50 +0100, Arek <ar...@eteria.net> said:

> Poproszę o Twój adres jaki mam podać sądowi do przesłania kopi pozwu.

ROTFL

Pozwiesz interlokutora bo cieszyłby go widok twojej klepsydy ?
Wydaje mi się, że kto inny powinien udać się na terapię.

Lot

Marcin "Kenickie" Mydlak

> Możliwe, ale pewnie dlatego, że ja w tej grupie uczestniczę.

Ani nikt Cię tu siłą nie trzyma, ani tym bardziej, pl.regionalne.wroclaw nie
jest twoją własnością w jakiejkolwiek części.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

Arek

Użytkownik Lot napisał:

> Pozwiesz interlokutora bo cieszyłby go widok twojej klepsydy ?
> Wydaje mi się, że kto inny powinien udać się na terapię.

Nie za to. On doskonale wie za co.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Arek

Użytkownik Martinco napisał:

> Czy ktos Ci wiesza klepsydrę w salonie ? Co Ty w ogóle piszesz ?
> Nie każdy musi znać Włodka, i wcale nie był znany tylko w swiatku
> taterniczym, ale również podróżniczym i górskim.

I co z tego?

> Był i jest znanym Wrocławianinem, twórcą sieci sklepów
> podróżniczo-górskich "Skalnik" - może kojarzysz - to będzie łatwiejsze
> zadanie.

I co z tego?

> Tą przykrą informację zamieściłem na tej grupie bo tematycznie się wiąże
> z nią. Odszedł znany Wrocławianin.

Nie, nie wiąże się.
Codziennie odchodzi kilkaset jeśli nie kilka tysięcy wrocławian, dla
kogoś znanych. Czy to powód by zaśmiecać innym głowy informacjami o tym?
Nie, bo nigdy nic nie wnieśli do naszej grupy.

Zapytam inaczej - może zrozumiesz - czy on dał Ci upoważnienie by po
swojej śmierci zaśmiecać tą informacją głowy obcych mu ludzi ?

Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Grzegorz Chyla

> W dniu 17 stycznia 2008 r. zginął w trakcie wyprawy na Ziemię Ognistą, w
> górach Cordillera Darwin Wodzimierz Szczęsny, taternik i żeglarz.

mogę tylko powiedzieć że parę razy byłem na "Spotkaniach z Górami" i
zawdzięczam Mu wiele wrażeń...

Grzegorz Chyła

Arek

Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

> Ani nikt Cię tu siłą nie trzyma, ani tym bardziej, pl.regionalne.wroclaw nie
> jest twoją własnością w jakiejkolwiek części.

Ale przecież nie tego dotyczyło moje przypuszczenie.

Arek

--

www.hipnoza.info

Paulinka

Arek pisze:

> Nie, bo nigdy nic nie wnieśli do naszej grupy.

Grupa jest publiczna, moderatorem nie jesteś, zmarł człowiek, który dla
jakiejś części wrocławian był kimś ważnym. Jak Cię bardziej interesują
wątki o wrocławskich korkach i pogodzie, to skup się na tym. Żenujący
jesteś. BTW jak Ci ileś osób pisze, że jesteś durniem, warto się jednak
nad tym zastanowić.

--

Paulinka

Marcin "Kenickie" Mydlak

Użytkownik "Arek" <ar...@eteria.net> napisał w wiadomości

> I dlatego uważasz, że upoważnia Cię to do wejścia każdemu do chaty i
> przybicia klepsydry na drzwiach od salonu ?

Już Ci odpisałem wyżej na temat "twojej" grupy.

Marcin "Kenickie" Mydlak

> Jest to mi kompletnie obojętne.
> I te sprawy nie mają najmniejszego znaczenia.
> To NIE JEST GRUPA OD WIESZANIA KLEPSYDR.

TO JEST GRUPA O WROCŁAWIU! CZYLI W GŁÓWNEJ MIERZE, A MOŻE PRZEDE WSZYSTKIM O
LUDZIACH KTÓRZY TO MIASTO TWORZĄ!

Arek

Użytkownik Paulinka napisał:
> Grupa jest publiczna,

Nie znaczy to, że można publicznie ją kalać.

> moderatorem nie jesteś,

Nie jestem, gdybym był, skasowałbym taki post natychmiast.

> zmarł człowiek, który dla jakiejś części wrocławian był kimś ważnym.

Codziennie umiera kilkaset-kilka tysięcy takich ludzi - nikogo to nie
upoważnia do zaśmiecania taką informacją innym głowy.

> Jak Cię bardziej interesują wątki o wrocławskich korkach i pogodzie,
> to skup się na tym.

Nie interesują, ale są częścią DYSKUSJI na tej grupie.
OGŁOSZENIA o czyjejś śmierci, zaginionym, zgubionym zwierzaku,
poszukiwaniu pracy/mieszkania/pracownika NIE SĄ.
Od tego jest INNA grupa.

> Żenujący jesteś.

Wielki ziew.

> BTW jak Ci ileś osób pisze, że jesteś durniem,
> warto się jednak nad tym zastanowić.

Zastanowiłem się. Co dalej?

zdrówka
Arek

--

www.hipnoza.info

Budyń

> Zastanowiłem się. Co dalej?

No, teraz skierowanie....

b.

Paulinka

Arek pisze:

> Nie znaczy to, że można publicznie ją kalać.

Nie ma grupy pl.regionalne.wroclaw.klepsydry
Jak umrze Miodek, Różewicz, Krajewski, Kolski i Janerka i jakiś
wrocławianin się tym na grupie podzieli, to z pewnością nie będzie to
kalanie grupy dyskusyjnej, a li tylko informacja dla użytkowników, że
odszedł ktoś dla miasta ważny.

> Nie jestem, gdybym był, skasowałbym taki post natychmiast.

Taki post merytorycznie jest ok, ale chyba masz za mały rozumek, żeby to
załapać.

> Codziennie umiera kilkaset-kilka tysięcy takich ludzi - nikogo to nie
> upoważnia do zaśmiecania taką informacją innym głowy.

Owszem umiera, ale nie wszyscy zasłużyli na to, by ich na forum
publicznym wspominać.

> Nie interesują, ale są częścią DYSKUSJI na tej grupie.
> OGŁOSZENIA o czyjejś śmierci, zaginionym, zgubionym zwierzaku,
> poszukiwaniu pracy/mieszkania/pracownika NIE SĄ.
> Od tego jest INNA grupa.

Jaka, jeśli możesz przybliżyć?

> Wielki ziew.

Rozumiem przyzwyczaiłeś się do tego, że w oczach reszty jesteś
kompletnym idiotą i nie robi to na Tobie wrażenia.

> Zastanowiłem się. Co dalej?

Teraz możesz się już tylko udusić własnym dobrym samopoczuciem.

> zdrówka

Z byle kim nie pije.
--

Paulinka

Sir Piernik

Arek napisał:
...>8
[....]

Moze wrocisz komentowac Onet?
Tam jest miejsce dla oszolomow!

Mimo wszystko pozdrawiam
Sir Piernik

Olgierd

Dnia Fri, 18 Jan 2008 21:39:41 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> wątki o wrocławskich korkach i pogodzie, to skup się na tym. Żenujący
> jesteś. BTW jak Ci ileś osób pisze, że jesteś durniem, warto się jednak

Proszę nie karmić Tego, co Wniósł coś do Tej Grupy ;-)

Paulinka

Olgierd pisze:

> Proszę nie karmić Tego, co Wniósł coś do Tej Grupy ;-)

Normalnie nie karmię, ale mną tąpnęło.
Raczej wyniósł, niż wniósł, z tego co zauważyłam.

--

Paulinka

Arek

Użytkownik Paulinka napisał:
> Nie ma grupy pl.regionalne.wroclaw.klepsydry

Nie ma.
Ale jest ogłoszenia.

> [...]
> wrocławianin się tym na grupie podzieli, to z pewnością nie będzie to
> kalanie grupy dyskusyjnej, a li tylko informacja dla użytkowników, że

Będzie to kalanie grupy.
Nie ma znaczenia KTO umrze.

> Taki post merytorycznie jest ok, ale chyba masz za mały rozumek, żeby to
> załapać.

Albo Ty, że nie jest.

> Owszem umiera, ale nie wszyscy zasłużyli na to, by ich na forum
> publicznym wspominać.

To Twoja subiektywna ocena. Kogoś innego może być przeciwna i w ten
sposób z grupy zrobi się słup ogłoszeniowy z klepsydrami.

> Jaka, jeśli możesz przybliżyć?

alt.pl.regionalne.wroclaw.ogloszenia

> Rozumiem przyzwyczaiłeś się do tego, że w oczach reszty jesteś
> kompletnym idiotą i nie robi to na Tobie wrażenia.

Wielki ziew.
Dostałaś od każdego mandat by wypowiadać się kim jestem
w oczach innych osób?

> Teraz możesz się już tylko udusić własnym dobrym samopoczuciem.

> Z byle kim nie pije.

Wielki ziew.

zdrówka
Arek

--

www.eteria.net

Paulinka

Arek pisze:

> Nie ma.
> Ale jest ogłoszenia.

Ogłoszenia *komercyjne*, bo innych na tej grupie nie uświadczysz.

> Będzie to kalanie grupy.
> Nie ma znaczenia KTO umrze.

To tylko świadczy o Twoim ignoranctwie.

> Albo Ty, że nie jest.

Jest, bo o faktach się nie dyskutuje, sorry Arek próbuje z nimi
nieudolnie walczyć.

> To Twoja subiektywna ocena. Kogoś innego może być przeciwna i w ten
> sposób z grupy zrobi się słup ogłoszeniowy z klepsydrami.

Jeszcze się ten enigmatyczny 'ktos' nie odezwał. Na razie Ty robisz z
siebie robisz durnia.

> alt.pl.regionalne.wroclaw.ogloszenia

A kto to czyta?

> Wielki ziew.
> Dostałaś od każdego mandat by wypowiadać się kim jestem
> w oczach innych osób?

*zawsze* się wypowiadam za siebie, dla mnie jesteś głupkiem. O faktach
się nie dyskutuje.

> Wielki ziew.
> zdrówka

Monotematyczny jesteś, ktoś Cię kiedyś zaprosił na piwo?

--

Paulinka

Arek

Użytkownik Paulinka napisał:

> To tylko świadczy o Twoim ignoranctwie.

Raczej o Twoim.

> Jeszcze się ten enigmatyczny 'ktos' nie odezwał. Na razie Ty robisz z
> siebie robisz durnia.

Odezwał. Już byli tacy co też uważali, że jak im lub komuś z ich
znajomych wydarzy się coś złego to mogą innym wejść na głowę, czy też
raczej do głowy.

> A kto to czyta?

A skąd mogę wiedzieć?

> *zawsze* się wypowiadam za siebie, dla mnie jesteś głupkiem. O faktach
> się nie dyskutuje.

Widzę, że oprócz nieumiejętności prowadzenia dyskusji masz jeszcze
bardzo krótką pamięć.
Przypomnę Ci Twoje zdanie, w którym nie tylko wypowiedziałaś się za
innych, ale nawet za mnie:

" Rozumiem przyzwyczaiłeś się do tego, że w oczach reszty jesteś
kompletnym idiotą i nie robi to na Tobie wrażenia."

> Monotematyczny jesteś, ktoś Cię kiedyś zaprosił na piwo?

To zaproszenie na piwo?

Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Andrzej

> To może powinieneś zacząć jakąś terapię?
>
> zdrówka
> Arek

Czy Ty jesteś ten słynny Arek Buzdygan co ma swoj profil na wikipedii nawet
?

Arek

Użytkownik Andrzej napisał:

> Czy Ty jesteś ten słynny Arek Buzdygan co ma swoj profil na wikipedii nawet

Jam Ci jest, ale niedługo go usuną.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Jacek Ostaszewski

Arek pisze:

> [...]
> Czy to jest grupa od wieszania klepsydr!?
>
> Codziennie ginie/umiera setki tysięcy osób, czy to powód, żeby śmiecić

Ty kretynie zdegustowany! PęknięTa rura nie jest śmieciem, a informacja
o śmierci człowieka, który tworzył z innymi to, co jest klimatem
wrocławskim - jest?!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Jacek Ostaszewski

Arek pisze:

> To NIE JEST GRUPA OD WIESZANIA KLEPSYDR.

Zależy od tego, komu się to należy, i kto wiesza. Ty nie musisz i nie
czytaj ich, pieniaczu debilny.

Olgierd

Dnia Sat, 19 Jan 2008 08:54:16 +0100, Jacek Ostaszewski napisał(a):

> Ty kretynie zdegustowany! PęknięTa rura nie jest śmieciem, a informacja
> o śmierci człowieka, który tworzył z innymi to, co jest klimatem
> wrocławskim - jest?!

Proszę nie karmić!
Czy naprawdę nie ma ciekawszych tematów niż życie umysłowe jakiegoś
człowieczka, który ma tupet ale nie ma rozumu?

Arek

Użytkownik Jacek Ostaszewski napisał:

> Ty kretynie zdegustowany! PęknięTa rura nie jest śmieciem,
> a informacja o śmierci człowieka, który tworzył z innymi to,
> co jest klimatem wrocławskim - jest?!

Zgadza się - *dyskusja* o pękniętej rurze nie jest śmieciem,
natomiast informacja o śmierci osoby nie uczestniczącej nigdy
w grupie - bez względu na to ilekolwiek klimatów, sklepów nie stworzył,
ile by gór nie przedreptał, chałup itd. itd. - jest śmieciem.
Wyjaśniałem to już i nie będę się powtarzał.

pozdrawiam
Arek

--

www.hipnoza.info

Arek

Użytkownik Jacek Ostaszewski napisał:

> Zależy od tego, komu się to należy, i kto wiesza. Ty nie musisz i nie
> czytaj ich, pieniaczu debilny.

Powtórzę swoje pytania
- czy w taki sposób okazujesz szacunek do zmarłego? Wciskaniem się do
łbów innych z informacją o jego śmierci i publicznym wyzywaniem tych,
którym się to nie podoba?
- Czy ten człowiek upoważnił Cię do zaśmiecania głów innych ludzi
informacją o jego śmierci?
- Czy jemu by się podobało to jak się teraz zachowujesz?

zdrówka
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

lemonka

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fmrc7t$ko0$1...@nemesis.news.tpi.pl...

[ciach]

Paulinka, on się karmi JAKIMKOLWIEK zainteresowaniem.
Ostaw go, nawet mnie się nie chce zniżać do jego poziomu i bawić się
jego klockami.
To oczywiste, że w grupie Wroclove wspominamy odejście Człowieka, który
był ważny bodaj dla grupy zapaleńców od czegoś tam. To z takich
pojedynczych zapaleńców składa się obraz miasta. Miasta Wroclove,
niekoniecznie Wrocław. Ale czy facet, który dzisiaj znowu zapomniał
podciągnąć rajtuzków i wziąć worka z muchomorkiem na kapcie i przez to
znowu go gdzieś nie wpuścili, czy on jest w stanie to pojąć? Raczej
nie, dlatego straszy Panią, sądem, starszym bratem, kolegą który kiedyś
chodził z siostrą kupla policjanta, wszystko jedno.

"Rafał \"SP\" Gil"

Arek pisze:

> Możliwe, ale pewnie dlatego, że ja w tej grupie uczestniczę.

Masz rację, dawno udowodniono, że każda grupa ma swojego trolla :P

ziemo

Arek pisze:

> OGŁOSZENIA o czyjejś śmierci, zaginionym, zgubionym zwierzaku,
> poszukiwaniu pracy/mieszkania/pracownika NIE SĄ.
> Od tego jest INNA grupa.

Twoje żale i mniej lub bardziej udane flejmy też NIE SĄ. Od tego jest
INNA grupa. A jednak piszesz. Autor tematu napisał w tym wątku 2 posty
które zaliczyłeś do śmieci, teraz wyjmij z kosza swoje i policz.

--
Ziemo

geyb

Szkoda, naprawdę szkoda.

g.

"Rafał \"SP\" Gil"

Arek pisze:

> Jam Ci jest, ale niedługo go usuną.

Buahahahahaha ... nie ma wyroku ... a ty zdaje się stwierdzasz
coś "spoza" niezapadłego wyroku ... kolejnej izyldzie troll w
ryj chce dać ?

Paulinka

lemonka pisze:

> [...]
>
> Paulinka, on się karmi JAKIMKOLWIEK zainteresowaniem.
> Ostaw go, nawet mnie się nie chce zniżać do jego poziomu i bawić się

Ja p.r.w. ze względu na tż-ta czytam, bo tu co rusz nowinki
motoryzacyjne, co gdzie naprawić etc., Arek to dla mnie była postać
enigmatyczna. Teraz już wiem, że para poszła w gwizdek.

> [...]
> był ważny bodaj dla grupy zapaleńców od czegoś tam. To z takich
> pojedynczych zapaleńców składa się obraz miasta. Miasta Wroclove,

Dlatego się wkurzyłam, bo pomimo tego, że człowieka nie znałam, to jak
widać dla wielu użytkowników tej grupy i jak sadzę dla jeszcze większej
liczby ludzi, którzy go znali to była jakaś ikona i ktoś b. ważny.

> [...]
> nie, dlatego straszy Panią, sądem, starszym bratem, kolegą który kiedyś
> chodził z siostrą kupla policjanta, wszystko jedno.

Nie obrażaj przedszkolaków! Dla mnie ten osobnik powinien się zamknąć w
Sanatorium pod Klepsydrą i mocno popukać w czółko.

--

Paulinka

GL

Arek pisze:
> [..]
>
> Kurna człowieku!
> Czy to jest grupa od wieszania klepsydr!?

Arek, w czasem po prostu nie wiesz, kiedy stulic pysk.

GL.

Message has been deleted

uriuk

Użytkownik "ziemo" napisał:

Mamy tutaj do czynienia z kilkoma problemami.
1.Jakis gosc ma problem z postrzeganiem swiata. Ogarnia go tylko wowczas
jesli jest uporzadkowany, a reszta uzytkownikow grupy robi mu na zlosc i
balagani w szufladkach i w zwiazku z tym ich tepi.
Tu sie wylania problem 2:
Zamiast wrzucic misia do KF i lekcewazyc jego posty czesc grupowiczow
dyskutuje z nim uzywajac argumentow merytorycznych. To jest bez sensu, bo
gdyby pacjent byl zrownowazony psychicznie toby nie produkowal swoich
postow. Zyje w swoim swiecie i usiluje go ogarnac tak jak potrafi, ale to
jego sprawa, ewentualnie jego terapeutu, po co to tu wyciagac?
3. Zginal nietuzinkowy, powszechnie znany facet, ktory potrafil cos
sensownego w zyciu zrobic. Byl znana we Wrocku postacia i mieszanie go w
jednym watku z taka "postacia" jak Arek uwazam za gruby nietakt. Nie ten
kaliber.

uriuk zniesmaczony

Olgierd

Dnia Sun, 20 Jan 2008 03:05:39 +0100, uriuk napisał(a):

> nietuzinkowy, powszechnie znany facet, ktory potrafil cos sensownego w
> zyciu zrobic. Byl znana we Wrocku postacia

Obawiam się, że ta inna osoba jest niestety o wiele powszechniej znana,
także poza granicami miasta, państwa, kontynentu.

geyb

Skomentuję to tak - gdy odchodzi nawet mniej znana postać, która jednak
zrobiła coś ważnego dla innych, która zaznaczyła się w historii miasta
lub społeczności, skłania mnie to do refleksji. Gdy znika ktoś, nawet
powszechnie znany, który nie zrobił niczego ważnego, a jego obecność
wynikała głównie z szumu, który wokół swojej osoby robił, takiej
refleksji brak. Na tym polega różnica. O Włodku Szczęsnym wielu z nas
będzie jeszcze długo pamiętać, tak jak do dziś pamiętamy o Jerzym
Kukuczce. O bluzgaczach maści wszelakiej szybko zapomnimy...

g.

MagdalenaST

"Arek" <ar...@eteria.net> wrote in message news:fmr052$87j$2...@news.onet.pl...

> I dlatego uważasz, że upoważnia Cię to do wejścia każdemu do chaty i
> przybicia klepsydry na drzwiach od salonu ?
>
> Arek

Co Twoim zdaniem powinno trafiac na te grupe? Co mozna "przybijac do drzwi
salonu"? Czemu tak razi Cie, gdy ludzie pisza tu o rzeczach dla nich
waznych, typu czyjas smierc, zaginiecie a nie przeszkadzaja tony zapytan o
wszelkie uslugi i zakupy?

Magda

Jacek Ostaszewski

MagdalenaST pisze:
> [...]
pisza tu o rzeczach dla nich
> waznych, typu czyjas smierc, zaginiecie a nie przeszkadzaja tony zapytan o

Niezły hucpiarz: ta grupa to jego salon!
Gdzie się rodzi i wychowuje takie pokractwo umysłowe?

click

Arek napisał(a):

> A co mnie obchodzi czy Ty ich znasz czy nie?
> To nie powód by ktokolwiek nie szanował naszego czasu i zaśmiecał grupę
> klepsydrami.

a jaki jest powod twojego smiecenia misiu?

--
c l i c k 'n' r i d e | jazda w lekkim poslizgu ;)
"Who wants to pedal bike uphill?

click

Arek napisał(a):

> - Czy ten człowiek upoważnił Cię do zaśmiecania głów innych ludzi
> informacją o jego śmierci?

a ty owszem masz upowaznienie?

Phantom

On 18.01.2008 16:51, Arek wrote:
> zdegustowany
> Arek

http://tinyurl.com/3bgsl4

Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji, ale chyba większość
bywalców grupy się zgodzi, że post, o który masz tyle pretensji, mieści
się w zakresie tematów dozwolonych w powyższym FAQ.

Phantom

click

Phantom napisał(a):

wiesz, Wielki Oskarzyciel twierdzi, ze grupa nie sluzy do
zamieszczania informacji
tylko dyskusji
ciekwym jak dyskutowac bez informacji

Arek

Użytkownik Phantom napisał:

> Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji, ale chyba większość
> bywalców grupy się zgodzi, że post, o który masz tyle pretensji, mieści
> się w zakresie tematów dozwolonych w powyższym FAQ.

To chyba przeoczyłeś to co jest napisane na samym początku:

"spektrum tematów jest szerokie, z jednym, ale stanowczym
wyjątkiem: *** nie wolno tu zamieszczać ogłoszeń ***. "
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

nie wolno tu zamieszczać ogłoszeń

I wszystko na temat.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Arek

Użytkownik MagdalenaST napisał:

> Co Twoim zdaniem powinno trafiac na te grupe?

Nie wiem.
Wiem co nie może trafiać na grupę i są to w *szczególności_ogłoszenia*
o czyjejś śmierci, zaginięciu i innej krzywdzie, poszukiwaniu/dawaniu
pracy, mieszkań, sprzedaży/kupnie itd.

> Czemu tak razi Cie, gdy ludzie pisza tu o rzeczach dla nich waznych,
> typu czyjas smierc, zaginiecie a nie przeszkadzaja tony zapytan o
> wszelkie uslugi i zakupy?

Z paru powodów.
Po pierwsze dlatego, że za dużo złych rzeczy dzieje się na świecie
i jeśliby każdy pokrzywdzony przez los lub innych zamieszczał tu
ogłoszenie tego typu to grupa zamieniłaby się w słup ogłoszeniowy.
Dlatego właśnie jest taki twardy warunek - bez ogłoszeń.

Po drugie dlatego, że wkurzają mnie ludzie, którzy w swoim totalnym
egoizmie uważają, że jak im lub ich bliskim/znajomym przytrafi coś złego
to mogą innym wejść na głowę i w kaloszach do zupy byle zwrócić na
siebie uwagę.

Po trzecie dlatego, że takie informacje można przekazać umieszczając je
w stopce swojej wiadomości. Trzeba tylko chcieć wziąć udział w dyskusji,
dać coś od siebie grupowiczom, a nie tylko zaśmiecać grupę.

Dlaczego nie przeszkadzają mi tony zapytań o usługi i zakupy?
Trochę przeszkadzają, ale rozumiem, że odpowiedzi na takie pytania mogą
być wartościowe nie tylko dla pytającego, ale także dla innych ludzi.
Nawet jeśli nie w tym momencie to ktoś może do tego wrócić w archiwum.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

wyciecia]bogarta@wp.pl syn Bogarta

"Arek" <ar...@eteria.net> wrote in message news:fn22gt$58e$1...@news.onet.pl...

Albo udajesz, albo na prawdę jest coś z tobą człowieczku bardzo nie tak...
Zresztą dużo wyjaśnia, że w swojej zaciętości potrafisz przeczytać tylko i
wyłącznie punkt 1.1 i ani linijki więcej. A szkoda, bo może zmilczałbyś:

"[...]
3.1. Jaka jest tematyka grupy?
Jest to grupa poświęcona rozmowom o Wrocławiu i województwie
dolnośląskim. Znajdę tu miejsce informacje praktyczne (imprezy, róźnego
rodzaju wydarzenia, jak dojechać do...), pytania dotyczące Wrocławia
oraz tego, co się w nim dzieje (kiedy konczy się remont ulicy X, gdzie
znajdują się Urzędy Skarbowe, do kiedy czynna jest wystawa Y), dyskusje
o historii miasta, jego teraźniejszości oraz przyszłości. Słowem -
wszystko, co jest związane z Wrocławiem, województwem dolnośląskim,
WROCŁAWIANAMI, stałymi bywalcami grupy oraz ich zainteresowaniami - z
wyłączeniem tematów zabronionych, wymienionych w następnym punkcie.

3.2 [...]
Oczywiście nikogo nie ganimy za posty lekko odbiegające od tematów
okołowrocławskich, stanowczo jednak tępimy wszelkiego rodzaju OGŁOSZENIA
KOMERCYJNE. DOPUSZCZAMY wysyłanie ogłoszen niekomercyjnych, a wiec
takich, dzięki którym dana osoba nie ma zamiaru uzyskać żadnych
wymiernych korzyści - zarobić, zatrudnić, zamienić. Przykłady
dopuszczalnych ogłoszeń to "oddam za darmo w dobre ręce
pralkę/lodówkę/malucha/książki/pieska/teściową" lub "jadę jutro do ...,
mam dwa wolne miejsca". [..]

Rozumiesz koleś co to są "OGŁOSZENIA KOMERCYJNE" i co oznacza sformułowanie
"WROCŁAWIANAMI"?

Żałosne są te popisy głupoty i trolingu w twoim wykonaniu. Przestań więc
koleżko się błaźnić i naucz się czytać ze zrozumieniem.
Wczytaj się w powyższe cytaty i przeproś wszystkich, których obraziłeś
swoim trolowaniem i łamaniem FAQ grupy. Pamiętaj, że w przeciwnym razie to
grupa może tobie wytoczyć proces :) Choć myślę, że jest na tyle rozsądna,
żeby się nie babrać z takim kimś jak ty...

syn B.

--
"...Jestem nieślubnym dzieckiem Bogarta i Marylin Monroe. To ja zabiłem
Laurę Palmer. To wszystko na ten temat..." M. Świetlicki - "Casablanca"

click

Arek napisał(a):

no, to jeszcze sie naucz odrozniac ogloszenie od informacji i bedziesz
mogl sie ubiegac o posade Wielkiego Inkwizytora Usenetu

Phantom

On 21.01.2008 13:17, Arek wrote:
> [...]
>
> "spektrum tematów jest szerokie, z jednym, ale stanowczym
> wyjątkiem: *** nie wolno tu zamieszczać ogłoszeń ***. "

Zdecydowanie nie przeoczyłem. Za to Ty, jak widać, zatrzymałeś się w
pierwszym punkcie FAQ i już dalej nie czytałeś (punkty 3.1 i 3.2, które
są IMO bardziej wiążące niż bardzo ogólny punkt 1.1).
Z mojej strony EOT.

Phantom

Arek

> [...]

> pierwszym punkcie FAQ i już dalej nie czytałeś (punkty 3.1 i 3.2, które
> są IMO bardziej wiążące niż bardzo ogólny punkt 1.1).

przeczytałem i punkty o których mówisz.

Punkt 3.1. mówi o DYSKUSJACH o WROCŁAWIANACH, a nie o wieszaniu
klepsydr i głupich "świeczek".

Punkt 3.2 Wyraźnie piętnuje ogłoszenia komercyjne i *od_biedy* zezwala
na "jadę/oddam" itd. O klepsydrach nic nie mówi ani zaginiętych psach
srach itd.

Reasumując:
TO NIE JEST GRUPA od wieszania KLEPSYDR ani listów gończych i im podobnych.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

click

Arek napisał(a):

> Reasumując:
> TO NIE JEST GRUPA od wieszania KLEPSYDR ani listów gończych i im podobnych.

a od powtarzania w jednym watku 50 razy tego samego?

Martinco

Arek napisał(a):

Znamienne jest że ta informacja pojawiła się na trzech grupach:

pl.rec.tramping - żadnej odpowiedzi
pl.rec.góry - kilka odpowiedzi "w temacie'
pl..regionalne.wroclaw - eh... żenujące to jest... Chyba juz setka
maili, które sa dyskusja z jednym tylko idiotą kompromitującym tą listę.

Reasumując: W punkcie 3.2 masz podane PRZYKŁADY (cytuję: "Przykłady
dopuszczalnych ogłoszeń to.... ") a nie dokładne wypunktowanie od A do Z
co jest dopuszczone ! Czytaj ze zrozumieniem.

Co to tego że nie było to ogłoszenie komercyjne, mam nadzieję że nie
muszę ci tłumaczyć.... Błagam....

Jeśli ty tak umiesz czytać regulamin, to przestaję się dziwić że w
instrukcjach AGD trzeba pisac "nie wsadzać kota do mikrofalówki".
Miałbys pożniej pretensje że o kotach nie było tam wspomniane....

Martinco

Olgierd

Dnia Mon, 21 Jan 2008 15:20:54 +0100, click napisał(a):

> a od powtarzania w jednym watku 50 razy tego samego?

Pozwij Wikipedię a uwierzysz, że moc jest z Tobą.

MagdalenaST

"Arek" <ar...@eteria.net> wrote in message news:fn2301$87c$1...@news.onet.pl...

Ale przeciez post o smierci Wladyslawa Szczesnego nie jest tylko informacja,
lecz moze stac sie tamatem do rozmowy o wiele ciekawszym niz dobry hydraulik
na Popowicach.Wielu ludzi z grupy go znalo, dla kilku byl kims waznym.

Po drugie nie sadze, aby ktos dajacy tutaj ogloszenie o zaginieciu kogos
bliskiego, czy nawet psa, myslal o tym, by zaistniec na grupie. Nie
obrazajac nikogo nie jest to jakies bardzo prestizowe forum i absurdem
wydaje mi sie podejrzewanie kogos, kto przezywa dramat, o takie pobudki.
I majac takie samo, jak ty, prawo do decydowania, co moze znalezc sie na
grupie, nie mam absolutnie nic przeciwko takim ogloszeniom. W moim salonie
moze wieszac informacje kazdy, kto rzeczywiscie potrzebuje pomocy i komu ja
potencjalnie pomoc moge.

Magda

"Martinco" wrote:

> [...]
> pl..regionalne.wroclaw - eh... żenujące to jest... Chyba juz setka maili,
> które sa dyskusja z jednym tylko idiotą kompromitującym tą listę.

To chory człowiek, który nie umie pogodzić się ze swoją chorobą. Winni są
oczywiście inni - nie on. Wątek ten utwierdził mnie, że nie należy z tym
kolesiem rozmawiać, bo na pewne choroby może pomóc tylko lobotomia...

Nie można się nabijać z ludzi chorych i nieszczęśliwych.
Żyj w spokoju Buzdyganie i na przyszłość stosuj się do FAQ grupy.

Dla mnie EOT.

Padre

> przeczytałem i punkty o których mówisz.
>
> Punkt 3.1. mówi o DYSKUSJACH o WROCŁAWIANACH, a nie o wieszaniu
> klepsydr i głupich "świeczek".

Nie zalewaj Arek. Mówi o "informacjach", "dyskusjach", "rozmowach". Ich tematyką
może być "wszystko, co jest związane z Wrocławiem, województwem dolnośląskim,
WROCŁAWIANAMI [...].

> Punkt 3.2 Wyraźnie piętnuje ogłoszenia komercyjne i *od_biedy* zezwala
> na "jadę/oddam" itd. O klepsydrach nic nie mówi ani zaginiętych
> psach

Ale nie zabrania. Więc to Twój wymysł. To, że znany wrocławiak zmarł może
być informacją tak samo ważną, jak to, że dostał nagrodę, uległ wypadkowi, albo
dokonał czegoś. Można o tym/o nim tu mówić, bo to grupa o wrocławiu
i o jego mieszkańcach.

> srach itd.

http://portalwiedzy.onet.pl/84160,haslo.html (?)

Sławomir Pacha

erm

syn Bogarta pisze:

> [...]
>
> Nie można się nabijać z ludzi chorych i nieszczęśliwych.
> Żyj w spokoju Buzdyganie i na przyszłość stosuj się do FAQ grupy.

zamiast tak po nim jeździć wrzucajcie go do KF'a i spokój
ja tak zrobiłem, ale niestety Wasze posty wciąż mi go stamtąd
wyciągają...

Arek

Użytkownik Padre napisał:

> Nie zalewaj Arek. Mówi o "informacjach", "dyskusjach", "rozmowach". Ich tematyką

"informacje praktyczne (imprezy, różnego rodzaju wydarzenia, jak
dojechac do...), "

Informacje praktyczne, a nie o "informacje".

> Ale nie zabrania. Więc to Twój wymysł.

Zabrania, problem w tym, że Ty tego albo nie czujesz,
albo nie chcesz tego zrozumieć.

Jeżeli jednak uważasz, że na tej grupie można wieszać klepsydry to
powiedz tylko słowo.
Osobiście dopilnuje, żeby pojawiały się tu klepsydry każdego zmarłego
wrocławianina.

> To, że znany wrocławiak zmarł może
> być informacją tak samo ważną, jak to, że dostał nagrodę, uległ wypadkowi,
> albo dokonał czegoś. Można o tym/o nim tu mówić, bo to grupa
> o wrocławiu i o jego mieszkańcach.

To nie jest grupa od nowinek, od tego są właściwe serwisy informacyjne.
To jest grupa DYSKUSYJNA.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Arek

> [...]

> na Popowicach.Wielu ludzi z grupy go znalo, dla kilku byl kims waznym.

Sęk w tym, że jest li tylko informacją, cytatem z podanego na grupie linku.
Nie zawiera niczego co by zapraszało do dyskusji ani ją zawiązywało itd.

> Po drugie nie sadze, aby ktos dajacy tutaj ogloszenie o zaginieciu kogos
> bliskiego, czy nawet psa, myslal o tym, by zaistniec na grupie. Nie

Przecież nie mówię o chęci zaistnienia na grupie tylko o chamskim
wpieprzaniu się innym do mózgu ze swoimi problemami lub co gorsza
problemami znajomych.
Takie egoistyczne podejście - stało się "be" - to się narzucę każdemu,
wlezę mu na głowę, do garnka i gdzie się tylko da, coby uzyskać korzyść.

> I majac takie samo, jak ty, prawo do decydowania, co moze znalezc sie na
> grupie, nie mam absolutnie nic przeciwko takim ogloszeniom.

Ok. Ja mam i wyrażam sprzeciw.
Ale masz rację - to społeczność wyznacza normy, może więc zrobię automat
wrzucający tu klepsydry o każdym zmarłym wrocławianinie - dlaczego
ktoś ma być pominięty? - i zobaczymy czy to będzie przeszkadzać czy nie.

Co Ty na to?

> W moim salonie moze wieszac informacje kazdy, kto rzeczywiscie
> potrzebuje pomocy i komu ja potencjalnie pomoc moge.

To podaj adres, gdzie jest ten salon, zaraz załatwię trochę ogłoszeń

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Ero Walensdorf

Użytkownik "Arek" <ar...@eteria.net> napisał

> To nie jest grupa od nowinek, od tego są właściwe serwisy informacyjne.
> To jest grupa DYSKUSYJNA.

A co na to wujek Staszek?
EWa

Andy

"Arek"

Ale z ciebie to naprawde kawal buzdygana.

Andy

Fakir

> Ale z ciebie to naprawde kawal buzdygana.
>
> Andy

po prostu facet poza własnym ego nie ma za grosz wyczucia....

MagdalenaST

"Arek" <ar...@eteria.net> wrote in message news:fn2m07$641$1...@news.onet.pl...

> To podaj adres, gdzie jest ten salon, zaraz załatwię trochę ogłoszeń

Rzeczowa dyskusja z polglowkiem nie ma sensu...

Magda

Arek

Użytkownik MagdalenaST napisał:

> Rzeczowa dyskusja z polglowkiem nie ma sensu...

I tak to się obnaża miałkość Twoich deklaracji.
Pomocna to jesteś tyko w gębie jak przychodzi do konkretu to wyzywasz od
półgłówków.

zdrówka
Arek

--

www.hipnoza.info

MagdalenaST

"Arek" <ar...@eteria.net> wrote in message news:fn4g8f$jm6$1...@news.onet.pl...

> I tak to się obnaża miałkość Twoich deklaracji.
> Pomocna to jesteś tyko w gębie jak przychodzi do konkretu to wyzywasz od
> półgłówków.

A w czym mialabym Ci pomóc? Jak napisalam, chetnie pomoge tam, gdzie moge.
W Twoim przypadku odsylam do specjalistów.

Magda

Olgierd

Dnia Tue, 22 Jan 2008 12:42:53 +0100, MagdalenaST napisał(a):

> A w czym mialabym Ci pomóc? Jak napisalam, chetnie pomoge tam, gdzie
> moge. W Twoim przypadku odsylam do specjalistów.

Proszę. To naprawdę nie ma sensu.

JaMyszka

On 22 Sty, 12:53, Olgierd wrote:
> Proszę. To naprawdę nie ma sensu.

Może tak, może nie.
"Te" posty bardziej obrażają uczucia nas żyjących, niż pamięć ś.p.
Włodka.
Gdyż, jak wiesz, "prawdziwa cnota krytyk się nie boi", a ś.p. Włodek
był otwarty na różne postawy ludzi.
Natomiast ta dyskusja skutkuje tym, że od paru dni wiadomość o Jego
śmierci jest wiadomością dnia, co uzmysławia coraz szerszej ilości
ludziom, iż zabrakło im czasu na poznanie nieprzeciętnego Człowieka,
mimo, że żył tak blisko.
:)

--
Pozdrawiam :)
JM

Arek

Użytkownik MagdalenaST napisał:

> A w czym mialabym Ci pomóc?
> Jak napisalam, chetnie pomoge tam, gdzie moge.

Mi w niczym.
Zadeklarowałaś - jak się okazało była to oczywiście pusta deklaracja -
że można do Ciebie przyjechać i przybić w salonie ogłoszenia ludzi
poszukujących pomocy.

> W Twoim przypadku odsylam do specjalistów.

Z kryształowej kuli czy z fusów wróżysz?
To jeszcze napisz do jakich specjalistów mnie odsyłasz.

zdrówka
Arek

--

www.eteria.net

Olgierd

Dnia Tue, 22 Jan 2008 04:33:04 -0800, JaMyszka napisał(a):

> Może tak, może nie.
> "Te" posty bardziej obrażają uczucia nas żyjących, niż pamięć ś.p.
> Włodka.

Rzecz w tym, że nie da się czcić pamięci Zmarłego przekrzykując się z
oszołomstwem.

Padre

>"informacje praktyczne (imprezy, różnego rodzaju wydarzenia, jak
>dojechac do...), "
> Informacje praktyczne, a nie o "informacje".

Eh, to przykłady. Chodzi o to, że *nie tylko* dyskusje, jak napisałeś. Przypomnę
jeszcze raz: "wszystko, co jest związane z Wrocławiem, województwem dolnośląskim,
WROCŁAWIANAMI [...]". Rozumiesz znaczenie słowa "wszystko"?
Można zatem *porozmawiać* o osobie z tematu wątku, np. powspominać, podzielić
się wrażeniami z wycieczek, itp. Rozmowa nie musi być od razu dyskusją.
I nikt nie musi specjalnie zapraszać do rozmowy na grupie news - to
chyba oczywiste ;-D.

> Zabrania, problem w tym, że Ty tego albo nie czujesz,
> albo nie chcesz tego zrozumieć.

Nie zabrania. A jeżeli to gdzieś widzisz, zacytuj fragment który *zabrania*.
Bo wiesz, czyjekolwiek czucia, zwidy, uprzedzenia itp. nie są tu
dla nikogo obowiązujące.

> Jeżeli jednak uważasz, że na tej grupie można wieszać klepsydry to
> powiedz tylko słowo.

"Klepsydry"? Nikt tu nie wiesza plakatów. To była informacja
o śmierci dość znanej we Wrocławiu osoby, a nie "klepsydra".

> Osobiście dopilnuje, żeby pojawiały się tu klepsydry każdego zmarłego
> wrocławianina.

OK, rozumiem, że zamierzasz skanować nektologi z gazet? Tylko dawaj
linki do obrazków. Załączniki binarne są zakazane w hierarchii .pl
Aha, nie obraż się, jeżeli ktoś uzana CIę za matoła...

> To nie jest grupa od nowinek, od tego są właściwe serwisy informacyjne.
> To jest grupa DYSKUSYJNA.

Oj widzę, ze polska nazwa grup news Cię zupełnie zmyliła...
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#czemu_sluza
Przeczytałeś? Więc rozmawiaj, dyskutuj, plotkuj - byle na temat.
A jeżeli nie masz nic do powiedzanie na temat wrocławiaka wymieniongo w temacie
tego wątku, to sp.....rawdź, czy nie ma innego wątku w któwym będziesz miał
coś do powiedzenia. ;-)
Bo inaczej ktoś znów może uznać Twoje zachowanie za tro...chę prowokujące. ;-)

Sławomir Pacha

Arek

Użytkownik Padre napisał:
[..]

> Nie zabrania. A jeżeli to gdzieś widzisz, zacytuj fragment który *zabrania*.
> Bo wiesz, czyjekolwiek czucia, zwidy, uprzedzenia itp. nie są tu
> dla nikogo obowiązujące.

Jak byk jest napisane, że nie jest od ogłoszeń.
Ale możemy tak bić pianę w nieskończoność - to nie ma sensu.
W końcu jak mówiłem to społeczność grupy wyznacza jakieś normy, więc...

Sprawdzamy czy wieszanie klepsydr na grupie będzie mile widziane, czy
też doprowadzi ludzi do szewskiej pasji ?

> "Klepsydry"? Nikt tu nie wiesza plakatów. To była informacja
> o śmierci dość znanej we Wrocławiu osoby, a nie "klepsydra".

klepsydra - afisz zawierający nekrolog, ogłoszenie o czyimś zgonie
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> OK, rozumiem, że zamierzasz skanować nektologi z gazet? Tylko dawaj

Za dużo roboty.
Akurat mieszkam ulicy pełnej domów pogrzebowych, dam rodzinom zmarłych
możliwość rozgłoszenia śmierci bliskiego także w internecie i takie
wpisy będę przekazywał z automatu na grupę.
Może być?
Już i tak od dawna zabieram się za zrobienie takiego serwisu, może mnie
to zmotywuje :)

> Oj widzę, ze polska nazwa grup news Cię zupełnie zmyliła...

Mnie? To raczej tych rozgłaszają tu swoje "nowinki".
Teraz jeszcze do poszukiwanych osób i zwierzątek trzeba będzie dodać
plecaki :(

[..]

> Bo inaczej ktoś znów może uznać Twoje zachowanie za tro...chę prowokujące. ;-)

Mam gdzieś za co uzna moje zachowanie byle nie spamował grupy
ogłoszeniami i klepsydrami.

pozdrawiam
Arek

--

www.arnoldbuzdygan.com

Paulinka

Arek pisze:

> Sprawdzamy czy wieszanie klepsydr na grupie będzie mile widziane, czy
> też doprowadzi ludzi do szewskiej pasji ?

Sprawdzamy i sprawdzamy i tylko Tobie to przeszkadza, coś jest na
rzeczy, nie sądzisz? (Pytanie retoryczne, uprzejmie prosi się o
nieodpowiadanie)

--

Paulinka

Zeitgeist

Użytkownik Paulinka napisał:

Ówarzaj to troll i stara się Cie wciągnąc do bezsensownej dyskósji

--
http://zeitgeistmovie.com/

aha i powiedz swojej matce, ze bedzie sie działo

swie...@gmail.com

przykro mi sie robi jak takie rzeczy piszecie?
po co sie klucic tego nie rozumiem.
ja Wlodka znalam... wkoncu byl moim ojcem ;(
ktos mi powie dlaczego?

swie...@gmail.com

dlaczego tak sie stalo?
:(

Andy

"Arek" <ar...@eteria.net>

> Mam gdzieś za co uzna moje zachowanie byle nie spamował grupy ogłoszeniami
> i klepsydrami.

A kiedy do ciebie debilu dotrze, zy my tu mamy gleboko gdzies co ty sobie
wyobrazasz ? Nie zastanawilo cie dlaczego jestes pierwszym oficjalnym trolem
swiata ? Bo jakos nikt nie wpadl na pomysl, zeby zalozyc innemu idiocie
haslo na Wiki. Tylko tobie, kretynie ! Ja zaproponuje, aby w slownikach
umieszczono nowe haslo:
BUZDYGAN - patrz: Troll

Jestes gosciu trolem, duzym trolem, wielkim trolem. Tylko twoja glupota jest
wieksza o twojej trolowatosci.
A teraz jak ci juz radzilem, zrob sobie duzy diament i palnij sie wleb.

A moze mnie tez zaskarzysz ?

Andy

"! LÓCYPER !"

Użytkownik Andy napisał:

Ja Cie zaskarże, zato iż OBRAŻASZ póleskich troli nazywając tą
podpierdółke trollem.

--
! mms://195.94.205.211/rm !

It is loading more messages.