gdzie okulary tanio i dobrze

1 wyświetlenie

Grzegorz

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 04:28:5316.08.2004
do

w sobote zgubilem te, ktore nosilem 14 lat ;(

z gory dziekuje,
Grzegorz

Grzegorz

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 04:29:3616.08.2004
do

w sobote zgubilem te, ktore nosilem 14 lat ;(

jest tyle punktów. wydaje mi sie, ze rozpiętosc
moze wynosić kilka stów pomiędzy cenami.

Irro

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 04:53:2116.08.2004
do

Użytkownik "Grzegorz " <gb.S...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> w sobote zgubilem te, ktore nosilem 14 lat ;(
wspołczucia

nie wiem, co dla ciebie znaczy tanio... 25 zł za oprawki, czy 200?
może nie naaaaajtańszy na świecie punkt, ale polecam na Powst. Śl. zaraz
przy rondzie (jadąc w str. rynku) w galeriowcu.

hej

Irro

Ewa W

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 05:22:3716.08.2004
do
Na Olszewskiego, jeden przystanek przed pętlą na Biskupinie. Jadąc od strony
miasta po prawej stronie, obok poczty i Banku Śląskiego. Sprawdzony,
polecam.

Pozdr. Ewa

edward u

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 07:21:2516.08.2004

> w sobote zgubilem te, ktore nosilem 14 lat ;(

14 lat - trochę długo i niezdrowo

polecam
Galeria Dominikańska
Filmman chyba tak się to pisze
jak ubezpieczysz za grosze to nawet jak zgubisz dadzą Ci drugie

Pozdrawiam
edward u

Grzegorz

nieprzeczytany,
16 sie 2004, 07:46:3416.08.2004
do

> 14 lat - trochę długo i niezdrowo

Z tego moglby sie rozwinac osobny watek :)
Nosze -0.75 tylko do prowadzenia
samochodu, ogladania telewizji i podobnych rzeczy.
Znajomi, ktorzy ze mna zaczynali i zmieniali okulary
maja w wiekszosci ponad -1.5.

Tak wiec nie narzekam.