Lista zakonspirowanych Żydów

boukun

Lista zakonspirowanych Żydów (539/830)
Prawdziwe nazwiska niżej wymienionych osób zostały ustalone w oparciu o: 1)
Dane tajne kartoteki ludności Polski przy Centralnym Biurze Adresów MSW.
POLITYCY
1. Leszek Balcerowicz (1947-) - Aaron Buchholtz, prezes NBP
2. Jan K. Bielecki (1951-) - Izaak Blumenfeld, b. premier.
3. Bolesław Bierut (1892-1956) - Rotenschwanz, b. prezydent PRL.
4. Michał Boni (1954-) - Jakub Bauer, działacz Solidarności.
5. Marek Borowski (1946-) - Berman, bratanek Jakuba Bermana. SDPI, kandydat
na prezydenta
6. Jakub Berman (1901-84) - prawnik po UW, KPP, w l. 1948-56 czł. BP PZPR
odpowiedzialny za MBP osoba nr 2 w PRL. Do 1969 pracował w wyd. "Książka i
Wiedza".
7. Adolf Berman (1906-78) - brat Jakuba, działacz syjonistyczny, dr
filozofii po UW, przywódca Poalej Syjon-Lewicy. W 1950 wyjechał do Izraela.
Poseł Knesetu.
8. Ryszard Bugaj (1944-) - Izaak Blumfeld, KOR, Unia Pracy, obecnie
publicysta.
9. Andrzej Celiński (1950-) - Kobla, "S", UW, SLD, obecnie SDPI, b. min.
kultury, siostrzeniec masona J.J. Lipskiego.
10. Wiesław Chrzanowski (1923-) - Szymon Knopfstejn, b. szef ZChN, mason.
11. Włodzimierz Cimoszewicz (1950-) - Dawid Goldstein, kandydat na
prezydenta RP syn płk. Informacji Wojskowej Mariana Cimoszewicza.
12. Józef Cyrankiewicz (1911-89) - Cymerman, kapo w KL Auschwitz, premier
PRL 1947-52, 1954-70, czł. BP PZPR 1948-71.
13. Ludwik Dom (1954-) - Kugler-Dornbaum, PC, obecnie lider PiS, syn
zegarmistrza z Mokotowa.
14. Feliks Dzierżyński (1877-1926) - Rufin, Selman, szef CZEKA, krewny
Piłsudskiego; nazwisko Dz. zapożyczone od zesłanych na Sybir właścicieli
zarekwirowanego majątku.
15. Władysław Frasyniuk (1954-) - Rotenschwanz, kierowca MZK, szef UW,
obecnie Partii Demokratycznej-Demokraci.pl żona z domu Kemer.
16. Bronisław Geremek (1932-) - Berele Lewartow, syn warszawskiego rabina,
doradca Wałęsy, UW.
17. Henryk Goryszewski (1941-) - Jakub Glikman, ZChN, b. wicepremier.
18. Hanna Gronkiewicz-Waltz (1952-) - Hajka Grundbaum, b. szef NBP, obecnie
szefowa warszawskiej PO.
19. Aleksander Hall (1953-) - Miron Hurman, UW.
20. Piotr Ikonowicz (1956-) - Dawid Goldsmith, aktywista PPS.
21. Jan Maria Jackowski (1958-) - Komag, AWS, obecnie radny LPR w Warszawie.
22. Jerzy Jaskiemia (1950-) - Aaron Aksman, SLD, b. min. sprawiedliwości.
23. Jarosław i Lech Kaczyńscy (1949-) - Kalkstein, KOR, Solidarność, PC,
PiS. Lech K. jako min. sprawiedliwości przerwał ekshumację grobu Żydów w
Jedwabnem. Jako prezydent W-wy ważne stanowiska obsadza Żydami, sprzyja i
uczestniczy w imprezach żydowskich.
24. Janusz Korwin-Mikke (1942-) - Ozjasz Goldberg, UPR.
25. Krzysztof Kozłowski (1931-) - Strasburger, "Tyg. Powszechny", min. w
rządzie Mazowieckiego, żona Żydówka Loreth - psycholog.
26. Krzysztof Król (1963-) - Aaron Rosenbaum, KPN, zięć Moczulskiego.
27. Marian Krzaklewski (1950-) - Dawid Zimmerman, szef Solidarności. Syn
lekarza - agenta NKWD spod Lwowa. Jego siostra zamężna z synem płk UB
Brystigerowej zamieszkuje w Izraelu.
28. Jacek Kuroń (1934-2004) - Icek Kordblum. Ojciec był członkiem KPZU,
więziony za działalność antypolską. Zapiekły stalinowiec z ZMP, KOR, doradca
Wałęsy, UW. Wspierał antypolskie działania Ukraińców ze Lwowa.
29. Aleksander Kwaśniewski (1954-) - Izaak Stolzman, sprawuje urząd
prezydenta. Ojciec prezydenta - płk Zdzisław Stolzman, do 1956 r.
zwierzchnik NKWD na Pomorzu Zachodnim. W bestialski sposób wymordował tam
kilkuset AK-owców.
30. Jolanta Kwaśniewska-Konty - Kohn, żona sprawującego urząd prezydenta,
ochrzczona dopiero w wieku 21 lat.
31. Andrzej Lepper (1954-) - Loepper. Przyznająca się do żydostwa liczna
rodzina za granicą, po trupach prze do władzy, b. brygadzista PGR-u, prostak
i grafoman, osobnik o wielu obliczach. Imprezy partyjne w W-wie obsługują
restauracje żydowskie, bez ceregieli wyrzuca z partii "antysemitów", wśród
Żydów w USA paradował w jarmułce.
32. Janusz Lewandowski (1951-) - Aaron Langman, KLD, obecnie PO, b. min.
przekszt. własn.
33. Aleksander Łuczak (1943-) - Dawid Łachman, b. min. Edukacji Narodowej.
34. Antoni Macierewicz (1948-) - Izaak Singer, KOR, ZChN, ROP, LPR, RKN,
obecnie lider Ruchu Patriotycznego. Kryptosyjonista, mistrz destrukcji na
prawicy. Nie dopuścił do ujawnienia agentury w łonie duchowieństwa, z
ujawnionej listy agentów usunął prominentów KOR-u.
35. Julian Marchlewski (1866-1925) - Ruckelsfeldt, działacz komunistyczny.
36. Marek Markiewicz (1952-) - Samuel Moritz, b. przew. KRRiT, pupilek
telewizji Polsat, której przyznał koncesję.
37. Tadeusz Mazowiecki (1927-) - Icek Dikman, oczerniał bp. Kaczmarka po
jego uwięzieniu przez UB, zapiekły przeciwnik kard. Wyszyńskiego, red. nacz.
"Więzi", doradca Wałęsy, b. premier, obecnie lider Partii
Demokratycznej-Demokraci.pl.
38. Jacek Merkel (1954-) - Samuel Nelken, zaufany Wałęsy, szara eminencja
liberałów w Polsce.
39. Andrzej Milczanowski (1939-) - Aaron Edelman, szef MSW w rządzie
Suchockiej.
40. Leszek Moczulski (1930-) - Robert Reimer-Berman, b.szef KPN.
41. Karol Modzelewski (1937-) - Samuel Mendel-Fischer (s. Zygmunta), KOR,
UW.
42. Zygmunt Modzelewski (1900-54) - Fischer, KPP, min. spraw zagrań.
1947-51.
43. Stefan Niesiołowski (1944-) - Aaron Nusselbaum, ZChN. Prywatnie
przyjaźni się z L. Millerem.
44. Andrzej Olechowski (1947-) - Mosze Brandwein, b. szef MSZ, PO. Członek
Rządu Światowego - uczestnik tajnych spotkań grupy Bilderberg.
45. Józef Oleksy (1946-) - Szymon Buchwio, SLD, ekskleryk - w młodości
porzucił seminarium duchowne.
46. Jan Olszewski (1937-) - Izaak Hertz-Oksner, wysoki mason, b.szef ROP
obecnie lider Ruchu Patritycznego.
47. Janusz Onyszkiewicz (1937-) - Jojne Grynberg, UW, b. szef MON; jego
stryj Myrosław Onyszkiewicz był szefem OUN-UPA w Przemyskiem.
48. Jerzy Osiatyński (1941-) - Szymon Weinbach, b. min. finansów, UW.
49. Jan Parys (1950-) - Haim Pufahl, ROP b. wiceszef MON.
50. Aleksander Paszyński (1928-) - Finkelstein, min. budownictwa w rządzie
Mazowieckiego.
51. Mieczysław Rakowski (1926-) - Mojżesz Rak-Finkelman, I sekr. PZPR.
52. Jan Maria Rokita (1959-) - Izaak Goldwicht, PO, pacyfista. Rodzice
prawnicy-bankowcy. Pierwsza żona: Katarzyna Zimmerer, druga żona: Nelli
Arnold - Niemka z Rosji, filolog słowiański.
53. Zbigniew Romaszewski (1940-) - Aaron Spilkerstein, lider ROP wielokrotny
senator.
54. Jan Rulewski (1944-) - Fikelman, działacz "S"
z Bydgoszczy.
55. Izabela Sierakowska (1946-) - Rebeka Sommer, SLD, SDPL Lublin.
56. Krzysztof Skubiszewski (1926-) - Szymon Schimel,b.szef MSZ.
57. Ewa Spychalska (1949-) - Salome Stein, działaczka OPZZ.
58. Michał Strąk (1944-) - Baruch Steinberg, działacz PSL.
59. Hanna Suchocka (1946-) - Hajka Silberstein, UW, b. premier, obecnie
ambasador w Watykanie.
60. Bolesław Sulik (1929-) - Jakub Steinberg, b. przewodn. KRRiT.
61. Stefan Szwedowicz - Michnik, Szechter, brat A. Michnika, sędzia,
stalinowski morderca.
62. Mieczysław Wachowski - Jakub Windman, kierowca Wałęsy, szef jego
kancelarii.
63. Lech Wałęsa (1943-) - Lejba Kohne, przewodniczący Solidarności. Jako
swojego agenta, SB postawiła go na czele strajku w 1980 r; z dowództwa Mar.
Woj. motorówką potajemnie przerzucony do Stoczni. Ostentacyjny katolicyzm.
Jako prezydent Polski przepraszał Żydów w Knesecie, przepraszał w Kielcach w
1996 r.
64. Roman Zambrowski (1909-77) - Rubin Nussbaum-Rachmil, czł. BP.
65. Andrzej Zoll (1942-) - Rojeschwanz, b. Prezes Trybunału Konstytucyjnego,
następnie Rzecznik Praw Obywatelskich, instytucji publicznej, którą
wykorzystuje do oszczerstw i szkalowania Polaków.
66. Władysław Bartoszewski (1922-) - ?, w 1941 r. zwolniony z KL Auschwitz
(?!) - oznacza to współpracę z GESTAPO, bezczelnie tytułujący się profesorem
(sic!), b. szef MSZ, senator. Wszędzie i zawsze oskarża Polaków o
antysemityzm. W 1991 otrzymał honorowe obywatelstwo Izraela (!).
67. Marek Belka - ?, min. finansów w rządzie SLD, premier.
68. Aleksander Bentkowski (1941-) - ?, PSL.
69. Czesław Bielecki, architekt (1948-) - ?, UW, b.poseł AWS, rodzice w
Izraelu.
70. Stanisław Ciosek (1939-) - ?, b. sekretarz KC PZPR, ambasador RP w
Rosji, doradca prezydenta ds. międzynarodowych; metryka na twarzy.
71. Ryszard Czamecki (1963-) - ?, Samoobrona.
72. Waldemar Dąbrowski - ?, min. kultury, SLD.
73. Zyta Gilowska (1949-) - ?, do niedawna PO; imię, twarz, język ciała -
żydowskie.
74. Adam Glapiński (1950-) - ?, PC, b. minister.
75. Tadeusz lwiński (1944-) - ?, prominentny poseł SLD, metryka na twarzy.
76. Mieczysław Jagielski - ?, b. wicepremier, członek BP PZPR.
77. Gabriel Janowski (1947-) - ?, Solidarność RI, i przejściowo LPR.
Poproszony w Radiu Maryja o okazanie metryk zaczął kręcić, a jako koronny
dowód polskości podał fakt przyjęcia go przez papieża (?!). Malowany
patriota - ważne głosowania w Sejmie pokazały kim jest. Spec od
efekciarskich protestów, szczególnie w okresach przed wyborami. Jako polityk
(poseł od 1989 r., b. min. rolnictwa) ma udział w doprowadzeniu Polski do
obecnego stanu. Ulubieniec ambasady Izraela, założyciel i wiceprzewodniczący
polsko-izraelskiej grupy bilateralnej w Sejmie IV kadencji.
78. Izabela Jaruga-Nowacka (1950-) - ?, UP pełnomocnik rządu ds. równego
traktowania kobiet i mężczyzn; metryka na twarzy, żydo-lewacka przewrotna
osobowość.
79. Leon Kieres - ?, szef IPN, syn UB-owca z Wrocławia, kreator oczerniania
Polski i Polaków w Jedwabnem.
80. Jerzy Kropiwnicki (1945-) - ?, szef ZChN, prezydent Łodzi: pierwsza
wizyta zagraniczna do... Izraela, by uzgodnić szczegóły pomnika ofiar
holocaustu (!). Częsty prelegent w Radiu Maryja. Prywatnie kumpel
Balcerowicza i Belki.
81. Jan Kułakowski (1930-) . ?, b. główny negocjator Polski z UE, walczy z
"polskim antysemityzmem", żona: Zofia Wąjs.
82. Witold Kulesza - ?, szef pionu śledczego IPN.
83. Robert Kwiatkowski (1961-) - ?, politolog, b. prezes TVP; tatuś - płk
żydowskiej bezpieki, "specjalista" od wojny psychologicznej.
84. Tomasz Nałęcz - ?, UP, SDPL(?) wicemarszałek Sejmu.
85. Stefan Paszczyk (1940-) - ?, szef PKOl, guru Kwaśniewskiego.
86. Marek Pol (1953-) - ?, szef Unii Pracy.
87. Andrzej Potocki - ?, rzecznik prasowy UW, obecnie Partii
Demokratycznej-Demokraci.pl.
88. Andrzej Przewoźnik (1963-) - ?, sekret, gen. Rady Ochrony Pamięci Walk i
Męczeństwa, wspierał wersję Grossa o Jedwabnem.
89. Dariusz Rosati (1946-) - ?, b. szef MSZ.
90. Marek Safjan - ?, Prezes Trybunału Konstytucyjnego.
91. Marek Siwiec (1955-) - ?, szef BBN przy prezydencie, uczęszcza do
synagogi.
92. Eugeniusz Smolar (1945-) - ?, syjonista z 1968 r., b. dyr. Sekcji
Polskiej BBC, obecnie dyr. programowy Polskiego Radia, autorytet moralny
koszer-mediów..
93. prof. Andrzej Stelmachowski (1925-) - ?, b. marszałek senatu, b. szef
Fundacji Rolnej przy Episkopacie, którą unicestwił zadłużając ją na 50 mln $
i uciekł na lepszy fotel szefa Wspólnoty Polskiej.
94. Romuald Szeremietiew (1945-) -.?, b. wice-min. MON.
95. Jacek Taylor (1939-) - ?, b.szef Urzędu ds. Kombatantów, pederasta z UW.
96. Róża Thun (1954-) - ?, córka Żyda Jacka Woźniakowskiego, prezes Polskiej
Fundacji im. Roberta Schumana, mąż Żyd austriacki.
97. Danuta Waniek (1946-) - ?, SLD, szef KRRiT.
98. Emil Wąsacz (1945-) - ?, b. min. skarbu z AWS.
99. Sławomir Wiatr (1953-) - ?, szef biura propagandy unijnej; mamusia (Ewa
Żurowska, politolog) ma wypisaną metrykę na twarzy - osoba wpływowa w kahale
warszawskim.
DZIENNIKARZE I LUDZIE KULTURY
100. Stefan Bratkowski (1934-) - Blumstejn, honorowy przewodniczący
Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, autorytet koszer-mediów
101. Ryszard Marek Groński (1939-) - Patyner, felietonista "Polityki".
102. Józefa Hennel (1925-) - Zyta Golmont, "Tygodnik Powszechny".
103. Elżbieta Isakiewicz - Izaakowicz, red. "Gazety Polskiej".
104. Tomasz Jastrun, s. Mieczysława - Agatstein, felietonista "Smecz".
105. Hanna Krall - Hajka Reichgold, pisarka, autorytet koszer-mediów.
106. Helena Łuczywo - Guter-Chaber, z-ca red. nacz. "GW".
107. Adam Michnik (1946-) - Aaron Szechter, KOR, b.red. nacz. "GW".
108. Janina Paradowska - Rachela Busch, "Polityka".
109. Jerzy Rawicz - Rubinowicz, dziennikarz i pisarz.
110. Ernest Skalski - Nimen-Wilker, "GW".
111. Paweł Śpiewak - Stinger, socjolog, drugi na liście PO w Warszawie w
wyborach do Sejmu V kadencji, polakożerca, autorytet koszer-mediów.
112. Jerzy Urban (1933-) - Josek Urbach.
113. Mariusz Walter (1937-) - Horst, współwłaściciel TVN.
114. Dawid Warszawski - Konstanty Poznański-Gebert, autorytet koszer-mediów,
"GW".
115. Andrzej Krzysztof Wróblewski - Ajzyk Wróbel, "Gazeta Bankowa".
116. Tomasz Wróblewski - Fejgin, red. nacz. miesięcznika "Profit", szef
polskiej edycji tyg. "Newsweek".
117. Ludmiła Wujec - Okrent, z-ca red. nacz. "Gazety Wyborczej".
118. Antoni Zambrowski (1934-) - Nussbaum, syn Romana; "Głos", "Nasza
Polska".
119. Stefania Grodzieńska (1914-) - Ney, propagandzistka komunistyczna,
satyryk, autorka sztuk TV, żona Jurandota.
120. Bruno Jasieński (+1938) - Wiktor Zysman, poeta, prozaik.
121. Mieczysław Jastrun (1903-1983) - Wiensohn-Agatstein, poeta, "Kuźnica".
122. Jerzy Kosiński (1933-91) - Josek Lewinkopf, od 1957 w USA, "pisarz"
zatrudniający do pisania pomocników, plagiator, popełnił samobójstwo. II
"mąż" piosenkarki Urszuli Dudziak.
123. Artur Międzyrzecki (+1996) - Fuchs, poeta, prezes polskiego Pen Clubu.
124. Jerzy Robert Nowak (1940-) - Moritz Neuman, prof. historii. W Radiu
Maryja odgrywa rolę Geremka w Solidarności. Po wywiezieniu żydowskich
rodziców do obozu oddany na wychowanie do polskiej rodziny Nowaków. W PRL-u
autor książek szkalujących Kościół katolicki, Polskę i Polaków, mason
wysokiego stopnia, pracownik komunistycznych placówek dyplomatycznych. Osoba
mściwa.
125. Janusz Przymanowski (1922-) - Rajchert, pisarz (Czterej pancerni i
pies).
126. Wisława Szymborska (1923-) - Rottermund, poetka, noblistka.

NIECH ŻYD GŁOSUJE NA ŻYDA, POLAK NA POLAKA
Obrońca Praw Obywatelskich
boukun
Jarosław Niedźwiecki - kandydat na posła Polskiej Partii Narodowej
Lista nr 9, okręg nr 2, pozycja nr 2

My nie zmienialiśmy nazwisk ani życiorysów. Do nas mogą należeć wyłącznie
osoby polskiego pochodzenia. Bo tylko takie dają szansę na uczciwe
reprezentowanie narodowych interesów.

W tych wyborach okaże się, czy Polak jest mądry po czy przed szkodą. Rządy
żydomasońskiej PO będą najgorszym co może obecnie Polskę spotkać. Władza
kupowana za pieniądze nigdy nie będzie służyć narodowi.
Zanim zagłosujesz na jakąś partie zastanów się komu i w imię czego służysz i
komu chcesz zaszkodzić.

Maciej Muszalski

boukun wrote:
> [...]
> Dane tajne kartoteki ludności Polski przy Centralnym Biurze Adresów MSW.

Roman Giertych (Izaak Gierchman)
Jerzy Bubel (Joska Bubele)
no i wasz ukochany Tadek Rydzyk (Moisze Ryndelblum)

Shalom baranie!

--
SQ5EBM
Maciej "Miles" Muszalski

Adam Pietrasiewicz

W poniedziałek 19-września-2005 o godzinie 17:00:05 Maciej Muszalski
napisał/a

>Shalom baranie!

Czy czujesz się lepiej prowokując flejma z kretynem?

Ja wszystkich BŁAGAM!!!!!!

Zostawcie tego kretyna w KFie... Tam jest jego miejsce...

B Ł A G A M
Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

SQLwysyn

Użytkownik "boukun" <bu...@microsoft.com> napisał w wiadomości

> 66. Władysław Bartoszewski (1922-) - ?, w 1941 r. zwolniony z KL Auschwitz
> (?!) - oznacza to współpracę z GESTAPO, bezczelnie tytułujący się
> profesorem
> (sic!),

Za takie oskarżenia odpowiada sie karnie ty karykaturo człowieka.
Twego posta przesłałem Panu Profesorowi. On sam podejmie decyzję o dalszych
krokach prawnych w twoim kierunku.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

Elske

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <adp...@polbox.com> napisał w wiadomości

> Zostawcie tego kretyna w KFie... Tam jest jego miejsce...

Ja tylko w kwestii formalnej:

111. Paweł Śpiewak - Stinger, socjolog, drugi na liście PO w Warszawie w

wyborach do Sejmu V kadencji (plaplapla)

Powinien być chłop konsekwentny chociaż - Śpiewak to Singer a nie Stinger.
BTW swych korzeni raczej nigdy nie ukrywał...

Pozdrawiam
Kaja Szwarc-Śpiewak :-)

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

Tadeusz Franciszek Zielinski

SQLwysyn napisał:

> Za takie oskarżenia odpowiada sie karnie ty karykaturo człowieka.
> Twego posta przesłałem Panu Profesorowi.

A możesz napisać, czego profesorem jest Bartoszewski?

Elske

Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski"
<tadeusz....@wolfnet.wd.com.pl.wykolejnica> napisał w wiadomości
cyt: "Posiada liczne tytuły naukowe: między innymi profesora (nadany mu w
1983 r. przez rząd Bawarii), doktora honoris causa filozofii i nauk
humanistycznych czterech uniwersytetów."

Piotr Fonon

Elske wrote:
> cyt: "Posiada liczne tytuły naukowe: między innymi profesora (nadany mu w
> 1983 r. przez rząd Bawarii), doktora honoris causa filozofii i nauk
> humanistycznych czterech uniwersytetów."

1)
Absolwent Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Warszawie (1937) oraz
Liceum Humanistycznego Towarzystwa Wychowawczo-Oświatowego "Przyszłość"
w Warszawie (matura w 1939). Od października 1941 do początku 1944
studiował polonistykę na tajnym Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu
Warszawskiego. W grudniu 1948 został przyjęty na trzeci rok polonistyki
na Wydziale Humanistycznym UW. Studia zostały przerwane w związku z
represjami w okresie stalinowskim. W listopadzie 1958 został przyjęty na
studia polonistyczne na Wydziale Filologicznym UW w trybie
eksternistycznym. Złożył na ręce prof. Juliana Krzyżanowskiego pracę
magisterską, jednak decyzją rektora UW został w październiku 1962
skreślony z listy studentów.

2)
Profesor - tytuł naukowy nadawany za osiągnięcia naukowe i dydaktyczne
pracownikom wyższych szkół i instytutów naukowo-badawczych. W Polsce
tytuł ten nadaje Prezydent RP na wniosek Centralnej Komisji
Kwalifikacyjnej (CKK). Tytuł ten jest przyznawany w Polsce dożywotnio.

Tyle Wikipedia.
Fonon

jan....@gmail.com

I co "prof" - miał odwagę podjąć temat ????? Obawiam się że ukrywa więcej.

wlodek....@gmail.com

bogdan...@gmail.com

Cyrankiewicz nie był Żydem. Był Polakiem urodzonym w rodzinie katolickiej. Urodził się aw Tarnowie, ochrzczony w parafii Sw. Józefa. To że był łajdakiem, nie znaczy że był Żydem. Bajka o nazwisku Cymerman to coś nowego, SB "puszczała bajki o nazwisku Szpilman. Cyrankiewicz nie był też kapo w Auschwitz, byłpisarzem blokowym-a to inna funkcja.
Wpis o chrzcie mówio ojcu Józefie Cyrankiewiczu i matce Reginie Szlapak. Rodzina Jozefa Cyrankiewicza była patriotyczna o poglądach narodowych, a ojciec jego był endeckim działaczem w Galicji.
BR

u2

W dniu 2015-11-14 o 23:56, bogdan...@gmail.com pisze:
> Cyrankiewicz nie był też kapo w Auschwitz, byłpisarzem blokowym-a to inna funkcja.

taaa, Cyrankiewicz nie podpisal ulaskawienia Pileckiego, bo Cyrankiewicz
byl zwyklym szpiclem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

grzech

W dniu 2015-11-15 10:55, u2 pisze:

> taaa, Cyrankiewicz nie podpisal ulaskawienia Pileckiego, bo Cyrankiewicz
> byl zwyklym szpiclem:)

Nie podpisał kretynie bo ułaskawienie podpisuje prezydent.

u2

W dniu 2015-11-17 o 21:03, grzech pisze:
ty ubecki wypierdku:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki

Bratanek Pileckiego twierdzi, że podczas rozprawy odczytano list Józefa
Cyrankiewicza, w którym ówczesny premier napisał: „Gdyby oskarżony
zechciał powoływać się na mnie, na moją znajomość z Oświęcimia, nie może
to absolutnie w żadnym wypadku zmniejszyć jego winy i nie może
spowodować złagodzenia wyroku. Oskarżony Witold Pilecki jest wrogiem
Polski Ludowej, jest bardzo szkodliwą jednostką, dlatego powinien
ponieść najwyższy wymiar kary.” Jednakże żadni inni świadkowie (w tym
obrońcy skazanych) nie potwierdzili tego faktu, a w aktach sądowych nie
ma takiego listu, ani zaś żadna inna relacja tego nie potwierdza[6]. Ów
bratanek twierdził również, że Cyrankiewicz był konfidentem SS,
donoszącym także na członków organizacji wewnątrz Auschwitz. Jest to o
tyle dziwne, że Cyrankiewicz był od 1939 dowódcą okręgu Kraków GL PPS, a
od 1940 zaprzysiężonym oficerem ZWZ, zorganizował m.in. akcję odbicia z
rąk Gestapo Jana Karskiego, zaś wiosną 1944 został politycznym
zwierzchnikiem, a latem 1944 także dowódcą wojskowym AK w obozie
oświęcimskim. Faktem pozostaje, że najwyraźniej Cyrankiewicz nie zrobił
nic w sprawie ułaskawienia Pileckiego

grzech

W dniu 2015-11-17 o 21:15, u2 pisze:
> [...]

Widzę, że nawet swojego tekstu nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem.
Wcale mnie to nie dziwi.

u2

W dniu 2015-11-17 o 22:55, grzech pisze:

> Widzę, że nawet swojego tekstu nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem.
> Wcale mnie to nie dziwi.

taaa projekcja, to typowe dla ubeckiego wypierdka takiego jak ty:)

szkoleniam...@vp.pl

matla...@gmail.com

Akarm

W dniu 2017-08-06 o 19:02, matla...@gmail.com pisze:

[sranie na czytających]

Co za pierdolona w ryj gnida tak zasrywa grupę?

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

diana.cho...@gmail.com

Ale tych co spiskuja w Brukseli przeciw Polsce z PO i ze zmienionymi nazwiskami do tego z Niemcami o podobnych jw nazwiskach to co z nimi zrobic.Sadze,ze jak mowiono w 1968 -'.....na Madagaskar...

u2

W dniu 15.11.2017 o 19:52, diana.cho...@gmail.com pisze:
> Ale tych co spiskuja w Brukseli przeciw Polsce z PO i ze zmienionymi nazwiskami do tego z Niemcami o podobnych jw nazwiskach to co z nimi zrobic.Sadze,ze jak mowiono w 1968 -'.....na Madagaskar...

to bardziej niemiecki "desant" niż żydowski :

Przeciwko Polsce byli: Thun, Boni, Huebner, Jazłowiecka, Kudrycka, Pitera

https://wpolityce.pl/polityka/367202-wiemy-kto-z-po-glosowal-za-rezolucja-przeciwko-polsce-byli-thun-boni-huebner-jazlowiecka-kudrycka-pitera

Większość eurodeputowanych PO wstrzymała się od głosu ws. rezolucji PE
dotyczącej Polski, ale sześciu poparło ten dokument. Europosłowie PiS
byli przeciw, ale siedmiu eurodeputowanych z ich frakcji Europejskich
Konserwatystów i Reformatorów poparło rezolucję. Eurodeputowani PSL nie
wzięli udziału w głosowaniu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Chcą ukarać Polskę! Parlament Europejski przyjął
skandaliczną rezolucję ws. praworządności i demokracji w naszym kraju

Sześciu europosłów PO, którzy głosowali „za”, to: Michał Boni, Danuta
Huebner, Danuta Jazłowiecka, Barbara Kudrycka, Julia Pitera i Różna Thun.

Głosowałem za, bo to narzędzie presji na zmianę pozycji przez rząd;
to nie jest decyzja, to kierunek prac, nie ma żadnego przesądzenia o
sankcjach, jak to niektórzy interpretują. Jestem przeciwko sankcjom

—przekazał PAP Boni.

Od głosu wstrzymało się 12 eurodeputowanych PO: Jerzy Buzek, Agnieszka
Kozłowska-Rajewicz, Janusz Lewandowski, Elżbieta Łukacijewska, Jan
Olbrycht, Marek Plura, Dariusz Rosati, Adam Szejnfeld, Bogdan Wenta,
Jarosław Wałęsa, Tadeusz Zwiefka, Bogdan Zdrojewski.

Nie poparłem uruchomienia art. 7, bo uderzyłby w Polskę i Polaków.
Ubolewam, że rząd brakiem dialogu naraża nas na niebezpieczeństwo sankcji

—oświadczył Buzek na Twitterze.

CZYTAJ WIĘCEJ: Premier Szydło stanowczo o opozycji: „Politycy,
szkalujący swój kraj na forum międzynarodowym, nie są godni jego
reprezentowania”

Od głosu wstrzymali się też polscy europosłowie SLD: Adam Gierek, Janusz
Zemke, Krystyna Łybacka i Bogusław Liberadzki oraz Lidia Geringer de
Oedenberg.

Wszyscy europosłowie PiS zagłosowali przeciw rezolucji, podobnie Robert
Iwaszkiewicz z Grupy Europa Wolności i Demokracji Bezpośredniej oraz
niezrzeszeni: Janusz Korwin-Mikke i Jacek Saryusz-Wolski.

Siedmioro europosłów z frakcji Europejskich Konserwatystów i
Reformatorów, do której należy PiS, poparło rezolucję. Byli to: Anneleen
Van Bossuyt, Helga Stevens, Eleni Teocharus, Mark Demesmaeker, Rikke
Karlsson, Sander Loones i Monica Macovei.

CZYTAJ WIĘCEJ: PE przyjął rezolucję ws. demokracji w Polsce. Co dalej?
Eurokraci mogą obejść się smakiem, bo na uruchomienie art. 7 może
zabraknąć 2/3

kk/PAP

Animka

W dniu 2017-11-15 o 19:52, diana.cho...@gmail.com pisze:
> Ale tych co spiskuja w Brukseli przeciw Polsce z PO i ze zmienionymi nazwiskami do tego z Niemcami o podobnych jw nazwiskach to co z nimi zrobic.Sadze,ze jak mowiono w 1968 -'.....na Madagaskar...
Tak się litowali nad Żydami, a jak się okazało to Żydzi nas mordowali i
teraz paniska mieszkaja w Ameryce i w RFN.

--
animka

u2

W dniu 16.11.2017 o 00:45, Animka pisze:
fakt, żydów w PRL nie dało się nie lubić:)

t-1

W dniu 2017-11-16 o 21:34, u2 pisze:

> fakt, żydów w PRL nie dało się nie lubić:)

Ty musisz lubić swoją żonę.
Oj, muszę, muszę.

u2

W dniu 16.11.2017 o 21:47, t-1 pisze:
miałem kilku kolegów żydów i byli fajni, żadne skurwysyny, których
spotykam teraz w necie:)

marek...@gmail.com

Polacy musimy weryfikować pochodzenie tych polskojęzycznych wykolejenców,Polską muszą rządzić Polacy od minimum trzech pokoleń. Polska dla Polaków Polacy dla Polski