Masa (barankow)

e-Shrek

Czesc,

za masa.waw.pl -->

[...]

Nasze cele realizujemy poprzez:
* organizację comiesięcznych przejazdów integrujących środowiska rowerowe
oraz użytkowników innych pojazdów napędzanych siłą ludzkich mięśni, do

... i wk... reszte uzytkownikow drogi poprzez powodowanie zatorow.

[...]

* promocję roweru jako środka transportu;

Ale zrozumcie prosze, ze nie kazdy chce/moze/ma ochote jezdzic na rowerze.

* propagowanie bezpieczeństwa na drodze;

Aha. Rozumiem, ze te nieoswietlone rowery (na oko z jedna trzecia) jadace
dzis po Gdanskim to tego przyklad?!

* lobbowanie na rzecz tworzenia dobrej infrastruktury rowerowej;

To lobbujcie tam, gdzie zapadaja decyzje. Pojezdzijcie pod oknami HGW,
wokol sejmu.Do Plemiela sie wybierzcie.

[...]

Mnie co najwyzej wk.... bo musialem, bedac z 500 metrow od celu przejechac
na druga strone Wisly i szukac objazdow. O niczym innym w ten piatkowy
wieczor nie marzylem. No i na pewno przyczynilem sie do poprawy powietrza
poprzez spalenie dodatkowego paliwa ....

I zeby nie bylo, lubie jezdzic na rowerze, jezdze, mlody jezdzi. Dzis tez
zlatwialismy troche spraw w centrum, wiec mlody na dwoch kolach, tata na
nogach. Ale niech mi nikt nie wmawia ze utrudnianie zycia mieszkancom ma
sens. Uderzajcie do wladz, a nie czepiajcie sie zwyklych ludzi.

e-Shrek

Wojtas

W dniu 2010-09-24 22:55, e-Shrek pisze:

> Ale niech mi nikt nie wmawia ze utrudnianie zycia mieszkancom ma
> sens.

Nie przyszło ci do głowy, że twoja puszka też utrudnia życie wielu
mieszkańcom?

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

MC

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Nie przyszło ci do głowy, że twoja puszka też utrudnia życie wielu
> mieszkańcom?

Mam nadzieje, że nie robi tego specjalnie. W przeciwieństwie do masy.

robe...@poczta.onet.pl

Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i wyłącznie
blachodmrodziarze...

masti

Dnia pięknego Sun, 26 Sep 2010 13:53:48 +0200 osobnik zwany robertcb
wystukał:

> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i
> wyłącznie blachodmrodziarze...

a kto ma mieć? uczestnicy masy?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

robe...@poczta.onet.pl

> Dnia piÄ knego Sun, 26 Sep 2010 13:53:48 +0200 osobnik zwany robertcb
> wystukaĹ :

> a kto ma mieÄ ? uczestnicy masy?

Piesi, osoby podróżujące komunikacją miejską.

DoQ

robe...@poczta.onet.pl pisze:

> Piesi, osoby podróżujące komunikacją miejską.

Masoni przepuszczaja autobusy?

Pozdrawiam
Pawel

robe...@poczta.onet.pl

> Masoni przepuszczaja autobusy?

Nawet jesli, to przepuszcza jesli autobus jest akurat pierwszy na
skrzyżowaniu, - jesli jest gdzies dalej - to stoi w korku wraz z innymi.

DoQ

robe...@poczta.onet.pl pisze:

> Nawet jesli, to przepuszcza jesli autobus jest akurat pierwszy na
> skrzyżowaniu, - jesli jest gdzies dalej - to stoi w korku wraz z innymi.

No patrz, a ja czekalem w autobusie ktory zablokowala masa.

Pozdrawiam
Pawel

robe...@poczta.onet.pl

Tym nie mniej głos podniósł i założył wątek blachosmrodziarz.

MC

Użytkownik <robe...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tym nie mniej głos podniósł i założył wątek blachosmrodziarz.

To ma jakieś znaczenie? Może założył wątek jako pieszy albo pasażer
zbiorkomu.

robe...@poczta.onet.pl

Pieszy albo w/w pasażer nie "szuka objazdów" i nie "spala dodatkowego paliwa".

inny

On 9/26/2010 2:49 PM, robe...@poczta.onet.pl wrote:

> Tym nie mniej głos podniósł i założył wątek blachosmrodziarz.

A Ty, rurko-pachnący z pewnością rano pakujesz jednego dzieciaka na
ramę, drugiego na bagażnik i odwozisz do szkoły/przedszkola, by potem
radośnie przepedałować jeszcze 30km i wkroczyć do biura, lub klienta
spoconym i śmierdzącym będąc :-)
Dla wyjaśnienia - sam korzystam każdego dnia z komunikacji miejskiej,
ale nie stronię też od samochodu z powodów praktycznych, nie
wygodnickich. I nie jeżdżę moim blaszakiem po Waszych ścieżkach
rowerowych, staram się dzielić z Wami drogę.... Ale pomyśl czasem, że
niektórzy muszą korzystać z samochodu, bo tak im się życie ułożyło...

robe...@poczta.onet.pl

> wygodnickich. I nie jeżdżę moim blaszakiem po Waszych ścieżkach
> rowerowych,

DDR i B-9 to jedynie próba wytępienia rowerzystów z ruchu drogowego.

> staram się dzielić z Wami drogę.... Ale pomyśl czasem, że
> niektórzy muszą korzystać z samochodu, bo tak im się życie ułożyło...

Nie ma takiego przymusu, niezależnie od okoliczności.
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu ludzie żyli w tym kraju w nie mniejszej
liczebności, a puszki na drogach to była rzadkość. I też mieli dzieci.

Delfino Delphis

inny wrote:

> [...]
> rowerowych, staram się dzielić z Wami drogę.... Ale pomyśl czasem, że
> niektórzy muszą korzystać z samochodu, bo tak im się życie ułożyło...

Przypomnij sobie jak sam byłeś dzieckiem - rodzice cię wozili samochodem do
szkoły/przedszkola, czy jednak inaczej dawałeś radę?

MC

Użytkownik <robe...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pieszy albo w/w pasażer nie "szuka objazdów" i nie "spala dodatkowego
> paliwa".

Była też mowa o przejściu na piechotę. Więc nie masz podstaw do czepiania
się.

robe...@poczta.onet.pl

Ale pretensja do masy była wyłącznie w czasie jazdy samochodem.

DoQ

Delfino Delphis pisze:

> Przypomnij sobie jak sam byłeś dzieckiem - rodzice cię wozili samochodem do
> szkoły/przedszkola, czy jednak inaczej dawałeś radę?

Co to za argument?
Ma pokutowac za to, ze twoi pradziadkowie nie mieli samochodu, telefonu
komorkowego, komputera, internetu i tez dawali radę?

Pozdrawiam
Pawel

MC

Nic podobnego. Z pewnością inaugurujący wątek miał pretensje do masy także w
czasie chodzenia na piechotę a z pewnością podczas siedzenia przed
komputerem. Inaczej nie powstałby ten wątek.

inny

On 9/26/2010 3:09 PM, robe...@poczta.onet.pl wrote:

> Jeszcze kilkadziesiąt lat temu ludzie żyli w tym kraju w nie mniejszej
> liczebności, a puszki na drogach to była rzadkość. I też mieli dzieci.

a kilkaset lat temu zasuwali na konikach... przegapiłeś ten moment, w
którym świat skoczył trochę do przodu? nie popieram podjeżdżania 100m
samochodem do kiosku po fajki, ale nie miej pretensji do mnie o to, że
korzystam z drogi, która powstała m.in. po to, by jeździły po niej
samochody. Blokuj tych, którzy nie budują Wam ścieżek, bo na tej samej
zasadzie "blaszakowcy" i piesi powinni urządzać własne masy krytyczne i
blokować Wam ścieżki rowerowe w imię jakichś własnych celów. Nie
sądzisz, że to bez sensu?

Skrypëk

?Użytkownik <robe...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i
> wyłącznie
> blachodmrodziarze...

Bynajmniej.

inny

On 9/26/2010 3:16 PM, Delfino Delphis wrote:

> inny wrote:
>

> Przypomnij sobie jak sam byłeś dzieckiem - rodzice cię wozili samochodem do
> szkoły/przedszkola, czy jednak inaczej dawałeś radę?

dawałem... ale ja nie miałem prawie 3km (bez żadnego środka transportu
publicznego w zasięgu) do przedszkola lub 15km (bo ktoś wymyślił
gimnazja) do szkoły... Cała moja rodzina korzysta na codzień z
transportu publicznego, ale Wy swoją akcją bardzo utrudniacie wielu
ludziom dotarcie do domów/lekarzy itp - nawet, jeśli ci ludzie
korzystają z autobusów. Jeździj jeden z drugim po chodniku lub ulicy (za
moich czasów to działało) i daj innym żyć wg ich własnego pomysłu, nawet
jeśli jego podstawą jest zwyczajne wygodnictwo - też mnie drażni widok
tysiąca samochodów na Modlińskiej, z czego 70% wiezie tylko kierowcę,
ale prawdopodobnie większość z nich niestety tak musi...

robe...@mailinator.com

> [...]
> samochodem do kiosku po fajki, ale nie miej pretensji do mnie o to, że
> korzystam z drogi, która powstała m.in. po to, by jeździły po niej

Co nie zmienia faktu że nie _muszą_ .

> [...]
> zasadzie "blaszakowcy" i piesi powinni urządzać własne masy krytyczne i
> blokować Wam ścieżki rowerowe w imię jakichś własnych celów. Nie

Scieżki rowerowe to pomyłka i marnotrawstwo pieniędzy.
Nie popieram ich budowy, gdyż prawny obowiązek korzystania z nich utrodnia
życie rowerzystom, i to nie z powodu policji, ale właśnie kierowców, ktorzy
trąbią rowerzystów i stwarzają niebezpieczne sytuacje, tylko dlatego ze jakiś
pacan ustawił znaki C-13 lub C-13/16 i B-9 przed dziurawym chodnikiem, na
którym stoją zaparkowane samochody, chodzą piesi, leżą potłuczone butelki po
piwie, i który zresztą się kończy za kilkaset metrów, a rowerzysta to nie
koniecznie baba z siatami zakupów, i ma zamiar jechać ta trasą znacznie dalej,
podobnie jak ci kierowcy...

MAG

Użytkownik DoQ napisał:
Dawali radę, bo nie było masy ;-)

Pozdrawiam,
MAG

Delfino Delphis

DoQ wrote:

> Co to za argument?
> Ma pokutowac za to, ze twoi pradziadkowie nie mieli samochodu, telefonu
> komorkowego, komputera, internetu i tez dawali radę?

Pokutować musi dlatego, że centrum miasta nie pomieści takiej liczby
samochodów. To akurat nie jest niczyje widzimisię. Samochód nie jest już
żadnym luksusem, ale wjazd do centrum samochodem powinien być nim nadal.

Delfino Delphis

inny wrote:

> [...]
> transportu publicznego, ale Wy swoją akcją bardzo utrudniacie wielu
> ludziom dotarcie do domów/lekarzy itp - nawet, jeśli ci ludzie

Ja nie biorę udziału w masie :P

Adam Wysocki

robe...@poczta.onet.pl wrote:

> DDR i B-9 to jedynie próba wytępienia rowerzystów z ruchu drogowego.

"Warszawa to nie wieś, żeby po niej rowerem jeździć."

--
gof

robe...@mailinator.com

> "Warszawa to nie wieś, żeby po niej rowerem jeździć."

"Warszawa to nie wieś, żeby po niej samochodem jeździć."

Fikander

Dnia Sun, 26 Sep 2010 13:53:48 +0200, robe...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i wyłącznie
> blachodmrodziarze...

Nie mam samochodu, ani prawa jazdy, a masę uważam za kretyństwo. Co
wygrałem?

--
F♯A♯∞

Wiktoria Święcicka

masa jest bez kutasa
Użytkownik "MC" <m...@go2.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieje, że nie robi tego specjalnie. W przeciwieństwie do masy.

Wiktoria Święcicka

przez tych kurwów nie można przejść na drugom strone ulicy bo blokujom
ulice jednym ciągiem

> Była też mowa o przejściu na piechotę. Więc nie masz podstaw do
> czepiania się.

jesteś fiutem ale czasem dobrze zagadasz

e-Shrek

Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:02:46 +0200, Wojtas napisał(a):

> Nie przyszło ci do głowy, że twoja puszka też utrudnia życie wielu
> mieszkańcom?

Zlikwidujmy ulice, posadzmy las.
e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 13:53:48 +0200, robe...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i wyłącznie
> blachodmrodziarze...

Pytales posazerow autobusow stojacych w tym samym korku?

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 11:56:46 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> a kto ma mieć? uczestnicy masy?

Niech zaczna zajmowac jeszcze chodniki, to wtedy dolacza sie piesi :)

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 14:49:09 +0200, robe...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Tym nie mniej głos podniósł i założył wątek blachosmrodziarz.

Spodziewasz sie ze kazdy zalozy z tego korka?

Ps. Mam Cie pedalarz nazywac?

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 15:32:49 +0200, robe...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Ale pretensja do masy była wyłącznie w czasie jazdy samochodem.

Bo chodnikow nie blokuja. Prawda, ze proste?
e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 16:19:06 +0200, robe...@mailinator.com napisał(a):

> Co nie zmienia faktu że nie _muszą_ .

Przymusu jazdy rowerem tez nie ma, mimo iz probujesz takowy wprowadzic.

> Scieżki rowerowe to pomyłka i marnotrawstwo pieniędzy.

Patrz, w czyms sie zgadzamy.Ale masa akurat sciezki chce, i to asfaltowe!

> życie rowerzystom, i to nie z powodu policji, ale właśnie kierowców, ktorzy
> trąbią rowerzystów i stwarzają niebezpieczne sytuacje, tylko dlatego ze jakiś

Przejezdzilem rowerem pare ladnych tysiecy kilometrow, zarowno po Polsce
jak i paru innych krajach. Wiekszoc kierowcow zachowuje sie OK. A barany
sie zdarzaja, blokowaniem ruchu tego nie zmienisz.

> [...]
> piwie, i który zresztą się kończy za kilkaset metrów, a rowerzysta to nie

A kwestia parkowania to zupelnie osobna sprawa. Ale jak ma byc dobrze, jak
ostatnio widzialem radiowoz jadacy spacerowo przejechal kolo samochodu
zaparkowane na pasie ruchu i nawet si enie zatrzymal? Chodzi o
Konwiktorska, znakow co niemiara.

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Sun, 26 Sep 2010 16:55:59 +0200, Delfino Delphis napisał(a):
> Pokutować musi dlatego, że centrum miasta nie pomieści takiej liczby
> samochodów. To akurat nie jest niczyje widzimisię. Samochód nie jest już
> żadnym luksusem, ale wjazd do centrum samochodem powinien być nim nadal.

Niektorzy nie wjezdzaja, niektorzy po prostu tu mieszkaja.

e-Shrek

DoQ

Delfino Delphis pisze:

Tia, zwlaszcza ze nieraz nie ma jak ominac tego "luksusu" i trzeba po
prostu przejechac przez centrum.
Poza tym byli już tacy co np. chcieli ograniczyc ilosc parkujacych
poprzez nalozenie oplat. Oplaty sa, a ja dalej mam problem ze
znalezieniem miejsca w centrum, mimo ze przyjezdzam od okazji do okazji.

Pozdrawiam
Pawel

Konrad Brywczyński

On 26.09.2010 13:53, robe...@poczta.onet.pl wrote:
> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i wyłącznie
> blachodmrodziarze...

Owszem, nie. Poszukaj sobie moich staaaarych postów na ten temat.

Wiktoria Święcicka

A jak pilnie tszeba pszejść przez ulice która jada?
Użytkownik "e-Shrek" <e-Shrek...@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości

> Bo chodnikow nie blokuja. Prawda, ze proste?
Ale pszejścia dla pieszych tak a nie wszedzie sa kładki nad ólicami

Alex D. B.

W dniu 2010-09-26 15:09, robe...@poczta.onet.pl pisze:

> Jeszcze kilkadziesiąt lat temu ludzie żyli w tym kraju w nie mniejszej
> liczebności, a puszki na drogach to była rzadkość. I też mieli dzieci.

i w swoich wypierdzeieliszewach dolnych pomykali bicyklem do gs-u po
arizone.

i co z tego? w "DC" rower jest i bedzie narzedziem znudzonych jupi aka
rekraacyjnum narzedziem popedalowania do powsina na browar oder
lumpenploretariatu lansujackiego teze "cala polska podaloszuje".

i co? i nic. normalni ludzie maja to w...iesz gdzie. tam gdzie mase.

Alex.

Adam Wysocki

http://www.google.com/search?q=warszawa+to+nie+wie%C5%9B+marek+wo%C5%9B

--
gof

Delfino Delphis

DoQ wrote:

> Poza tym byli już tacy co np. chcieli ograniczyc ilosc parkujacych
> poprzez nalozenie oplat. Oplaty sa, a ja dalej mam problem ze
> znalezieniem miejsca w centrum, mimo ze przyjezdzam od okazji do okazji.

Widać są za niskie.

Skrypëk

?Użytkownik "Delfino Delphis" <Delf...@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i7ooaq$736$2...@news.onet.pl...

No jasne. A za komuny papier toaletowy był zbyt tani.

zly

Dnia Sun, 26 Sep 2010 14:36:07 +0200, DoQ napisał(a):

> No patrz, a ja czekalem w autobusie ktory zablokowala masa.

A mamie się poskarżyłeś? Bo ja kilka razy czekałem w autobusie zablokowanym
przez samochody, a jakoś tragedii z tego nie robię.

--
marcin

zly

Dnia Sun, 26 Sep 2010 18:16:07 +0200, Fikander napisał(a):

> Nie mam samochodu, ani prawa jazdy, a masę uważam za kretyństwo. Co
> wygrałem?

Sławę i rozgłos :>
--
marcin

zly

Dnia Sun, 26 Sep 2010 20:55:54 +0200, e-Shrek napisał(a):

> Pytales posazerow autobusow stojacych w tym samym korku?

Musiałby pytać codziennie.
--
marcin

DoQ

zly pisze:

> A mamie się poskarżyłeś? Bo ja kilka razy czekałem w autobusie zablokowanym
> przez samochody, a jakoś tragedii z tego nie robię.

I co na to twoja mama? Przeciez spozniles sie na obiad.

zly

Dnia Mon, 27 Sep 2010 08:45:26 +0200, DoQ napisał(a):

> I co na to twoja mama? Przeciez spozniles sie na obiad.

Musiałem się ostro tłumaczyć, by nie dostać klapsa (tak, wiem, że teraz się
od tego odchodzi, ale co zrobić).
--
marcin

DoQ

zly pisze:

> Musiałem się ostro tłumaczyć, by nie dostać klapsa (tak, wiem, że teraz się
> od tego odchodzi, ale co zrobić).

No i sam widzisz do czego masa doprowadzila.

zly

Dnia Mon, 27 Sep 2010 09:09:57 +0200, DoQ napisał(a):

> No i sam widzisz do czego masa doprowadzila.

Spoko. Nauka tłumaczenia się i zwalania na innych na pewno przyda się w
dorosłym życiu ;)
--
marcin

m[...]

jest jednak, pewna roznica niekoniecznie mala. Ja jedzez zbiorkomem i
tez przeklinam mase.
Ale niektorzy sa zaimpregnowani i wszystko po nich splywa jak... :)

m[...]

Arek (G)

W dniu 2010-09-26 21:06, e-Shrek pisze:

I dla ich świętego spokoju, powinno się zakazać jazdy rowerem, chodzić
pieszo, zlikwidować skrzyżowania na których nie skręcają. Likwidacja
wszystkich knajp i pubów to już formalność. Człowiek mieszkający w
centrum to Pan i coś nie coś od życia mu się należy.
A.

komar

W dniu 2010-09-24 22:55, e-Shrek pisze:
> ... i wk... reszte uzytkownikow drogi poprzez powodowanie zatorow.

po co się kw...wiasz? przesiądź się na motocykl i zapomnij o korkach. Polecam :)

w pracy zamiast w 1h jestem w 20 minut do tego odpada stres wynikający z codziennego
stania w tych samych korkach.

szerszen

Użytkownik <robe...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i
> wyłącznie
> blachodmrodziarze...

masa jest przynajmniej cykliczna, mozna sie do niej przywyczaic, wpisac w
kalendarz, sprawdzic trase itp, a maratony juz nie

wezmy przyklad ostatniej niedzieli, jeden debil organizowal, drugi debil
zabezpieczal i zadenmu kretynowi nie przyszlo do pustego lba, aby choc na
zwyklych kartkach a4 podrukowac informacje co sie dzieje oraz info o
zablokowanych ulicach, zamknieta jedna z glownych arterii warszawy prawie na
calej dlugosci i zero info

Piotr Meyer

On 2010-09-27, szerszen <szer...@tlen.pl> wrote:

> [...]
> zwyklych kartkach a4 podrukowac informacje co sie dzieje oraz info o
> zablokowanych ulicach, zamknieta jedna z glownych arterii warszawy prawie na

To kolejny dowód na spisek antysamochodowy. Ja informację o wydarzeniu
i o zablokowanych ulicach znalazłem na wywieszce w autobusie. ;-p

--
Piotr 'aniou' Meyer

Alf/red/

W dniu 2010-09-27 14:05, komar pisze:

> po co się kw...wiasz? przesiądź się na motocykl

Ale dzieci i szafa rackowa!

--
Alf/red/

e-Shrek

Dnia Mon, 27 Sep 2010 13:30:31 +0200, Arek (G) napisał(a):

> [...]
> wszystkich knajp i pubów to już formalność. Człowiek mieszkający w
> centrum to Pan i coś nie coś od życia mu się należy.

Zdecydowanie sie z Toba nie zgadzam. Odnosilem sie tylko do stwierdzenia ze
wjazd do centrum powinien byc luksusem. Ja sie bardzo cisze ze wieczorem sa
ludzie na ulicach, ze jest ruch. Spiewu ptakow to moge na wakacjach
posluchac :-) Na szczescie w mojej okolica licba kawiarenek jest
przeogromna :-)

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Mon, 27 Sep 2010 02:26:03 +0200, Delfino Delphis napisał(a):

> Widać są za niskie.

Jak beda wyzsze to wzrosnie liczba "niepelnosprawnych" :->
e-Shrek

inny

A autobus był na drodze, którą współdzielił z samochodami, a nie na
ścieżce rowerowej...

e-Shrek

Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:43:19 +0200, szerszen napisał(a):

> masa jest przynajmniej cykliczna, mozna sie do niej przywyczaic, wpisac w
> kalendarz, sprawdzic trase itp, a maratony juz nie

Owszem, od 32 lat jest to impreza cykliczna :-)

> wezmy przyklad ostatniej niedzieli, jeden debil organizowal, drugi debil
> zabezpieczal i zadenmu kretynowi nie przyszlo do pustego lba, aby choc na
> zwyklych kartkach a4 podrukowac informacje co sie dzieje oraz info o

Wystaczylo spytac straznika/policjanta/pokojowy patrol. Rozdawali mapki, bo
trasa byla mocno zakrecona. Ale niekotrzy, przynajmnije w mojej okolicy
woleli przestawiac barierki i jechac trasa maratonu.

e-Shrek

e-Shrek

Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:05:24 +0200, komar napisał(a):

> w pracy zamiast w 1h jestem w 20 minut do tego odpada stres wynikający z codziennego
> stania w tych samych korkach.

4 latka na motocykl nie wsadze ....
e-Shrek

Axel

"e-Shrek" <e-Shrek...@wytnij.wp.pl> wrote in message

Od tygodnia o tym trabily media, nw wszystkich portalach tez (np Zycia
Warszawy) i mapki tez byly.

--
Axel

szerszen

Użytkownik "Axel" <ax...@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup

> Od tygodnia o tym trabily media, nw wszystkich portalach tez (np Zycia
> Warszawy) i mapki tez byly.

nie kazdy od tygodnia sledzi media

szerszen

Użytkownik "e-Shrek" <e-Shrek...@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości grup

> Wystaczylo spytac straznika/policjanta/pokojowy patrol.

patrolu nie widzialem, policjant w jednym miejscy stal prawie ze na
skrzyzowaniu i nie bylo sie jak zatrzymac, bo tylko lapa machal aby jechac
dalej, a na zjedzie z lazienkowskiej w strone sadyby, wogole nikogo nie
bylo, nawet tablicy z objazdem czy cos, co juz jest wyjatkowo debilnym
posunieciem, bo tam trzeba sie bylo cofac az do poniatowskiego

na calej dlugosci pomiedzy lazienkowskim, a poniatoszczakiem wszystkie
skrety w lewo poblokowane bez zywej duszy, wiec i tak nie bylo sie kogo
spytac, nawet jakby sie chcialo

szerszen

Użytkownik "e-Shrek" <e-Shrek...@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości grup

> 4 latka na motocykl nie wsadze ....

moj 3 latek juz jezdzil i bardzo mu sie podobalo, aczkolwiek po wawie chyba
nie mialbym go odwagi wozic

szerszen

Użytkownik "komar" <ko...@125.cc> napisał w wiadomości grup

> po co się kw...wiasz? przesiądź się na motocykl i zapomnij o korkach.
> Polecam :)

jakbysmy mieli klimat jak w kaliforni, to czemu nie, w polsce poki co to
zabawa sezonowa

komar

W dniu 2010-09-28 09:30, szerszen pisze:

da się jeździć. W zeszłym sezonie miałem raptem 2 miesięczną przerwę mimo tak długiej
zimy. Dobry strój, opony i nie ma problemów z jazdą w deszcz czy śnieg.

szerszen

Użytkownik "komar" <ko...@125.cc> napisał w wiadomości grup

> da się jeździć.

wszystko sie da, tylko przyjemnosci z tego malo, w kazdym razie w moim
przypadku jazda w deszcz czy tym bardziej w zime na 2oo, do przyjemnych nie
nalezy

DoQ

szerszen pisze:

> nie kazdy od tygodnia sledzi media

To co, chcialbys otrzymac informacje z mapka poleconym ?;)

Pozdrawiam
Pawel

szerszen

Użytkownik "DoQ" <pawe...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> To co, chcialbys otrzymac informacje z mapka poleconym ?;)

nie, wystarczy dobre oznakowanie na ulicy

pomijam juz fakt, ze dopoki bieg sie nie rozpocznie to niektore partie ulic
czy skrzyzowania spokojnie moga funcjonowac, nie trzeba blokowac polowy
miasta na caly dzien

Konrad Brywczyński

W dniu 2010-09-28 12:15, szerszen pisze:

> nie, wystarczy dobre oznakowanie na ulicy
>
> pomijam juz fakt, ze dopoki bieg sie nie rozpocznie to niektore partie
> ulic czy skrzyzowania spokojnie moga funcjonowac, nie trzeba blokowac
> polowy miasta na caly dzien

I tak właśnie było także tym razem...

szerszen

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <kon...@nospam.nospam> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i7sg0b$e7v$1...@inews.gazeta.pl...

> I tak właśnie było także tym razem...

alez absolutnie nie, niestety, ani oznakowania, ani otwartych skrzyzowan

Axel

"szerszen" <szer...@tlen.pl> wrote in message

> nie kazdy od tygodnia sledzi media

A ja zagladam, wlasnie po to, zeby nie byc zaskoczonym przez jakies
zamkniete ulice przez weekendowe remonty albo imprezy.
I nie mam potem problemow.

--
Axel

A.L.

On Sun, 26 Sep 2010 13:53:48 +0200, robe...@poczta.onet.pl wrote:

>Jakoś dziwnym trafem pretencje do masy czy maratonów mają tylko i wyłącznie
>blachodmrodziarze...

ja jestem pieszy i tez mam pretensje. Dwa razy chcieli mnie rozjechac,
a potem darli morde ze "nie uwazam"

A.L.

Message has been deleted

Alf/red/

W dniu 2010-09-28 16:25, A.L. pisze:

> ja jestem pieszy i tez mam pretensje. Dwa razy chcieli mnie rozjechac,

Przechodziłeś na wylot przez kolumnę?

--
Alf/red/

e-Shrek

Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:30:14 +0200, szerszen napisał(a):

> moj 3 latek juz jezdzil i bardzo mu sie podobalo, aczkolwiek po wawie chyba
> nie mialbym go odwagi wozic

Sa foteliki dla takich maluchow?Do skutera widzialem, ale dopiero od 5-ciu.
e-Shrek

Delfino Delphis

jerzu wrote:

> No, moja matka pracowała od 8.00 do 16.00, ojciec od 5.00 do 13.00, do
> przedszkola miałem 3 minuty na piechotę.
> A teraz? Małżonka pracuje od 7:30 do niewiadomoktórej, ja od
> niewiadomoktórej do niewiadomoktórej, do przedszkola/szkoły mam
> szybciej autem (mimo że muszę iść po nie na parking). Kiedyś były
> troche inne czasy, żyło się na mniejszych obrotach, ludzie mieli
> więcej czasu dla siebie i rodziny.

No, ale przecież możesz zmienić pracę na inną, albo iść na bezpłatny urlop.
Możliwości jest wiele. Wszystko to w pewnym sensie kwestia wyboru, czy
wolimy zarabiać kasę, czy np. czas poświęcić rodzinie. Wjazd do centrum jest
w pewnym sensie luksusem, bo miasto nie może pomieścić wszystkich samochodów
z okolicy. Dlatego tutaj też powinien być jakiś wybór, albo mnie stać, aby
płacić za wjazd, parkowanie itd., albo wolę np. mniej zarabiać, a za to mieć
czas i korzystać z tańszej komunikacji. Generalnie wydaje mi się, że ludzie
powinni sami wybierać co im pasuje, a miasto wprowadzać pewne regulacje (np.
płatny wjazd do centrum) w pewnym zakresie dającym swobodę tego wyboru. Bez
tej regulacji wjazd do centrum nie jest luksusem, tylko mordęgą :)

Konrad Brywczyński

On 28.09.2010 21:12, Delfino Delphis wrote:

> [...]
> płatny wjazd do centrum) w pewnym zakresie dającym swobodę tego wyboru. Bez
> tej regulacji wjazd do centrum nie jest luksusem, tylko mordęgą :)

Wjazd do centrum będzie luksusem, jak będą obwodnice wewnętrzne
pozwalające je omijać. Na razie, to mamy w strefie płatnego parkowania
ogromny obszar, którego nijak nie da się ominąć, jadąc z przeciwnych
końców miasta. Gdyby wjazd w tę strefę był płatny, to byłby to zwykły
rozbój.

Co do wyborów: pracować / siedzieć w domu i zajmować się dzieckiem, to
trzeba mieć ku temu jeszcze warunki i wystarczające wynagrodzenie
jednego z rodziców. Nam jakoś starcza, ale nie mamy np. kredytu na
mieszkanie, a auto służbowe. Gdyby było inaczej, na ten luksus byśmy nie
mogli sobie pozwolić.

Delfino Delphis

Konrad Brywczyński wrote:

> [...]
> jednego z rodziców. Nam jakoś starcza, ale nie mamy np. kredytu na
> mieszkanie, a auto służbowe. Gdyby było inaczej, na ten luksus byśmy nie

Tutaj też jest miejsce na wybór. Jak kogoś nie stać, to nie musi mieć
dzieci. Może też nie mieszkać np. w centrum, ale dojeżdżać z jakiejś wiochy.
I tak dalej. U nas ciągle pokutuje takie dziwne myślenie, że niby każdy musi
mieć pracę, mieszkanie w centrum, samochód, dziecko, miejsce w przedszkolu,
szkołę pod domem i państwo ma mu to zapewnić. Ja uważam, że wręcz
przeciwnie, każdy powinien mieć to co lubi i na co go stać, a państwu nic do
tego.

Mnie np. nie stać na dziecko i w związku z tym w najbliższej przyszłości nie
zamierzam mieć. Zresztą podobnie z mieszkaniem. Natomiast latania samolotem
odmówić sobie nie mogę. Kwestia wyboru.

robe...@poczta.onet.pl

To lepiej skuter - znacznie tanszy, nie trzeba wydawac kasy na motocyjklowe PJ.
A jeśli przewozi sie dziecko do lat 7 na motocyklu czy motorowerze - i tak
obowiązuje ograniczenie do 40 km/h niezależnie od drogi.

Skrypëk

?Użytkownik "Delfino Delphis" <Delf...@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i7ten8$tv3$1...@news.onet.pl...

> No, ale przecież możesz zmienić pracę na inną, albo iść na bezpłatny
> urlop.
> Możliwości jest wiele.

Tak się wydaje zafascynowanym UPRem studenciakom na garnuszku rodziców.

> Wszystko to w pewnym sensie kwestia wyboru, czy
> wolimy zarabiać kasę, czy np. czas poświęcić rodzinie.

Rodzina się sama nie wyżywi, filozofie.

> Wjazd do centrum jest
> w pewnym sensie luksusem, bo miasto nie może pomieścić wszystkich
> samochodów
> z okolicy.

Wjazd do centrum jest koniecznością gdy w okolicy nie ma obwodnic.

Skrypëk

?Użytkownik "Delfino Delphis" <Delf...@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i7tjgb$ceg$2...@news.onet.pl...

Za bycie wiecznym studentem kawalerem to ci wkrótce nałożą podatek, to może
delikatnie zaczniesz śpiew zmieniać. A potem jeszcze zdziadziejesz, nikt cie
nie będzie chciał zatrudnić, opiekować się tobą za darmo tym bardziej nikt
chciał nie będzie - wtedy najgłośniej będziesz pod krzyżem darł mordę, że to
państwo ci ma zapewniać.

Jarek Hirny

A screaming came across the sky, when Skrypëk wrote:

> Wjazd do centrum jest koniecznością gdy w okolicy nie ma obwodnic.

W temacie wprowadzania opłat to na początku była mowa o płatności za wjazd
za centrum rozumianego bardzo wąsko, gdzieś między Świętokrzyską, AlJer,
Nowym Światem i Marszałkowską (mniej więcej, nie pamiętam teraz
szczegółów). Jak na początek, przyzwyczajanie do koncepcji i sprawdzanie
mechanizmów - dla mnie spoko. To akurat nie są miejsca, których nie da się
ominąć.

Jarek
--
http://agnus.jogger.pl

Maciej Bebenek (news.onet.pl)

W dniu 2010-09-29 00:06, Jarek Hirny pisze:

> [...]
> za centrum rozumianego bardzo wąsko, gdzieś między Świętokrzyską, AlJer,
> Nowym Światem i Marszałkowską (mniej więcej, nie pamiętam teraz

Dużo więcej, niż piszesz
http://m.onet.pl/_m/d2cf6383dd9f378812b26db8d99a6234,0,1.jpg

Delfino Delphis

wrote:

> Za bycie wiecznym studentem kawalerem

Nie jestem kawalerem.

> to ci wkrótce nałożą podatek, to
> może delikatnie zaczniesz śpiew zmieniać.

Cóż poradzić. Złodziejskie państwo. Zawsze można wybrać inne.

> [...]
> bardziej nikt chciał nie będzie - wtedy najgłośniej będziesz pod krzyżem
> darł mordę, że to państwo ci ma zapewniać.

Wygląda na to, że sam się wpakowałeś i teraz zazdrościsz wolności :)

Delfino Delphis

Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Aż tak by to zabolało? Przecież można zatrzymać samochód na P+R i dojechać
metrem, albo nawet jakoś bardzo blisko tej strefy i dojechać sobie
przystanek czy dwa tramwajem za 2 złote. Pewnie miasto przed wprowadzeniem
tego zorganizowało by jakieś parkingi.

Maciej Bebenek (news.onet.pl)

W dniu 2010-09-29 00:40, Delfino Delphis pisze:

Doświadczenie życiowe mi podpowiada, że niezależnie od tego, kto by
rządził miastem, pobieranie opłat działałoby nieźle. I tylko to.
Sprawdź, ile czasu buduje się P&R na pętli Okęcie (chociaż tam naprawdę
nie wiem po co).

Krzysztof Olszak

W dniu 2010-09-28 23:54, Skrypëk pisze:

> Za bycie wiecznym studentem kawalerem to ci wkrótce nałożą podatek, to
> może delikatnie zaczniesz śpiew zmieniać.

Przewidujesz rządy ultraprawicy? Która uważa, że albo małżeństwo ze
stadem pociech, albo miejsce w domu zakonnym.

Krzysztof

Jarek Hirny

A screaming came across the sky, when Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Dzięki.

Jarek
--
http://agnus.jogger.pl

Konrad Brywczyński

W dniu 2010-09-28 22:34, Delfino Delphis pisze:

> Tutaj też jest miejsce na wybór. Jak kogoś nie stać, to nie musi mieć
> dzieci. Może też nie mieszkać np. w centrum, ale dojeżdżać z jakiejś wiochy.

Mieszkanie w centrum jest pod wieloma względami tańsze (finansowo i
czasowo) od dojazdów. Poza kosztem nabycia same plus. Wrong answer.

> I tak dalej. U nas ciągle pokutuje takie dziwne myślenie, że niby każdy musi
> mieć pracę, mieszkanie w centrum, samochód, dziecko, miejsce w przedszkolu,
> szkołę pod domem i państwo ma mu to zapewnić.

Wrong answer. Nikt nic mi nie musi zapewniać. Natomiast walenie na
każdym możliwym miejscu karami, opłatami, podatkami, dopłatami to
bandytyzm. Przy tym w sytuacji demograficznej, jaką mamy, to państwu
akurat by się opłacało dopłacać do dzieci.

Konrad Brywczyński

> W temacie wprowadzania opłat to na początku była mowa o płatności za wjazd
> za centrum rozumianego bardzo wąsko, gdzieś między Świętokrzyską, AlJer,
> Nowym Światem i Marszałkowską

IIRC to od zachodniej strony miało się to zaczynać na Towarowej.

Konrad Brywczyński

W dniu 2010-09-29 00:40, Delfino Delphis pisze:

<Jan Kaczmarek voice mode: on> O naiwny, naiwny, jak dziecko we mgle...
<Jan Kaczmarek voice mode: off>

szerszen

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości grup

> Tak się wydaje zafascynowanym UPRem studenciakom na garnuszku rodziców.

ok, ale tez nie musi jezdzic nowym samochodem, czy samochodem wogole, nie
musi jezdzic co roku na wakacje i na ferje zimowe na narty, nie musi wisiec
plazma w kazdym pokoju, itd

i zapewne o to konradowi chodzilo
sa cale fora dyskusyjne gdzie ludzie pisza o oszczednym zyciu, gdzie np 3
dorosle osoby + dziecko zyja spokojnie z oplatami za 1200 miesiecznie,
wyobrazasz to sobie, ja nie, a jednak sie da i sa zadowoleni

szerszen

Użytkownik "e-Shrek" <e-Shrek...@wytnij.wp.pl> napisał w wiadomości grup

> Sa foteliki dla takich maluchow?

nie, jechal przedemna, mozna go wtedy dodatkowo do siebie przypiac szelkami
czy szerokim pasem, w razie nieszczescia i tak odruchowo wyciagasz konczyny
przed siebie, wiec go oslaniasz, co przy max dozwolonej z takim dzieckiem
daje mu jakies szanse

ale jak pisalem, jezdzilismy tak na wiosce, po wawie to chyba jedynie
osiedlowymi do przedszkola bym sie odwazyl

Maciek Babcia

Dnia 2010-09-28, o godz. 21:12:39
Delfino Delphis <Delf...@wytnijto.op.pl> napisał(a):

> [...]
> płatny wjazd do centrum) w pewnym zakresie dającym swobodę tego
> wyboru. Bez tej regulacji wjazd do centrum nie jest luksusem, tylko

Luksus jak cholera. Zwłaszcza w sytuacji gdy jadąc z północy na
południe miasta musisz do tego Centrum wjechać. Czyli masz przymus
korzystania z tego rzekomego luksusu bo drogi alternatywnej brak. I
chcesz jeszcze by za ten brak alternatywy płacić. Kiedy wreszcie
zrozumiesz że korki w Centrum biorą się w dużej mierze z tego że w
Warszawie nei ma obwodnic i chcąc nie chcąc musisz wpakować się do
Centrum. Chcesz karać ludzi opłatami za to że nie mają alternatywy?

Zdrówko

Maciek Babcia

Dnia 2010-09-29, o godz. 00:06:28
Jarek Hirny <ag...@hell.pl> napisał(a):

Spoko? Właśnie wyciąłeś tym "bardzo wąsko rozumianym centrum" trzy z
siedmiu przejazdów przez linię średnicową w Centrum. Z pozostałych 4 2
są lokalne: E.Plater jednokierunkowa a Żelazna wąziutka. Brawo za
pomysł kolejnych idiotycznych utrudnień bez dawania jakiejkolwiek
alternatywy.

Zdrówko

Maciek Babcia

Dnia 2010-09-29, o godz. 00:24:42
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <macie...@tpsa.waw.pl> napisał(a):

A w tym poronionym pomyśle wycięli właśnie jakikolwiek przejazd
północ-południe. Zostaje Prymasa Tysiącelcia i tunel na Dźwigowej. Bo
jak znam życie to centrum Pragi też będą chcieli objąć opłatami.
Kompletny idiotyzm do czasu gdy nie powstanei sensowna obwodnica miasta.

Zdrówko

It is loading more messages.