dlugosc i szerokosc geograficzna Gdanska?

0 wyświetleń

Piotr Janikowski

nieprzeczytany,
3 lut 2000, 03:00:003.02.2000
do

Witam,
... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na
dzielnice...:-)

dzieki
pj

Marcin "koziolek" Kozłowski

nieprzeczytany,
3 lut 2000, 03:00:003.02.2000
do
> ... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
> szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na
> dzielnice...:-)

Proponuję Atlas Europy, Polski, tam są południki i równoleżniki, podałbym,
ale nie mam go pod ręką.

Piotr Janikowski

nieprzeczytany,
3 lut 2000, 03:00:003.02.2000
do

he he he ....
z dokladnoscia do sekund katowych? linijka i ekierka odczytywac ze
skali? Kiepsko. Mysle, ze sa tu tacy, ktorzy np. ze wzgledu na
profesje (np. meteorologia, lub zegluga) lub posiadany sprzet (GPS?)
moga na moj post udzielic, bardziej, ...mmmm ... konstruktywnej
odpowiedzi.

najlepszego
pj

Jerzy Makieła

nieprzeczytany,
3 lut 2000, 03:00:003.02.2000
do

Użytkownik Piotr Janikowski <p...@solidex.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3899929E...@solidex.com.pl...

> Witam,

> ... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
> szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na
> dzielnice...:-)

Wielki Blekit - u nasady mola w Brzeznie N 54'24,9 E 018'37,5
Klub Zejman - Wyspa Spichrzow N 54'20,9 E 018'39,5

--
Pozdrowienia JurekM
www.jacht.prv.pl

IQ

nieprzeczytany,
3 lut 2000, 03:00:003.02.2000
do

Piotr Janikowski <p...@solidex.com.pl> napisał(a) w artykule

> Witam,
> ... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
> szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na
> dzielnice...:-)

Nie chce mi się wertować mapki, więc za "Gdańsk dawniej i dziś",
A.Januszajtisa:
Ratusz (przyjęty za punkt centralny) leży 54o21' N i 18o40'E. Ale jeżeli
potrzebujesz dokładnego położenie miasta jako obszaru od do, to bez
mapki topograficznej się nie obejdzie :-)

Ewa Q

Bartosz B.

> [...]

> ... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
> szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na

Co, w szkole zadali do domu i szóstkę można dostać? :-)

--
Bartosz B. UIN:17147670
"Nie ma Polski bez Kościoła" - L. Miller :-))

Bartek Kulicki

nieprzeczytany,
4 lut 2000, 03:00:004.02.2000
do

Jerzy Makieła <jur...@post.pl> wystukał(a)

Klub Kwadratowa - N..... E....
WC McDonald Wrzeszcz - N.... E....
monopol k/mola Sopot - N.... E....

BP,NMSP ;))))

serdecznie pozdrawiam,

--
bk

Sebastian Lastowski

nieprzeczytany,
4 lut 2000, 03:00:004.02.2000
do
Piotr Janikowski wrote:

> Witam,
> ... i prosze wiedzacych o podanie z maksymalna dokladnoscia dlugosci i
> szerokosci geograficznej Gdanska (no moze bez podzialu na
> dzielnice...:-)

sprecyzuj... Albo "...Gdanska (no moze bez podzialu na dzielnice)"
albo "...z maksymalna dokladnoscia...". Obie rzeczy sie wzajemnie
wykluczaja. Jak sie sprecyzujesz, to Ci rzetelnie odpowiem.

* Sebcio.

Piotr Janikowski

nieprzeczytany,
4 lut 2000, 03:00:004.02.2000
do

"Jerzy Makieła" wrote:

> Wielki Blekit - u nasady mola w Brzeznie N 54'24,9 E 018'37,5
> Klub Zejman - Wyspa Spichrzow N 54'20,9 E 018'39,5

Dziekuje!!!
Pelen profesjonalizm!

pj

Piotr Janikowski

nieprzeczytany,
4 lut 2000, 03:00:004.02.2000
do

Sebastian Lastowski wrote:

> sprecyzuj... Albo "...Gdanska (no moze bez podzialu na dzielnice)"
> albo "...z maksymalna dokladnoscia...". Obie rzeczy sie wzajemnie
> wykluczaja. Jak sie sprecyzujesz, to Ci rzetelnie odpowiem.

Dziekuje, juz dostalem wyczerpujaca odp. od p.Jerzego

pj

Piotr Janikowski

nieprzeczytany,
4 lut 2000, 03:00:004.02.2000
do

"Bartosz B." wrote:

> Co, w szkole zadali do domu i szóstkę można dostać? :-)

Nie... kalibruje mozdzierz tak by stadion przy Traugutta skutecznie
ostrzelac :-))))

pj

Hubert Wygonowski

nieprzeczytany,
5 lut 2000, 03:00:005.02.2000
dyskusyjnych napisał:389ADE45...@solidex.com.pl...

> Nie... kalibruje mozdzierz tak by stadion przy Traugutta skutecznie
> ostrzelac :-))))

Dobre. Tak trzymac.
Hubert (zolto-niebieski) ;-)))

Łukasz Osowski

nieprzeczytany,
5 lut 2000, 03:00:005.02.2000
do
a dlaczego akurat stadion przy Traugutta ?
;)
Luke

Szymon Nitka

nieprzeczytany,
5 lut 2000, 03:00:005.02.2000
do

Hubert Wygonowski <cyb...@post.pl> napisał
[w news:VrLm4.42675$Hi2.9...@news.tpnet.pl]:

> Dobre. Tak trzymac.
> Hubert (zolto-niebieski) ;-)))

Bartosz B., Luzak... wiecie :P.

Sz.N.

P.S. Do lasu? ;)))

Bartosz B.

nieprzeczytany,
5 lut 2000, 03:00:005.02.2000
do

Użytkownik Łukasz Osowski <lu...@ds2.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87h45p$3qr$1...@korweta.task.gda.pl...

> a dlaczego akurat stadion przy Traugutta ?
> ;)

Wysil trochę swoją inteligencję. :-) ;-p

Bartosz B.

nieprzeczytany,
5 lut 2000, 03:00:005.02.2000
do

Użytkownik Hubert Wygonowski <cyb...@post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:VrLm4.42675$Hi2.9...@news.tpnet.pl...
> Dobre. Tak trzymac.

W 3 lidze.

> Hubert (zolto-niebieski) ;-)))

:-)))

ps. "Trójmiasto piękna okolica, gdyby nie Areczka, byłoby stolicą".
Pozdrowienia dla Śledziogrodu. :-)

Nowe wiadomości: 0