koszt rejestracji przyczepy kampingowej w 3city

0 wyświetleń

Bartosz B.

nieprzeczytany,
6 maj 2005, 10:15:396.05.2005
do
Wiecie ile to kosztuje ?
Jakie trzeba spełnić warunki by tego dokonać ?
Czy należy wykonać jakieś przeglądy ?
Czy wszystkie wydziały komunikacyjne tego dokonują ?

Dzięki z góry za odpowiedź.

Jacek Kijewski

nieprzeczytany,
6 maj 2005, 10:46:026.05.2005
do

Z góry odpowiedzi udzieli wydział ewidencji pojazdów i praw jazdy Twojego
urzędu gminy. Zadałeś sobie trud zadzwonienia tam?

--
***********Jacek Kijewski, ja...@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda dostatecznie rozwinieta technologia niczym

Bartosz B.

nieprzeczytany,
6 maj 2005, 16:21:496.05.2005
do
Jacek Kijewski napisał(a):

> Z góry odpowiedzi udzieli wydział ewidencji pojazdów i praw jazdy
> Twojego urzędu gminy. Zadałeś sobie trud zadzwonienia tam?

Nie, gdyż zadałem sobie trud napisania Tu.
Ale kolega chyba nie zrozumiał mojej intencji.
Dzwonienie do WEPiPJ spowoduje jedynie fakt,
przytoczenia przez urzędnika jedynie tego co jest w NAPISANE ustawie lub
rozporządzeniu wykonawczym.
Mnie interesują opinie osób, które dokonały już takiej operacji.
I z ich doświadczenia chciałbym skorzystać przy, nazwijmy to,
korzystniejszym załatwieniu spraw.

Jacek Kijewski

nieprzeczytany,
6 maj 2005, 16:46:376.05.2005
do
On Fri, 6 May 2005, Bartosz B. wrote:

Sprawy nie da się załatwić korzystniej lub mniej korzystnie. Sposób
załatwienia sprawy jest jeden, opłaty też jedne.

O nich się dowiesz w urzędzie.

To tylko trochę trudu...

Nowe wiadomości: 0