Wampiry

2 wyświetlenia

Izu

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 17:28:1617.10.2002
do
Zna ktos jakies dobre stronki o wampirach ?
Niekoniecznie po polsku, mogą byc po angielsku,niemiecku, włosku , lub
francusku no ewentualnie hiszpansku ( mama bedzie mi tlumaczyc hihi)
Tak samo bym była wdzieczna za info o imprezach na Halloween
Dziekuje za uwage

Zbynek Ltd.

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 17:42:1917.10.2002
do
Czesc

Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Izu napisał(a):

> Zna ktos jakies dobre stronki o wampirach ?

Moze tu:
http://www.sejm.gov.pl ?

:-)))
Zbyszek, sp2...@poczta.onet.pl sp2...@polbox.com
PGP key: 0x01F74F4F

Jacek Kijewski

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 18:01:1717.10.2002
do

nie, www.tpsa.pl

--
***********Jacek Kijewski, ja...@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda dostatecznie rozwinieta technologia niczym

Dr Dex

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 18:43:4317.10.2002
do

> Moze tu:
> http://www.sejm.gov.pl ?

oj - raczej nie. W/g legend wampiry byly wyrachowanymi lecz bardzo
inteligentnymi istotami. Natomiast link jaki podales powyzej prowadzi do
najwiekszego skupiska debili w naszym kraju...

--
serdecznie pozdrawiam
Dr Dex

Mentoro

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 19:14:1717.10.2002
do

Użytkownik "Dr Dex" <dr_...@go2.pl> napisał w wiadomości
Ta szczegolnie patrzac na wyksztalcenie niektorych poslow:
zasadnicze zawodowe,
podstawowe
przysposobienia do zawodu
egh...
Po prostu Polska...

pozdr.
M.

Jacek 'Denat' Wysocki

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 19:12:1917.10.2002
do
Dnia 17.10.2002 (czwartek) o godz. 21:28 GMT
Izu <iz...@o2.pl> napisał(a):

> Zna ktos jakies dobre stronki o wampirach ?

[...]

Najpierw przeczytaj ,,Wywiad z wampirem'', a później podręcznik do gry
RPG ,,Wampir: Maskarada''.
I już wszystko wiesz ;)

Werewolf r0x! :>
--
Jacek 'Denat' Wysocki : denat*fake,pl : ICQ #101072054
GCM/MU d- s: a-- C++ UL++++$ P+ L+++ E--- W+ N+ o? K- w-- O- M

Izu

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 19:43:5717.10.2002
do

Użytkownik "Jacek 'Denat' Wysocki" <de...@adres.w.sygnaturce> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.aquh...@adres.w.sygnaturce...

Thx ale taka klasyke jak Powiesci Anny Rice to juz dawno mam za soba ,
szukam stronek z grafikami o wampirach itd

bolek

nieprzeczytany,
17 paź 2002, 21:31:0317.10.2002
do

"Izu" <iz...@o2.pl> wrote in message news:aonhv0$3us$1...@news.gazeta.pl...

Ja znam jedna bardzo dobra strone. Wpisz w przegladarce SLD.

Seva

nieprzeczytany,
18 paź 2002, 02:08:2218.10.2002
do
Izu <iz...@o2.pl> napisał(a) w wiadomości

> Zna ktos jakies dobre stronki o wampirach ?

Z Trójmiasta?
:-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

Nahemoth

nieprzeczytany,
18 paź 2002, 02:03:5918.10.2002
do

> Ja znam jedna bardzo dobra strone. Wpisz w przegladarce SLD.

Sorki, ale jestescie zalosni. Jak nie macie nic na temat to zluzujcie.

Nahemoth

PS. Szymon, a ty co tak cicho siedzisz?

Nahemoth

nieprzeczytany,
18 paź 2002, 02:04:2118.10.2002
do

"Izu" <iz...@o2.pl> wrote in message news:aona0l$csa$1...@news.gazeta.pl...

> [...]
> francusku no ewentualnie hiszpansku ( mama bedzie mi tlumaczyc hihi)
> Tak samo bym była wdzieczna za info o imprezach na Halloween

W celach RPG owych moze?

Nahemoth

Jacek 'Denat' Wysocki

nieprzeczytany,
18 paź 2002, 06:19:0518.10.2002
do
Dnia 17.10.2002 (czwartek) o godz. 23:43 GMT
Izu <iz...@o2.pl> napisał(a):

> Thx ale taka klasyke jak Powiesci Anny Rice to juz dawno mam za soba,

No proszę :)

> szukam stronek z grafikami o wampirach itd

To niestety ci nie pomogę.

Pozdrawiam.

--
Jacek 'Denat' Wysocki : denat*fake,pl : ICQ #101072054
GCM/MU d- s: a-- C++ UL++++$ P+ L+++ E--- W+ N+ o? K- w-- O- M
V- !PS !PE Y PGP+ t--- 5? X- R* tv-- b+ DI? D+ G++ e h!>@ r y?

NP #1: Artrosis - Gora Przeznaczenia (5:02)

Wrona

nieprzeczytany,
19 paź 2002, 06:15:1319.10.2002
do

Użytkownik "Izu" <iz...@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> francusku no ewentualnie hiszpansku ( mama bedzie mi tlumaczyc hihi)
> Tak samo bym była wdzieczna za info o imprezach na Halloween

Poszukaj na http://www.brianlumley.com/ napisal sage Nekroskop, ale na jego
stronce mozna zobaczyc bardzo duzo ciekawych grafik.

Pozdrawiam

Wrona

Nowe wiadomości: 0