Freddy Kruger

Groch

jelow!

w zwiazku z tym ze niedawno lecial w TV a ja to przeoczylem ;-((
czy ktos moglby przypomniec jego słynną "wyliczanke"
tyle ze w wersji polskiej (angielska znam)

pozdro.
ciah,ciah ;-)

Wojtek Wojtiki

"Groch" <gro...@wp.pl>

> w zwiazku z tym ze niedawno lecial w TV a ja to przeoczylem ;-((
> czy ktos moglby przypomniec jego słynną "wyliczanke"
> tyle ze w wersji polskiej (angielska znam)

wersja polska fristajlowa :P

raz i dwa Offtopic juz Cie ma ;P
trzy i cztery plonkuj spamery :P
piec i szesc p.r.t najlepsza jest !
siedem osiem - piw poprosze :P
dziewiec dziesiec (jedenascie?) kto przeczytal ten niech klasnie :P

Pozdrawiam W:)

Maciek

> [...]
> piec i szesc p.r.t najlepsza jest !
> siedem osiem - piw poprosze :P
> dziewiec dziesiec (jedenascie?) kto przeczytal ten niech klasnie :P
:)
kapitalne poprostu :)

rojo

> raz i dwa Offtopic juz Cie ma ;P
> trzy i cztery plonkuj spamery :P
> piec i szesc p.r.t najlepsza jest !
> siedem osiem - piw poprosze :P
> dziewiec dziesiec (jedenascie?) kto przeczytal ten niech klasnie :P

klasnalem :)))
dobre, dobre

Rojo
Make tea not love
**********************

"`°¤ø,¸PiT¸,ø¤°`"

> raz i dwa Offtopic juz Cie ma ;P
> trzy i cztery plonkuj spamery :P
> piec i szesc p.r.t najlepsza jest !
> siedem osiem - piw poprosze :P
> dziewiec dziesiec (jedenascie?) kto przeczytal ten niech klasnie :P

Laury dla tego artysty :-))

Pozdrawiam
PiT

Groch

wow, ale max.
moze na jakis konkursik to wyslac ;-)
naprade nikt nie ogladal ostatnio Frediego? help mi
pozdro.

nijou

"Wojtek Wojtiki":

> raz i dwa Offtopic juz Cie ma ;P
> trzy i cztery plonkuj spamery :P
> piec i szesc p.r.t najlepsza jest !
> siedem osiem - piw poprosze :P
> dziewiec dziesiec (jedenascie?) kto przeczytal ten niech klasnie :P

Widze fristajlowiec pelna geba... to moze maly pojedynek MC?

:-)

nijou