spamisko: potrzebujesz fotografa - zobacz!

adam

witam

zapraszam na strone www.foto.exe.pl

Norman Hunder

> zapraszam na strone www.foto.exe.pl

A modne wesela tez robicie?

Norman Hunder

> zapraszam na strone www.foto.exe.pl

No zajrzałem - jednak nie robicie mody tylko dziwczyny, więc takich
weselnych też nie zrobicie (bo gdzie ja bym tam był?). Pierwsza galeria, dwa
pierwsze zdjęcia:

http://www.foto.exe.pl/galeria24.jpg
Cień nosa na prawym policzku to przypadkiem wskoczył, czy ta dziwczyna ma
tam taki tatuaż?
http://www.foto.exe.pl/galeria25.jpg
A tu na prawym policzku dziewce coś się pokrzyżowało światło czy to tylko
obiektyw dołozył przebicia?

pi.

Norman Hunder <norman...@wp.pl> wrote:

> No zajrzałem - jednak nie robicie mody tylko dziwczyny, więc takich
> weselnych też nie zrobicie (bo gdzie ja bym tam był?). Pierwsza
> galeria, dwa pierwsze zdjęcia:

dalej są lepsze kwiatki
z cyklu zboczenia - cegłofilia:
http://www.foto.exe.pl/galeria47.jpg
z cyklu zboczenia - pustakofilia:
http://www.foto.exe.pl/galeria08.jpg
blachara czyli automobilofilia:
http://www.foto.exe.pl/galeria006.jpg

indiańska miss anorexia:
http://www.foto.exe.pl/galeria111.jpg

i last but not least - MEGA ROTFL:
http://www.foto.exe.pl/galeria7008.jpg

wogóle - bardzo fajne zdjęcia ... takie - nieupozowane...
--
pi.

Norman Hunder

> indiańska miss anorexia:
> http://www.foto.exe.pl/galeria111.jpg

Generalnie dziwczyna jest przegięciowo chuda i mogli to jakoś zatuszować a
tu hops takie żebra wylazły :)))) I sie tym jeszcze chwalą :)))

> wogóle - bardzo fajne zdjęcia ... takie - nieupozowane...

Może oni są faktycznie profesjonalistami...mój kolega jak kupił Nikona D100
to odrazu stał się profesjonalistą, poszedł do miasta i zrobił serię zdjęć
ludzkich twarzy. Ale mało kto się zgodził i zrobił tylko 3. Szkoda, że drogi
sprzęt tak szybko potaniał i trafił w łapska niezasługujących na to ludzi...

TreNT

pi. napisał(a):

> i last but not least - MEGA ROTFL:
> http://www.foto.exe.pl/galeria7008.jpg

o_zes_w_morde_kurde_jego_balans, a co ci profesjonalisci przywiazali
tej niewiascie do konczyn dolnych? ;>

r33lc4sh

> indiańska miss anorexia:
> http://www.foto.exe.pl/galeria111.jpg
jesssu miss oswiecimia ;)

> i last but not least - MEGA ROTFL:
> http://www.foto.exe.pl/galeria7008.jpg

leszczu na sztuce wspolczesnej sie nie znasz lol

ze wam sie kcialo te wszystkie gnioty ogladac...

pozdr
P.

Miroslaw Szejduk

> ze wam sie kcialo te wszystkie gnioty ogladac...
>
> pozdr
> P.

Co wy sie czepiacie, i tak wiekszosc tak zwanych profi-rzemieslnikow robi
podobne albo i gorsze :)
Jak ktos chce jakas uroczystoc sfocic to polecam pl.rec.foto tam
przynajmniej doradza gdzie sie udac.

Mirek

Message has been deleted

pi.

niejaki: dj Rafał Banaszkiewicz wykukał:

> wiekszość z tych fotek jest całkiem ładna, może nie tyle zdjęcia uwagę
> przykuwają co modelki ;) (poza wyjątkami anoreksji ;P)

właśnie... ładna - dla mnie to jest raczej wada a nie zaleta
a po dwa - są bez polotu i pomysłu, wypuszczenie laski na trawę
i kazanie jej kucać to jest rotfl, tak samo siadanie na krawężniku
i wszystkie laski mają te połamane kończyny bo na każdym
zdjęciu kombinują jak tu majtek nie pokazać.
sorka - ale żeby dobrze robić takie zdjęcia - trzeba to czuć
jak ktoś nie widzi w którym momencie się zaczyna obciach to
niech fotografuje kiełbasy do gazetek stokrotki.
kjako przykład pseudofotografa i pseudomodelki
niech posłuży słynna na plfoto ela gawin i jej studio:
http://www.egstudio.art.pl/
to jest złe i to należy piętnować. fakt że ela naszym fotografom
z "unii biznesu ze sztuką" nawet do pięt nie dorasta tylko cieszy...

--
pi.

Sied@r

> http://www.egstudio.art.pl/
> to jest złe i to należy piętnować. fakt że ela naszym fotografom
> z "unii biznesu ze sztuką" nawet do pięt nie dorasta tylko cieszy...
no mistrzostwo swiata :)

ale gdzie te fotki z exe.pl ? gdzies znikły ?

Norman Hunder

> ale gdzie te fotki z exe.pl ? gdzies znikły ?

Spękali sie i serwis zamknęli. Może to i lepiej...