poszukuje info czy dana firma istnieje

AlexY

na ul. Tuszyńskiej 69a , firma zabawex
oferuja prace chalupnicze i nie wiem czy to oszusci

Overlord

zapytaj w delegaturze urzedu miasta
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E-mail: por...@go2.pl
www: www.lan.4me.pl
gg: 3683830

AlexY

Użytkownik Overlord napisał:

> zapytaj w delegaturze urzedu miasta

liczylem raczej na info od kogos kto z nimi wspolpracowal lub
wspolpracuje, bo do samej lodzi to mam jakies 100km i w celu sprawdzenia
wiarygodnosci firmy nie bede robil takiej wycieczki ;)
pod adresem tej firmy znalazlem jeszcze z parenascie firm wszelkiej masci

Igor Kotlicki

AlexY wrote:
> [...]
> wiarygodnosci firmy nie bede robil takiej wycieczki ;)
> pod adresem tej firmy znalazlem jeszcze z parenascie firm wszelkiej masci

To kolo mnie. W podworku jest kilka firm. Nie wspolpracowalem wiec nie
powiem czy sa uczciwi ... wiem, ze zdarza sie, ze firmy tego typu nie
lubia pracownikow etatowych i wynikaja z tego kaplikacje (znajoma miala
problemy)

BR
Igus'

AlexY

Użytkownik Igor Kotlicki napisał:

> [...]
> powiem czy sa uczciwi ... wiem, ze zdarza sie, ze firmy tego typu nie
> lubia pracownikow etatowych i wynikaja z tego kaplikacje (znajoma miala

dzieki za info, juz raz sie spazylem, firma nawet odbierala (do czasu)
telefony, 60PLN poszlo sie biegac... na wszelki wypadek dam se spokoj

Jarek Andrzejewski

On Sun, 15 Aug 2004 20:34:30 +0200, AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl>
wrote:

>liczylem raczej na info od kogos kto z nimi wspolpracowal lub
>wspolpracuje, bo do samej lodzi to mam jakies 100km i w celu sprawdzenia

a telefonu nie masz?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

AlexY

Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

> a telefonu nie masz?

tez moge podawac tel np domowy i udawac firme

Jarek Andrzejewski

On Tue, 17 Aug 2004 16:49:41 +0200, AlexY <alexy@irc.-cut_this-.pl>
wrote:

>tez moge podawac tel np domowy i udawac firme

Nie zrozumiałeś (albo ja za duży skrót zastosowałem). Zadzwoń do UMŁ,
nie do kontrahenta. Dane o przedsiębiorcach są jawne!

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

AlexY