Zrób to z nami!

magbod

Spotkajmy się 1 czerwca o godz. 18:00 pod pomnikiem Adama Mickiewicza,
ze swoimi robótkami (szydełkowanie, frywolitkowanie, haftowanie,
robienie na drutach etc) i pokażmy, że rękodzieło żyje i ma się bardzo
dobrze. Że zajmują się tym ludzie w różnym wieku, o różnych
zainteresowaniach i zawodach, a łączy nas jedno: pasja do rękodzieła.

ktos

W dniu 2012-04-23 11:03, magbod pisze:
> [...]
> dobrze. Że zajmują się tym ludzie w różnym wieku, o różnych
> zainteresowaniach i zawodach, a łączy nas jedno: pasja do rękodzieła.

Czy jak komuś np. zona wyjechała na dłużej i zostaje mu tylko
"rękodzieło" to też może przyjść zademonstrować umiejętności?

Azotox

Użytkownik "ktos" <kt...@nikt.pl> napisał w wiadomości
to pewnie będzie to "frywolitkowanie"?

azx

Maciek

Dnia Mon, 23 Apr 2012 02:03:08 -0700 (PDT), magbod napisał(a):

> frywolitkowanie
>na drutach

No no :)

A tak serio, to znam kilka osob z prk i jakos zadna z nich nie pasuje mi do
obrazu ciotki (wujka?) dziergajacego szalik na drutach.

No ale skoro magbod od lat raczy nas ogloszeniami o tych imprezach, to
pewnie jakis odzew jest.

Swoja droga, szydelkowanie podobno znakomicie uspokaja. Przydaloby sie
niektorym grupowiczom przed nastepnymi wyborami :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

magbod

nawet nie wiesz jak wiele osob poznalo sie wlasnie przez te moje
ogloszenia prk, a wczesniej jeszcze przez pisanie na grupie
robotkowej. przekroj wiekowy jest od 17 do 70, ze srednia w okolicach
30-40 lat. dla socjologa to moze byc niezly temat, bo przekroj
zawodowy jest bardzo szeroki. wiec nie tylko ciotki i wujkowie
dziergaja :)

szydelkowanie faktycznie uspokaja, inne techniki tez. to co spotkamy
sie pod adasiem?

bratPit

> Swoja droga, szydelkowanie podobno znakomicie uspokaja.

jakoś trudno mi w to uwierzyć, mnie by trafiło po minucie ;-)

brat

Maciek

Dnia Tue, 24 Apr 2012 13:02:22 -0700 (PDT), magbod napisał(a):

> szydelkowanie faktycznie uspokaja, inne techniki tez. to co spotkamy
> sie pod adasiem?

Nie, ja jestem spokojny jak chomik w styczniu, a z prac recznych uprawiam
glownie rabanie drewna. Tez dziala! Ale dziekuje za propozycje ;)

Kuroi Bonza

W dniu 24.04.2012 22:08, bratPit pisze:

> jako� trudno mi w to uwierzy�, mnie by trafi�o po minucie ;-)
po minucie, bi Cie faktycznie trafilo, ale jezeli przetrzymasz ta
minute, to potem zaczynasz sie uspokajac :) I uczy to cierpliwosci.

Pozdrawiam

Daboni