ela gawin....

crofca

oo7zg...@onet.eu

znam ją...

macie coś do niej?

DwaSkrzydla

Walisław Koński

elag...@egstudio.pl

Na google znalazłam tą rozmowę, zauważyłam że ktoś założył
wątek na mój temat. Ciekawe... Ktoś się mną interesuje? Żeby
ułatwić szukanie informacji o mnie może sama podam moje strony www:
www.elagawin.pl
www.egstudio.pl
- Ela Gawin / fotograf, spec. ds. reklamy, dziennikarz

Prowadzę w Krakowie Studio Fotografii i Agencję Reklamy (ul. Bracka
15). Zapraszam do galerii zdjęć które robię:
www.egstudio.pl/banktwarzy2006 dawniej sporo pozowałam do zdjęć
stąd dużo informacji na mój temat w internecie - sama szukałam
pracy w branży reklamowej a dzisiaj pośredniczę w zatrudnianiu
innych.

Czytam tu w wątkach o przedszkolach i dzieciach, skoro rozmówcy mają
dzieci to polecam link fotografie DZIECI. Lubię fotografować
dzieci... To przykłady.
Aktualne szukamy dzieci i statystów do reklamy - gazetki reklamowe
Supermarketu / stawka honorarium 100 zł. tel. 0501926721, 012-269 45 32