Nasienie w kebabach, smierdzaca sprawa...

MR XTR1M

Witam!
Po krakowie krazy plotka, iz Sanepid znalazl 7 rodzai spermy w kebabie
na grodzkiej (tym kolo apteki). Zwracam sie do grupy z prosba o opinie
i podzielenie sie linkami na ten temat.
Patrzac na sama alure sprzedawcow i kolor sosu, to calkiem mozliwe by
bylo.
A do czasu jednoznacznego wyjasnienia tej sprawy, radze wszystkim
powsciagliwosc w zajadaniu tych buleczek.

Pozdr!

MR XTR1M

newsuser

To dobry temat na - pl.soc.seks
:)
newsuser

Artur

to spermy jest 7 rodzajów --ciekawe?
swoja droga nie slyszalem zeby ktos sie zatrul sperma
Uzytkownik "MR XTR1M" <NOSPAM_ex...@o2.pl> napisal w wiadomosci

Marthy

MR XTR1M <NOSPAM_ex...@o2.pl> napisal(a):

> Witam!
> Po krakowie krazy plotka, iz Sanepid znalazl 7 rodzai spermy w kebabie
> na grodzkiej (tym kolo apteki). Zwracam sie do grupy z prosba o opinie
> i podzielenie sie linkami na ten temat.

I podobno sline i wlosy... Ale ja o tym slyszalem jakies 2-3 lata temu...
Wiec to chyba jakas odgrzewana sensacja...

--
Marthy

Newsreader powered by OE PowerTool: http://www.it-faq.pl/oe_tools/

krab

Użytkownik "MR XTR1M" <NOSPAM_ex...@o2.pl> napisał w wiadomości

> A do czasu jednoznacznego wyjasnienia tej sprawy, radze wszystkim
> powsciagliwosc w zajadaniu tych buleczek.

a mozna zapuyac co sprzedajesz ? bo zakladam ze cos mocno konkurencyjnego z
ową spermą

Bart

Dlatego zawsze zamiawiam na ostro,zeby przypadkiem nie bylo "niespodzianki"
;-)

Vicky

Uzytkownik "MR XTR1M" <NOSPAM_ex...@o2.pl> napisal w wiadomosci
Boisz sie zeby nie zajsc w ciaze? :]

Pozdrawiam
Vicky

Rafal 'Raf256' Maj

NOSPAM_ex...@o2.pl news:gtvs10923pb51kdgv...@4ax.com

> iz Sanepid znalazl 7 rodzai

Tzn jakie te "rodzaie" byly konkretnie?

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GG-1175498 ____| ]____,

DecatonE

MR XTR1M...

> znalazl 7 rodzai spermy w kebabie
> na grodzkiej (tym kolo apteki). Zwracam sie do grupy z prosba o opinie
> i podzielenie sie linkami na ten temat.

Proszę:
http://www.joemonster.org/article.php?sid=1480

adam
--
:: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
:: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::

Leszek Biliński (kali)

w poście od Artur kali przeczytać:

> to spermy jest 7 rodzajów --ciekawe?
> swoja droga nie slyszalem zeby ktos sie zatrul sperma

Są podobno kobiety, które w sporych ilościach to jedzą i jakoś nic im nie
jest :-)

--
kali was pozdrawiać

Ena Creation

i ponoc im nawet na cere dobrze sluzy ;)

pcywicki

Ena Creation

to az sie boje pomyslec skad oni biora ten czerwony, ostry sos ;p

chociaz pod bagatela jest na tyle ostry ze chyba wypala wszelkie zywe
stworzenia ;)

pcywicki

jerzy szczudłowski

żyżłołażć Rafal 'Raf256' Maj łyżyw:

> Tzn jakie te "rodzaie" byly konkretnie?

Różne panie, różniste: śmietankowe, truskawkowe, bananowe, pistacjowe,
kawowe, "trampki sprintera" i "peron numer 7".

Grzegorz Janoszka

Po Krakowie krąży też plotka, że masa ludzi uwierzy w każdą bzdurę,
którą sie im poda, nawet taką maksymalną.

SQLwysyn

Użytkownik "Artur" <ty...@net.adem.pl> napisał w wiadomości

> to spermy jest 7 rodzajów --ciekawe?

Oczywisci: czlowieka, konia, lisa, zaby, padalca, barana, smoka wawelskiego
itd

> swoja droga nie slyszalem zeby ktos sie zatrul sperma

A jest nawet bardzo kaloryczna, wiec to raczej bonus do kebaba. No i ile
producent kebaba musial wykazac inwencji by tyle samców róznych gatunków
udoic.

--
SQLwysyn