Gdzie tanio i smacznie zjesc w Krakowie ?

davi...@poczta.onet.pl

Witam !

Po raz drugi rozwiazalem juz kwestie dojazdow, teraz ppoozstaje zarelko :).

Gdzie mozna by tanio zjesc smaczny obiad. Wszelkie info na temat jadlodajni
mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie :).
Mozecie podac ceny :)

Pozdrofka
Davidian

GreGG

Użytkownik <davi...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam !
>
> Po raz drugi rozwiazalem juz kwestie dojazdow, teraz ppoozstaje
zarelko :).

Ul. Karmelicka - bar mleczny. Blisko do Rynku i tanio. Polecam pierogi
ruskie z kefirem.

Pozdrawiam,

GreGG

Plywak

> Gdzie mozna by tanio zjesc smaczny obiad. Wszelkie info na temat
> jadlodajni mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i
> Studenckie jadlodajnie :). Mozecie podac ceny :)

Warszawianka na Dunajewskiego

Mariusz

--
Usługi, Pan Krok, Bass:
http://kickme.to/plywak

Mirek (Nicos)

> [...]
jadlodajni
> mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie

Myślę, że 'U Pani Stasi' na Mikołajskiej (wejscie przez brame obok pizzerii
Cyklop). WYbór troche ograniczony - szczegolnie polecam pierogi i knedle.
Jezeli ktos lubi to kasza gryczna z mlekiem kwasnym :)
Jednakze po jakims czasie moze sie to znudzic. Ceny od 3-6 zl. Potrawy
miesne drozsze.

Mozna rowniez zahaczyc Bar mleczny na Grodzkiej. Ceny bardzo przystepne i
smaczne (nie wszystko oczywiscie)

Zdecydowanie odradzam Bar Florian na Florianskiej. Chyba, ze ktos nie jest
wrazliwy na doznania estetyczne.

Pozdrawiam,
Mirek

4:2:2

> Ul. Karmelicka - bar mleczny. Blisko do Rynku i tanio. Polecam pierogi
> ruskie z kefirem.

tam brakuje jeszcze lyzek na lancuchach i metalowych talerzy przykreconych
do blatu dla poglebienia klimatu...... i obslugi z szmata i kultowym
PROOOOOSZZEEE!!!

Grzegorz Janoszka

On 7 Jun 2002 09:44:04 I had a dream that davi...@poczta.onet.pl wrote:
>Gdzie mozna by tanio zjesc smaczny obiad. Wszelkie info na temat jadlodajni
>mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie :).
>Mozecie podac ceny :)

Najsympatyczniejszy bar mleczny, jaki znam, to Pod Strzech? na Kochanowskiego,
mi?o, czysto, tanio, no wr?cz rewelacja.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisz? prywatnie i wyra?am swoje prywatne pogl?dy, które nie maj?
nic wspólnego z moim by?ym, obecnym i przysz?ym pracodawc?.

Slawek Owoc

<davi...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
jadlodajni
> mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie

Sphinx na rynku - szaroma (czy jak to sie pisze) z kurczaka z warzywami -
mniam ! - i ok 17zl za taaaaaaaaki talez. Brak Zywca ale Okocim tez niezly.

albo cos nieopodal np Quatro na ul Brackiej - duzy wybor - dobry Zywiec -
ceny podobne - cyzli "normalne" jak na Krakow

moze ktos podpowie inne miejsca bo te juz dosc dobrze znam ... i chcialbym
trafic do innych ;)) (a nie chce eksperymentowac)

Slawek

Grzegorz Janoszka

On Fri, 7 Jun 2002 12:06:42 +0200 I had a dream that Slawek Owoc wrote:
> [...]
>mniam ! - i ok 17zl za taaaaaaaaki talez. Brak Zywca ale Okocim tez niezly.

No jasne, facet pyta o bary mleczne, a Ty mu podajesz sfinksa, gdzie za cen?
jednego obiadu mo?na je?? w barze mlecznym przez tydzie? :-)

AdamSZ

davi...@poczta.onet.pl wrote:
> Gdzie mozna by tanio zjesc smaczny obiad. Wszelkie info na temat
> jadlodajni mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i
> Studenckie jadlodajnie :). Mozecie podac ceny :)

U Babci Maliny gdzies w srodku Slawkowskiej.
7-10 za jakies kotlety z frytkami, ziemniakami
i olbrzymie talerze a poza tym bardzo smacznie.

--
,~~~~. adam 'aSh' szlachta gg# 577534
i====i_ [ www.lem.onet.pl ] [ www.prmgfaq.republika.pl ]
__(____)____Kde se pivo vari, tam se dobre dari_[ www.browar.pl ]

AdamSZ

Seweryn Lipkowski wrote:

> Wejscie jest AFAIR równiez od strony Jana.

Jest, ale chyba nie ma tabliczki reklamujacej Babcie
Maline. Tak wiec za pierwszym razem latwiej ja znalesc
idac Slawkowska.

adam

Seweryn Lipkowski

AdamSZ wrote:

> U Babci Maliny gdzies w srodku Slawkowskiej.

Wejście jest AFAIR również od strony Jana.

> 7-10 za jakies kotlety z frytkami, ziemniakami
> i olbrzymie talerze a poza tym bardzo smacznie.

Są też tańsze obiady, bardziej stołówkowo-studenckie (4 zestawy do wyboru,
takie same przez cały tydzień). No i można wykupić obiady na cały miesiąc,
wtedy jakoś taniej wychodzi.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski irc:cochese gsm:+48502174696 rlu:78853
_______________________________________________ mailto:sew...@lipkowski.net

Jolanta Pers

<davi...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie :).

"Jadło-dajnia" Kwaśniewskich przy Siennej. Domowe jedzenie, trochę drożej niż
u pani Stasi. Mniam, biała kapusta w sosie cebulowym... buraczki... ruskie...
szpinak... filet z indyka... wątrobka...

Obiad typu zupa+danie jarskie koło 8 PLN, full wypas (zupa, mięsne, dodatki)
około 13-15.

JoP

Slawek Owoc

"Grzegorz Janoszka" <grze...@USUN-TO----agh.edu.pl> wrote in message

> No jasne, facet pyta o bary mleczne, a Ty mu podajesz sfinksa, gdzie za
cen?
> jednego obiadu mo?na je?? w barze mlecznym przez tydzie? :-)

no to Zaczek na Czarnowiejsciej albo stlowki akademickie ... ale nigdy bar
mleczny ... jak widzialem jak to wyglada na Czystej to juz tam nigdy nie
wejde.
za 8zl masz CALY obiad na stolowce akademickiej no. Piast na ul
Piastowskiej, nawojka na Reymonta itd itp (omijaj Krakusa i TAWO ..)

Sl;awek

Stefan

Użytkownik "4:2:2" <n...@email.available> napisał w wiadomości
To nie tak.
Ruskie zamawiaaaaam!
Stefan

GreGG

Użytkownik "4:2:2" <n...@email.available> napisał w wiadomości

To jest klimat prosto z Misia :)))))))

GreGG

lesp...@poczta.onet.pl

Najtaniej i najsmaczniej najadłem się w Barze Krakowskim na początku
Starowiślnej. Danie mięsne + napój - 7zł, barszczyk z jajkiem 2,50.

lesperes

AdamSZ

lesp...@poczta.onet.pl wrote:
> Najtaniej i najsmaczniej najadlem sie w Barze Krakowskim na poczatku
> Starowislnej. Danie miesne + napój - 7zl, barszczyk z jajkiem 2,50.

Też tam raz jadłem i nie mam takich pozytywnych odczuć...
Babcia Malina jest o wiele lepsza i nieznacznie droższa.

--
,~~~~. __________ adam 'aSh' szlachta [ www.browar.pl ]
i====i_ |DUPA JASIO| gg# 577534 [ www.lem.onet.pl ]
__(____)____|SYGNATURKA|______[ Kde se pivo vari, tam se dobre dari ]

Kuba Szajnar

Użytkownik <davi...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1546.000018...@newsgate.onet.pl...

> [...]
jadlodajni
> mile widziane. Chodzi mi glownie o Bary Mleczne i Studenckie jadlodajnie

Witam,
jesli chodzi o stolowki studenckie to nic chyba nie przebije Akademii
Ekonomicznej.
Pierwsze danie+drugie danie+deser kosztuje 5,6zł.
Jesli sie wykupi obiady na conajmniej 4 dni wtedy sa po 4,6zł
Jesli o mnie chodzi to nic im nie moge zarzucic
kuba

Slawek Owoc

"AdamSZ" <szlada...@topoczta.onet.pl> wrote in message

> U Babci Maliny gdzies w srodku Slawkowskiej.
> 7-10 za jakies kotlety z frytkami, ziemniakami
> i olbrzymie talerze a poza tym bardzo smacznie.

wczoraj poszlismy sobie cos u tej babci zjesc .... przeszlismy dookola
slawowska, jana itd i NIGDZIE NIE znalazlem jej

prosze o jakies wskazowki obok jakiej knajby (urzedu) czego
charakterystycznego jest ten lokal babci maliny ???

Pozdrawiam i zycze smaczego
Slawek

AdamSZ

Slawek Owoc wrote:
> wczoraj poszlismy sobie cos u tej babci zjesc .... przeszlismy dookola
> slawowska, jana itd i NIGDZIE NIE znalazlem jej

Od strony Jana chyba nie ma oznakowania. Wejście jest chyba
niedaleko Irish Pub-u Pod Papugami, ale trochę bliżej Rynku.
Na pierwszy raz dużo lepiej zacząć poszukiwania od strony
Sławkowskiej.

> prosze o jakies wskazowki obok jakiej knajby (urzedu) czego
> charakterystycznego jest ten lokal babci maliny ???

Hmm... Idąc Sławkowską od Rynku trzeba przejść ponad połowę
jej długości i szukać wejścia po prawej stronie. Przechodzi się
do niej przez jakiś instytut (i to może być mylące).
Jedyna informacja to drewniana tabliczka z wyrzeźbionym
napisem "Babcia Malina" leżąca chyba bezpośrednio na chodniku.
Powodzenia!
(.... mam nadzieję, że jej nie zlikwidowali, nie byłem tam
z 2 miesiące)

--
,~~~~. adam [ www.prmgfaq.republika.pl ]
i====i_ szlachta [ www.racjonalista.pl ]

Slawek Owoc

> [...]
> Powodzenia!
> (.... mam nadzieję, że jej nie zlikwidowali, nie byłem tam

sprawdze to wkrotce ...

Twoja intrukcje juz wydrukowalem ;)

Pozdrawiam
Slawek

Jan P. Cieciński

AdamSZ napisał:

> [...]
> Jedyna informacja to drewniana tabliczka z wyrzeźbionym
> napisem "Babcia Malina" leżąca chyba bezpośrednio na chodniku.

Przecież to dawna stołówka zakładowa PAN (Polskiej Akademii Nauk)

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.krakow

gaja

> wczoraj poszlismy sobie cos u tej babci zjesc .... przeszlismy dookola
> slawowska, jana itd i NIGDZIE NIE znalazlem jej

U Babci Maliny jest rowniez (przynajmniej byla) w podziemiach AGH (budynek
A0) :)

--
gaja

Seweryn Lipkowski

gaja wrote:

Możesz napisać jak trafić do tych podziemi? W A0 można się zgubić nawet
znając drogę... ;-/

> gaja
Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski irc:cochese gsm:+48502174696 rlu:78853
_______________________________________________ mailto:sew...@lipkowski.net

I still haven't learned to live without regret.

www.BankCV.of.pl

Ja się "stołuję" we "Flisaku" k. "Jubilatu". Na upartego dwudaniowy obiad
można zjeść za niecałe 3,0 zł. Polecam pierogi z serem, ryż ze śmietaną i
naleśniki.
P.S.
------------------------
http://www.bankcv.of.pl

Grzegorz Janoszka

On Thu, 13 Jun 2002 17:58:33 +0200 I had a dream that Seweryn Lipkowski <sew...@lipkowski.net> wrote:
> [...]

Gratulacje... :)
Poszukajcie Polskiej Akademii Uimejętności.

>Możesz napisać jak trafić do tych podziemi? W A0 można się zgubić nawet
>znając drogę... ;-/

Kocziz, przeca byłeś na AGH :-)

Wejście do babci od A0 jest skomplikowane, łatwiej znaleźć wejscie
położone NA ZEWNĄTRZ budynku A0, od strony ul.Czarnowiejskiej, tuż
przy Alejach.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

Andrzej Mamica

http://www.agh.edu.pl/agh/Map_agh.gif

Patrząc na tą mapkę jest to od góry budynku A0

Andrzej Mamica
mu...@friko.onet.pl
Centrum Druku s.c.

Użytkownik "Seweryn Lipkowski" <sew...@lipkowski.net> napisał w wiadomości