Żółw stepowy - Wałbrzych

Wojtek Karczewski

Witam serdecznie.
Oddam w DOBRE i ODPOWIEDZIALNE ręce dorosłą samicę żółwia stepowego.Zwierzę
trafiło do mnie jakiś czas temu w dość złym stanie.Teraz jest już ok,
niemniej chętnie oddam go komuś, kto stworzy mu godne warunki życia.W grę
wchodzą okolice Walbrzycha, aż do Wrocławia włącznie.
Pozdrawiam.

KDK

Użytkownik "Wojtek Karczewski" <w_karc...@wp.pl> napisał w wiadomości

Chętnie bym przygarnął ale trochę za daleko
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/zwierzeta_1.html

Wojciech Karczewski

> Chętnie bym przygarnął ale trochę za daleko
> http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/zwierzeta_1.html
Jesli skojarze sobie kogos, kto jezdzi w Twoje strony, nie widze
problemu.Gdybys skojarzyl kogos, kto jezdzi do Walbrzycha, pisz na
punja...@interia.pl, albo dzwon na 501 252 013

tom.nas...@gmail.com

Ja go moge wziąść tylko jak z transportem???

klus...@interia.pl

On 4 Lip, 19:40, "Wojtek Karczewski" <w_karczew...@wp.pl> wrote:

Jeśli ogłoszenie jest aktualne to jestem bardzo zainteresowana. Jak to
możliwe to mogłabym go odebrać we Wrocławiu. Pozdrawiam i czekam na
odpowiedź.