Ubezpieczenia jachtów i załóg [reklama]

7 wyświetleń

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
9 kwi 2010, 15:59:489.04.2010
do
Witam
Na Targach Wiatr i Woda w Warszawie nawiązaliśmy współpracę z
Kancelarią Doradców Finansowych Czurgiel & Recko zajmującą się m.in.
negocjowaniem warunków ubezpieczeń jachtów i załóg oraz pośrednictwem
w odzyskiwaniu należnych odszkodowań od firm ubezpieczeniowych (bez
opłat wstępnych).

Dla klientów portalu mazury.info.pl firma przygotowała specjalną
ofertę 'ubezpieczeń jachtowych'.

Zainteresowanych w imieniu Kancelarii zapraszamy do zapoznania się ze
szczegółami:
http://kdf.mazury.info.pl/?ubezpieczenia-jachtow,21

lub wersja skrócona linku:
http://tinyurl.com/y7v8w62

Pozdrawiam
Zbigniew Jatkowski
http://mazury.info.pl

Krzysztof Bieńkowski

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 04:54:5810.04.2010
do
On 9 Kwi, 20:59, "->> mazury.info.pl <<-" <zbyszek@_wytnij-

to_mazury.info.pl> wrote:
> [...]
> opłat wstępnych).
>
> Dla klientów portalu mazury.info.pl firma przygotowała specjalną

"ubezpieczeniu OC użytkownika suma gwarancyjna na jedno i wszystkie
zdarzenia wynosi 50 000,00 zł"
Bedzie na waciki! :-)

Standard europejski to 2-3 miliony euro. Wielu ubezpieczysieli w
Polsce wciaz zeruje na nieswiadomosci klientow proponujac takie
iluzoryczne ubezpieczenia.

Lacze pozdrowienia
Krzysztof Bienkowski
-------------------------------
www.dpz.info.pl

M@rek

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 15:09:4810.04.2010
do

Dlatego osobiscie polecam firme za posrednictwem ktorej ubezpieczam sie
kolejny rok http://www.proffman.pl/Wniosek_Online-ab106-90-263.html
to firma brokerska ktora jachty i zeglarzy ubezpiecza w firmie Schomacker
z Hamburga. Dla mnie bylo to o tyle istotne ze jako jedyna ubezpieczyla moj
jacht i mnie na podstawie osobistego oswiadczenia i moglem pojechac po kupiony
jacht z polisa w reku.

Pzd.
M@rek

Mateo

nieprzeczytany,
10 kwi 2010, 15:36:2810.04.2010
do
Bardzo dobrą reputację w naszym regionie ma Pantaenius.
Ubezpieczałem tam , lub miałem ubezpieczone 3 prywatne jachty, w tym
jeden polski.

http://www.pantaenius.de/en/home.html

Maciek
www.BestSailing.eu

[*]

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
11 kwi 2010, 15:20:4211.04.2010
do
On Sat, 10 Apr 2010 01:54:58 -0700 (PDT), Krzysztof Bieńkowski
<krzysztof....@gmail.com> wrote:
>Standard europejski to 2-3 miliony euro. Wielu ubezpieczysieli w
>Polsce wciaz zeruje na nieswiadomosci klientow proponujac takie
>iluzoryczne ubezpieczenia.

Nie znam się na ubezpieczeniach za granicą ale wiem, że ubezpieczyć to
jedno, a odzyskać odszkodowanie to zupełnie coś innego.

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
11 kwi 2010, 15:24:0311.04.2010
do
On Sat, 10 Apr 2010 21:09:48 +0200, "M@rek" <mar...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>jacht i mnie na podstawie osobistego oswiadczenia i moglem pojechac po kupiony

Czyli ubezpieczyli jacht bez jego oglądania? To już wyobrażam sobie
'odpukać' jak likwidujesz szkodę w takiej firmie...

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
11 kwi 2010, 15:28:0611.04.2010
<krzysztof....@gmail.com> wrote:
>"ubezpieczeniu OC użytkownika suma gwarancyjna na jedno i wszystkie
>zdarzenia wynosi 50 000,00 zł"
>Bedzie na waciki! :-)

Oferta jest skierowana dla armatorów jachtów mazurskich. Można
ubezpieczyć i na 100 milionów ale składka będzie wówczas inna.

>Standard europejski to 2-3 miliony euro. Wielu ubezpieczysieli w
>Polsce wciaz zeruje na nieswiadomosci klientow proponujac takie
>iluzoryczne ubezpieczenia.

Nikt to na nikim nie żeruje. W tym konkretnym wypadku jest to oferta
bardzo_rzetelnie_opisana - można skorzystać lub nie - wolny wybór.

Żerowanie byłoby wtedy, gdy takie rzeczy byłyby napisane małym drukiem
na 25 stronie OWU.

Swoją drogą czytałeś warunki tych mitycznych 2 milionów EUR?

M@rek

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 02:18:4612.04.2010
do

> Czyli ubezpieczyli jacht bez jego oglądania? To już wyobrażam sobie
> 'odpukać' jak likwidujesz szkodę w takiej firmie...

Wolalbys sprowadzac jacht z Zatoki Botnickiej bez ubezpieczenia ?
Tak nawiasem mowiac dlatego polecam te firme bo bylem swiadkiem likwidacji
szkody przez jej przedstawiciela i w stosunku do znanej mi osobiscie polskiej
to niebo i ziemia :)
Lodke mam ubezpieczona niewysoko bo na 10 tys euro ale moje OC to 1,5 mln
euro.Moze na Mazurach to nie takie wazne ale na morzu jak sie plywa do
innych krajow tak.

Sied@r

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 03:50:4112.04.2010
do
->> mazury.info.pl <<- pisze:

Powiem szczerze,
Nie ufam żadnej firmie, kupuje co prawda ubezpieczenie ale mam
ograniczone zaufanie do niego.

Darek

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 05:17:0712.04.2010
do
On Mon, 12 Apr 2010 08:18:46 +0200, "M@rek" <mar...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Wolalbys sprowadzac jacht z Zatoki Botnickiej bez ubezpieczenia ?

Wolałbym sprowadzać będąc_faktycznie_ubezpieczonym (nie mylic z
zapłaceniem za kwit w obcym języku, z którego w razie czego i tak nic
nie wynika - iluzja ubezpieczenia).

>Lodke mam ubezpieczona niewysoko bo na 10 tys euro ale moje OC to 1,5 mln
>euro.Moze na Mazurach to nie takie wazne ale na morzu jak sie plywa do
>innych krajow tak.

A czytales wszystkie trudne wyjatki pisane zawsze drobnym drukiem pod
koniec umowy?

To tak jak z jacht CASCO w przypadku kradzieży. Jeżeli ukradną ci
jacht w innym miejscu niż całodobowo strzeżony port, w dodatku jacht
przypiety lancuchem do pomostu - odszkodowanie sie nie_nalezy.

M@rek

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 06:56:1112.04.2010
do

> Wola�bym sprowadza� b�d�c_faktycznie_ubezpieczonym (nie mylic z
> zap�aceniem za kwit w obcym j�zyku, z kt�rego w razie czego i tak nic

> nie wynika - iluzja ubezpieczenia).

> A czytales wszystkie trudne wyjatki pisane zawsze drobnym drukiem pod
> koniec umowy?
>
> To tak jak z jacht CASCO w przypadku kradzie�y. Je�eli ukradn� ci
> jacht w innym miejscu ni� ca�odobowo strze�ony port, w dodatku jacht

> przypiety lancuchem do pomostu - odszkodowanie sie nie_nalezy.

Zbyszku, czy Ty zawsze kazdego uwazasz za glupszego od siebie ?
Podalem linka, wystarczy napisa i przekonac sie osobiscie. Ja mam juz sporo
lat, zegluje dlugo nie tylko na wlasnych jachtach ale tez zachodnich,
prywatnych i wiem dlaczego wybralem tak a nie inaczej. Pracownikiem tej
firmy nie jestem i zadne umowy mnie z nia nie lacza( w odroznieniu od Ciebie).
Kazdemy Proffmana chetnie polecam i wielu kolegow rowniez tam sie zaczelo
ubezpieczac. Szczegolnie Ci ktorzy mieli do czynienia w praktyce z naszyni
ubezpieczycielami.

Pozdrowienia
M@rek

--
Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 07:22:0612.04.2010
do
On Mon, 12 Apr 2010 12:56:11 +0200, "M@rek" <mar...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Zbyszku, czy Ty zawsze kazdego uwazasz za glupszego od siebie ?

> Podalem linka, wystarczy napisa i przekonac sie osobiscie.

Zadalem proste pytanie oczekujac rownie prostej odpowiedzi. Nie wiem
na jakiej podstawie doszukujesz sie jakiejs zlosliwosci z mojej strony
(na pytanie nie odpowiedziales).

Nie twierdze, ze 'Twoja' firma jest zla, tylko na podstawie rowniez
wieloletnich doswiadczen obawiam sie problemow z uzyskaniem
odszkodowania od firmy, ktora nie jest zainteresowana nawet ogladaniem
jachtu, za ktory odpowiada - chyba logiczne watpliwosci.

Wszystko jest dobrze poki jest dobrze. Jak dojdzie do zniszczem wtedy
okazuje sie ile tak naprawde warta jest umowa ubezpieczeniowa.

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 07:29:0912.04.2010
do
Aha w podanym linku nie ma absolutnie nic nt. wysokosci kwot
ubezpieczeniowych w przypadku JachtCASCO dla firmy czarterowej, nie ma
tez nigdzie ogolnych warunkow ubezpieczenia.

Jest tylko wniosek. Mam zlozyc wniosek nie wiedzac co podpisuje?

Ktora firma jest teraz bardziej wiarygodna?

Maciek Kotas

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 08:44:5812.04.2010
do
->> mazury.info.pl <<- pisze:

> Nie znam się na ubezpieczeniach za granicą ale wiem, że ubezpieczyć to
> jedno, a odzyskać odszkodowanie to zupełnie coś innego.

Bez złosliwości Zbyszku, ale jak się nie znasz to po co pitolisz?
nie ma nic trudniejszego niż odzyskać pieniadze z POLSKICH firm
ubezpieczeniowych Proffman i Panteanius t w odróżnieniu od Warty czy PZU
porządne firmy.

--
Maciek"Skipbulba"Kotas
s/y ALIFLANKE

Andrzej Mazurek (Hasip)

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 10:20:0212.04.2010
do

Uzytkownik "->> mazury.info.pl <<-" <

> Ktora firma jest teraz bardziej wiarygodna?

Nie myl system�w walutowych - casco i OC. Do OC nie potrzeba ogladac jachtu.
Do casco czasem tez nie (u mnie jacht�w do 30 lat nie ogladaja, a starsze
raz na 5).
Casco na wartosc jachtu, OC na miliony euro. Tak jest zasadniczo. W Polsce
OC na wartosc przewyzszajaca wartosc jachtu to chca ubezpieczac na
klauzulach londynskich.
Oferta Twojego kolegi/klienta/partnera jest dosc "taka sobie".
Hasip

Krzysiek Kielczewski

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 10:54:4112.04.2010
do
On 2010-04-12, Andrzej Mazurek (Hasip) <mazurek_...@upahasip.com.pl> wrote:

> W Polsce
> OC na wartosc przewyzszajaca wartosc jachtu to chca ubezpieczac na
> klauzulach londynskich.

Możesz rozwinąć w wolnej chwili?

pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Andrzej Mazurek (Hasip)

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 12:35:1412.04.2010
do

U�ytkownik "Krzysiek Kielczewski"
> Mo�esz rozwin�� w wolnej chwili?

W skr�cie: jak dla profesjonalnych statk�w lub bardzo drogich jacht�w.
S�owo kluczowe dla googla: instytutowe klauzule �adunkowe.

Hasip

Mateo

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 12:36:2712.04.2010
do
Pantaenius sugeruje 5 mln € w wypadku TPL

Yacht Third Party Liability Insurance
The Yacht Third Party Liability Insurance not only compensates for these
damages, but also provides protection against unjustified claims. The
minimum amount of coverage recommended by Pantaenius is EUR 5 million,
as a fixed amount, for injury to persons or damage to property. The
insurance is taken out by the owner and usually applies world-wide for
the owner, the skipper and the crew.

a ty sobie można zasymulować wysokość składki
http://tiny.pl/hgnb5

Pozdrawiam

Maciek ( nie będący niczyim agentem, ani brokerem i sam szukający
najlepszych rozwiazań )

www.BestSailing.eu

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 19:47:1912.04.2010
do
On Mon, 12 Apr 2010 18:36:27 +0200, Mateo <yacht...@op.pl> wrote:
>a ty sobie mo�na zasymulowa� wysoko�� sk�adki
>http://tiny.pl/hgnb5

Dzieki za info.

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
12 kwi 2010, 19:55:4312.04.2010
do
On Mon, 12 Apr 2010 16:20:02 +0200, "Andrzej Mazurek \(Hasip\)"
<mazurek_...@upahasip.com.pl> wrote:
>Oferta Twojego kolegi/klienta/partnera jest dosc "taka sobie".

OK. ale jest rzetelnie podane ile i za co, w przeciwienstwie do
rekomendowanej w komentowanym linku... a tu od razu okreslenia per
'żerowanie'.

M@rek

nieprzeczytany,
13 kwi 2010, 02:49:1113.04.2010
do

> OK. ale jest rzetelnie podane ile i za co, w przeciwienstwie do
> rekomendowanej w komentowanym linku... a tu od razu okreslenia per
> 'żerowanie'.

Zeby broker sporzadzil profesjonalna oferte musi miec pewne dane i
oczekiwania klijenta. Ja nikogo do niczego nie namawiam, proponuje jedynie
zebys wyslal konkretne zapytanie i recze Ci ze otrzymasz rowniez konkretna
odpowiedz. Jesli oferta nie bedzie Ci odpowiadac to szukaj lepszej.
Ja osobiscie bylem zainteresowany i na moje konkretne oczekiwania lepszej
nie znalazlem. Specjalista od ubezpieczen nie jestem ale oferty dla siebie
potrafie porownac.
Zamiast prowadzic jalowa dyskusje proponuje Ci poprosic o oferte i samemu
sie przekonac. Ja tak zrobilem, przed podpisaniem umowy dostalem( po polsku i
niemiecku) szczegolowe warunki ubezpieczenia wraz z kalkulacja skladki,
zaakceptowalem je i jestem w pelni usatysfakcjonowany.
Ty nie znajac warunkow probujesz je negowac i szukasz dziury w calym.

Z ciekawszych zalet tego wlasnie ubezpieczenia sa:ochrona casco na zasadzie
ubezpieczenia od wszystkich ryzyk.
szkody czesciowe z casco rozliczane sa na zasadzie"nowe za stare" tzn. bez
potracen za zuzycie czy amortyzacje.(tu mam przykre doswiadczenia z krajowym
ubezpieczycielem w przypadku zlamania masztu )
przy szkodzie calkowitej suma z polisy jest gwarantowana i aktualna wartosc
jachtu( rynkowa, odtworzeniowa, rzeczywista) nie ma znaczenia.

Na koniec, u Schomackera byl ubezpieczony niemiecki jacht ktory mialem
przyjemnosc pare razy prowadzic i szukalem przedstawiciela firmy po
rekomendacji wlasciciela.Rozwazalem rowniez Pantheniusa.

Pozdrowienia

M@rek

->> mazury.info.pl <<-

nieprzeczytany,
13 kwi 2010, 05:34:3513.04.2010
do
On Tue, 13 Apr 2010 08:49:11 +0200, "M@rek" <mar...@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>zebys wyslal konkretne zapytanie i recze Ci ze otrzymasz rowniez konkretna

Tak wlasnie zrobie - dziekuje za przeslane linki...

Nowe wiadomości: 0