Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Maciej Cieślik

ungelesen,
29.11.2006, 13:33:2229.11.06
an
Witam!

Czy klasztor shaolin jest dostępnydo zwiedzania, czy można obejrzeć tylko
mury??

Robert (Duke) Duczkowski

ungelesen,
30.11.2006, 04:36:4230.11.06
an
Klasztor Shaolin to wielka, komercyjna i turystyczna mekka...
wieksza czesc jest dostepna dla turystow lacznie w pokazami mlodych
mnichow...
ale nie oczekuj atmosfery z fimow lub zdjec... bo to jest skrzętnie
skrywane przed turystycznymi tłumami...
polecam za to "Las Stup" (w ramach kompleksu), tam jest atmosfera
spokoju i wyciszenia... "cmentarz" Wielkich Mistrzów!

pozdro!
Duke
--
Kto pozdróżuje, dwa razy żyje!
http://duke.info.pl

Maciej Cieślik napisał(a):

abc

ungelesen,
30.11.2006, 15:59:3430.11.06
an
> ale nie oczekuj atmosfery z fimow lub zdjec... bo to jest skrzętnie
> skrywane przed turystycznymi tłumami...

true, true ... ale sprobuj samemu polazic po okolicy. Tubylcy sa bardzo mili
i mnie osobiscie udalo sie wejsc na teren jakies szkolki i popatrzyc na
"prawdziwe" cwiczenia. Nikt mnie nie wygonil (ani nie obil :)) a za to
"mlodzi adepci" chetnie pozowali do zdjec :) Szkoda, ze oni umieli tyle po
angielsku tyle ile ja po chinsku ...

pozdrawiam --abc

0 neue Nachrichten