odtwarzacz blueray - za ile?

4 wyświetlenia

Xian Mi Mao

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 06:39:1423.11.2010
do
Trochę świeże zainteresowanie tematem więc pytanie typu szok - jak
spojrzycie na allegro na oferty odtwarzaczy blue-ray to ceny
rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
techniczno-realne stojące za tymi cenami???
Jak wybrać w tej sytuacji???

Robert_J

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 06:58:4723.11.2010
do
> ceny
> rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest
> uzasadnienie
> techniczno-realne stojące za tymi cenami???

MZ żadne. Oczywiście na pewno ten droższy będzie pod jakimiś
względami lepszy, jednak nie sądzę że 30 razy lepszy ;-).
Ale jest jeszcze uzasadnienie tzw. mentalne ;-). Można się
chwalić znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

> Jak wybrać w tej sytuacji???

Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000?
Ale to moje skromne zdanie :-)

boxfish

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 08:46:0523.11.2010
do
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:

> [...]
> rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
> techniczno-realne stojące za tymi cenami???

- jakość obrazu
- jakość dźwieku
- różnorodność odtwarzanych formatów
- USB i jego funkcje
- funkcjonalność
- jakość wykonania
- logo producenta
- podbicie ego posiadacza
- elementy tajemnicze (czasem 90% ceny bo w środku i tak siedzi
odtwarzacz zamówiony w innej chińskiej firmie produkującej dla
kilku/kilkunastu "producentów")

> Jak wybrać w tej sytuacji???

rozsądek, rozsądek, potrzebna właśnie tobie funckjonalność, NIE MANTA ;-)

konieczko

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 09:17:3023.11.2010
do
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:

Playstation3 to chyba najlepszy wybor

Gershon

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 13:59:5523.11.2010
do
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:
Sprawdź też kwestie odtwarzanych formatów, wejście USB, dostępność DLNA,
odtwarzanie z sieci itp.
Ja wybrałem LG i nie narzekam, ma wszystko łącznie z odtwarzaniem HD w
formacie mkv z USB i przez DLNA w domowym WiFi.

chrupek

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 15:51:0423.11.2010
do
?

Użytkownik "konieczko" <tr...@ops.pl> napisał w wiadomości grup

tez tak mysle

blur

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 16:45:1223.11.2010
do
?Użytkownik "konieczko" napisał w wiadomości grup

W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:

---------------

Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie
wspomnę,
prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

konieczko

nieprzeczytany,
23 lis 2010, 17:57:3223.11.2010
do
"
> Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie
> wspomnę,
> prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR"

Ta a ty pierdolisz jak potluczony.

pawell32

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 01:42:1024.11.2010
do
W dniu 2010-11-23 22:45, blur pisze:

> prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

co wy macie z tym prądem?
ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

--
pozdrawiam. pawell32
Slackware 13 - power of linux

pawell32

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 01:47:5524.11.2010
do
W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:

http://allegro.pl/philips-bdp-2500-blu-ray-wyprzedaz-i1336838107.html
http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-kielce-i1334526307.html
http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-dv-bd507-nowy-p-o-l-e-c-a-m-i1321103931.html

nie widzę jakiegoś problemu z wyborem.
unikałbym tylko marek typu Medion, Manta jak nie chcesz
wywalić pieniędzy w błoto.

konieczko

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 04:56:0324.11.2010
do
W dniu 2010-11-24 07:42, pawell32 pisze:

> co wy macie z tym prądem?
> ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

pawell32

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 05:03:2924.11.2010
do
W dniu 2010-11-24 10:56, konieczko pisze:

> Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

nie dziwne, procesor, grafika trochę pobiera, hdd - tyle to pewnie
podczas uruchomionej gry.
podczas odtwarzania na pewno sporo mniej.

Mirek Ptak

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 05:34:3524.11.2010
do
Dnia 2010-11-23 21:51, *chrupek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

> tez tak mysle

PS3 jest najlepsze jako *pierwszy* BR w domu. Ja ostatnio dokupiłem LG
BD560 i jako odtwarzacz BR + inne formaty sprawuje się znacznie lepiej
niż PS3. Na myśli mam oczywiście mkv i inne divx z napisami.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

konieczko

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 05:50:0924.11.2010
do
W dniu 2010-11-24 11:34, Mirek Ptak pisze:

Bzdury wasc piszesz na ps3 mozna odtworzyc wszystko , ale to trzeba umic .

Ajgor

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 10:26:3124.11.2010
do
Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości news:icga9o$t6c$1...@news.onet.pl...

> [...]
> znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

> Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000? Ale to moje

Nie trzeba 1000. W granicach 500zł można dostać LG, lub Samsunga, które
niczym nie ustępują Sony, Denonom, czy innym za największe pieniądze. Ba.
Często odtwarzają więcej formatów.

Xian Mi Mao

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 10:33:2624.11.2010
do
On 23 Lis, 15:17, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:
> Playstation3 to chyba najlepszy wybor

Jakos lepiej trzymac sie od gier z daleka - straszny zlodziej czasu...
Obejrzec dobry film od czasu do czasu w godziwych warunkach to co
innego :)

Jingiel

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 14:00:3424.11.2010
do

> http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-kielce-i1334526307.html

Nie odtwarza polskiego "ś" w napisach i nie czyta systemu plików NTFS z
pamięci zewnętrznej.

Jingiel

Jingiel

nieprzeczytany,
24 lis 2010, 14:04:1824.11.2010
do

Mirek Ptak

nieprzeczytany,
25 lis 2010, 03:06:5225.11.2010
do
Dnia 2010-11-24 20:04, *Jingiel* napisa�, a mnie co� podkusi�o, �eby
odpisa�:> Przejrza�em wszystkie te linki i szczerze m�wi�c to �aden z tych

> odtwarzaczy nie jest wart kupna

http://www.allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-lg-bd560-sklep-lublin-fv-i1321503162.html

Cho� wyra�nie dro�ej ni� jeszcze do niedawna by�y w MM

Ajgor

nieprzeczytany,
25 lis 2010, 07:37:3425.11.2010
do
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

Ja bym polecił jeszcze ten:

http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-samsung-bd-c5500-fvat-w24h-i1337615015.html

Porównywalny do LG polecanego przez przedmówcę, ale o ile się nie mylę,
Samsung poleca więcej w Internet@TV,
no i Samsung niedawno wypuścił SDK do swojej telewizji internetowej, a to
oznacza, że jak się ludzie rozkręcą,
to pojawi się więcej gadżetów w sieci Samsunga.

Mirek Ptak

nieprzeczytany,
25 lis 2010, 08:12:1425.11.2010
do
Dnia 2010-11-25 13:37, *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
> oznacza, że jak się ludzie rozkręcą,
> to pojawi się więcej gadżetów w sieci Samsunga.

To zupełnie subiektywne, ale ja już w życiu niczego Samsunga nie kupię i
tym bardziej nie polecę :) po ostatnich przejściach z wieżą MM-DA25R i
przenośnym dyskiem 2.5" 320GB. A do tej pory kupiłem tylko 3 wyroby tej
firmy...

pozdrawiam - Mirek

Ajgor

nieprzeczytany,
25 lis 2010, 11:29:1125.11.2010

> [...]
> tym bardziej nie polecę :) po ostatnich przejściach z wieżą MM-DA25R i
> przenośnym dyskiem 2.5" 320GB. A do tej pory kupiłem tylko 3 wyroby tej

Możesz opisać te przejścia? Ja miałem podobne z SONY, i Mantą (to ostatnie
to w ogóle pomyłka :)
A obecnie mam telewizor Samsunga
Konkretnie ten:
http://www.ceneo.pl/5817271

i jestem więcej, niż zadowolony. A w niedalekiej przyszłości mam zamiar
kupić właśnie tego Blue-Raya, którego podałem wyżej.

Mirek Ptak

nieprzeczytany,
26 lis 2010, 06:06:4926.11.2010
do
Dnia 2010-11-25 17:29, *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Możesz opisać te przejścia? Ja miałem podobne z SONY, i Mantą (to ostatnie
> to w ogóle pomyłka :)

Oczywiście, że mogę.
Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do
serwisu. Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,
znowu ta sama usterka i znowu serwis. Minęły dwa miesiące i po raz
trzeci to samo. Tym razem zażądałem (cały czas reklamowane na
niezgodność towaru z umową) wymiany na nowy lub zwrotu gotówki - sklep
się zasłania ekspertyzą autoryzowanego serwisu, że to tylko brudny laser
i odmawia uznania reklamacji, ale w geście handlowym mi ten laser
wyczyszczą (dupochron oczywiście). W tym samym mieszkaniu mam jeszcze
jedna wieżę, DVD i nagrywarkę, które z brudzącym się laserem po 2-3
miesiącach nie mają problemu - DVD to działa już z 5-6 lat i to dosyć
intensywnie. Samsunga już odebrałem, oczywiście płyty czyta, ale za te 2
miesiące spodziewam się powrotu z rozrywki - zobaczymy co wtedy :)
Z dyskiem mniej dramatycznie było :) - Kupiony był sformatowany na
FAT32, co oczywiście mi nie odpowiadało, podłączyłem do kompa i
założyłem partycję NTFS, niestety wtedy przestał dysk widzieć mój WD HD
TV - podłączam do kompa ponownie i zamiast partycji jest puste miejsce
(dysk widoczny w kompie). Walczyłem ze 2-3 dni z pomocą różnego softu z
tym dyskiem i już go miałem oddać, ale sformatowałem go w ext2 i
problemy się skończyły.
Dla wyjaśnienia muszę dodać, że to nie pierwszy mój dysk 2.5" i na
dodatek wcale nie największy :) - wszystkie inne bez trudu działają
zarówno z WD jak i z kompem.

> A obecnie mam telewizor Samsunga
> Konkretnie ten:
> http://www.ceneo.pl/5817271

Jak masz PS3 to kup sobie grę Battlefield 1943, wsiądź do samolotu i
opisz swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest
masakryczny :)

Pozdrawiam - Mirek

Ajgor

nieprzeczytany,
26 lis 2010, 14:45:2726.11.2010

> Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do serwisu.
> Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,

To ja miałem podobnie z wieżą SONY. W tej chwili odtsawiona do innego
pokoju. Chyba tylko kabel zasilający jeszcze nie jest zepsuty :)
Telewizor SONY LCD po około roku dostał jakichś plam na ekranie. Nawet nie
chce mi się z tym jeździć do serwisu. I tak kupiłem tego Smasunga,
a tamten stoi w drugim pokoju. DVD SONY niby się na razie nie psuje, ale
jego obsługa jest po prostu makabryczna.
Żeby coś pooglądać, włączam go, czekam, czekam, czekam, i po jakichś 10
minutach (!!!!) mogę już włączyć płytę. Formaty Divx, Xvid itp NIBY czyta.
Ale nie wszystkie, i nie zawsze. Nie ma menu płyt, tylko jak mam kilka
divx-ów na płycie, to muszę oglądać po kolei. Inaczej się nie da.
Itd, itp.... Dodam, że mam jeszcze DVD Belwooda. Niby chinszczyzna, ale nie
ma ŻADNEGO z tych problemów.

> [...]
> swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
> Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest

Nie mam PS3, i na razie nie zamierzam. Za stary na to jestem :) Mam PS2, ale
też stoi w kącie.
Nawet moje dzieci już z tego wyrosły.

Pozdrawiam.
Ajgor.