Re: Polsat fta jakie parametry

2 wyświetlenia

Michal Bien

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 09:36:1728.04.2005
do
zeeltom <zee...@o2.pl> wrote:

> Jakie są parametry kanałów dla polsatu 1i 2 FTA? Wpisuję różne które
> znalazłem i nie chodzą.

A wlasciwie sa jeszcze polsaty FTA? Bo te ze starej lokalizacji
z SR ~6500 zniknely wczoraj razem z analogowym TV4. Na stronie polsatu nic
nie widze, na orach DVB tez :/

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mb...@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

zeeltom

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 09:33:0228.04.2005
do
Jakie są parametry kanałów dla polsatu 1i 2 FTA? Wpisuję różne które
znalazłem i nie chodzą. Te z paczki cyfry chyba mają lepsze parametry. Może
ktoś odczytać z działającej listy? Już mnie powoli bierze...

zeeltom

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 09:46:5128.04.2005
do
Już mam:
polsat1 - polsat2
SID 12101 - 13102
NID 113
TID 13200
f = 11158,00
SR 27500
FEC 3/4

Pzdr T

crazy

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 10:56:1728.04.2005
do
zeeltom napisał(a):

> Już mam:
> polsat1 - polsat2

to masz tam jeszcze TV4, polsat zdrowie... i puls-a

Darek

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 12:10:1428.04.2005
do

jakby ktos wiedział jakie sa namiary na TV 4 to piszcie.

Tomek M...

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 12:32:5628.04.2005
do
"Darek" <wodn...@wp.pl> sobie w swoim poście naskrobał (a):

> jakby ktos wiedział jakie sa namiary na TV 4 to piszcie.

Hot Bird 6

11158 V
SR 27500
FEC 3/4

Oprócz TV4 z tego transpondera idą jeszcze:

Polsat
Polsat 2
Polsat Zdrowie i uroda
TV Puls
(na razie wszystko FTA)

Polecam http://www.lyngsat.com/hb6.html

--
Pozdrawiam Tomek M... - tomekma...@poczta.fm / gg: 2161687
Siała baba mak, bo lubiła kompot.

Darek

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 12:50:3728.04.2005
do
a znasz moze namiary na satelite hot bird 1-5 lub inna bo 6 nie mam :)

Tomek M...

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 12:57:1628.04.2005
do
"Darek" <wodn...@wp.pl> sobie w swoim poście naskrobał (a):

> a znasz moze namiary na satelite hot bird 1-5 lub inna bo 6 nie
> mam :)

No przecież wszystkie Hot Birdy są na tej samej pozycji orbitalnej
13.0°E :))

--
Pozdrawiam Tomek M... - tomekma...@poczta.fm / gg: 2161687

Kochaj i szalej, nie myśl co dalej.

Darek

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 13:10:1128.04.2005
do
Wpisałem te namiary i daje żeby mi przeszukał i TV4 mi nie wyskakuje.

crazy

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 16:12:2328.04.2005
do
Darek napisał(a):

> Wpisałem te namiary i daje żeby mi przeszukał i TV4 mi nie wyskakuje.

to wpisz je ręcznie, podaj czestotliwosc, pidy itd.

Darek

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 16:53:1728.04.2005
do
ręcznie wpisałem i nic.

mmx

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 18:04:3628.04.2005
do
tu jest przyzwoicie podane :
http://www.kingofsat.net/en/satellites.php

"zeeltom" <zee...@o2.pl> wrote in message

Brooks

nieprzeczytany,
28 kwi 2005, 23:17:0928.04.2005
do

Miałem takie doświadczenie, że nie działały mi polsaty FTA aż do wymiany
konwetera przy czaszce. Nie wiem co poprzedni konwerter zawinił.

Brooks

crazy

nieprzeczytany,
29 kwi 2005, 00:00:1229.04.2005
do
Darek napisał(a):
> ręcznie wpisałem i nic.

to albo zle wpisales albo tuner świruje

mslaw

nieprzeczytany,
7 maj 2005, 08:54:167.05.2005
do
Panowie sorki za laickie pytanie ale jak to wklepac do listy kanalow przez
DSXedit
Pozdrawiam
Użytkownik "zeeltom" <zee...@o2.pl> napisał w wiadomości

Michal Bien

nieprzeczytany,
7 maj 2005, 10:13:377.05.2005
do
mslaw <6086...@eranet.pl> wrote:

> Panowie sorki za laickie pytanie

Tu z zasady wszystkie pytania sa laickie. To nie grupa teologiczna ;)

> ale jak to wklepac do listy kanalow przez DSXedit

Najprosciej sciagnac jakas aktualna liste i ja sobie poukladac wg wlasnych
upodoban. Czyli np: 15 polskich FTA na samym poczatku, a reszta zachodnich
wedle uznania - i tak sie tego praktycznie nie odlada. Po zmianach Polsatow
FTA, dodaniu TV4 i TV Kultura szukalem takiej listy i nigdzie za cholere
tego nie ma - wszedzie sa z ukladem kanalow pod ogladanie na lewo :/
Koniec koncow musialem poukladac polskie FTA na poczatku listy sam, by
mialo to rece i nogi a nie skakalo sie po calej liscie. Jesli sobie nie
poradzisz moge podeslac tak przerobiona, przykladowa liste na priv.
Tak na marginesie - pakiet programow PC czy C+ tez warto miec na takiej
liscie - dla EPG ktore dziala mimo "czarnych" kanalow - wygodnie IMO sie na
tym sprawdza, zwlaszcza jesli sa jakies zminy w programie w stosunku do
programu wydrukowanego w gazecie.

Jerzy Pastusiak

nieprzeczytany,
15 maj 2005, 15:32:2115.05.2005
do
Witam
> FEC 3/4
Jest to dobra wiadomosc dla milosnikow Polsata FTA.
Powinny wreszcie zniknac chroniczne problemy
z jakoscia sygnalu.

W stosunku do poprzedniej korekcji bledow - FEC=7/8,
jest to rownoznaczne, z prawie 1,5 - 2,0 powiekszeniem
srednicy anteny:
[ Sygnały - SL, SQ, FEC - co to jest? ]
http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/

http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/2x_rocznie/sygnaly.html

Troche dziwny jest, co prawda, zarys wiazki (footprint):
http://www.lyngsat.com/packages/polsat.html
http://www.eutelsat.com/satellites/13ehb6_popd.html

Ciekawe, czy nie sa to wstepne objawy, przygotowania
do zakodowania sygnalu?

Pzdr.J.P.

Nowe wiadomości: 0