Cyfrowy Polsat od 1.02 bez kanałów BBC!?

6 wyświetleń

Padre

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 15:58:3919.01.2011
do
Fragment komunikatu BBC:
Z przykrością zawiadamiamy, że kanały tematyczne BBC – BBC
Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies, 1 lutego 2011
roku zostaną usunięte z oferty Cyfrowego Polsatu.

za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochę mi szkoda.

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:01:4119.01.2011
do
W dniu 19.01.2011 21:58, Padre pisze:

czyli ktoś ich przebił

--
pozdrawiam. pawell32
Slackware 13 - power of linux

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:14:1519.01.2011
do
Użytkownik "pawell32" <paw...@net-sat.pl> napisał w wiadomości

> czyli ktoś ich przebił

Cyfra.

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:17:0819.01.2011
do
W dniu 19.01.2011 22:14, Cavallino pisze:

> Cyfra.

nie tylko i nie na wszystkie

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:19:5219.01.2011
do

> Cyfra.

[...]
Przedstawiciele BBC Worldwide w Polsce poinformowali o zakończeniu
współpracy z platformą Cyfrowego Polsatu. Od 1 lutego BBC Entertainment,
BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies znikną z oferty platformy,
jednocześnie kończąc trwającą od grudnia 2007 roku współpracę z
operatorem. Komplet kanałów, w tym BBC Knowledge w wersji HD, pojawią
się w ofercie telewizji n, natomiast BBC Entertainment i BBC Knowledge w
SD zasilą ofertę CYFRY+.
[...]

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:21:3019.01.2011

> [...]
> operatorem. Komplet kanałów, w tym BBC Knowledge w wersji HD, pojawią się
> w ofercie telewizji n, natomiast BBC Entertainment i BBC Knowledge w SD

Czytałem satkuriera.
Ale jakoś średnio mnie to kręci.
Coś w tych kanałach jest ciekawego?
Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:23:5419.01.2011
Magda Kocoń z Biura Prasowego BBC potwierdziła w oświadczeniu
opublikowanym na łamach serwisu media2.pl, że Cyfrowy Polsat nie
przedłużył umowy z BBC na dystrybucję kanałów i w związku z tym od 1
lutego znikną one z oferty operatora. Dodatkowo na wszystkich czterech
kanałach z portfolio BBC emitowane są już stosowne plansze zapowiadające
wyłączenie z oferty Cyfrowego Polsatu.
źródło: satkurier.pl
[...]

z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:27:1219.01.2011
do
W dniu 19.01.2011 22:21, Cavallino pisze:

> Ale jakoś średnio mnie to kręci.
> Coś w tych kanałach jest ciekawego?
> Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

ja ngdy tego programu nie lubiałem.
a na bbc hd oglądam czasem tylko planete ziemia,
poz tym nic tam nie widzę ciekawego.
ale niedawno ktoś pytał tu czemu nie ma tego programu, bo widział
to wersji oryginalnej i tam jest ponoć zupełnie inna ramówka.

bufi

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:36:0519.01.2011
do
Cavallino wrote:

> Dobrze pamiętam, że na którymś BBC leci Top Gear po polsku?

Na BBC Knowledge, aż do znudzenia. Chociaż autka czasem fajne
testują.

Pozdrawiam

Alf123

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:50:3619.01.2011
do

Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

Alf123

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:53:0119.01.2011
> [...]

>Z przykrością zawiadamiamy, że kanały tematyczne BBC – BBC Entertainment,
>BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies, 1 lutego 2011 roku zostaną

Jak myslicie, czy w zwiazku z tym mozna bedzie rozwiazac umowe z Polsatem?
W koncu zmieniaja oferte a corka ma umowe i jej corka faktycznie najczesciej
oglada program CBeebies

pozdro

Maciej Bebenek (news.onet.pl)

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:54:1019.01.2011
do
W dniu 2011-01-19 22:50, Alf123 pisze:

> za www.frazpc.pl - ciekawe co w zamian, Knowledge trochę mi szkoda.

Masz oficjalny komunikat
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/cztery-nowe-kanaly-w-ofercie-cp.cp

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:59:2219.01.2011
do
Użytkownik "Alf123" <sia...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup

> Jak myslicie, czy w zwiazku z tym mozna bedzie rozwiazac umowe z Polsatem?

Oczywiście że można.

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 16:59:4119.01.2011
do
Użytkownik "bufi" <bu...@pl.de> napisał w wiadomości

> Na BBC Knowledge, aż do znudzenia.

No to jest jakiś plus, nie oglądałem od kiedy wypadło z TVN Turbo, pewnie na
BBC lecą nowsze odcinki.
Ciekawe w jakim pakiecie to umieszczą.

Alf123

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:26:0719.01.2011

>Oczywiście że można.

Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

pozdro

Alf123

pawell32

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:32:1419.01.2011
do
W dniu 19.01.2011 23:26, Alf123 pisze:

> Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)
> Corka idiotyczna umowe na trzy lata podpisala, a teraz zaluje
> i jak by byla okazja tej umowy pozbyc sie to byloby ekstra

co za różnica jaka umowa?
ważne tylko kiedy podpisana. jak w regulaminie ujęli możliwość
wyłączenia tych kanałów to nie.
mogli od pewnego czasu przewidywać

Padre

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:30:2919.01.2011
do
W dniu 2011-01-19 22:27, pawell32 pisze:

> ja ngdy tego programu nie lubiałem.
> a na bbc hd oglądam czasem tylko planete ziemia,

Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o
historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo
wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

Padre

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:32:1019.01.2011
do
W dniu 2011-01-19 22:54, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak
nie rekiny to aligatory.

bufi

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:38:2819.01.2011
do
Padre wrote:

> No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania
> jak nie rekiny to aligatory.

Są już plotki, że ma także dołączyć Discovery ID, ktoś wie co
tam dają?

Pozdrawiam

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:42:3219.01.2011
do

> Ale chodzi mi o umowe terminowa? Tzw. cyrograf :-)

O tym mowa.
Zmiana oferty programowej jest zmianą umowy uprawniającą do rezygnacji bez
kar.
Ale operator może się upierać że jest inaczej, więc zapewne łatwo nie
będzie.
Upierałbym się raczej przy BBC niż bajkach, bo nie będą te bajki to będą
inne.

Cavallino

nieprzeczytany,
19 sty 2011, 17:43:2819.01.2011

> co za różnica jaka umowa?
> ważne tylko kiedy podpisana. jak w regulaminie ujęli możliwość wyłączenia
> tych kanałów to nie.

W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
Nie wiem jak w Polsacie.

pawell32

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 01:39:0620.01.2011
do
W dniu 2011-01-19 23:43, Cavallino pisze:

> W Cyfrze zawartość pakietów jest załącznikiem do umowy.
> Nie wiem jak w Polsacie.

tak było w n, kiedy wiedzieli o wyłączeniu kanałów.
więc umowy podpisywane na krótko przed miały taki zapis.
każdy bez żadnych problemów mógł zrezygnować.

20 sty 2011, 03:01:4620.01.2011
do
pawell32 pisze:

> tak było w n, kiedy wiedzieli o wyłączeniu kanałów.
> więc umowy podpisywane na krótko przed miały taki zapis.
> każdy bez żadnych problemów mógł zrezygnować.

Jaśniej poproszę :-)
Był zapis że jak wywalą kanały to można sobie odejść zakończyć umowę bez
kar czy był zapis informujący o przewidywanych zmianach i widziały gały
co brały?

pawell32

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 03:17:4320.01.2011
do
W dniu 2011-01-20 09:01, z pisze:

> Jaśniej poproszę :-)
> Był zapis że jak wywalą kanały to można sobie odejść zakończyć umowę bez
> kar czy był zapis informujący o przewidywanych zmianach i widziały gały
> co brały?

ostatnio można było (do 14.01) wypowiedzieć umowę z powodu wyłączenia
kanałów movie24 i KidsCo bez konsekwecji.
logiczne jest, że jak wiedzieli o tym iż wyłączą te kanały,
umieścili to umowie, po to by nie mogli zrezygnować ci co dopiero
podpisali.

olo

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 04:26:0220.01.2011
do
Użytkownik "pawell32"

> z powyższego wynika, iż PC uznał te kanały chyba za mało atrakcyjne.

raczej zbadał oglądalność i policzył opłacalność.

pzdr
olo

olo

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 04:32:2320.01.2011
do
Użytkownik "Padre"

> No to chociaż NG będzie bo to NG Wild jak discovery, do urzygania jak nie
> rekiny to aligatory.

Dobre, ale zawsze może przełączyć na wojny o wieloryby ;)

pzdr
olo

PaPi

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 05:09:3120.01.2011
do

> Cyfra.

Moze poniekad.
1. W Cyfrze bedzie od lutego Knowledge i Entertainment. Nie bedzie
niezlego Cbeebies i takiego sobie Lifestyle.
2. N-ka bedzie miala Knowledge w HD.

PaPi

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 05:11:0420.01.2011
do
> Czytałem satkuriera.
> Ale jakoś średnio mnie to kręci.
> Coś w tych kanałach jest ciekawego?

Knowledge ma niezle dokumenty w formie wieloodcinkowych seriali - wiec
sila rzeczy bardziej merytoryczne niz te z kanalow Disocovery.

CBeebies poza Mini mini to moim zdaniem najfajniejsza telewizja dla
dzieci. Duzo lepsza niz JimJam np.

choczsz

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 05:25:5820.01.2011
do

No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
smieszne, ale tak bylo :)

Wiewior

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 05:42:1520.01.2011
do
W dniu 2011-01-20 11:25, choczsz pisze:

> No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
> BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
> smieszne, ale tak bylo :)

U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
(pseudo-)HD.

--
Wiewior
jvr...@tnmrgn.cy

olo

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 06:20:0020.01.2011
do
Użytkownik "choczsz"

>No to u mnie sie przeliczyl - akurat dziecko ogladalo u mnie wylacznie
>BBC Cbeebies i byla to glowna przyczyna dla abonamentu w PC. Wiem,
>smieszne, ale tak bylo :)

Najlepiej widać być "normalnym" w sensie rozkładu Gaussa ;)
Ja mam CePa dodatkowo tylko z powodu sportu.

pzdr
olo

Protz

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 07:04:4920.01.2011
do

Użytkownik "Wiewior" <jvr...@tnmrgn.cy> napisał w

> U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
> rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
> (pseudo-)HD.

Takich ludzi jest wiecej. Dal mnie bardzo dwa argumenty za CP to była F1 na
Polsacie i Cebeebies. Gdy polsat pojawil sie na C+ zaczalem powoli załowac,
ze nie mam cyfry. Pozniej na polsacie pojawilo sie to bzdurne pseudo-VOD i
schrzanilo cala liste programow. Nie mogli tego idioci dac na jakis
odległych kanałach?

Teraz znika Cebeebies co przelewa czare goryczy na dodatek daje mozliwosc
rezygnacji bez umowy. Przechodze na C+, gdzie jest liga polska, mini-mini
(tez dla malych dzieci i tez duzo edukacyjnych rozwojowych programow)

Az sie wierzyc nie chce ze to Polsat nie chciał kontynuowac wspołpracy z
BBC, a tak mówia komunikaty prasowe. Przeciez to strzał w stope.

Protz

Protz

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 07:06:3920.01.2011
> [...]

> logiczne jest, że jak wiedzieli o tym iż wyłączą te kanały,
> umieścili to umowie, po to by nie mogli zrezygnować ci co dopiero

cytuje regulamin uslug CP:

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych
i/lub radiowych
w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby,
jeże...li
wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub
ekonomicznych.
W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień
do rozprowadzania
programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity
lub systemu nadawania,
zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O
zmianach
takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności
poprzez emisję stosownego
komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego
Abonenta/Użytkownika
lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla
(przewijanego tekstu)
informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o
takiej zmianie na
stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim
przypadku Abonentowi
przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu
wypowiedzenia,
jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na
koniec Okresu
Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o
rozwiązaniu Umowy Abonenckiej
bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Protz

BaX

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 07:14:4920.01.2011
do
> [...]
> koniec Okresu
> Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o

No to trzeba smarować rezygnację, pytanie tylko ile obecnie jest minimalnej
umowy na p2c przy wzięciu nowej umowy?

Cavallino

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 07:16:2820.01.2011
do
Użytkownik "Protz" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości news:

A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

Jacek Osiecki

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 11:22:2120.01.2011
do

A ja rozważałem ew. CP właśnie z powodu CBeebies. A teraz "po problemie" ;)

Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944

bufi

nieprzeczytany,
20 sty 2011, 11:38:0320.01.2011
do
Wiewior wrote:

> U mnie to też był jeden z argumentów. A teraz jest to argument za
> rezygnacją z Polsatu i przejściem do n-ki. Żal będzie tylko F1 w
> (pseudo-)HD.

Od tego roku F1 ma być 'kręcone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
na Polsat HD się duuuuużo lepiej ogląda F1 niż w Polsat Sport Extra.

Pozdrawiam

Wiewior

nieprzeczytany,
21 sty 2011, 03:35:1221.01.2011
do
W dniu 2011-01-20 17:38, bufi pisze:
> Od tego roku F1 ma by� 'kr�cone' w FullHD. Ale tak czy inaczej, i tak
> na Polsat HD si� duuuuu�o lepiej ogl�da F1 ni� w Polsat Sport Extra.

Kr�cone w HD ma by�, ale czy Polsat b�dzie korzysta� z takiej mo�liwo�ci? :)
Zw�aszcza jak trzeba b�dzie za to zap�aci� dodatkowo? ;)

--
Wiewior
jvr...@tnmrgn.cy

Maria

nieprzeczytany,
21 sty 2011, 10:32:3121.01.2011
do
(...)

> [...]
> będzie.
> Upierałbym się raczej przy BBC niż bajkach, bo nie będą te bajki to będą

Czy już ktoś próbował rowiązać umowę z Cyfrowym Polsatem z tego powodu? W
jaką platformę warto obecnie wejść?

Cavallino

nieprzeczytany,
21 sty 2011, 10:44:2721.01.2011
do
Użytkownik "Maria" <Maria_...@TNIJTo.pl> napisał w wiadomości

Zależy co się chce oglądać.

bufi

nieprzeczytany,
21 sty 2011, 13:50:3121.01.2011
do
Wiewior wrote:

> Kręcone w HD ma być, ale czy Polsat będzie korzystał z takiej

A dlaczego nie? Przecież możliwości techniczne mają.

> możliwości? :) Zwłaszcza jak trzeba będzie za to zapłacić dodatkowo?
> ;)

A kto tak powiedział? Każda stacja która ma prawa do emisji F1,
będzie miała dostęp do F1 w 1080i.

Pozdrawiam

Paweł

nieprzeczytany,
21 sty 2011, 15:11:3821.01.2011
do
olo wrote:

ja bbc ceebeb... @polsat cenilem do niedawna, za brak reklam i alternatywna
angielska sciezke dzwiekowa. jednakoz ostatnio reklamy zaczely sie tam
czesciej pojawiac co mnie wybitnie irytuje, a ze publika podrosla,
to czesciej gustuje w wypozyczalni dvd...

Jacek M.

nieprzeczytany,
22 sty 2011, 15:29:5422.01.2011
do

Użytkownik "Padre" <Pa...@no.net> napisał w wiadomości

> Kwestia gustu, ale na Knowledge było sporo rzeczowych programów o
> historii, archeologii itp. a nie w koło o nawiedzonych domach albo
> wpadkach i wybuchach w discovery że o pogromcach mitów nie wspomnę.

Pogromcy mitów to raczej Discovery...

Pozdrawiam
Jaca

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5808 (20110122) __________

Wiewior

nieprzeczytany,
23 sty 2011, 04:49:2423.01.2011
do
Użytkownik "Jacek M." <jacek.ma...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pogromcy mitów to raczej Discovery...

Kłania się czytanie ze zrozumieniem...

--
Wiewior
jvr...@tnmrgn.cy

Protz

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 07:25:069.02.2011
do

Użytkownik "Cavallino" <cavallino...@konto.pl> napisał

> A piszą wprost, że to nie powoduje konieczności zapłaty kary?

Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego. Musze
jedynie zwrocic dekoder z akcesoriami, co ciekawe do siedziby w
Warszawie.Kolejna ciekawostka to te akcesoria, dużo sie o tym rozpisują.
Pewnie jak nie dopilnuje jakiegoś gównianego kabelka to mi kaucji nie
zwrócą. Ale i tak jest dobrze.
O żadnej karze nie ma mowy w piśmie.

Protz

Cavallino

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 07:27:499.02.2011
do
Użytkownik "Protz" <n...@mam.pl> napisał w wiadomości

No to tylko rezygnować.

BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z
Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

BaX

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 08:18:309.02.2011
do

> Własnie otrzymałem informacje o rozwiązaniu umowy z końcem lutego.

Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

Protz

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 09:24:179.02.2011
do

Użytkownik "Cavallino" <cavallino...@konto.pl> napisał

> No to tylko rezygnować.

Zgadza sie. Na razie idzie zaskakująco gładko.

> BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany program z
> Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

Ja wole na bieżąco, w HD.

http://www.finalgear.com/

Protz

Protz

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 09:26:189.02.2011
do

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał

> Jakieś specjalne wypowiedzenie pisałeś czy tylko 'wypowiadam umowe'?

Prosze bardzo, wysmażyłem to:

Cyfrowy Polsat
Ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Wypowiedzenie umowy abonenckiej

W związku z zaprzestaniem nadawania przez Cyfrowy Polsat kanałów BBC, na
podstawie
punktu 5 rozdziału 5 Regulaminu Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu
z dniem 1 lutego
2011 roku rozwiązuje umowę abonencką pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem z
zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

Z poważaniem,

Protz

BaX

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 09:41:179.02.2011
do

> Wypowiedzenie umowy abonenckiej

Thx, ;)

Pozdro.

bufi

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 11:20:149.02.2011
do
Cavallino wrote:

> BTW: TopGear na BBC to ostatnio najczęściej przeze mnie oglądany
> program z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście
> lecą 4 sezony naraz).

A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

NGC od 1.02 leci już w 16:9.

btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

Pozdrawiam

Arek.

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 12:06:589.02.2011
do
> A macie ju� 16:9 na BBC? W CP zawsze by� w 4:3.

w N-ce BBC HD i BBC Knownlegde HD leci w 16:9

Arek.

Jan Rudziński

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 12:15:359.02.2011
do
Cześć wszystkim

bufi pisze:

> A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

W UPC BBC Knowledge jest 16:9 od kilku dni. Pozostałe BBC nadal w 4:3

--
Pozdrowienia
Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Cavallino

nieprzeczytany,
9 lut 2011, 15:21:429.02.2011

> A macie już 16:9 na BBC? W CP zawsze był w 4:3.

Knowledge jest 16:9 a Entertaiment jest w czymś pośrednim.

> NGC od 1.02 leci już w 16:9.
>
> btw. strasznie przereklamowany jest ten National Geo.
> BBC Knownlegde jest dużo ciekawszy. Szkoda tylko, że w 4:3.

Nic z tych rzeczy - piękne 16:9.

sowa

nieprzeczytany,
10 lut 2011, 14:40:5010.02.2011
do
W dniu 2011-02-09 13:27, Cavallino pisze:

> BTW: TopGear na BBC ......

> z Cyfry (trzeba odrobić zaległości, ale na szczęście lecą 4 sezony naraz).

cos umknelo mi?
kiedy to leci?

bo same powtorki znalazlem...
--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Cavallino

nieprzeczytany,
10 lut 2011, 16:22:5210.02.2011
do
Użytkownik "sowa" <mojmai...@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomości

> cos umknelo mi?
> kiedy to leci?
>
> bo same powtorki znalazlem...

Premiera wtorek o 22.
Seria 15.
Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

sowa

nieprzeczytany,
10 lut 2011, 17:54:0810.02.2011
do
W dniu 2011-02-10 22:22, Cavallino pisze:

> Premiera wtorek o 22.
> Seria 15.
> Oprócz tego serie 12,13,14 - to już powtórki.

dziekuje

--
pozdrawiam serdecznie
sowa