Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

policyjne rowery...

閲覧: 0 回
最初の未読メッセージにスキップ

Romuald Szcześniak

未読、
2008/06/28 17:24:072008/06/28
To:
http://romeksz.republika.pl/zrzuty/policyjne-rowery.jpg
what is wrong? ;-D

--
RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653
MusIQ: Dire Straits - Telegraph Road

"May you be in heaven half an hour... before the devil knows you're dead."

"Maciek \"Sołtys\""

未読、
2008/06/28 17:33:082008/06/28
To:
Romuald Szcześniak pisze:

stosunkowo dużo widzę takich rowerów na drogach :) zmieniona geometria i
lepiej się amor prezentuje :)

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Szewc

未読、
2008/06/28 17:57:382008/06/28
To:
Użytkownik Romuald Szcześniak napisał:OMG, żeby tylko w świat nie poszło, bo się zaraz bandziory uaktywnią
wiedząc, że władza nie będzie władna ich sprawnie gonić... LOL.
pozdr.
Szewc

Adriw

未読、
2008/06/28 18:06:562008/06/28
To:
To samo juz dawno jest omówione kilka tematów nizej, nawet z tym samym
zdjeciem...

Romuald Szcześniak

未読、
2008/06/28 18:12:502008/06/28
To:
On Sun, 29 Jun 2008 00:06:56 +0200, Adriw wrote:

> To samo juz dawno jest omówione kilka tematów nizej, nawet z tym samym
> zdjeciem...

a to przepraszam, z powodu zaległości, mam nowe u góry.

--
RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653

MusIQ: Dire Straits - Once Upon A Time In The West

Adriw

未読、
2008/06/28 18:15:542008/06/28
To:

> a to przepraszam, z powodu zaległości, mam nowe u góry.

a nic nie szkodzi:) najlepsze jest to, że z 10 minut temu czytałem o tym w
którymś wątku a teraz nie mogę tego znaleźć!... ;)

"Mikołaj \"Miki\" Menke"

未読、

amrac

未読、
2008/06/28 19:12:212008/06/28
To:
Romuald Szcześniak pisze:

bylo

urwis

未読、
Adriw pisze:

tez nie moge znalezc poprzedmniego wątku...
wiec ustosunkuje sie do aktualnego

IMO ta przednia tarcza powinna toczyc sie do tylu :P

zbig

未読、
urwis pisze:

> IMO ta przednia tarcza powinna toczyc sie do tylu :P

Razem z całym kołem :D

Ryszard Mikke

未読、
2008/06/30 2:56:032008/06/30
To:
Romuald Szcześniak <rome...@gazeta.pl> napisał(a):

To widelec założony przez batona w drugim podejściu...

rmikke

Zygmunt M. Zarzecki

未読、
2008/06/30 4:33:202008/06/30
To:
> To samo juz dawno jest omówione kilka tematów nizej, nawet z tym samym
> zdjeciem...

Pisze się w skrócie:
Było!

zyga