tarcze shimano serwis

15 wyświetleń

krzysztof warszawski

nieprzeczytany,
10 sty 2008, 12:06:2010.01.2008
do
Witam

jako iż ostatnio mam (chyba) problem z tarczowym hamulcem shimano
(deore 535) chciałbym go przeserwisować. Mianowicie w dość krótkich
odstępach kilka razy czasu zatłuściła mi sie tylna tarcza. Nie wiem
moze to przypadek - a moze jest jakiś mały wyciek. Czy jest możliwość
zakupu tłoczków i oringów do shimano? W internetowych sklepach nie
widziałem czesci zamiennych do zacisków shimano.

pozdrawiam
krzysztof

kml

nieprzeczytany,
10 sty 2008, 13:49:2310.01.2008
do

Użytkownik "krzysztof warszawski" <ni...@m.maila> napisał w wiadomości

W archiwum masz WSZYSTKO na ten temat. O ringi w każdym sklepie z gumą,
tłoczki u Pawlaka albo tokarza.

Wytrzyj zacisk, wyjmij klocki, załóż podkładkę ( spacer ) i zacznij dusić
hamulec zeby zlokalizować wyciek. Sprawdz czy śruba od odpowietrzania nie
jest wykręcona.

Reszta w archiwum.

kml

Enduro Rider. http://endurorider.pl Beskidy 07