Maxxis Tomahawk - wrażenia?

nemo

Dostrzegłem w sklepie opony Maxxis Tomahawk (zwijane akurat, cena
przyzwoita ~64 zł) i zastanawia mnie jak się na tym jeździ? Zakładam
warunki raczej suche i najwyżej średnio ciężkie. Ktoś z Was używa?
Ciekawe, że brak o tych oponach informacji na stronie producenta (albo
mnie zaćmiło i nie mogę znaleźć)...

pozdrawiam,
nemo

--
Cats are smarter than dogs.
You can't get eight cats

Black Peter

nemo napisał(a):

> [...]
> warunki raczej suche i najwyżej średnio ciężkie. Ktoś z Was używa?
> Ciekawe, że brak o tych oponach informacji na stronie producenta (albo

Na stronie Meridy www.merida.pl jest opis. Niestety jest błąd w
oznaczeniu bo jest że nadaje się na błoto a na oponie tego oznaczenia
nie ma. Na razie niewiele na nich przejechałem. Ale widzę że mają małe
opory toczenia na twardym, a i w terenie nieźle się trzymają. Nie miałem
okazji na lekkim błocie jeszcze pojeździć.

*Black Peter* ____ ____
o__ ( _ \ ( _ \
_.>/ _ ) _ ( ) __/
(_)_\(_)__ (____/o (__) o

nemo

Black Peter pisze:

> [...]
> opory toczenia na twardym, a i w terenie nieźle się trzymają. Nie miałem
> okazji na lekkim błocie jeszcze pojeździć.

Dzięki! Czyli wygląda to wstępnie nieźle.
Teraz tylko pytanko dodatkowe: opony mają rozmiar 1.95 - jak to się ma
do innych opon o tym rozmiarze? Obecnie ujeżdżam Ritcheye Z-Max 2.1 i
one przy Continentalach Explorer (też 2.1) wyglądają jak 1.95, czyli są
wyraźnie cieńsze :) Może trochę zakręciłem, ale chodzi mi o to czy może
masz porównanie jak te 1.95 Maxxisa mają się do innych opon (1.95 -
2.1), jeśli chodzi o grubość?