Dziwne rzeczy dzisiaj slyszalem :)

2 wyświetlenia

Jacek

nieprzeczytany,
3 cze 2006, 18:35:593.06.2006
do
Czesc.
Slyszałem dziś dziwne rzeczy na moim radyjku w mobilu.
Rzecz miała miejsce od 18-20 w sobote.
Słyszałem Włochów, Hiszpanów, Niemców, Rusków oraz Anglików. Nie było
kanału, na którym by była cisza nawet na 9.
Najciekawsze rzeczy było słychać na #19. Czyła tio chyba msza po angielsku.
Zresztą, sami posłuchajcie :) Nagrałem na telefon. Troszku kiepsko ale coś
tam idzie zrozumieć :)
http://tinyurl.com/jqleu
Radyjko normalne w AM U510 + antena Maryland.
Słyszeliście juz kiedys cos podobnego ?
Nie słyszała mnie stacja bazowa oddalona o 15 km z która zawsze normalnie
rozmawiam.
Pozdrawiam
Jacejk

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
3 cze 2006, 19:09:333.06.2006
do
Jacek napisał(a):

> Slyszałem dziś dziwne rzeczy na moim radyjku w mobilu.
> Słyszałem Włochów, Hiszpanów, Niemców, Rusków oraz Anglików.
> Słyszeliście juz kiedys cos podobnego ?
To nie dziwy, to propagacja.

> Nie słyszała mnie stacja bazowa oddalona o 15 km z która zawsze normalnie
> rozmawiam.
to też normalne

Ja dzisiaj t.z. sobotę z wrocka miałem łączności z Suwałkami,
Białymstokiem i Komarów Górny koło Zamościa na 26,465 USB.
Pięknie to leciało. Krajowe mnie rajcują :)

--
[ Krzysztof-Poltegor-Wrocław 27,280 MHz ]
[ Mobil-Johnny+Pan2018+President Indiana ]

Michal

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 03:13:004.06.2006
do
Jacek napisał:

Od rana w sobote gdzies do 18-19 tez to mialem.
26.385 USB slyszalem Poznan.
Zachod na 27.555 nakladal sie jeden na drugiego. Slychac bylo Belgie,
Niemcy, Anglie, Szwecje.

Pozdrawiam
Michal

--
Michal "chomik" Lasota | QTH - Warszawa
Auto: wkrotce - Herbert (Old ) / AT 71

Asimo

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 03:30:334.06.2006
do
Telefon już dawno wynaleziono, obudziłeś się ze snu po powrocie z podróży
kosmicznej? :):):)
Wiem, wiem, jeseś nowy, młody i masz radyjko od tygodnia ... ;)

SQ5LNL

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 04:19:564.06.2006
do
To się nazywa propagacja:)
Poczytaj trochę a zrozumiesz dlaczego słychać w twoim radiu zagraniczne
stacje.
http://tinyurl.com/hen5j
--
73!
SQ5LNL

Asimo

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 05:26:174.06.2006
do

> SQ5LNL

Co to ma być! spadaj z tymi znakami bo zadziobiemy papugę!
Spadaj na 2 metry bez telegrafii ;)

SQ5LNL

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 05:47:124.06.2006
do
No bez takich proszę :P,odnosiło się to do pierwszego postu nono...nie
ładnie.
--
73!
SQ5LNL

Tomasz Pyra

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 06:26:544.06.2006
do
Jacek napisał(a):

> Czesc.
> Slyszałem dziś dziwne rzeczy na moim radyjku w mobilu.
> Rzecz miała miejsce od 18-20 w sobote.

Dziś nie jest gorzej (lepiej) -
Attenzione! Attenzione! Carabinieri <cośtam><cośtam> autostrade
<cośtam><cośtam>.
To chyba najdalsze ostrzeżenie o miśkach które odebrałem.

Potem zawiązałem dwustronną łączność z połową kontynentu na 31 kanale -
powiedziałem moją śliczną angielszczyzną że jestem z Polski i zapytałem
gdzie mnie słychać.
Chyba mnie było słychać wszędzie, bo odpowiedziało mi tylu na raz, że
nic nie zrozumiałem pomimo kilku prób dogadania się z nimi.
Zrozumiałem tylko jednego gościa że mnie było słychać w Rzymie :)

Asimo

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 08:29:414.06.2006
do
Nie ładnie pysznić się wątpliwym znakiem tu w śród CB-Radiowców w dodatku
szoferaków ;)
Ponawiam rozkaz: .... spadaj na 2 metry bluzgać swoich bliźnich amatorków ;)
a jeśli nie wiesz gdzie to podam: pl.rec.radio.amatorskie.
Jeśli jednak cenisz swoje korzenie z CB to nie podpisuj się szarym znakiem
SQxxx bo to zabronione ;)

SQ5LNL

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 11:39:284.06.2006
do
Czy ja komuś tutaj ubliżyłem czy kogoś za przeproszeniem zbluzgałem?
Napisałem tylko o propagacji bo kolega w/w może się nie orientuje do końca w
temacie a to że mam znak to moja sprawa i podpisywanie się nim może być dla
ciebie nieistotne,radio posiadam od 22 lat a jak zaczynałem zabawe od
zwykłych HT (Echo 4) to już było tzw. "pasmo CB" w Polsce w latach 80(trzeba
było mieć odpowiednie zezwolenie) a co do wypowiedzi na forum czy grupie
publicznej to nikt mi tego nie zabroni nawet podpisując się jako
krótkofalowiec znakiem SP(Q),poczytaj archiwum, nie tylko ja tutaj jestem
jedyny.

EOT :)
--
73!
SQ5LNL

sh

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 11:51:024.06.2006
do
On 04.06.2006, SQ5LNL <ch...@xl.wp.pl> wrote:
> Czy ja komuś tutaj ubliżyłem czy kogoś za przeproszeniem zbluzgałem?

Nie tłumacz się, on i tak nie zrozumie.

========["Zdejm antenę i pomyśl!"]========
The Alan's Family (28, 87) + Midland ML145
(http://cb.nio.pl => http://faq.cb.nio.pl)

Gabriel'Varius'

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 12:38:094.06.2006
do

> Dziś nie jest gorzej (lepiej) -
> Attenzione! Attenzione! Carabinieri <cośtam><cośtam> autostrade
> <cośtam><cośtam>.
> To chyba najdalsze ostrzeżenie o miśkach które odebrałem.
Wlasnie zrobilem trase Jaworzno-Krzeszowice-Krakow, Krakow-Jaworzno i
caly czas bylo slychac makaroniarzy a czasem cos po francusku :-)
Oskar Wilde

Asimo

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 13:15:564.06.2006
do
Rozumiem, sh rozumiem i Zielonkę z Gałązki przepraszam :) ale wnerwia mnie
znak PZK na pasmach CB

ARMADA

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 13:51:354.06.2006
do
Witam
Jedna baba przyszla do lekarza z radiem w cipce.
Co sie pani stalo ?
A mowili ze bedzie audycja z sejmu i poslowie beda przez radio pieprzyc !

Kultura to osobista rzecz kazdego z nas. Obojetnie czy jestesmy CB
radiowcami czy krotkofalowcami czy czym innym. Nie znak czy wywloanie
swiadczy o nas tylko nasze zachowanie.Pamietajcie o tym i spokojnie panowie.

Zbyszek

boromi

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 13:54:184.06.2006
do
Asimo napisał(a):
>... ale wnerwia mnie znak PZK na pasmach CB

może to werbownik jakieś sekty?

sumar

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 14:01:594.06.2006
do
Asimo:

> Rozumiem, sh rozumiem i Zielonkę z Gałązki przepraszam :) ale wnerwia mnie
> znak PZK na pasmach CB

Nawet nie wiesz, że to wcale nie jest znak PZK.

Tomasz Popiel

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 14:15:144.06.2006
do

> Rozumiem, sh rozumiem i Zielonkę z Gałązki przepraszam :) ale wnerwia mnie
> znak PZK na pasmach CB

Ale dlaczego cie wnerwia, żal ci dupe sciska że nie masz licencji , ja nie
mam i mi to jakoś nie przeszkadza że ktoś podpisuje sie znakiem PZK

Pozdr Tomapop

SP5IT

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 14:27:514.06.2006
do
> ale wnerwia mnie
> znak PZK na pasmach CB

Uzywał znaku amatorskiego na paśmie CB? Nie.
To się odwal. Napij się nerwosolu.
Można się przyzwyczaić, natomiast do bluzgów używanych jako przecinek na 19
trudniej.
A używam CB niewiele krócej niz Marcin i nie jedno słyszałem.
I tym się różni cymbał radio od CB radia. Jedni wiedzą jak się zachować, inni
nie mają o tym zielonego pojęcia. Kultura z pyska tryska.

A będę się podpisywał jak mi sie będzie podobało. Nie chcesz, nie czytaj.
Michał

kaper

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 14:44:264.06.2006
do
> Słyszałem Włochów, Hiszpanów, Niemców, Rusków oraz Anglików. Nie było

Dziś na trasie Poznań - Trójmiasto miałem podobnie. Zaskoczyła mnie
jakaś dyspozytorka z Rosji - jak skanowałem wszystkie swoje 240 kanałów,
to tę kobietę słyszałem prawie na wszystkich kanałach! Zacząłem się bać,
czy mi selektywność odbiornika nie padła, ale nie, inne rozmowy
słyszałem na pojedynczych kanałach. Co oni w tej Rosji mają???

Kaper

Tomasz Pyra

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 15:20:234.06.2006
do
kaper napisał(a):

Ktoś tu kiedyś pisał o jakimś 1000W nadajniku w Moskwie którego używa
jakaś korporacja taksówkowa...
Może żeby poprawić zasięg daje na wszystkich kanałach ;)

A w ogóle to możliwe żeby propagacja jakoś rozmyła częstotliwość? Ja też
dziś Włochów słyszałem zazwyczaj na 2-3 sąsiednich kanałach...
Z transmisjami lokalnymi się to nie zdarza.

Jacek

nieprzeczytany,
4 cze 2006, 16:08:024.06.2006
do
> Wlasnie zrobilem trase Jaworzno-Krzeszowice-Krakow, Krakow-Jaworzno i

Ciekawe :) Dziś też to słyszałem
Dokładnie to Attenzione! Attenzione!
Było to ok. godziny 20.
Byłem mniej wiecej 400 km od krakowa :)
Pozdr
Jacek

Art

nieprzeczytany,
5 cze 2006, 01:38:195.06.2006
do
> Ja dzisiaj t.z. sobotę z wrocka miałem łączności z Suwałkami,
> Białymstokiem i Komarów Górny koło Zamościa na 26,465 USB.
> Pięknie to leciało. Krajowe mnie rajcują :)

SQ6LJS. Nie uczyłes się do egzaminu co to jest bandplan i czym grozi
nadawanie poza nim? Wstąpiłeś w szeregi krótkofalowców, ale przyzwyczajenia z
cymbał radia pozostały. A może ty tam nie pasujesz? Zastanów sie dobrze co
robisz i jaki przykład dajesz.
Art

Piotr Konieczny

nieprzeczytany,
5 cze 2006, 16:41:155.06.2006
do
Art napisał(a):

> [...]
> cymbał radia pozostały. A może ty tam nie pasujesz? Zastanów sie dobrze co

Zgadzam się z kolegą. Przynajmniej byś się tym nie chwalił. Niestety
wielu obecnym "świeżym" krótkofalowcom zostały przyzwyczajenia z CB,
niektóre dobre, niektóre naganne. Wystarczy popatrzeć na stopkę
Krzysztofa - za przeproszeniem ja bym się nie chwalił "by RS39".
Krótkofalowiec powinien rozróżniać bujdę techniczną od prawdy tak samo
jak szanować bandplan. Nie licząc wyjątkowo nieudanych (konfidentów)
nikt Cię Krzysztofie nie zakabluje, ale uważaj na przyszłość - można
wszystko, ale z głową i bez chwalenia się.
Pozdrawiam

Jimiasty

nieprzeczytany,
8 cze 2006, 14:12:258.06.2006
do
Witam,
widze ze jezycie sie na widok tych znaczko SQcostam costam, czy moglby mi
ktos wytlumaczyc o ssso chozzzi.. Googl mi nic nie wykazal a ciekawosc
zzera...

--
| Pozdrawiam... Jimiasty

sh

nieprzeczytany,
8 cze 2006, 17:35:038.06.2006
do
On 08.06.2006, Jimiasty <n...@mam.maila.com> wrote:
> Witam,
> widze ze jezycie sie na widok tych znaczko SQcostam costam, czy moglby mi
> ktos wytlumaczyc o ssso chozzzi.. Googl mi nic nie wykazal a ciekawosc
> zzera...

Tak w skrócie:
http://www.radioam.net/content/view/16/38/

Stasio Podróżnik

nieprzeczytany,
9 cze 2006, 10:10:329.06.2006
do
Art napisał(a):

> cymbał radia pozostały. A może ty tam nie pasujesz? Zastanów sie dobrze co
> robisz i jaki przykład dajesz.

Lecz się.

--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
9 cze 2006, 14:08:279.06.2006
do
Art napisał(a):

> Wstąpiłeś w szeregi krótkofalowców, ale przyzwyczajenia z
> cymbał radia pozostały.

Za dużo poznałem bardzo sympatycznych i życzliwych ludzi by
zrezygnować z 11m.

> A może ty tam nie pasujesz?

Może.

> Zastanów sie dobrze co
> robisz i jaki przykład dajesz.

Nie chce mi sie, i nie mam czasu na wertowanie archiwum p.r.r.a i
stron krótkofalarskich na przedstawienie Ci przykładów jakie daja HAMS-i.
Ja im do pięt nie dorastam.

EOT.

--
[ Krzysztof-Poltegor-Wrocław 27,280 MHz ]
[ Mobil-Johnny+Pan2018+President Indiana ]
[ Baza- Alan87 + Sadelta + 1/2L ver.RS39 ]

[ *PMR Binatone 446 MHz* ]

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
9 cze 2006, 15:00:549.06.2006
do
Piotr Konieczny napisał(a):

> Przynajmniej byś się tym nie chwalił.

ORMO czuwa ?

> Niestety
> wielu obecnym "świeżym" krótkofalowcom zostały przyzwyczajenia z CB,
> niektóre dobre, niektóre naganne.

Ale ja sie nie rozstałem z 11 metrami i nie mam takiego zamiaru.

> za przeproszeniem ja bym się nie chwalił "by RS39".

Mało tego. Ja go jeszcze polecam, bo to co robi, robi dobrze a nie na
odpiernicz się.

> Krótkofalowiec powinien rozróżniać bujdę techniczną od prawdy tak samo
> jak szanować bandplan.

W rzeczy samej

> Nie licząc wyjątkowo nieudanych (konfidentów)
> nikt Cię Krzysztofie nie zakabluje,
> ale uważaj na przyszłość - można
> wszystko, ale z głową i bez chwalenia się.

Dzieki za radę, ale ja takie klimaty olewam sikiem prostym.

Pozdrowienia

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
10 cze 2006, 05:46:4110.06.2006
do
Stasio Podróżnik napisał(a):

> Lecz się.

Pozytywna diagnoza, ale skutek nie wiadomy.

Za ... normalnym HAMSem :)

"Niestety, niektórym ortodoksyjnym posiadaczom znaków wali cos w
dekiel, na sam dźwięk słowa "CB" dostają wysypki, mimo, ze nie maja w
ogóle o tym zielonego pojęcia."

Pozdr.

Maciej Muszalski

nieprzeczytany,
10 cze 2006, 06:53:4010.06.2006
do
Krzysztof 45 wrote:

> Ale ja sie nie rozstałem z 11 metrami i nie mam takiego zamiaru.

Krzysiek, Ty nadal nie rozumiesz pewnej malej roznicy miedzy uzywaniem
CB a lamaniem prawa nadajac na czestotliwosciach ponizej i powyzej tzw.
podstawowej 40tki. To sa QRG przeznaczone dla roznych sluzb i nadawanie
tam mozna porownac do np. kradziezy jablek ze straganu... bo miales na
nie ochote. Nikt nie czepia sie nikogo o uzywanie CB - zgodnie z
prawem. Twoje tlumaczenie na PRRA,ze przeciez EE,WRC czy AT istnieja
juz tyle lat... ok... Cosa Nostra i Yakuza tez istnieja juz tyle lat,
ale czy to ma byc powod do legalizacji ich przestepczych dzialan? Czy
czynnikiem legitymizujacym lamanie prawa ma byc "zasiedzenie" lub "bo
ja nic na tej qrg nie slysze"? Swoimi komentarzami sprawiasz wrazenie
jakbys przechodzil przez kurs i egzamin w pewnym warszawskim klubie
HAM... tam naprodukowali takich geniuszy,ktorzy pozniej nadaja na
czestotoliwsciach pogotowia rarunkowego albo zaklocaja przemienniki
laczac je z pasmem CB lub nadaja na innyc pasmach MSWiA.

Nie jest wazne,co sie tobie wydaje,ale to jakie jest prawo ...
Powinienes miec wiecej wyczucia. Po to zdawales egzamin i sie do niego
uczyles... do cholery jasnej, przeciez musiales sie takze uczyc
prawa/przepisow, to jest wymog egzaminacyjny... no chyba,ze juz
wszedzie panuja teraz "praskie normy". Jesli chcesz piracic i chwalic
sie tym, to moze jednak "ukryj" swoj znak krotkofalarski.

Wkleje tutaj odp. do watku z PRRA... watku, de facto, o Tobie. Moze
zrozumiesz moja wypowiedz i przestaniesz podchodzic do tego,jak
dziecko,ktoremu ktos powiedzial, ze nie wypada pierdziec przy stole...
a ono sie ciska,ze ma na to ochote,bo w przedszkolu koledzy pierdza.

Wklejam jej czesc
------------------

>Hmmm...

To torszke o cos innego chodzi. Zaklada sie (chyba?),ze osoba zdajaca
egzamin przed panstwowa komisja,posiadajaca panstwowo wydane zezwolenie
do "pracy" w pasmach przeznaczonych dla Sluzby Radiokomunikacyjnej
Amatorskiej posiada "podwyzszony" poziom swiadomosci prawnej i
"moralnej" nt. rzeczy "radiowo legalnych i nielegalnych". Zaklada
sie,ze osoba taka nie bedzie uprawiala piractwa radiowego,bo otrzymuje
znaczna ilosc "zezwolen" na swoja dzialalnosc. To cos,jak z
policjantem, po ktorym spodziewasz sie pilnowania prawa a nie lamania
go (pomijam utopijnosc tej wizji :]).

Ujmuje bardzo duzo, bo dziala na niekorzysc calosci. Traktowane jest to
wg takiej zasady: krotkofalowcm nie wolno pozwalac na wiecej,bo i tak
piraca i lamia prawo(zerknij do archiwum nt. piratow na 146MHz).
Zaklocaja pasma rzadowe itp. Jesli takiego pajaca zlapia na zaklocaniu
np. Wojska Polskiego (vide 26MHz) lub lacznosci NATO czy USAF (26 i 27
MHz) ... albo Wloskiej Policji Finansowej (25.7MHz), to nie bedzie mowy
o tym,ze to anonimowy pirat... ale bedzie mowa o tym,ze to
KROTKOFALOWIEC ZAKLOCAL!

--
SQ5EBM/KO02MF/Warszawa
WWW.TEBY.NET Team

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
10 cze 2006, 08:35:4810.06.2006
do
Maciej Muszalski napisał(a):

> To sa QRG przeznaczone dla roznych sluzb i nadawanie
> tam mozna porownac do np. kradziezy jablek ze straganu...

Jakie QRG ? tu są służby ? 26,465 bez jaj.
a może tutu ? 26,425 26,385 27,555

Jak już podajesz QRG kto i gdzie to bądź precyzyjny bo robisz ze mnie
człowieka który w dosłownym słowa tego znaczeniu piraci na zajętych
częstotach i utrudnia życie innym instytucją.
*co jest nie prawdą*

> ... Cosa Nostra i Yakuza tez istnieja juz tyle lat, ale czy to
> ma byc powod do legalizacji

Nieoficjalnie zalegalizowali.
Nie raz służby rządowe korzystały z pomocy w/w organizacji z
obopólnymi korzyściami.

> [...]
> naprodukowali takich geniuszy,ktorzy pozniej nadaja na czestotoliwsciach
> pogotowia rarunkowego albo zaklocaja przemienniki laczac je z pasmem CB

To nie jest mój problem że masz takie wrażenie.

> Jesli chcesz piracic i chwalic sie tym, to
> moze jednak "ukryj" swoj znak krotkofalarski.

Nie ma sprawy. Czego oczy nie widza sercu nie żal.
Widzę że w środowisku jest to na porządku dziennym.

> Wkleje tutaj odp. do watku z PRRA... watku, de facto, o Tobie.

Dla mnie ? Niepotrzebnie.

> Moze
> zrozumiesz moja wypowiedz i przestaniesz podchodzic do tego,jak
> dziecko,ktoremu ktos powiedzial, ze nie wypada pierdziec przy stole...

Odnośnie pierdzenia lub beknięcia są kultury w których jest to
przyjęte w dobrym tonie, by po posiłku bez pruderyjnie w towarzystwie
puścić wiatry lub beknąć.

> To torszke o cos innego chodzi.

Nie wiem o co Ci chodzi.
Wyciąłeś mały fragment z wypowiedzi Bartka który mówi nie do mnie, że
nie przedstawiam się znakiem na 11m.

Dla wyjaśnienia. Na CB jestem Krzysztof, czasami 161BJ151
*NIGDY NIE PRZEDSTAWIAM SIę ZNAKIEM Z POZWOLENIA RADIOWEGO*
*I nim sie nie chwalę* !
Poza umieszczeniem go w sygnaturce. OK znika dla świętego spokoju.

> [...]
> MHz) ... albo Wloskiej Policji Finansowej (25.7MHz), to nie bedzie mowy
> o tym,ze to anonimowy pirat... ale bedzie mowa o tym,ze to

(26 i 27 MHz) Gdzie ta precyzja ?

Z pewnością chodzi Ci o te częstoty
26,460-26,465 26,155-26,170 27,865-27,875

Po pierwsze, kluby DXowe nie pracują na tych częstotliwościach.
A po drugie nie są anonimowe.
A po trzecie działają te w kraju od 88-89 roku.
A po czwarte nikomu nie wchodzą w paradę.
I nikogo za to do więzień nie zamykają. No chyba że nowa ekipa
moherowych sie tym zajmie i nie tylko tym, ale to już inna bajka.

Maciej Muszalski

nieprzeczytany,
10 cze 2006, 09:24:1210.06.2006
do
Krzysztof 45 wrote:
> Jakie QRG ? tu są służby ? 26,465 bez jaj.
> a może tutu ? 26,425 26,385 27,555

Bez jaj... od ca 25.5-27.990 masz Wojsko i to nie tylko WP, policje
finansowa, lotnictwo, broadcast i kupe roznych innych uzttkownikow.

> częstotach i utrudnia życie innym instytucją.
> *co jest nie prawdą*

alez jest prawda, pozwole sobie zacytowac twoja wypowiedz.

"Ja dzisiaj t.z. sobotę z wrocka miałem łączności z Suwałkami,
Białymstokiem i Komarów Górny koło Zamościa na 26,465 USB. "

Czy mam rozumiec,ze jesli wlasciciel sklepu nie widzi, to kradniesz
batonik marsa, bo nikt nie widzial i ty nie widziales,aby ktos
widzial... i nie widziales tabliczki "NIE WOLNO KRASC BATONIKOW MARS"?

W okolicy 465 lubia sobie nasze wojaki pocwiczyc i powymieniac
komunikaty. A dodatkowo jest to QRG do pracy, na ktorej nie masz
uprawnien... a wiec piracisz. Ponizej wycinek z Krajowej Tablicy
PRzeznaczen Czestotliwosci.

25.670 - 26.100 RADIODYFUZJA cywilne

26.100 - 26.175 RUCHOMA MORSKA 5.132 cywilno-rządowe

26.175 - 27.500 STAŁA cywilno-rządowe, RUCHOMA z wyjątkiem ruchomej
lotniczej cywilno-rządowe(5.150)

27.500 - 28.000 STAŁA rządowe,RUCHOMA rządowe,POMOCE METEOROLOGICZNE
cywilno-rządowe

> Nie raz służby rządowe korzystały z pomocy w/w organizacji z obopólnymi
> korzyściami.

korzystaly rowniez z pomocy terrorystow... i to ma byc kolejny czynnik
legalizujacy ?

> To nie jest mój problem że masz takie wrażenie.

no powinien byc twoj, bo nie swiadczy to zbyt dobrze o tobie

> Nie ma sprawy. Czego oczy nie widza sercu nie żal.
> Widzę że w środowisku jest to na porządku dziennym.

zawsze zal... ale przynajmniej nie bedziesz innym radioamatorom wsi robil

> Odnośnie pierdzenia lub beknięcia są kultury w których jest to przyjęte

ale ty mieszkasz w innej kulturze... sa kultury, w ktorych za zalamanie
prawa sie zabija

> (26 i 27 MHz) Gdzie ta precyzja ?

uzyj googla, jesli spodziewasz sie "kanalow", to zapomnij... stary,
gdzies ty sie uczyl i kto cie egzaminowal? Wygladasz mi na typowy
produkt inzynierow, ktorzy woleli wymagac od ciebie teorii o "wyzosci
ohma nad voltem" zmiast przepisow. Zastanawiam sie- jakim cudem zdales
egzamin na prawo jazdy?

> Po pierwsze, kluby DXowe nie pracują na tych częstotliwościach.

taaa i piraci zwacy sie cbstami tez nie?

> A po trzecie działają te w kraju od 88-89 roku.

ale co to ma do rzeczy?

> A po czwarte nikomu nie wchodzą w paradę.

i to maja byc czynniki legalizujace ich dzialania? Super, to mnie juz
nie dziwi zwyciestwo Samoobrony, PiSdu i LPRu.

EOT, bo z koniem sie kopac nie bede.

ps. masz tak orientacyjnie... tylko pare qrg, tak na zajawke.
Wprawdzie prawo stanowi jednoznacznie,ze tam ci nie wolno nadawac,ale
skoro "ty nie slyszysz"... "nikt nie widzi, to mozna krasc", to co sie
bedziesz przejmowal.

25,70500 DTACCICDIVCMD:unid US MIL 1700 USB/ALE wkn 2BCTTOCDIVCMD

25,93000 0200: GuarFi ITA Financial Police Net,2001,USB/ALE

26,38840 LCR154:PoL Mil HQ Warsaw 1447 USB/ALE wkn ETD165(Eritrea UN?)

26,39500 LIMA:0844 USB/ALE wkn KAN,LIMA call was used by the US Navy

26,46200 POL MIL USB/Voice 5fg msgs

27,87000 SPR:USAF Secret(secure)InternetProtocolRouterGateway USB/ALE

26161.4 CPKGlobeWireless Santa Cruz BOL 1242 ARQ Idlers.

26177.0 WLO Mobile radio USA 1513 TUE 07 JAN 03 CW/ARQ 100 callband

26182 NMN USCG Chesapeake USA 1511 CW/ARQ 100 callband (EB)

26241.6RFVI FF Le Port REU 0552 ARQ-E3/100/425 Idle/Sync Mode.

27872.0 E3B: Unid prob USAF 1450 Ale/USB SND

25950 850KOA: Carwash & Other Local Commercials 1630 AM ID
as "850 KOA"

27145.2 Unid: 1729 Stanag4285 ? MIL

26859.0 FAVORABLE: 22-char EAM 2027 USB OH44IJ simulcast 8992 & 11244.
(The GHFS is at weak levels in the local afternoon.)

26859.0 FAVORABLE: 28-char EAM 2018 USB 7O5ECI simulcast 8992 & 11244.

27900.0 : NOSTRADAMUS OTHR, F 1445 FM-CW 25 pulses/sec. Tentative but
likely (tnx LD). At 0900 center freq 33550, at 1030 on 31495,
at 1300 on 30430 kHz

26350.0 D90: US CUSTOMS ?LOC 1655 MIL.STD 188-141A ALE on usb.
Sounding, also 1740z

26350.0 PR1: US CUSTOMS PUERTO RICO 1632 MIL.STD 188-141A ALE on usb.
Sounding

Krzysztof 45

nieprzeczytany,
11 cze 2006, 17:32:3511.06.2006
do
Maciej Muszalski napisał(a):

> Bez jaj... od ca 25.5-27.990 masz Wojsko i to nie tylko WP, policje
> finansowa, lotnictwo, broadcast i kupe roznych innych uzttkownikow.

Masz racje co do 465.
Pierwszy raz na tej czestocie słyszałem stacje z północno wschodniej
polski.

Dla zainteresowanych
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2005/1127.htm
reszta jest na prra

> jakim cudem zdales
> egzamin na prawo jazdy?

Przyznam sie że testy za pierwszym razem, a jazdę za drugim.
Z pozwoleniem radiowym poszło mi o wiele łatwiej :D

> EOT, bo z koniem sie kopac nie bede.

Ufff

Art

nieprzeczytany,
12 cze 2006, 02:05:4512.06.2006
do
> Lecz się.
Czytając twoje występy na grupie u ciebie na leczenie za późno. Lekarz kazał
by dobić, żebyś się nie męczył.
Art

Stasio Podróżnik

nieprzeczytany,
12 cze 2006, 05:11:5012.06.2006
do
Art napisał(a):

> by dobić, żebyś się nie męczył.

Udowodnij panie psikutas bez s.

vari

nieprzeczytany,
24 cze 2006, 12:48:5724.06.2006
> [...]

> cymbał radia pozostały. A może ty tam nie pasujesz? Zastanów sie dobrze co

A przepraszam ze zapytam.
Czy tam na 26,465 MHz czy jaka to była freq. ten kolega nadawał jako SQ6LJS
czy jako obywatel np Jan Kowalski.
Jeśli jako obywatel to nie moze ponieść konsekwencji jako stacja amatorska.
To tak jakby ktoś był kierowcą i pilotem samolotu.
Z powodu nieuwagi spowodował by wypadek w ruchu lotniczym.
Odebrano by mu licencję pilota.
No ale chyba nie powinno mus ię również odbierać prawa jazdy, matury, dowodu
osobistego i swiadectwa chrztu ?
Dlatego Jan Kowalksi mógłby ponieść karę za nadawanie bez zezwolenia (bo
raczej nie ma takiego na pracę na 26,465) ale jako stacja amatorska tam nie
nadawał (wszak znaku amatorskiego nie wymieniał).
Każdy adwokat go wybroniłby w takiej sytuacji.
Za komuny - owszem - obywatel był do bicia a prawo dla władzy.
Teraz nawet urzędy przegrywają przed sądami.
Tak jak mój znajomy - krótkofalowiec kat. II (wówczas).
Zrobił sobie swój prywatny przemiennik UKF na 160 MHz (nawet tak dobrał kanał
ze nie pracował tam zaden inny uzytkownik jak się okazało).
Podkablował go inny krókofalowiec do URT (wtedy to był URT).
No i miał sprawę karną.
Skazali go i ma wyrok w zawieszeniu (jedyna dotkliwa rzecz to przepadek
sprzętu ale były to jakieś demobilowe radmory więc niewielka strata).
URT nawet nie próbowal odbierać mu licencji.
No ale za jakiś czas znajomy zapragnął zdac egzamin z telegrafii.
Poszedł i zdał ale...licecji kat I nie otrzymał bo dyrektor OO URT w rozmowie
w gabinecie powiedział mu włąśnie coś w tym stylu - piratom nie dajemy.
No ale znajomy steirzdił -słusznie- "jakim prawem" ?
No i podał URT dos ądu ze nie chcą dać licencji kat I mimoz danego egzaminu.
No i sprawę w sądzie wygrał.
Skruszony dyerktor OO URT musiał bu dać tę licencję kat I.
vari