Sportowy znak na EURO ?

Miroslaw Dobrzanski

Który z klubów już "zamówił" w UKE?
S P 0 R T

Mirek SQ6QQ

sp6stz

W dniu 18.01.2012 11:53, Miroslaw Dobrzanski pisze:
> Który z klubów już "zamówił" w UKE?
> S P 0 R T

A może jeszcze SP0PZPN, SP0UEFA? Bueee...

--
73! Zbyszek SP6STZ

L501 aneryS

Użytkownik "sp6stz" <sp6...@wypchajsiespamerze.pl> napisał w wiadomości

> A może jeszcze SP0PZPN, SP0UEFA?

To pierwsze raczej bez ostatniego "N" :P

> Bueee...

O właśnie, SP0BUE(E...), lub wręcz z prefiksem H(a)F(t), najlepiej z izby
przyjęć szpitala zakaźnego, podczas jakiegoś masowego zatrucia... Po tym,
jak czy to po tsunami, czy po jakimś trzęsieniu ziemi, nie pamietam,
natychmiast powstały dwie stacje pod tę właśnie okoliczność, powstały raczej
dla zaistnienia, niż dla rzeczywistej pomocy poszkodowanym.... to już mnie
wiele nie zdziwi. Wszystko się daje podciągnąć pod "okoliczność"; byłbym
nawet zdania, że znak okolicznościowy musi być "zarezerwowany" z odpowiednim
wyprzedzeniem (koniecznie), dobrze umotywowany (ewentualnie), aby nie
powstawał las stacji z okazji ocielenia się krowy u Matysiaków, czy
pierdnięcia pana dyrektora podczas konferencji, etc. Jak chce jakiś jarmark
mieć stację u siebie, to niech organizator zgada się z jakimś klubem, niech
klub (nawet taki Yxx) sobie popracuje, nie ma przeszkód, by był to klub z
tej samej wsi, co jarmark - są u siebie, siebie pokazują światu... nie musi
zaistnieć "okoliczność".

sp6stz

W dniu 18.01.2012 18:24, L501 aneryS pisze:

> O właśnie, SP0BUE(E...), lub wręcz z prefiksem H(a)F(t), najlepiej z
> izby przyjęć szpitala zakaźnego, podczas jakiegoś masowego zatrucia...

Albo z izby wytrzeźwień SP0KAC z okazji pobytu milionowego pacjenta
(możliwe że podałem zbyta małą ilość) :-P

Jakiś czas temu dostałem polecenie aby użyć znaku który był użyty
zaledwie parę tygodni może miesięcy wstecz przez inny klub, nawet
dotyczyło tej samej okoliczności tylko miał być użyty w innym miejscu,
odmówiłem kategorycznie.
Okazało się potem że wystarczyło że stacja pojawiła się w miejscu
imprezy i był użyty normalny znak klubowy łamany przez okręg.

--
73! Zbyszek SP6STZ

L501 aneryS

> Albo z izby wytrzeźwień SP0KAC z okazji pobytu milionowego pacjenta
> (możliwe że podałem zbyta małą ilość) :-P

Paczpan! Lepiej bym tego nie pomyślał :)

> [...]
> parę tygodni może miesięcy wstecz przez inny klub, nawet dotyczyło tej
> samej okoliczności tylko miał być użyty w innym miejscu, odmówiłem

Brandzlem pachnie... (no, żeby ten znak tak wykorzystać) IMHO słusznie
odmówiłeś.

> Okazało się potem że wystarczyło że stacja pojawiła się w miejscu imprezy
> i był użyty normalny znak klubowy łamany przez okręg.

Heh... w ilu miejscach to stykło, chyba, że ktoś musi dowartościować się
konkretnym znakiem, zamiast, co IMO lepsze, miec frajdę z pracy na radiu,
ergo razem, połączyć przyjemne z pożytecznym. A sam znak wykorzystać tam,
gdzie rzeczywiście by pasował, miał rangę czegoś istotnego, ważnego...
Już nie bardzo wiem, z czym to kojarzyć, z "neonami" wokół samochodu, czy ze
sprzetem do szczególnego umcy-umcy-bum-bum-bumcy...? Bo chyba nie z ideą
krótkofalarstwa? Heh, pamiętam, jak w chyba '97, czy '98, pojawiłem się,
będąc w Krakowie, na SR9X (jeszcze jak w Chabówce... no. koło, był), chyba
jakaś akcja była, że dowolny ktoś, jeśli tylko spełniał jakiś prosty
warunek, czyli niemal każdy, dawał punkt do jakiegoś dyplomu, przez samo to,
że był po drugiej stronie radia, nawet przez przemiennik. Nie mogłem się
opędzić od chętnych. Wystarczyło, że swoim znakiem złamałem się przez "9", a
może nawet tylko przez "p"? Nie było trzeba mieć żadnego SP0DUPA, czy czegoś
w podobie, wystarczyło być na radiu, mieć znak i gadać, to było dobre i
podobało mi się :) Choć nie jestem szczególnym miłośnikiem dyplomów. Ale jak
kto chciał punkcik, to czemu nie dać, jeśli miało się możliwość? :)
Zwłaszcza, że się przy tym poznało kilku nowych kolegów :)

4CX250

Użytkownik "sp6stz" <sp6...@wypchajsiespamerze.pl> napisał w wiadomości

> A może jeszcze SP0PZPN, SP0UEFA? Bueee...

Jak ja słyszę coś o piłce kopanej to mi sie rzygać chce.

Marek

L501 aneryS

Użytkownik "4CX250" <taun...@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości

> Jak ja słyszę coś o piłce kopanej to mi sie rzygać chce.

Nie można generalizować, bo paru kmiotków nasrało powyżej dupy, po prostu,
należy uzdrowić środowisko, wiem, że to stajnia Augiasza, ale i ona poległa,
jak znalazł się sposób, prosty i skuteczny. Pytanie - kto będzie tym
Herkulesem? Ale to już OT, więc urywam wątek...

Miroslaw Dobrzanski

W dniu 2012-01-19 12:24, L501 aneryS pisze:

> Użytkownik "4CX250" <taun...@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości

Tu nie chodzi o jakiej wymyślanie ...UEFA, ...PZPN etc.
S P 0 R T (czytaj sport) jest jedyny taki na świecie... :-D

MirekQQ

4CX250

Użytkownik "Miroslaw Dobrzanski" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4f18148a$1...@news.home.net.pl...
I chcesz powiedzieć że przez mikrofon będzie ktoś wołał fonetycznie "sport"
?

Marek

vari

> Tu nie chodzi o jakiej wymyślanie ...UEFA, ...PZPN etc.
> S P 0 R T (czytaj sport) jest jedyny taki na świecie... :-D

Pomysł bardzo dobry.
vari

zec

W dniu 01/19/12 14:03, Miroslaw Dobrzanski pisze:
Tyle że taki znak przypiszesz do każdej imprezy, niekoniecznie
sportowej, byle się literki zgadzały np. spotkanie integracyjne
kierowców radio-taxi.
Swoją drogą, imprezę pod nazwą mistrzostwa piłki kopanej mam głęboko...
zakopane :-P

--
zec

Miroslaw Dobrzanski

> [...]
> kierowców radio-taxi.
> Swoją drogą, imprezę pod nazwą mistrzostwa piłki kopanej mam głęboko...
===================================
eejj... tam... eejj tam Panowie...
Nie jestem zwolennikiem stacji okolicznościowych (typu "100-tne urodziny
babci klozetowej"), w sumie to dobrze że teraz okolicznościowe znaki
mogą mieć tylko kluby (choć 100% pewności nie mam), ale okazja niezła i
znak też...
Także kluby... do dzieła... :-)

Mirek SQ6QQ

sp6stz

W dniu 01/19/12 21:11, Miroslaw Dobrzanski pisze:

> [...]
> babci klozetowej"), w sumie to dobrze że teraz okolicznościowe znaki
> mogą mieć tylko kluby (choć 100% pewności nie mam), ale okazja niezła i

A dlaczego sam nie zaczniesz działać w tym kierunku? Jak znam życie to w
miastach gdzie mają odbyć się mecze, ktoś się już szykuje do pracy na
stacji okolicznościowej.
--
73! Zbyszek SP6STZ

Miroslaw Dobrzanski

> A dlaczego sam nie zaczniesz działać w tym kierunku? Jak znam życie to w
> miastach gdzie mają odbyć się mecze, ktoś się już szykuje do pracy na
> stacji okolicznościowej.
==================================
Bo mój "zapał" radioamatorski od jakiegoś czasu przygasł...
Mieszkam w powiatowym miasteczku w którym mistrzostwa nie będę się odbywały.
Ja tylko dałem pomysł na fajny znak...
Jak ktoś chce to może już załatwiać znak w UKE.

MirekQQ

sp6stz

W dniu 01/19/12 23:03, Miroslaw Dobrzanski pisze:

> Bo mój "zapał" radioamatorski od jakiegoś czasu przygasł...
> Mieszkam w powiatowym miasteczku w którym mistrzostwa nie będę się
> odbywały.

Możemy się zamienić na ten czas. Jakoś nie cieszę się na ten cyrk.

--
73! Zbyszek SP6STZ

L501 aneryS

> Możemy się zamienić na ten czas. Jakoś nie cieszę się na ten cyrk.

Ja to po prostu zlewam sokiem prostym. Wpadnie trochę kasiorki - dobrze.
Ludziska cieszyć się będą z imprezy - dobrze. To i owo się wypromuje -
dobrze. Będzie stacja okolicznościowa - jest mi obojętna, może się połączę,
może nie? Zwisa mi to ramieniem dipola po wichurze :P A jestem z Warszawy i
do stadionu mam 30-45 minut piechotą.