Małopolski Klub Paralotniowy zaprasza na III Piknik Paralotniowy w Krakowie- Opatkowicach 11-12 Czerwiec 2011

bartekkrakow

Małopolski Klub Paralotniowy zaprasza na III Piknik Paralotniowy w
Krakowie- Opatkowicach.

Termin 11-12 Czerwiec.

11.VI. Rozegramy mini zawody PPG. Nagrody funduje DUDEK Paragliders.
Planujemy też ponownie zorganizować wielkie "Mierzenie ciągów napędów"

Wstępny program imprezy:

III Zawody Motoparalotniowe

Sobota
Miejsce: łąki przy ul. Dębskiego w Opatkowicach
15.00-15.30 - rejestracja zawodników, odprawa do konkurencji
16.00 - start pierwszej konkurencji
19.00 - zakończenie konkurencji
19.45-20.00 - wspólny przelot nad stadion WLKS Krakus, pokaz akrobacji
paralotniowej "Słodki Deszcz"
21.00 - wręczenie dyplomów i nagród dla uczestników na stadionie
Krakusa.

Niedziela
19.00 - wspólny przelot nad stadion WLKS Krakus "Słodki Deszcz" i
zrzut losów loterii.

Dokładny program imprezy i mapkę dojazdu podamy w środę po uzgodnieniu
wszystkich szczegółów organizacyjnych.

Zabierzcie ze sobą całe rodziny dla których atrakcje będą na boisku
WLKS KRAKUS a wy w tym czasie możecie spokojnie polatać.

Program dla rodzin

11.6.2011 - sobota
13.30-16.00 - zabawy dla dzieci - biegi terenowe, rzut piłką do kosza;
turnieje: szachowy, piłki nożnej, tenisa stołowego, tenisa ziemnego,
siatkówki; konkurencje sprawnościowe, konkurs na rysunek kredą na
alejkach parku, slalom na rolkach, na hulajnogach itp. Dzieci
otrzymują słodycze, kiełbaskę z rożna i napoje.
Możliwość przejażdżki na koniach ze stadniny w Swoszowicach!
"Wesołe miasteczko" dla dzieci: zjeżdżalnia, zamek dmuchany,
samochodziki, strzelnica.
14.00 - Turniej siatkówki - drużyny dziecięce i młodzieżowe do lat 16
(zgłoszenia do 10 czerwca).
16.00-17.00 - mecz piłki nożnej (mieszkańcy Swoszowic - mieszkańcy
Swoszowic)
17.00-18.15 - występ zespołu country "Coach"
19.15-23.00 - zabawa taneczna - gra zespół ze Słowacji "Extra Band"
ok. 21.50 - pokaz ogni sztucznych!

Ponadto o 18.30 odbędzie się II otwarty amatorski mini-maraton oraz I
marsz nordic walking - informacje i zapisy na www.impulsfit.pl
(wpisowe 10zł, dochód przeznaczony na budowę kościoła)

12.6.2011 - niedziela

14.30 - turniej siatkówki - drużyny osiedlowe
15.00-16.30 - występy zespołow dziecięcych - przedszkole Swoszowice
oraz Dom Kultury Zbydniowice, Szkoła Tańca "As" P. Gąsiorowskich.
Zapraszamy wszystkie dzieci z naszego osiedla - zabawy,
niespodzianki, słodycze, mała lotera - los 2zł. Zapraszamy także osoby
niepełnosprawne.
17.00-17.40 - występ zespołu pieśni i tańca "Małe Słowianki"
17.45-18.15 - koncert grupy wokalnej "Metamorfoza"
19.15 - główna loteria - losowanie nagród
19.45-23.00 - zabawa taneczna - gra zespół "Maxton" ze Swoszowic

Zapraszamy

Małapolski Klub Paralotniowy

bartekkrakow

Dokładny program imprezy 11-12 Czerwiec 2011

Miejsce rozgrywania zawodów Kraków- Opatkowice ul.Dębskiego

Prarafiada Swoszowice Stadion WLKS KRAKUS przy ul.Moszyńskiego

11.VI.SOBOTA - Rozegramy mini zawody PPG. Nagrody funduje DUDEK
Paragliders.
12.VI NIEDZIELA - Od godz 15:00 organizujemy wielkie "Mierzenie ciągów
napędów"

III Zawody Motoparalotniowe

Sobota
Miejsce: łąki przy ul. Dębskiego w Opatkowicach

14:30-15:00 - rejestracja zawodników.
15:00- odprawa do konkurencji, prowadzi instruktor Kamil Mańkowski
[...]

15:00- 18:00 - Mierzenie ciągów napędów

19.00 - wspólny przelot nad stadion WLKS Krakus "Słodki Deszcz" i
zrzut losów loterii.

Każdy uczestnik zawodów otrzymuje talon "żywnościowy" do zrealizowania
na stadionie WLKS Krakus.

Program dla rodzin

12.6.2011 - niedziela

Przybywajcie

Małapolski Klub Paralotniowy

pozor

przećwiczyliście ten zrzut ulotek ?
żeby się potem nie okazało ze któraś zatka gaźnik i będzie kupa

ja tu http://www.youtube.com/watch?v=RqEHFujHkOI

bartekkrakow

spokojnie, ćwiczymy od czterech lat i już chyba mamy to dobrze
opracowane. No ale nigdy nie wiadomo...

Bartek

bartekkrakow

link do mapki jak dojechać na zawody

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=49.987946,19.90242&spn=0.009823,0.01929&t=h&z=16

na czerwono zaznaczone są strefy z zakazem lotów, bardzo prosimy o
ich uszanowanie.

Pozdrawiam

Bartek

Andi_krak.

bartekkrakow <bartek...@gmail.com> napisał(a):

> link do mapki jak dojecha=E6 na zawody
>
> http://maps.google.com/?ie=3DUTF8&ll=3D49.987946,19.90242&spn=3D0.009823,0.=
> 01929&t=3Dh&z=3D16
>
> na czerwono zaznaczone s=B1 strefy z zakazem lot=F3w, bardzo prosimy o
> ich uszanowanie.
>

> Pozdrawiam
>
> Bartek

Bartek zrób zrzut ekranu z mapka i podaj link np. do "Picasa - MKP".
U mnie to bardzo kiepsko się aktywizuje chociaż komapa mam ok!
Ktoś kto ma słabe złącze może mieć jeszcze większe kłopoty.

Pozdrawiam ----> a.

Małopolski Klub Paralotniowy

Link do mapki w Google Maps

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=
204667589896206887776.00046b13b030e36475bb4

Link do zrzutów ekranu
https://picasaweb.google.com/mkpkrakow/IIIPiknikOpatkowice2011?feat=directlink

bartekkrakow

Witajcie

Jutro tj w piatek około godziny 17 podamy ostateczną decyzję odnośnie
rozegrania zawodów podczas III Pikniku Paralotniowego w Krakowie-
Opatkowicach.

Pozdrawiam

Bartek

janusz j

POGODA !!!! ???????????? = termin

pozdrówko janusz

Użytkownik "bartekkrakow" napisał w wiadomości grup

BartQ

On 9 Cze, 14:34, "janusz j" <janu...@poczta.onet.pl> wrote:
> POGODA !!!!   ???????????? = termin
>
> pozdr wko janusz
>
> U ytkownik "bartekkrakow"  napisa w wiadomo ci grup
>
> Witajcie
>
> Jutro tj w piatek oko o godziny 17 podamy ostateczn decyzj odno nie
> rozegrania zawod w podczas III Pikniku Paralotniowego w Krakowie-
> Opatkowicach.
>
> Pozdrawiam
>
> Bartek

Jakieś straszne rozbieżności między prognozami,
w jednej >20st i prawie bezchmurnie
w drugiej totalne zachmurzenie i opad cały weekend
w trzeciej jest zachmurzenie ale nie ma deszczu - dopiero po zachodzi
i w nocy z soboty na niedziele...

Stawiam że będzie koło 20 st, zachmurzenie od małego rano do
całkowitego wieczorem z okresowymi przejaśnieniami a wieczorem zacznie
kropić.
A w niedziele prawdopodobnie odwrotnie, od opadu i zachmurzenia do
przejaśnień ...
Więc w teorii może się udać...

BartQ

Carlo-pilot

Jeśli pogoda nie dopisze to czy cała impreza zostanie przesunięta na
inny termin ?
pozdro Carlo

Małopolski Klub Paralotniowy

Witajcie

Zapraszamy jutro do Krakowa. Plan który jest powyżej jest aktualny.
Mogą jednak nastąpić pewne zmiany związane z pogodą. Jutro będziemy
mieli ze sobą sprzęt do pomiarów ciągów więc w razie "W" będzie co
robić.

Prognozy są jednak lepsze niż jeszcze wczoraj.
Trzymajcie kciuki za pogodę.

Zapraszamy

Piloci Małopolskiego Klubu Paralotniowego

janusz j

Mozesz w nowym watku powtórzyc plan , jakos dziwnie mi się lista wyświetla i
nie widze planu,,,;(
pozdrówko janusz