[NTG] Szalony zak³ad hehe

Michael

Paweł Kania

Michael <kulf...@poczta.onet.pl> napisał(a):
[ciach]

NTG jest złe. Turlaj dropsa Michael.

Elb

--
- No wiesz, pijany i o trzeciej nad ranem wracasz do domu!?
- A kto powiedział, że wracam? Po gitarę tylko przyszedłem.
FAQ pl.rec.muzyka.gitara: http://faq.prmg.art.pl/

ankan

Paweł Kania wrote:

> NTG jest złe. Turlaj dropsa Michael.

Nie mow, ze nie chcesz zdjiecia obejirzec ;-)

Paweł Kania

ankan <ankan[fuckspam]1...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nie mow, ze nie chcesz zdjiecia obejirzec ;-)

A zauważyłeś, że licznik stoi w miejscu i gościu trzepie kasę na
reklamach na frajerach liczących na obejrzenie kolejnego zdjęcia?

Daniel 'CormaC' Bartosik

Paweł Kania wrote:

> A zauważyłeś, że licznik stoi w miejscu i gościu trzepie kasę na
> reklamach na frajerach liczących na obejrzenie kolejnego zdjęcia?

Bo to nie jest licznik, tylko wartość wpisana na stale w kodzie HTML i
wyswietlana na stronie. Tania sciema.

:: Daniel "CormaC" Bartosik :: "When you kill a man you're a murderer ::
: cormac82<at>gmail.com :: Kill many, and you're a conqueror :
: (cormac82<at>o2.pl) :: Kill them all...Oh, you're a god" :
:: GG# 1647274 :: MegadetH ::

Marek Orszulka

Sat, 08 Jul 2006 23:01:26 +0200, Daniel 'CormaC' Bartosik,

> Bo to nie jest licznik, tylko wartość wpisana na stale w kodzie HTML i
> wyswietlana na stronie. Tania sciema.

A skąd ty to wiesz?
Jak zrobię: echo $licznik;, które zwróci 2301733, to też będzie dla ciebie
ściema?

--
Marek Orszulka
marek.orszu...@hot.pl

Daniel 'CormaC' Bartosik

Marek Orszulka wrote:
> A skąd ty to wiesz?
> Jak zrobię: echo $licznik;, które zwróci 2301733, to też będzie dla ciebie
> ściema?

Skad co wiem? Ze to wartosc na stale wpisana w HTML-a? Wyswietlilem sobie
kod strony:

<center style="font-size: 40px; letter-spacing:5px; font-weight:bold;">
2301733</center>

=[jazzy]=

Użytkownik "ankan" <ankan[fuckspam]1...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie mow, ze nie chcesz zdjiecia obejirzec ;-)

Masz tutaj zaliczkę:
http://www.sonjaswette.com/sonja.jpg

Chcesz więcej? Bo ja chyba nie. :)

--
Krzychu =[jazzy]= Inglik
http://GuitarZone.org

ankan

Paweł Kania wrote:

> A zauważyłeś, że licznik stoi w miejscu i gościu trzepie kasę na
> reklamach na frajerach liczących na obejrzenie kolejnego zdjęcia?

Widziałem - żenada...

Marek Orszulka

Sun, 09 Jul 2006 01:07:50 +0200, Daniel 'CormaC' Bartosik,

> <center style="font-size: 40px; letter-spacing:5px; font-weight:bold;">
> 2301733</center>

To widzi twoja przeglądarka. Tego htmla mógł wygenerować php, asp, python,
itd. Poczytaj o server side.

--
Marek Orszulka
marek.orszu...@hot.pl

sinc@interia

Użytkownik "Marek Orszulka" <marek.orszu...@hot.pl> napisał w
wiadomości news:44b09d28$1...@news.home.net.pl...

> Sun, 09 Jul 2006 01:07:50 +0200, Daniel 'CormaC' Bartosik,

> To widzi twoja przeglądarka. Tego htmla mógł wygenerować php, asp, python,
> itd. Poczytaj o server side.

ta strona jest w zwykłym HTMLu a nie w php
w przeciwieństwie do mojej gdzie licznik działa

SinC
http://www.golpeador.pl
Gitara i golpeador to gitara flamenco

teel

sinc@interia napisał(a):

> ta strona jest w zwykłym HTMLu a nie w php
> w przeciwieństwie do mojej gdzie licznik działa

Abstrahując już całkiem od tego czy licznik działa czy nie działa,
skąd pewność, że to nie jest w php? :)

Zdrówka
teel

Marek Orszulka

Sun, 9 Jul 2006 13:20:51 +0200, sinc@interia,

> ta strona jest w zwykłym HTMLu a nie w php
> w przeciwieństwie do mojej gdzie licznik działa

Większość serwerów jest skonfigurowna tak, że potrafi parsować kod php
umieszczony w plikach .html.

--
Marek Orszulka
marek.orszu...@hot.pl

decomposed06

sinc@interia <si...@spamfilter.interia.pl> wrote:

> Użytkownik "Marek Orszulka" <marek.orszu...@hot.pl> napisał w
> wiadomości news:44b09d28$1...@news.home.net.pl...

> ta strona jest w zwykłym HTMLu a nie w php
> w przeciwieństwie do mojej gdzie licznik działa

Twoja byc lamer :P

Ta strona byc w html czy w php?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-101327.html

??