Cubase 6 is comming...

serenity.pl

http://www.gearslutz.com/board/new-product-alert-software/567609-cubase-6-its-coming.html

Spodziewałem się, że wreszcie zrobią porządek z mikserem, no ale może
jeszcze nie wszystko stracone :)

JoachimeK

W dniu 11-01-06 18:05, serenity.pl pisze:

> Spodziewałem się, że wreszcie zrobią porządek z mikserem, no ale może
> jeszcze nie wszystko stracone :)

Za to wreszcie ma narzędzia do wyrównywania bębnów, nawet działające :P
--
J.

serenity.pl

> Za to wreszcie ma narzędzia do wyrównywania bębnów, nawet działające :P

Testowałeś ? :D

Ja bym chciał, jakiś porządek w oknach. Taki jak ma Logic lub Sonar X1
teraz. No i mikser, co bym mógł ustawić, żebym widział jednocześnie 4
inserty i 4 sendy.

Ech lista takich, jak moje życzeń jest długa:

http://www.cubase6.co.uk/steinberg-cubase-6/1/#more-1

JoachimeK

W dniu 11-01-06 22:57, serenity.pl pisze:

> Testowa�e� ? :D

Powiedzmy, �e znam od jakiego� czasu z autopsji :P

> Ja bym chcia�, jaki� porz�dek w oknach. Taki jak ma Logic lub Sonar X1
> teraz. No i mikser, co bym m�g� ustawi�, �ebym widzia� jednocze�nie 4
> inserty i 4 sendy.

W inspektorze mo�esz naraz wy�wietli� sendy i inserty (no ale wszystkie,
nie po cztery).

--
J.

serenity.pl

> W inspektorze możesz naraz wyświetlić sendy i inserty (no ale wszystkie,
> nie po cztery).

Wiem, próbowałem ten "trick". Wolałbym mieć w mikserze taki 'widok' do
wyboru. Czy to aż takie trudne do zrobienia Panie Steinberg ?

tommydisimone

W dniu 2011-01-07 01:13, serenity.pl pisze:

Czy to aż takie trudne do zrobienia Panie Steinberg ?

Chyba Panie Yamaha...

--
http://wkuchninastalowej.blogspot.com/
http://blogonowela.blogspot.com/2011/01/odcinek-1.html

serenity.pl

W dniu 2011-01-07 01:14, tommydisimone pisze:

> Czy to aż takie trudne do zrobienia Panie Steinberg ?
>
> Chyba Panie Yamaha...

Słusznie.

YgreK

W dniu 2011-01-07 01:13, serenity.pl pisze:

Ta funkcjonalność jest zaplanowana w Cubase 9.

BTW, nie wydaje Wam się, że kolejne wypusty tego softu nie wnoszą żadnej
rewolucji i równie dobrze mogły by się tylko zmieniać wersje po kropce
(5.3, 5.4,...)?

--
YgreK

http://top80.pl/smierc-dynamiki-p45.html
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about
http://prmb.artistage.pl/

serenity.pl

> BTW, nie wydaje Wam się, że kolejne wypusty tego softu nie wnoszą żadnej
> rewolucji i równie dobrze mogły by się tylko zmieniać wersje po kropce
> (5.3, 5.4,...)?

Dokładnie tak...

U mua w 95% projektów perkusja pochodzi z sampli. To z tego co rozumiem
algorytmy do detekcji transjentów w żywych akustycznych bębnach i ich
podmianka nie będą mi potrzebne. Ech...

jh

?Użytkownik "serenity.pl" napisał w wiadomości grup

> http://www.gearslutz.com/board/new-product-alert-software/567609-cubase-6-its-coming.html

Hmmm, kupiłem licencję kilkanaście dni temu, ciekawe, czy jesteś jakiś happy
period, w którym dostanę C6 za free :(

jh

franc

Czym roznia sie narzedzia do wyrownywania bębnów od kwantyzacji?

--
F.

rezist

> Czym roznia sie narzedzia do wyrownywania bębnów od kwantyzacji?

kwantyzacja dziala na audio? :)

--
tomek nowak
http://rezist.com

JoachimeK

W dniu 11-01-09 18:59, franc pisze:

> Czym roznia sie narzedzia do wyrownywania bębnów od kwantyzacji?

Tradycyjna kwantyzacja na wielośladowej sesji audio jest raczej ciężka w
użyciu.

To jest zaawansowane ale proste wużyciu (w kilku krokach) narzędzie. W
wielkim skrócie: tniesz _wszystkie_ ślady bębnów automatycznie,
ustawiając miejsca cięcia wg priorytetu śladów (np. rozpoznawanie bitu
na podstawie hi-hatu 60%, stopy 40%, kotłów 0%) a następnie po
wyrównaniu do siatki automatyczne sklejenie tego wszystkiego. W ciągu
kilkunastu sekund można zrobić setki montaży. tak t przynajmniej wygląda
w wersji testowej, i nawet działa sprawnie.
Takiego czegoś nie było wcześniej w Cubase, jest to też nieco inne
podejście niż w narzędziach ProTools.

--
J.

jh

?U�ytkownik "JoachimeK" napisa� w wiadomo�ci grup
> wygl�da w wersji testowej, i nawet dzia�a sprawnie.

Trzeba by� beta testerem, �eby t� wersj� gdzie� pobra�? Czy to jest gdzie�
publicznie dost�pne? Bo na ftp nie znalaz�em...

jh

JoachimeK

W dniu 11-01-10 09:20, jh pisze:
> Czy to jest
> gdzieś publicznie dostępne? Bo na ftp nie znalazłem...

nie ma...

--
J.

JoachimeK

tutec

"JoachimeK" <ic...@icic.ua> wrote in message
> http://www.steinberg.net/en/products/cubase1/cubase6_new_features.html#c83947

A mikser wydaje się być nie tknięty - czyli inserty i sendy osobno...

A szkoda...

BTW: Ciekawe, czy w wersji 6.5.x.x będzie stabilny, czy wcześniej ;)

--
Pozdr.
2tec

serenity.pl

> A mikser wydaje się być nie tknięty - czyli inserty i sendy osobno...
>
> A szkoda...

Ano. No kilka powodów znalazłem dla upgrade, ale oczekiwałem więcej.
Bardzo chciałem ten nowy view 4/4 w mikserze...ech. Przykra sprawa. Ale
za to cena upgrade niska.

Ciekawostka - C6 chodzi tylko pod Win7 (ew. Win 8 beta). Posiadacze Win
XP zostają przy C5.

jh

?No to napisz mi jeszcze jaka jest procedura stania siďż˝ beta testerem :)

jh

RK

jh pisze:
> ?No to napisz mi jeszcze jaka jest procedura stania się beta testerem :)

Samiec Alfa - Beta Tester ;)

--
Robert.

jbs

Gdzie znalazles te ceny upgradow? Szukam na stronie Steinberga i cos nie
widze, na audiofactory, thomanne, music store tez nie.
Na forum ktos napisał, ze $179 kosztuje upgrade z C5 ale linku do cennika
nie podal

Jarek

jh

?GracePeriod - 20 EUR netto. Tylko właśnie usłyszałem od dystrybutora, że
dopiero od marca - i tylko do końca marca. A Steinberg pisze na swojej
stronce, że już i w ciągu dwóch tygodni... Szkoda, bo już mam chrapkę na
testy.

jh

jbs

Użytkownik "jh" <no-e...@sorry.com> napisał w wiadomości

Z faq na forum steinberga

Grace period
Updates valid for Cubase 5 / Cubase Studio 5 purchases from December 1,
2010 - February 28, 2011

Jarek

rezist

muhihi, czyli wychodzi mi najtansza opcja - kupic do zakurzonego
na polce Studio 4 upgrade za 170 EU i pozniej 20 na kolejny do C6? :D

jh

?U�ytkownik "jbs" napisa� w wiadomo�ci grup
> ?GracePeriod - 20 EUR netto. Tylko w�a�nie us�ysza�em od dystrybutora, �e
> dopiero od marca - i tylko do ko�ca marca. A Steinberg pisze na swojej
> stronce, �e ju� i w ci�gu dw�ch tygodni... Szkoda, bo ju� mam chrapk� na
> testy.

> Z faq na forum steinberga

> Grace period
> Updates valid for Cubase 5 / Cubase Studio 5 purchases from December 1,
> 2010 - February 28, 2011

OK, ale mo�na to zrealizowa� jedynie do ko�ca marca:

http://www.steinberg.net/en/newsandevents/news/newsdetail/archive/2011/01/13/article/cubase-6-grace-period-1413.html

Wi�c czasu na ten zakup jest niewiele. I szkoda, �e dopiero w marcu :(

jh

jbs

> ?Użytkownik "jbs" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:4d30353f$0$2446$6578...@news.neostrada.pl...> OK, ale można
> to zrealizować jedynie do końca marca:
>
> http://www.steinberg.net/en/newsandevents/news/newsdetail/archive/2011/01/13/article/cubase-6-grace-period-1413.html
>
> Więc czasu na ten zakup jest niewiele. I szkoda, że dopiero w marcu :(
>
> jh

Czemu dopiero w marcu? Przecież napisali, ze jesli wyslesz im zeskanowana
fakture z data zakupu to w ciagu dwoch tygodni otrzymasz wlasny link do
zakupu i pobrania upgradu za te 20euro. Ja to wlasnie tak zrozumialem.

Jarek

serenity.pl

W dniu 2011-01-14 11:36, jbs pisze:

Na forum Steinberga. Ale rzeczywiście chyba linka nie było.

jbs

Teraz na forum znalazlem inna cene - w stanach $149.99. To pewnie w Europie
bedzie tak samo tylko w euro. Czyli u naszego "pozal sie Boze" dystrybutora
800-900 zl.
A mnie wlasciwie interesuje upgrade z C4 i mam nadzieje, ze tak jak
poprzednio upgrade z SX3/ C4 do C5 kosztowal tyle samo to teraz bedzie jedna
cena za C4/C5 do C6.
Bo gdyby jednak tak nie bylo to musze kupic szybko upgrade C4 do C5 i
wykorzystac Grace Period za 20 euro

Jarek

jh

?Użytkownik "jbs" napisał w wiadomości grup

> Czemu dopiero w marcu? Przecież napisali, ze jesli wyslesz im zeskanowana
> fakture z data zakupu to w ciagu dwoch tygodni otrzymasz wlasny link do
> zakupu i pobrania upgradu za te 20euro. Ja to wlasnie tak zrozumialem.

Grace period updates or upgrades will be managed directly by Steinberg for
customers from the following countries: Germany, Austria, Switzerland,
France, Italy, Spain, Benelux, Scandinavia, UK, Ireland, and the USA. In all
other areas the Grace Period is handled by the local Steinberg distributors
under the same conditions.

Czyli zwracasz się do dystrybutora - i tę informację o marcu otrzymałem
właśnie od dystrybutora. Też mnie trochę to martwi, że trzeba tyle czekać,
bo ja niecierpliwy jestem :)

jh

jbs

How to obtain an update or upgrade?
In order to obtain the update or upgrade, please email your scanned or
photographed proof of purchase to Steinberg. Please make sure that the proof
of purchase is legible and contains the purchase date. It's also important
that you provide a functional email address so that we can provide you with
your personalized link to the Steinberg Online Shop from where you will then
buy your Grace Period update or upgrade.

!!!!!!!!!!!Please send your proof of purchase to: cuba...@steinberg.net

Once we have received your proof of purchase, we will send you a
personalized link to the Steinberg Online Shop to the email address you have
provided. If you bought Cubase 5, you can buy the Cubase 6 Grace Period
update for 20 EUR (incl. 19 % VAT plus shipping). If you bought Cubase
Studio 5, you can buy the Cubase 6 Grace Period upgrade for 99 EUR (incl. 19
% VAT plus shipping). Actual prices in your country will vary depending on
local VAT and currency, and are displayed in your shopping cart on the
Steinberg Online Shop.

Jarek

jbs

Sorry, faktycznie teraz doczytałem linijke wyzej, ze to nie dla Polski.
Kurde, co to dla nich za roznica

Jarek

RK

jbs pisze:

Ale dojenie. To nie powinno być darmowe? Kupujesz program raz i wszelkie
upgrady powinny być za darmo. Przynajmniej tak się dzieje z wieloma
innymi programami.

--
Robert.

RK

rezist pisze:

> muhihi, czyli wychodzi mi najtansza opcja - kupic do zakurzonego
> na polce Studio 4 upgrade za 170 EU i pozniej 20 na kolejny do C6? :D

Ale obci�ganko. Do usranej p�aci� i p�aci� - sta�y klient, sta�y zarobek :)

--
Robert.

rezist

> Ale dojenie. To nie powinno być darmowe? Kupujesz program raz i wszelkie
> upgrady powinny być za darmo. Przynajmniej tak się dzieje z wieloma
> innymi programami.

To moze zajmij sie pisaniem programow, bedziemy Ci kibicowac w
utrzymaniu intratnego interesu :D

RK

rezist pisze:

> To moze zajmij sie pisaniem programow, bedziemy Ci kibicowac w
> utrzymaniu intratnego interesu :D

Podstawďż˝ programu pisze siďż˝ pewnie raz. Ficzery i dodatki powinny byďż˝
nagrod� za lojalno��. Nie zaprzeczysz, ze wiele program�w ma darmowy rozw�j.

--
Robert.

jh

?Użytkownik "jbs" napisał w wiadomości grup

> Sorry, faktycznie teraz doczytałem linijke wyzej, ze to nie dla Polski.
> Kurde, co to dla nich za roznica

Jak to? My trzeci świat jesteśmy :>

jh

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RK"

>Podstawę programu pisze się pewnie raz.

Ale pisałeś kiedyś coś większego niż "Hello world"?
Owszem, niektórzy przeginają każąc sobie płacić za nowe wersje będące de
facto tylko poprawkami na znalezione błędy, ale normalnym jest, że
w trakcie życia produktu przepisuje się cały kod kilka razy.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
`b Kr...@epsilon.eu.org d'

jbs

Użytkownik "RK" <trevo...@interia.pl> napisał w wiadomości
> Ale obciąganko. Do usranej płacić i płacić - stały klient, stały zarobek
> :)
>
> --
> Robert.

To nie jest tak do konca, bo np. dla Audiofactory staly kient od 10 lat taki
jak ja jest nikim. Niecale 2 lata temu kiedy ukazal sie C5 probowalem
zamowic upgrade w ich sklepie internetowym. Zalozylem konto ale nie
przyszedl link aktywacyjny. W zwiazku z tym nie moge dokonywac zakupow w
sklepie internetowym. Dzwonilem kilkakrotnie w tej sprawie do nich, zlozylem
zamowienie telefonicznie jednoczesnie proszac o aktywacje konta. Wpisali
mnie na liste oczekujacych, bo akurat skonczyly sie upgrady i wlasnie
czekali na dostawe. Obiecali tez aktywowac moje konto w sklepie. Poniewaz
nic sie nie wydarzylo przez nastepne kilka tygodni, zadzwonilem do
Audiofactory jeszcze ze dwa razy.
Efekt jest oczywiscie taki, ze do dzisiaj nie przyslali mi upgradu a moje
konto w sklepie nadal nie jest aktywne. Olalem w koncu sprawe bo
stwierdzilem, ze ten upgrade nie jest mi koniecznie do szczescia potrzebny i
obejde sie spokojnie bez paru wodotryskow za 900 zl.
Ale uraz do Audiofactory pozostal, nie zalezy im widocznie na klientach.

Jarek

rezist

> Ale obciąganko. Do usranej płacić i płacić - stały klient, stały zarobek :)

Patrz, to zupelnie jak z tankowaniem samochodu.

jh

?Użytkownik "RK" napisał w wiadomości grup

rezist pisze:
> To moze zajmij sie pisaniem programow, bedziemy Ci kibicowac w
> utrzymaniu intratnego interesu :D

> Podstawę programu pisze się pewnie raz. Ficzery i dodatki powinny być
> nagrodą za lojalność. Nie zaprzeczysz, ze wiele programów ma darmowy
> rozwój.

Widać, Robert, że niczego jeszcze nie sprzedałeś :) Jest wiele sposobów
"podtrzymania więzi sprzedawca-klient" :) Możesz mieć np. subskrypcję, gdzie
kupujesz prawo do darmowych update'ów i upgrade'ów przez określony czas, np.
rok; możesz mieć model z darmowymi update'ami, a płatnymi upgrade'ami. A
darmowe update'y i upgrade'y na wieki wieków to można obiecać klientom,
jeśli założy się, że 1) tego się w ogóle nie będzie robić, 2) wykroi się od
nich takie pieniądze, że pokryją one koszty rozwoju i utrzymania
oprogramowania dopóki ci klienci nie zejdą, 3) klientów będzie przybywać w
takim tempie i ilości, iż wpływy pokryją to, co w pkt. 2 4) rozwój
oprogramowania to hobby bez względu na koszty jakie się ponosi 5) jest się
idiotą :P

Cubase'a znam od urodzenia, a właściwie jeszcze wcześniej, kiedy pracowałem
na jego tatuśku - Pro 16/24 i patrząc na rozwój Cubase'a wiem, że gdyby był
za free, albo w ogóle za grosze to dziś byłby tylko wspomnieniem. A każda
wersja poza wkurzającymi problemami, które są rozwiązywane w wersjach
x.5.5.2 :) ma się coraz lepiej. Dla mnie plusem jest to, że z wersji na
wersje wbudowane wtyczki stają się używalne nie w ilości promilowej jak to
drzewiej bywało, a sporo z nich jest naprawdę akceptowalnych. Wbudowane VSTi
są na poziomie freeware'ów, fakt, ale HALion One ma kilkadziesiąt brzmień
naprawdę niegłupich. Z Prologa też da się wycisnąć co nieco. Dołączona
wersja biblioteki orkiestrowej za 80-parę EUR da się aktywować trwale z
90-dniowego triala i jest nie najgłupsza, zważywszy na cenę. To, co masz w
wersji 5.5.x to jest niezły kombajn, fakt, ale zarazem bardzo funkcjonalny.
Z masy rzeczy, które oferuje możesz sobie wybrać i skonfigurować to, co
naprawdę Ci jest potrzebne do pracy i sięgać po te narzędzia na kilka
sposobów. Takie rzeczy jak QuickControls, AudioWarp, naprawdę prosta i
wygodna praca z loopami - integracja loop browsera z narzędziami do loopów,
automatem perkusyjnym, a nawet takie rzeczy jak transpozycja w locie, gdzie
określasz tonację utworu i w banalny sposób transponujesz fragmenty, całość
bez względu na to, czy pracujesz z audio czy MIDI, profesjonalny skład
nutek; używanie zewnętrznych instrumentów czy procesorów jak wewnętrznych z
praktycznie pełną obsługą całego tego routowania uwzględniającą wszelkie
opóźnienia audio i MIDI to są rzeczy, których rozwój kosztował. Osobiście
uważam Cubase'a za najlepszy edytor przede wszystkim MIDI i drugi - po Pro
Toolsie - edytor audio. Brakuje mi paru elementów, które podniosłyby
funkcjonalność, jak np. wbudowane pisanie płytek audio/DVD-Audio czy tryb
pracy montażowej, jaki jest w WaveLab (Audio Montage), który uważam za
mistrzostwo świata. Ale i tak jest to narzędzie, za które płacąc raz te 2
tysiące z dużym hakiem i potem jakieś tam koszty za upgrade - nie stracisz,
bo to co zarobisz na ergonomii pracy zwróci się dosyć szybko. Na pewno moje
zdanie nie jest obiektywne, bo choć próbowałem za Chiny nie mogłem się
przekonać do Logica, Sonara, o Reaperze nie wspominając. Ale nie dlatego, że
to są złe narzędzia, ale przyzwyczajenie plus douczenie się tylko nowych
rzeczy jest znacznie łatwiejsze niż szukanie w nowym programie wszystkiego
od zera.

jh

rezist

> złe narzędzia, ale przyzwyczajenie plus douczenie się tylko nowych
> rzeczy jest znacznie łatwiejsze niż szukanie w nowym programie
> wszystkiego od zera.

O wlasnie... jak sobie przypomne, ze wyjebalem te 9 tomow instrukcji od
VST 3.0 2 lata temu... normalnie encyklopedia :>

A rok temu skasowalem ostatnia bete 3.56b2 czy jakos tak, wyszla tuz
przed SX i byla... erm, niezabezpieczona :D

RK

rezist pisze:

> Patrz, to zupelnie jak z tankowaniem samochodu.

Niekoniecznie. Samochód kupuję tylko raz. Nie muszę nim jeździć, mogę w
nim posiedzieć albo może mnie popchać żona :)

--
Robert.

rezist

W dniu 2011-01-14 17:23, RK pisze:

> Niekoniecznie. Samochód kupuję tylko raz.

Czy ja pisalem o kupowaniu komputera?

Ładziak

W dniu 2011-01-14 15:11, rezist pisze:

> O wlasnie... jak sobie przypomne, ze wyjebalem te 9 tomow instrukcji od
> VST 3.0 2 lata temu... normalnie encyklopedia :>

A teraz dają coś drukowanego, czy tylko w postaci wirtualnej, jak w nie
przymierzając Reaperze za 40 dolarów sztuka?
Jak dobrze, że kiedyś wyrosłem z Cubase'a. Coraz bardziej to doceniam :P

--
Ładziak
http://stateofsound.pl/

RK

rezist pisze:

> Czy ja pisalem o kupowaniu komputera?

Do samochodu wody nie naleję, na powietrze też nie pójdzie. Na
komputerze możesz zastosować darmowe odpowiedniki :)

--
Robert.

rezist

> A teraz dają coś drukowanego, czy tylko w postaci wirtualnej, jak w nie
> przymierzając Reaperze za 40 dolarów sztuka?

Daja, takie cienkie gowno. Juz nie ma niuansow MIDI :>
A w tym moim szrocie (wersja SCORE) osobna ksiazka do nutek byla.

jh

?Użytkownik "RK" napisał w wiadomości grup

> Czy ja pisalem o kupowaniu komputera?

> Do samochodu wody nie naleję, na powietrze też nie pójdzie. Na komputerze
> możesz zastosować darmowe odpowiedniki :)

W sumie samochód może być popychany tudzież ciągnięty :P

jh

JoachimeK

W dniu 2011-01-14 03:22, serenity.pl pisze:

Widz�, �e moje posty nie przesz�y ostatnio, wi�c jeszcze raz:

> [...]

Quick Control nieco zmodyfikowany, no ale tylko w inspektorze, nie w
mikserze http://www.achim.wla.com.pl/pics/QC.jpg

> Ciekawostka - C6 chodzi tylko pod Win7 (ew. Win 8 beta). Posiadacze Win
> XP zostajďż˝ przy C5.

Nie prawda :P �miga w XP bez �adnej wymuszonej instalacji. No chyba �e
wersja retail b�dzie mia�a taki ficzer celowo wprowadzony...
--
J.

JoachimeK

W dniu 2011-01-14 10:15, jh pisze:
> ?No to napisz mi jeszcze jaka jest procedura stania się beta testerem :)

Nie wiem! Poważnie :P
--
J.

jh

?Użytkownik "JoachimeK" napisał w wiadomości grup
> Nie wiem! Poważnie :P

OK, to może kiedyś pochwalisz się jak dobrać się do wersji testowych :)
Poczekam na bardziej wylewny humor :P

jh

serenity.pl

W dniu 2011-01-17 12:48, JoachimeK pisze:

> [...]
>
> Widzę, że moje posty nie przeszły ostatnio, więc jeszcze raz:

> Quick Control nieco zmodyfikowany, no ale tylko w inspektorze, nie w

O, automatyka kolanka w Warmerze (mikro) :) A czemu ? :)

> Nie prawda :P Śmiga w XP bez żadnej wymuszonej instalacji. No chyba że
> wersja retail będzie miała taki ficzer celowo wprowadzony...

Aha.

rezist

> O, automatyka kolanka w Warmerze (mikro) :) A czemu ? :)

Az ciekaw jestem, czy pokazuje wszystkie parametry zaszyte we wtyczkach,
czy tylko te widoczne :D Renoise na przyklad wywala cala mase
kontrolek, czesto zdisablowanych przez tworcow albo pochowanych,
dotyczy glownie wtykow z synthEdita ale w tych bardziej dojrzalych
rowniez mozna czasem znalezc dodatkowy boost czy odwrocenie fazy.

JoachimeK

W dniu 11-01-17 18:47, rezist pisze:

> [...]
> dotyczy glownie wtykow z synthEdita ale w tych bardziej dojrzalych
> rowniez mozna czasem znalezc dodatkowy boost czy odwrocenie fazy.

Wyobraź sobie, że C6 umie przełączyć wtyczki w generic editor (jak
reaper lub lodzik) i tam nie ma GUI a same suwaki wszystkich parametrów,
i tak się akurat składa, że wytykam coponiektórym, że za dużo parametrów
się ujawnia (dodam parafrazując siebie w tej kwestii: ja wiedziałem że
tak będzie :P)
--
J.

JoachimeK

W dniu 11-01-17 17:36, serenity.pl pisze:

> O, automatyka kolanka w Warmerze (mikro) :) A czemu ? :)

No tak se przypisałem kila przykładowych parametrów, żeby pokazać
przykładowy przykład :]

--
J.

rezist

> Wyobraź sobie, że C6 umie przełączyć wtyczki w generic editor (jak
> reaper lub lodzik) i tam nie ma GUI a same suwaki wszystkich parametrów

A mozna kazdy z tych parametrow podmapowac pod CC albo zlinkowac z
dowolnym innym parametrem innej wtyczki, czy jeszcze na takie
zabawy za wczesnie u Sztajnberga? :D

Ja nic nie sugeruje, ale sa programy za 45 Eu co to umiejom :P

A tak powaznie... wyglada na to ze C6 to glownie jednak kosmetyka
i minimalnie poprawiony komfort, dla tych co pracuja na pelnych
sciezkach audio.

serenity.pl

> No tak se przypisałem kila przykładowych parametrów, żeby pokazać
> przykładowy przykład :]

Szkurde. A już myślałem, że jakiś nowy patent podejrzałem u Cię. I już
zacząłem snuć teorie typu: w zwrotkach gitarka więcej dynamiki, w
refrenie ściana dźwięku... ;)

JoachimeK

W dniu 2011-01-17 20:55, rezist pisze:

> [...]
> zabawy za wczesnie u Sztajnberga? :D
>
> Ja nic nie sugeruje, ale sa programy za 45 Eu co to umiejom :P

W samych kontrolerach i automatyce jest trochę zmian. Czy się da
linkować, nie wiem nawet, nigdy mi to nie było potrzebne ;p

> A tak powaznie... wyglada na to ze C6 to glownie jednak kosmetyka
> i minimalnie poprawiony komfort, dla tych co pracuja na pelnych
> sciezkach audio.

No, zależy jak na to patrzeć, wielośladowe wyrównywanie garów to raczej
nie kosmetyka.
--
J.

JoachimeK

W dniu 2011-01-17 15:53, jh pisze:

> Poczekam na bardziej wylewny humor :P

Dobra! :P
--
J.

rezist

> No, zależy jak na to patrzeć, wielośladowe wyrównywanie garów to raczej
> nie kosmetyka.

Znaczy sie, od teraz nie bedziesz narzekal na nierowno grajacych
i nienastrojonych garnkotlukow? :D

JoachimeK

W dniu 2011-01-18 12:37, rezist pisze:

> Znaczy sie, od teraz nie bedziesz narzekal na nierowno grajacych
> i nienastrojonych garnkotlukow? :D

Znaczy się, od teraz będę narzekał, że grają nierówno, bo będę w stanie
to szybko zweryfikować na ekranie i demonstracyjnie, a nie tylko moimi
uszami ;ppp

--
J.

JoachimeK

W dniu 11-01-14 01:17, tutec pisze:

> BTW: Ciekawe, czy w wersji 6.5.x.x będzie stabilny, czy wcześniej ;)

Wydaje się, że beta nie jest zła.

--
J.

nnowy

> Ja bym chcia�, jaki� porz�dek w oknach. Taki jak ma Logic lub Sonar X1
> teraz.

heh
pisa�em o tym par� lat temu
ale nikt mnie wtedy nie rozumia� :P