RAJD KATYNSKI - do mlodego kolegi Watsona

VWegrzyn

Drogi i bardzo mlody kolego motocyklowy - Watsonie

Napisales tak:

> [...]
>Bo zupelnie nie widze racjonalnego ..<
> Intencje gdzies sie tu zatarly, a pozostala manifestacja ... ale czego?
>Jedziesz tam aby ... uczcic pamiec? eksponujac przy tym wlasna osobe czy
>motocykl?
>W naszym kraju kazdego stac na motocykl, wiec to zupelnie normalne..
>To wszystko jest z gruntu fałszywe.
>Inaczej by to wygladalo gdyby faktycznie "banda" motocyklistow pojechala
>tam, bo poczula taka potrzebe. Ale gdy to jest wycieczka sponsorowana z cala
>szopka i oprawa panstwowa to jestescie tylko statystami w nie swojej sztuce.

Calkowicie sie z Toba zgadzam, przemyslalem sprawe i musze Ci przyznac racje.
Wszystko to, nie ma sensu. Zadnych, ulubionych na zlotach motocyklowych
rozrywek, bez piwka, trawki, zadna dupka sie nie bedzie rozbierac, nawet spalic
gumy nie bedzie wypadalo a i na jezyk "rubaszny" trzeba uwazac i zadnych
...maci nie posylac - a to moze byc bardzo bolesne, a do tego dymaj dwa
tygodnie, czesto w deszczu, spij w namiocie, w nocy stoj na warcie, gdzie
zdazyc sie moze wszystko i gdzie bywa naprawde niebezpiecznie - gdzie tu sens?

Ale zdarzyc sie moze, mlody Watsonie, ze kiedys, za pare lat, jak troche
podrosniesz i wydoroslejesz, zdarzy Ci sie, stanac przed jakas powstancza
mogila i moze Ci przyjsc do glowy pytanie: dlaczego ten mlody chlopak poszedl i
polegl w beznadziejnym, powstanczym boju? Jakaz to sila go tam pchala? Wówczas,
zdarzyc sie moze, ze ze zwklej ciekawosci, wezmiesz jakas ksiazke do reki,
jedna, druga...... i moze dowiesz sie, ze nie zawsze bylismy gola dupa do
bicia, ze np. pod Kluszynem w 1610, 7 tys wojska polskiego, pod hetmanem
Zolkiewskim, pobilo 35 tysieczna armie rosyjska, wspomagana jeszcze przez
Swedow. Dowiesz sie wielu innych, krzepiacych rzeczy o swoich przodkach, o
których przeciez nic nie wiesz i Ty i wielu innych, bo polska historie przez
ostatnie kilkadziesiat lat, pisali nie Polscy, ........... i w koncu, moze
nawet pojedziesz z nami, na Rajd Katynski.

Rajd Katynski - to pielgrzymka po przez stulecia minione, zblizymy sie do
naszej, polskiej przeszlosci, wielkiej i tragicznej ale jasnej i pieknej, aby
z niej czerpac nauke i otuche na przyszlosc.
Teraz tego jeszcze nie zrozumiesz, ....ale za pare lat?

Ale zdazyc sie moze i tak, ze rozne Watsony, Krzyzaki, Nenole, ... nakryja ten
Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

Rajd jest organizowany przez motocyklistow i wszystkie decyzje podejmuja
motocyklisci. Udalo nam sie zarazic idea Rajdu kilku policjantow i kilku
wojskowych, poprosilismy o pomoc, czy to zle?

Ah - i jeszcze jedno, zazucasz nam - ze wielki rozglos.., ze lepiej po cichu, w
kilka motocykli...
Otoz mlodziutki Watsonie, do niedawna jeszcze o Katyniu nie mozna bylo wcale...
za to slowo komunisci wywozili na Syberie, wsadzali do wiezien, a i dzisiaj
spotykam ludzi, zwykle z rodowodem komunistycznym, którzy chcieliby zeby bylo
po cichu , jak juz ktos musi, to niech sobie pojedzie, ale po co od razu o tym
tyle mowic.
A Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?

Wiktor Wegrzyn
Shadow 750 ACE
22/635-0671

Tomek K.

VWegrzyn napisal:

> [...]
ten
>Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

Wiesz co, bardzo, ale to bardzo zniesmaczyles mnie swoim postem.
Wyraznie uwazasz sie i chcialbys sie wykreowac na osobe patriotyczna,
kulturalna, z wartosciami chrzescijanskimi, z bogata wiedza historyczna. Ale
taki NIE jestes.
Watson, zwyczajnie zapytal o cel tego wyjazdu (bo rzeczywiscie, w tym 10kb
poscie z podziekowaniami do samych stacji telewizyjnych, mozna bylo zgubic
faktyczny cel tego wyjazdu).
I co widzimy w odpowiedzi? Jadowity, obrazajacy post.
Brawo. Pelna klasa.
Tylko uwazaj, zeby przed kamerami ladnie sie zachowywac, bo co Pan Minister
powie.

>zwykle z rodowodem komunistycznym

Twoj post z " DZIEKUJEMY" co dwa wiersze wlasnie bardzo przypomina komune.

>a do tego dymaj dwa
>tygodnie, czesto w deszczu, spij w namiocie,

To STRAAAAAASZNEEEEEE!!!!!!
Bedziecie spac w namiotach?? Ojej....jacy bohaterscy motocyklisci..........

Pozdrawiam
Tomek K.(3city)
CBR600F4i - pszczolka

Magic

Witam!
Ta dyskusja zaczyna robic sie niemila. Teraz to Pan Wegrzyn przegina:

>A Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?
Rozumiem, ze jest Pan, Panie Wiktorze, wyznawca "spiskowej teorii dziejow".
Atak na Pana ukochane dziecko moze bolec, ale weszyc wszedzie agentow
komunistycznej bezpieki ...
A przy tym ten rodzaj argumentow kwalifikuje te dyskusje NTG. Wystarczylyby
w zupelnosci dwa pierwsze akapity Pana repliki. Watson probowal po prostu
dowiedziec sie "ossochodzi", tyle ze w nieco niefortunnej formie. Proponuje
EOT lub na priv.
--
Pozdro
Maciek

Jacot

vweg...@aol.com (VWegrzyn) wrote:

>Ale zdazyc sie moze i tak, ze rozne Watsony, Krzyzaki, Nenole, ... nakryja ten
>Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

>spotykam ludzi, zwykle z rodowodem komunistycznym,

O MATKO JEDYNA... Czlowieku... TY jestes chory.....
Skad ja znam te retoryke... moglbym tu rozrysowac caly twoj domniemany
rodowod ze szczegolnym uwzgledniem udzialu w egzekutywie pzpr, bo ten
sposob myslenia nie bierze sie z powietrza... ale po co... NTG...
Szkoda slow...
Z Watsonem to ja sie czesto nie calkiem zgadzam co do roznych aspektow
motocyklizmu jako takiego... Z jego zdaniem zgodzilbym sie jeno
polowicznie ale tym postem.... "pieknie sie zaprezentowales przed
milionami sluchaczy" - nie pomoga szopki, TV i prymasy - wlasnie
zrobiles najgorsza reklame jaka mogles Rajdowi - nikt nie musial "pluc
i czapek rzucac" sam nan nas...les:(

Cuz... panu juz dziekujemy...

Pozdrowionka
Jacot

http://www.jacot.motocykle.org/
http://www.junak.riders.pl/

Jacek Rozanski

Jogibabu!
VWegrzyn napisal/a:

> Ale zdarzyc sie moze, mlody Watsonie, ze kiedys, za pare lat, jak troche
> podrosniesz i wydoroslejesz, zdarzy Ci sie, stanac przed jakas powstancza
> mogila

Ale kolega w wysokie C uderzyl. Nie wiem czy moge pisac na
siedzaco, czy tez na bacznosc ;^))

> [...]
> z niej czerpac nauke i otuche na przyszlosc.
> Teraz tego jeszcze nie zrozumiesz, ....ale za pare lat?

Zaaraz, jakies stulecia? Chyba stulecie, to ubiegle?

> Ale zdazyc sie moze i tak, ze rozne Watsony, Krzyzaki, Nenole, ... nakryja ten
> Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

Po te chopaki ginely na sznacach i barykadach, zeby w naszym
kraju bylo normalnie, i zeby moc zadawac takie pytania jak
Watson.

> [...]
> tyle mowic.
> A Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?

No i praktycznie nigdzie nie dales odpowiedzia na pytanie
Watsona. Za to uraczyles nas duza iloscia ciezkostrawnej
propagandy. Uch, widac od razu ktory z Was dwoch wychowywal sie
za komuny i ktoremu bardziej mozg zlasowala.

--
Pozdrowienia

Jacek Różański
ETZ 251, back to roots
Swiat bez granic

subadam

From: "Jacek Rozanski" <j...@soccer.com.pl>

> Zaaraz, jakies stulecia? Chyba stulecie, to ubiegle?

*** Ty Jacku to zawsze taki prymitywno - prostolinijny kibic pilkarski
jestes.:)))
A tu zadanie wielkie - rajdowe to jest takie troche podwojne, oficjalne:
jedziemy odwiedzic groby naszych pomordowanych w Katyniu i okolicach i
nieoficjalne: jedziemy przez ziemie ktore kiedys, przed stuleciami do
Polsko - Litewskiej Rzeczposplitej nalezaly, a gdy ich mieszkancom (ladnie
przez Sienkiewicza czernia zwanymi) nie za bardzo sie to podobalo to wowczas
ogniem i mieczem zesmy ich do tego ukladu przekonywali.

A do pana Wegrzyna - historie wlasnego kraju trzeba znac, ale czas juz
zmienic punkt widzenia i zaczac widziec ja trzezwo, bez bogoojczyznianych
zapedow.

Pozdrowki dla rajdowcow i reszty - Adam M.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.motocykle

Sir Piernik

Adam slusznie prawi:
...>8

> ale czas juz zmienic punkt widzenia
> i zaczac widziec ja trzezwo, bez bogoojczyznianych
> zapedow.

Adam, kurcze - myslalem ze znasz sie tylko na silnikach:)))

Sir Piernik
XJ750Seca
de domo Chlor

piomay

Czytam to wszystko i nie wierze wlasnym oczom ... Ludzie czy wy
powariowaliscie?

Katyn jest czescia naszej historii i to w jaki sposob i kto jedzie go uczcic
jest jego wlasna sprawa.Wg mnie pogubiliscie sie wszyscy troszke w tym co
piszecie. Osobiscie uwazam ze to bardzo dobrze ze sprawa jest tak
naglosniona. Po pierwsze, robi to nam (motocyklistom) bardzo dobra reklame,
po drugie, przypomina troche o historii naszego kraju. To czy ktos ma ochote
tam jechac czy nie to jego wlasna i prywatna sprawa, ale nikt nie ma prawa
negowac tego rajdu tylko dlatego ze uwaza go za za bardzo naglosniony.
Kolejna sprawa. Nikt nie ma prawa negowac "motocyklizmu" ludzi bioracych
udzial w takim rajdzie. Jada motocyklami, robia kupe kilometrow i czy to Wam
sie podoba czy nie sa motocyklistami, a do tego pokazuja ze sa ludzmi
znajacymi historie naszego kraju. Pamietam jak z przyjemnoscia obejrzalem w
zeszlym roku reportaz z tego rajdu, jak z przyjemnoscia ogladalem kamizelki
pl.rec.motocykle na tymze rajdzie, jak z przyjemnoscia sluchalem wypowiedzi
ludzi bioracych udzial w tym rajdzie i mam nadzieje ze w tym roku bedzie
JESZCZE GLOSNIEJ o tej wyprawie. A to ze znalezli sposnorow, ze sprawe
naglosnili - to dziala tylko i wylacznie na ich korzysc.

pozdrawiam wszystkich serdecznie zarowno zwolennikow jak i przeciwnikow tego
rajdu. Nie gubcie w tym wszystkim jednego ... nas wszystkich! laczy pasja do
motocykli.

piomay
--
www.poznan.riders.pl

Wayne

> naglosniona. Po pierwsze, robi to nam (motocyklistom) bardzo dobra
reklame,

Sorry Piomay ale jak slysze o reklamie i wizerunku to mi sie na pawia
zbiera.

Wayne
T595

234

DAWAPALCEWegrzyn napisal:

> Drogi i bardzo mlody kolego motocyklowy - Watsonie

Na samym wstepie ogromna pomylka. Jaki mlody?!
Przeciez to strasznie stara dupa...

> [...]
> zdazyc sie moze wszystko i gdzie bywa naprawde niebezpiecznie - gdzie tu

ajajajaj... jakiez pedagogiczne podejscie, z jakim zadeciem...
Tylko, jak wspomnialem, Watson to stara dupa i pewnie nie da
sie zlapac na te chwyciki... No i patrz pan... ja tez nie...

> Ale zdarzyc sie moze, mlody Watsonie, [ciachne] , ........... i w koncu,

moze
> nawet pojedziesz z nami, na Rajd Katynski.

Ciachne, bo slysze brzeczenie szabelek. A brzeczenie szabelkami, to
jest ta polska mentalnosc, ktora mnie chyba najbardziej zlosci.
Zwlaszcza nieco pordzewialymi.

> [...]
aby
> z niej czerpac nauke i otuche na przyszlosc.
> Teraz tego jeszcze nie zrozumiesz, ....ale za pare lat?

Wiesz co? Wez na ten rajd cala poprzednia panujaca ekipe.
Oni tez tak brzeczeli zelastwem, tez tak pieli gornolotnie, a teraz
to maja kupe czasu i kasy, zeby sobie na taki rajd skoczyc.
Oczywiscie, oprocz tych, co siedza.
Mysle, ze "opiekunowie" rajdu beda im pasowac.

> Ale zdazyc sie moze i tak, ze rozne Watsony, Krzyzaki, Nenole, ...
nakryja ten
> Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

Straszne. Czyzby koniec II wojny swiatowej?

> [...]
tym
> tyle mowic.
> A Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?

Cycki opadaja...
Rzadzili kiedys w naszym kraju komunisci? Pierwsze slysze.
Zawsze mi to wygladalo na republike kolesiow.
Ten rajd zwyczajnie tez wyglada na impreze organizowana
przez zwolennikow "niedawno panujacych".
Co mnie rownie zwyczajnie wkurwia i tyle.
Z tragicznej karty naszej historii robic nadeta, pseudo-
-patriotyczna impreze.
234

piomay

Uzytkownik "Wayne" napisal

> Sorry Piomay ale jak slysze o reklamie i wizerunku to mi sie na pawia
> zbiera.

i zgodze sie z Toba i nie :)
bo w sumie to tez mam w dupie jak kto na mnie patrzy ...
ale z drugiej strony ... wole aby calosc "motocyklizmu" :)
byla postrzegana troszke lepiej niz jest :)

pozdrawiam
piomay
--
www.poznan.riders.pl

T.F.

"piomay" <pio...@riders.pl> ...
[]

> [...]
kamizelki
> pl.rec.motocykle na tymze rajdzie, jak z przyjemnoscia sluchalem

Pragne przypomniec, ze reportaz z poprzedniego rajdu jest przypominany w
programie
"Jednym Sladem" (ostatnio byla czesc 1, teraz bedzie czesc 2)

BTW rajdu i organizatora:
- ciesze sie, ze sa w Polsce ludzie, ktorym chce sie jeszcze cokolwiek
pozytecznego robic
(a nie tylko narzekania i narzekania...)

--
T.F.

Jacek Rozanski

Jogibabu!
piomay napisal/a:

> [...]
> po drugie, przypomina troche o historii naszego kraju. To czy ktos ma ochote
(...)

> pozdrawiam wszystkich serdecznie zarowno zwolennikow jak i przeciwnikow tego
> rajdu. Nie gubcie w tym wszystkim jednego ... nas wszystkich! laczy pasja do
> motocykli.

Alez Piomayu, tu chyba nikt nie jest przeciwnikiem tego rajdu!
Pewnie, ze robi on wiele dobrego dla "naszej sprawy", tylko, ze
VWegrzyn... tego nie napisal. Za to uraczyl nas gomulkowskim
belkotem, nowomowa rodem z czasow komuny. Uwazam sie za patriote
ale nowoczesnego, nie gapiacego sie ciagle przez ramie w
przeszlosc. Tacy "patrioci" sa niebezpieczni, bo to we
wspolczesnym swiecie za malo.

Puff, z mojej strony EOT.

Henryk&Esmeralda

Jacek Rozanski wrote in message ...

>Alez Piomayu, tu chyba nikt nie jest przeciwnikiem tego rajdu!

Mam nadzieje ze nie, ale po przeczytaniu czesci postow (czesci szybko mialem
dosyc tego pieprzenia) wynikalo ze sa tu prawie sami przeciwnicy :-(

Heniek&Esmeralda(XVS650 - oddana w dobre rece)
Warszawa-Falenica
"Mądry głupiemu ustępuje i dlatego świat tak wygląda"

Watson

Uzytkownik "VWegrzyn" <vweg...@aol.com> napisal w wiadomosci

> Drogi i bardzo mlody kolego motocyklowy - Watsonie

Witaj,
Widze ze polemika bedzie..
Nie znasz mnie, ale to i lepiej ... bo latwiej ci sie pisze.

> mogila i moze Ci przyjsc do glowy pytanie: dlaczego ten mlody chlopak
poszedl i
> polegl w beznadziejnym, powstanczym boju? Jakaz to sila go tam pchala?
Wówczas,

Byl zolnierzem?
To wykonywal rozkaz ...
Biorac udzial wojnie/powstaniu, twoje zdrowie i zycie juz nie nalezy do
Ciebie.
Jestes elementem maszyny do zabijania wrogow, a ty jestes wrogiem dla kogos.

> [...]
aby
> z niej czerpac nauke i otuche na przyszlosc.
> Teraz tego jeszcze nie zrozumiesz, ....ale za pare lat?

Skoro pielgzymka .. znaczy w swiete miejsce jedziecie?
A co jest "jasnego i pieknego" w rozstrzelaniu 10tys. zolnierzy?
Smutne jest to ze zgineli w ten sposob, a nie walczac. Byli jednak ciagle
zolnierzami...
Nie ludzkie? - ale ktora wojna jest "ludzka"?

Tak, tak ... chodujcie w mlodych glowach tego typu "patriotyzm".
Jacy to my Polacy wielcy bylismy, czego to w "sztuce wojennej" nie
dokonalismy.
Znajdz nam wroga wodzu...

I zeby nie bylo, ze watek nie jest motocyklowy. 2 tygodnie w jedna strone
jedziecie?
Moze wam sie nie udac. Wez kilka lawet. Powaznie.
Watson i ... (dwie lasie ;->)
VTRka napedzana dzwiekiem.. [1:59]
R1ka tez .. [1:50]

Neno

Użytkownik "Jacek Rozanski" <j...@soccer.com.pl> napisał w wiadomości

> Alez Piomayu, tu chyba nikt nie jest przeciwnikiem tego rajdu!
Dokladnie .
Do samego rajdu jak i jego uczestnikow nic nie mam .
Po prostu nie podoba mi sie taka "forma" i nie wezme w nim udzialu (
przynajmniej nie w tym roku :)) ) . Za to chetnie wybralbym sie tam +
jeszcze w kilka miejsc zwiazanych z historia Polski ( zamki, ich ruiny
itp. ) tylko jakos tych dni urlopowych malo ..........................

Neno i VFR Fi
www.neno.motocykle.org
Człowiek nie kaktus - pić musi :-)
0607-913-122

Sauron11

> A Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?
Niepotrzebnie sie ciepiacie szanowny kolego.
Informacje napisane w Komunikacie 3 uwazam za rzetelne i wystarczajace.
Popieram taki rajd, jako calkiem fajna przejazdzke turystyczna, polityka czy
ideologia mnie osobiscie nie interesuje, tak samo jak rzekome imho oddawanie
holdu (szkoda mi zabitych ale to moge równie dobrze oddac w codziennej
modlitwie nie ruszajac sie z wlasnego miasta, lub skladajac wieniec pod
odpowiednim pomnikiem) wiec gdybym jechal to zeby podziwiac widoki i cieszyc
sie sama jazda.

Zaluje ze nie moge wziac w tym udzialu, ze wzgledu na koszty i czas
odrozy -miesiac (ciekawe ile osob moze sobie pozwolic w naszym kraju na
miesieczny urlop- zeby nie byl to wylacznie rajd szefow wielkich firm ;-)).
Mam nadzieje byc na pozegnaniu i odprowadzic uczestnikow kawalek za
warszawke.
Do zobaczenia.
PS. a propos "wizerunku" - jestem pewien ze w niewielkim (ale zawsze)
stopniu sie poprawi. Na pewien czas.
Tomek Placzke
Yamaha 4VR:)
SMP Wawa

Mikolaj.

Popatrzmy jak VWegrzyn zapodaje na pl.rec.motocykle:

> [...]
>zdazyc sie moze wszystko i gdzie bywa naprawde niebezpiecznie - gdzie tu sens?

hmmm. Prawdziwi motocykliści jeżdzą na rajdy, a nieprawdziwi,
cpuny i alkoholicy, i mali erotomani, jeżdżą na zloty tak?
Rozumiem, że Polacy mjący motocykl jadą na rajd, a ci którzy
prawdzimymi Polakami nie sa to jadą gdzie indziej?
Bo jeśli w deszu objeżdzą się Europe, to pikus,
a jak do Katynia, ooo, to chwała im na wieki?

>mogila i moze Ci przyjsc do glowy pytanie: dlaczego ten mlody chlopak poszedl i
>polegl w beznadziejnym, powstanczym boju? Jakaz to sila go tam pchala? Wówczas,

Własnie dlaczego?
Słyszalem taki test:
'dać się zabic - to żaden heroizm.
Heroizm, to spowodawać, zeby wróg dał się zabić'.

>ostatnie kilkadziesiat lat, pisali nie Polscy, ........... i w koncu, moze
>nawet pojedziesz z nami, na Rajd Katynski.

Jesli kiedyś bede miał ochote pojechac do KAtynia, (umownego, bo
jeśli już to do Berezwecza, gdzie KGB zamordowało dziadka mojego),
to pojade sobie sam. Motocykle, samochodem, pociągiem. Być moze
z jakiś bliskim przyjacielem. Bez pompy, bez nagłasniania,
bez rozgłosu. Bo jeslibym pojechał, to żeby uczcić pamięć,
złożyć kwiaty, a nie żeby mnie w gazetach pokazywali.

>Rajd Katynski - to pielgrzymka po przez stulecia minione, zblizymy sie do
>naszej, polskiej przeszlosci, wielkiej i tragicznej ale jasnej i pieknej, aby

peknej? Zabili tysiące naszych - jakie to piękne,jest o czym porozmawiać,
jest kogo opłakać....
tak?

>Otoz mlodziutki Watsonie, do niedawna jeszcze o Katyniu nie mozna bylo wcale...

(...)

>Ty to tak zupelnie samodzielnie wymysliles?

Abstrachując od wsytkiego innego, bardzo nie lubię takiego mentorskiego
tonu, wielkich guru, którzy myślą, że mają monopol na jedyne słuszne
zdanie, a wszystkich innych traktują jak gówniarzy/idiotów.
Kiedys u nas, była taka instytucja, która wszystkim zapewniała jedyn
słuszne zdanie, a wszyscy, którzy nie przyjmowali tego zdania byli
jej wrogami. wiesz o czym mowię, prawda? w końcu to ja jestem młodziutki,
głupiutki, a ty mądry i doświadczony....

--
=< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
Carina E 2.0 |VFR 800A V4 VTEC '02 - blu witek ;-)) |

Mikolaj.

Popatrzmy jak piomay zapodaje na pl.rec.motocykle:

> [...]
>ale z drugiej strony ... wole aby calosc "motocyklizmu" :)
>byla postrzegana troszke lepiej niz jest :)

I myslicz, że taka wycieczka to zmieni?
Wiesz kiedy ludzie jak ogół zacznie inaczej patrzeć na motocyklistów?
Kiedy każdy lub prawie każdy będzie miał znajomego/kolege/kogoś w rodzinie,
kto jeździ na motocyklu. Nie wcześniej.

--
=< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
Carina E 2.0 |VFR 800A V4 VTEC '02 - blu witek ;-)) |
----------------------+-----------------------------------------------+

IMPERIAL OFFICER: The Death Star plans are not in the main computer.

Sauron11

> Wiesz kiedy ludzie jak ogół zacznie inaczej patrzeć na motocyklistów?
> Kiedy każdy lub prawie każdy będzie miał znajomego/kolege/kogoś w
rodzinie,
> kto jeździ na motocyklu. Nie wcześniej.
Imho wystarczy jak zmienią interpretację zachowań nieznajomych im
motocyklistów z obecnej na bardziej przyjazną. Innymi słowy gdy jazda na
motocyklu zainteresuje ich tak jak piłka nożna, lekkoatletyka czy
żeglarstwo.

> IMPERIAL OFFICER: The Death Star plans are not in the main computer.

Pamiętam, pamiętam ale nie napiszę dalej bo ntg ;)))

Sauron11

> Zaluje ze nie moge wziac w tym udzialu, ze wzgledu na koszty i czas
> podrozy -miesiac
Oczywiscie gapa, juz mnie poinformowano ze tydzien i dwa w opcji, sorrki za
gafe ;))

Jacek Krzyzanowski

VWegrzyn <vweg...@aol.com> napisali:

> Ale zdazyc sie moze i tak, ze rozne Watsony, Krzyzaki, Nenole, ... nakryja ten
> Rajd czapkami, zapluja... i tego Rajdu nie bedzie...

Dla mnie to ty jestes jakis VWegrzyn...
Kultury troche. Wlazisz tutaj z reklama i na dodatek bezczelnie probujesz
pouczac co jest sluszne, a co nie.
Showaj se w kieszen swoj mentorski ton, bo to NTG.
P.S.
Ile ci skapnie z tej calej imprezy ?
P.P.S.
Jak impreza dobra, to obroni sie sama. Niezaleznie od moich, Watsona, Neno
i innych opinii. Tyle, ze jakos mi to przypomina ostatnie czasy polskiej
kinematografii - na ekranizacje Pana tadeusza cza pojsc, nie ?

KRZYZAK LC4 640 Czerwony Grejfrut :)
Skierniewice http://www.krzyzak.motocykle.org

Cpt.Nemo

Użytkownik "Mikolaj." <mikolaj....@no.spam.softax.com.pl> napisał w
wiadomości news:ahgv1...@mikolaj.milewicz...

> Popatrzmy jak VWegrzyn zapodaje na pl.rec.motocykle:

> peknej? Zabili tysiące naszych - jakie to piękne,jest o czym
> [...]

My zawsze czcimy szczegolnie okolicznosci i powstania w ktorych dostalismy
lupnia po tylku :(( Coz Taka jest nasza historia. Smutna, ale ma tez i
jasniejsze momenty. Pomysl trzy pulki smolenskie daly sie za Polakow w
pien wyciac pod Grunwaldem.

Oj - chwile wczesniej mysmy takze mordowali bolszewickich jencow z 1920
roku. Tylko ten temat juz mniej jest popularny.
Wojna to wojna, zawsze sa wzajemne zbrodnie. Lepiej zebysmy nie musieli
tak glosno manifestowac swoich pretensji. moze jakis rajd na Zaolzie celem
przeproszenia Czechow ?
Ja bym na Katyn pojechal, Rosjan sie nie boje :)) znam ich jezyk i
obyczaje doskonale i nie widze zadnego niebezpieczenstwa w takiej
wycieczce.
Tylko z czasem i kasa nie za mocno :)))))
Natomiast mialem niezyjacego juz wujka od wojny mieszkajacego w Anglii,
ktory pojmowal rzeczywistosc w sposob nadzwyczaj zblizony do p. Wegrzyna -
to chyba takie nieszkodliwe spaczenie emigracyjne.

A z poprzedniego wyjazdu:
Wyczytalem ze zostala Virazka z zepsuta pompa paliwowa i dziwilem sie
niezmiernie ze nie mogla jechac na zbiorniku opadowym, albo
przeszczepionej z webasto Zaporozca ruskiej pompie, ktora tam chyba
idealnie pasuje. Nie zostawiajcie wiecej motorkow bez prawdziwej potrzeby.

--
Pozdrawiam, leszek
Cpt. Nemo Jedza Virago 535

Jacek Rozanski

Jogibabu!
Mikolaj. napisal/a:

> [...]
> Wiesz kiedy ludzie jak ogół zacznie inaczej patrzeć na motocyklistów?
> Kiedy każdy lub prawie każdy będzie miał znajomego/kolege/kogoś w rodzinie,

Swiete slowa. Chodzi o upowszechnienie tego nalogu :^) Ale z
drugiejmanki nalog mozna upowszechnic wlasnie poprzez takie
imprezy.

Cpt.Nemo

Użytkownik "subadam" <mmedy...@rogers.com> napisał w wiadomości

> nieoficjalne: jedziemy przez ziemie ktore kiedys, przed stuleciami do
> Polsko - Litewskiej Rzeczposplitej nalezaly,

I zeby uzupelnic, Litwini do dzis ta Unie traktuja tak dokladnie jak my
pozniejsza Unie z Rosja zwana przez nas Zaborami.

pozdrawiam, leszek

Jacot

"Henryk&Esmeralda" <hen...@go2.pl> wrote:

>Mam nadzieje ze nie, ale po przeczytaniu czesci postow (czesci szybko mialem
>dosyc tego pieprzenia) wynikalo ze sa tu prawie sami przeciwnicy :-(

Ciekawe Heniu skad Ci taki wniosek wyszedl... Bo te posty ktore
wiedzialem... No ale moze byly jakies ktorych nie widzialem...
Cala zas dyskusja jest juz co najmniej bezprzedmiotowa - ten jakis
VWegrzyn... zanieczyscil i uciekl jak to jest we zwyczaju ludzi tego
pokroju:(
A o czym tu jeszcze mozna wiecej gadac?

Henryk&Esmeralda

Jacot wrote in message <13cqju0763frqe5rk...@4ax.com>...

>Ciekawe Heniu skad Ci taki wniosek wyszedl... Bo te posty ktore
>wiedzialem... No ale moze byly jakies ktorych nie widzialem...

widzisz, ja nie wczytywalem sie dokladnie (po paru latach uczestnictwa w
grupie mam nawyk kasowania i niepsucia sobie krwi czytaniem watkow
poruszajacych tematy politycze, historyczne, swiatopogladowe, itd)we
wszystkie posty tylko przegladalem co ktorys.
Odczucia mialem raczej jednoznaczne - autorzy czytanych przezemnie postow
traktowali rajd jako impreze zorganizowana przez fanatyko/oszolomow w celu
bicia piany i taplania sie we wlasnym sosie koloka wzajemnej adoracji.
Jadnoczesnie jak zwykle watki osobiste przysolnily dyskusje o konkretach.
Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze internetet nie oddaje w 100% rzeczywistych
mysli autorow.

>Cala zas dyskusja jest juz co najmniej bezprzedmiotowa - ten jakis
>VWegrzyn... zanieczyscil i uciekl jak to jest we zwyczaju ludzi tego
>pokroju:(

A nasi koledzy dali sie wciagnac ladujac na tym samym poziomi :-(

>A o czym tu jeszcze mozna wiecej gadac?

Mysle ze mozemy sobie odpuscic.

EOT

Heniek&Esmeralda(XVS650 - oddana w dobre rece)
Warszawa-Falenica

"Madry glupiemu ustepuje i dlatego swiat tak wyglada"

Bartlomiej Biela

From: "Jacot" <ja...@motocykle.org>

> Ciekawe Heniu skad Ci taki wniosek wyszedl... Bo te posty ktore
> wiedzialem... No ale moze byly jakies ktorych nie widzialem...

MAm nadzieje, ze jeszcze moje widzisz :) Moje osobiste zdanie jest takie:

Dobrze, ze jada.
Dobrze, ze zalatwili sobie tylu sponsorow.

Zle, ze jest wokol tego otoczka polityczna
zle, ze wokol tego jest tyle szymu (niepotrzebnego)

Nie wzielismy pod uwage wymagan sponsorow- moze oni sobie tego zycza ?? W
tym wypadku albo sie poddajemy ich woli, albo szukamy innych (a ciezko teraz
o takowych)

> Cala zas dyskusja jest juz co najmniej bezprzedmiotowa - ten jakis
> VWegrzyn... zanieczyscil i uciekl jak to jest we zwyczaju ludzi tego
> pokroju:(

Nie znam dobrze p. Wegrzyna- wiem tylko, ze to powazny starszy czlowiek.
Podal nam suche informacje i tyle. A do nas nalezy ocena sytuacji i podjecie
decyzji. I tyle. Kto chce, jedzie, kto nie chce, nie jedzie- to nie pochod
na 1 maja, na ktorym musieli (?) byc wszyscy :)

> A o czym tu jeszcze mozna wiecej gadac?

Faktycznie, temat zostal chyba wyczerpany :)

Pozdrawiam
Belushi 602189391
GTR 1000
Rzeszow-Milocin

Marcin Gardeła

Użytkownik VWegrzyn <vweg...@aol.com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:20020721011703...@mb-mv.aol.com...

> [...]

> ostatnie kilkadziesiat lat, pisali nie Polscy, ........... i w koncu, moze
> nawet pojedziesz z nami, na Rajd Katynski.

O RANYYYY !!!!
Czytalem juz wiele pierdul, ale jeszcze sie tu chyba nie zdarzyla lekcja
historii.
Czlowieku, gowno mnie obchodzi co zrobil ktos pod jakims Kluszynem. Tu jest
pl.rec.motocykle. I niewazne co to ma wspolnego z jakims rajdem. Jedziecie tam
na motorach, fajnie, powiedziales co trzeba, wszyscy juz wiedza. Cala ideologie
sobie dorysujecie w Katyniu. Nie zawalajcie nas tym, bo to NTG !!!!!!!!!!!!!

--
pozdro
Diobeu

Jacek Rozanski

Jogibabu!
Henryk&Esmeralda napisal/a:

> [...]
> traktowali rajd jako impreze zorganizowana przez fanatyko/oszolomow w celu
> bicia piany i taplania sie we wlasnym sosie koloka wzajemnej adoracji.

No i takie wlasnie sa skutki niedokladnego czytania po paru
latach ;^)

piomay

Użytkownik "Jacek Rozanski" napisal

> No i takie wlasnie sa skutki niedokladnego czytania po paru
> latach ;^)

wes .. nie pieudol bo ja DOKLADNIE przeczytalem wszystkie posty i jasno z
nich wynikalo ze od kolegi Watsona poczynajac, wszyscy kolejni cos do rajdu
mieli (i to sporo), czyli w/g mnie (i nie tylko mnie) byli PRZECIW tej
imprezie, co mnie wlasnie doprowadzilo do szewskiej furii i stad moj post.

pozdrawiam :-)
piomay
--
www.poznan.riders.pl

Andrzej Lawa

Użytkownik "piomay" <pio...@riders.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieli (i to sporo), czyli w/g mnie (i nie tylko mnie) byli PRZECIW tej
> imprezie, co mnie wlasnie doprowadzilo do szewskiej furii i stad moj post.

Litości? Proszę? Dość? EOT? FUT priv? Błagam?

(heh - i to piszę ja, dla którego długie, burzliwe wątki z reguły są jednym
z ulubionych żywiołów)

Jacot

"piomay" <pio...@riders.pl> wrote:

>wes .. nie pieudol bo ja DOKLADNIE przeczytalem wszystkie posty...

PIO... gdzie sie Ciebie wylacza??:))))

piomay

Uzytkownik "Jacot" napisal

> PIO... gdzie sie Ciebie wylacza??:))))

o! wlasnie tak :-))
kurde.... skad znasz haslo?
:-))

pozdrawiam
piomay
--
www.poznan.riders.pl

Jacek Rozanski

Jogibabu!
piomay napisal/a:

> [...]
> mieli (i to sporo), czyli w/g mnie (i nie tylko mnie) byli PRZECIW tej
> imprezie, co mnie wlasnie doprowadzilo do szewskiej furii i stad moj post.

To sa kwestie, w ktorych bardzo latwo wylacza sie rozuma a wlacza
ambicha i szewska furia. ja na przyklad, dopoki mieszkalem w
Wawie, w rocznice wybuchu Powstania Warszawskiego zapalalem znicz
pod pomnikiem. Do Katynia mam stosunek podobny. ALE KURWA
POJEBANYCH, NAWIEDZONYCH OSZOLOMOW z geba wypchana frazesami NIE
LUBIE!!!! To wlasnie takie glšby nie rozumieja, ze mamy juz wolna
Polske i mozna robic co sie chce, w tym takze zadawac glosno
mniej lub bardziej glupie pytania. Na tym polega wlasnie roznica
miedzy komuna a obecnymia czasami. Palanty typu VWegrzyna mysla,
ze roznica w tym, ze kiedys obchodzilo sie 1 maja a teraz 3 maja.

Po jego poscie pelnym propagandowej frazeologii wygladal mi
wlasnie na takiego.

piomay

Użytkownik "Jacek Rozanski" napisal :-)
> To sa kwestie,... [cut] ...a teraz 3 maja.

Jacus slonko :-*
jak sie Ciebie wylacza? :-))

pozdrawiam
piomay
--
www.poznan.riders.pl

Jacek Rozanski

Jogibabu!
piomay napisal/a:

> Jacus slonko :-*
> jak sie Ciebie wylacza? :-))

Stawia sie 7 browarow :^)

Wayne

> Stawia sie 7 browarow :^)

7 browcow to chyba zmiana programu, do wylaczenia to mysle ze 20 by trzeba
bylo, co?

Wayne
T595