SFF w Bielawie w oczach... Dejas Vous czy...

Kefir

V-talski rzedowo,
No wlasnie, zaglebiony w lekturze Swiata Motocykli zrobilem sobie przerwe na
obejrzenie "archiwalnych" (uklony, Mystik) "Jednosladow". Zarrraaa! To juz
gdzies bylo, dokladnie te same zwroty, ten sam tekst... Szybki rzut okiem: ,
relacja z SFF w SM - Szymon D, Jednoslad - Szymon D.
Moze i jestem zawistny i zazdroszcze ze ktos umie 2 razy sprzedac to samo i
w ogole swiiiniaaa, ale znowu strach zajrzec do lodowki... I znowu bede
sprawdzal przed zakupem SM czy nie powinienem isc do lodowki sasiada...
Przynajmniej wyjdzie po taniosci :D
Chce ktos SM nr 7(129) za friko? Dobrze zmrozony ;-)
--
Pozdrawiam, Artur Gwizdowski vel Kefir
CHlor eksportowy w Piesecznie&GSX750F

kocyx

Kefir wrote:

> [...]
> Moze i jestem zawistny i zazdroszcze ze ktos umie 2 razy sprzedac to
> samo i w ogole swiiiniaaa, ale znowu strach zajrzec do lodowki...

Hmm, a ja napisze tak:
Byl raz taki facet, co dwa razy to samo sprzedawal. Nazywa sie on mianowicie
Michal Ogorek, a chodzilo o felietony, raz sprzedane, pozniej powielane w
Plejboju. Nie mam dla faceta szacunku. Dla mnie to oszustwo jest, i tyle.
Czytelnika, widza, wydawcy, wszystkich. I zeby byla jasnosc - nie chodzi mi
o fakt, ze Szymon pracuje jednoczesnie tu i tu. Mowie o fakcie sprzedawania
dwa razy tego samego materialu. Bo jakos nie wierze, ze TVN z SM robia
zrzute. W kazdym razie dziala to bardzo na niekorzysc SM, bo ja kupowac
gazety z tekstami z telewizji nie zamierzam. Kto ma racje? Zobaczymy.
Zdrowko
--
kocyx - WMFG oberzalozyciel nawigator
brzydula dziewiencet; witamina B6 - poniekad;)

Ern

Kefir wrote:

> [...]
> na obejrzenie "archiwalnych" (uklony, Mystik) "Jednosladow". Zarrraaa! To
> juz gdzies bylo, dokladnie te same zwroty, ten sam tekst... Szybki rzut

V-tka

Tia..
Dokładnie to samo mi dzisiaj przyszło do łba.
Parę minut temu oglądałem ostatni odcinek Jednośladu, gdzie prezentowali
Z750. Słucham, słucha i kurna, jakoś wiem co będzie dalej - skąd ja to wiem
- ano wczoraj czytałem nowy SM. Zatrzymałem film, zszedłem do 'salonu' po
gazetkę i dalej od nowa - słowo w słowo.
Na filmie to Szymon ma nawet kurteczkę z napisaem 'Świat motocykli'.

Pozdrówki
Ern
XV535 90' ;)
gg - 1078599
ern małpa ern waw pl

piomay

Użytkownik "kocyx" <ko...@riders.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrzute. W kazdym razie dziala to bardzo na niekorzysc SM, bo ja kupowac
> gazety z tekstami z telewizji nie zamierzam. Kto ma racje? Zobaczymy.

Sie przylacze ... Z naprawde wielkim bólem patrze na to i mnie to zaczyna
tez juz wkurzac. Rogal kiedys to ładnie podsumował: "boje sie zajrzeć do
lodówki"

A generalnie to tak mysle tak: po co kupować gazete w której jest dokładnie
to samo co 2 tygodnie temu oglądało się w TV?

piomay
http://www.piomay.riders.pl/
ZZR 1100 '99, CZ 380 cross '89

biela

: tekst... Szybki rzut okiem: , relacja z SFF w SM - Szymon D,
: Jednoslad - Szymon D.

wlasnie Dziawer sie juz przejadl... ogladajac jednoslad a nie majac jeszcze w
reku lipcowego numeru wiedzialem ze opisza kawe Z750 :(. Niech pokaza jeszcze
kogos innego.

T.F.

"Kefir" <ke...@riders.pl> ...

> Zarrraaa! To juz
> gdzies bylo, dokladnie te same zwroty, ten sam tekst...

Oj Kefirze, to juz BYLO :-)))

> Moze i jestem zawistny i zazdroszcze ze ktos umie 2 razy sprzedac to samo

BTW nr1:
Swego czasu nawet pytalem (bez kupowania) czy w SM
test pewnego motocykla tez zrobil Sz.D.,
bo tydzien wczesniej ogladalem J w TV.
Nie pomylilem sie....

BTW nr2:
A jesli juz jestesmy przy SM i powtorki...
Byl sobie gosciu co do M dal opis przejazdu po Gruzji
(w trakcie przejazdzki dookola M.Czarnego).
Ale _samej_ Gruzji. Nic wiecej.
Pozniej chcial dac (do SM) opis calego wyjazdu, ale bez Gruzji.
Po to, aby artykuly/relacja/opis/zdjecia sie NIE powtarzaly.
W redakcji zostal zjebany.

BTW nr3:
Ale moze Szymon jest ostatnim ktory umie/chce/potrafi testowac motorki.
I (moze) powinnismy mu byc wdzieczni ?????
:-))

--
T.F.

Boleslaw Maliszewski

Użytkownik "Ern" <sp...@won.stad> napisał w wiadomości

> [...]

odnosnie Suzuki Marauder 1600 to samo - slowo w slowo

--
Boleslaw Maliszewski
Bestia MZ ETZ 250 '87

Piotr Błaszkiewicz

On 2004-06-24 08:08:00 +0200, "Boleslaw Maliszewski"
<b.mali...@poczta.fm> said:

> odnosnie Suzuki Marauder 1600 to samo - slowo w slowo

A pytal ktos w (zg)redakcji SM, czy to przypadek, czy zamierzone dzialanie?

--
[p]

Szary Zjadacz Piwa

"Boleslaw Maliszewski" <b.mali...@poczta.fm> wrote in message

> Użytkownik "Ern" <sp...@won.stad> napisał w wiadomości
>
> odnosnie Suzuki Marauder 1600 to samo - slowo w slowo

I nowe opony Metzelera i... i... i... material przygotowany, tekst gotowy,
wiec lektor odczyta, w gazecie sie druknie i luzik. Pierwsza gazeta, ktora
ma swoj program w telewizji lub jak kto woli pierwszy program, ktory ma
swoja wersje papierowa :)))))
Pewnie i tv i gazeta wiedza o wszystkim i odpowiada im to.

Mariusz

Kefir

V-talski rzedowo
T.F. wrotki:

> BTW nr3:
> Ale moze Szymon jest ostatnim ktory umie/chce/potrafi testowac
> motorki. I (moze) powinnismy mu byc wdzieczni ?????
> :-))
Prosze o wskazanie gdzie napisalem ze "nie umie" - wg mnie to jest nawet
wybitny i robi to z pasja, jednak jesli polowa artykulow w SM jest podpisana
tym samym nazwiskiem, a wczesniej to samo pokazuje "Jednoslad" to, uzywajac
paraleli, nie da sie zrec wylacznie kawioru ;-)
A TW to nie umie jezdzic? A czemu Ace... A... ;-)
Swoja sciezka, aby rozwiazac sprawe po Polsku, mysle ze czas op%^$c Mystika
za ripowanie programu, przez co wiecej ludzi go oglada :D

Ern

> Swoja sciezka, aby rozwiazac sprawe po Polsku, mysle ze czas op%^$c
Mystika
> za ripowanie programu, przez co wiecej ludzi go oglada :D

Ripuj, ripuj ;)
Inaczej nie miałbym jak obejrzeć.
Za tydzień na rajdzie masz u mnie piwo ;)

Pozdrawiam

Szymon Dziawer

Czołem.
No rzeczywiście. Czasem tak się zdarza - za co musze wszystkich przeprosić. Mam
parę rzeczy na swoje usprawiedliwieni, ale Was nie musi to wcale obchodzić -
widzicie/czytacie - oceniacie - Wasze prawo.
Jak najbardziej postaram się poprawić i bardziej zróżnicować teksty tu i tu.
Tak to niestety jest, jak zaczyna się robić masówkę, mam jednak nadzieje, że
moja masówka bardziej będzie zbliżona do tej robionej przez Mercedesa niż do tej
przez Daewoo.
Pozdrówki i dzięki za uwagi
Szymon

Marek Rulak

Witam,

piomay zapodal:

> [...]
>
> A generalnie to tak mysle tak: po co kupować gazete w której jest dokładnie
> to samo co 2 tygodnie temu oglądało się w TV?

Wniosek prosty - nie kupowac ;)
Ja rozumiem ze denerwuje to osoby, ktore chlona wszystko co sie pojawia w
prasie i tv o motocyklach.
Jednak rozumiem tez obie redakcje - tak naprawde jest cale mnostwo (mysle ze
duza wiekszosc) ludzi ktorzy nie maja dostepu do tego kanalu TVN i nie ogladaja
programu. Albo ludzie ktorzy z checia obejrza sobie program bo maja kanal a nie
kupuja gazety.

Pozatym nie sadze zeby placone to bylo podowjnie - predzej istnieje jakis
uklad ;)

A podsumowujac - to niech sklonuja Szymona ;) - zrobia jeszcze pare
konkurencyjnych programow i ze 2 miesieczniki i dopiero bedzie fajnie :)

Zdrufka
Marek Rulak
BLACK GSX600F
BLUE Megane Coupe 2.0 16v

Kefir

V-talski rzedowo
Szymon Dziawer wrotki:

> No rzeczywiście. Czasem tak się zdarza - za co musze wszystkich
> przeprosić. Mam parę rzeczy na swoje usprawiedliwieni, ale Was nie
> musi to wcale obchodzić - widzicie/czytacie - oceniacie - Wasze prawo.
[...]

> Pozdrówki i dzięki za uwagi
Klasa, prosze Pana, dzieki za dojrzala i stonowana reakcje. Taki lajf jak
sie jest na swieczniku ;-) Domyslam sie ze nie bylo latwo i tym bardziej
chyle czola. Najwazniejsze ze sa wnioski na przyszlosc.

Mortek

piomay <pio...@riders.pl> nabazgrał:

> Użytkownik "kocyx" <ko...@riders.pl> napisał w wiadomości
>

> A generalnie to tak mysle tak: po co kupować gazete w której jest
> dokładnie to samo co 2 tygodnie temu oglądało się w TV?

mnie najbardziej rozwaliła sytuacja kiedy pewnego dnia rano przeczytałem
test Z750 w ŚM po czym pare godzin później odsłuchałem go z jednoślada
(jednośladu?). cała sytuacja mnie bardziej śmieszy niż wkurza, bo artykuły
Dziawera nie są najgorsze a przecież oglądać/czytać nikt nam tego
wszystkiego nie nakazuje. Poniekąd nie dziwie się, że jest to samo, bo skoro
dany motocykl testuje/ opisuje jedna osoba a test chce pokazać telewizja i
gazeta to trudno, żeby pisał o tym samym innymi słowami. Najlepszym
rozwiązaniem by było po prostu aby materiał w jednośladzie zaczął różnić sie
od materiału Swiata motocykli. Na to pewnie możemy nie liczyć, proponuje
więc zacząć oglądać sobie jednoślada, a pieniądze przeznaczone na gazete
spożytkować na browar (w razie gdyby program był nudny) ;-) Ewentualnie olać
wszystko i polatać, a wieczorem poczytać PRM albo lokalne spamlisty, ktore
są na pewno ciekawsze od jednoślada i ŚM razem w kupe wziętych

mortek, iksjota
www.poznan.riders.pl

Jacek Różański

=?ISO-8859-2?Q?Piotr_B=B3aszkiewicz?=, napisales/las:

To z lenistwa autora i juz.

--
Pozdrowienia

Jacek Różański
ETZ251, XJ750, SR2 grupowy
Swiat bez granic
Tata motoRocha

Jacek Różański

Szymon Dziawer, napisales/las:

> [...]
> widzicie/czytacie - oceniacie - Wasze prawo.
> Jak najbardziej postaram się poprawić i bardziej zróżnicować teksty tu i tu.

Trzeba wybrac a nie roznicowac.