WOSP Wroclaw

gowroc

witam
bedziemy sie w tym roku jakos organizowac?
pzdr

Lisciasty

On 8 Sty, 11:00, "gowroc" <pakul...@go2.pl> wrote:
> witam
> bedziemy sie w tym roku jakos organizowac?

Olawa cos organizuje a potem jest plan jechac na Wroclaw.
Tylko nie wiem czy nie zderzymy sie z rowerzystami :}

"Tym razem robimy wyjątek i specjalne wydanie wrocławskiej masy
krytycznej
pod hasłem "Policz się z cukrzycą" odbedzie się w dzień XVI finału
Wielkiej
Orkiestry Świątecznej Pomocy, czyli 13 stycznia. Startujemy z Placu
Solnego
o godz 13.15 (spotkanie przed startem o 12.30 również na Placu Solnym
-
powiemy pare słów o organizacji imprezy)."

Pozdrawiam
Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

rallyfreak

Witam,

Jak bedziecie mieli chwile to zapraszamy do Brzegu. Wozimy dzieciaki miedzy
12 a 14 na Rynku.

Pozdrawiam
rallyfreak
cbr, xrv - sprzedam

Lisciasty

On 9 Sty, 13:32, "rallyfreak" <rallyfr...@interia.pl> wrote:
> Jak bedziecie mieli chwile to zapraszamy do Brzegu. Wozimy dzieciaki miedzy
> 12 a 14 na Rynku.

Brzeg moze nie, ale Olawa i owszem ;)

Poki co, wstepny plan jest nastepujacy:

Spotykamy sie pod Sosnowiecka 4 (boczna Opolskiej) i o 10 rano ruszamy
do Olawy. Okolo 12:30 ma byc tam parada motocyklowa i zaraz po niej
lecimy na Wroclaw docelowo na Rynek.
Jak ktos chce sie doczepic, zapraszamy ;)

rallyfreak

> Jak ktos chce sie doczepic, zapraszamy ;)
>
> Pozdrawiam
> Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
> [...]

Zawsze jezdzimy do Wroclawia. Tym razem chcemy zrobic cos na swoim
podworku.. :)

Pozdrawiam
rallyfreak
cbr, xrv sprzedam

buzar

Uzytkownik "Lisciasty" <lisc...@post.pl> napisal w wiadomosci
news:f20c16fc-b6f7-4b91-88e0-> Spotykamy sie pod Sosnowiecka 4 (boczna
Opolskiej) i o 10 rano ruszamy
> do Olawy. Okolo 12:30 ma byc tam parada motocyklowa i zaraz po niej
> lecimy na Wroclaw docelowo na Rynek.
> Jak ktos chce sie doczepic, zapraszamy ;)

Z Olawy wrocimy pewnie ok 13.30

dla tych mniej pewnych, czy zima nalezy
latac poza miasto jest wersja lajtowa:
o godzinie 11.30 spotkanie pod
Poczta Glowna i wyjazd na Rynek.
W Rynku ma byc pokaz crossow
firmy yamaha.

piotr buzar

Budyń

Użytkownik "buzar" <buzarWY...@riders.pl> napisał w wiadomości

> o godzinie 11.30 spotkanie pod
> Poczta Glowna i wyjazd na Rynek.

A która pocztą? Bo mi główna nic nie mówi - a miejsce pod pocztą gdziesmy
sie spotykali od lat jest obecnie placem budowy.

b.

macio11

Użytkownik "buzar" <buzarWY...@riders.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Może ktoś poradzić o której być na tym rynku żeby zobaczyć najwięcej
motocykli i załapać się na najciekawsze atrakcje z tym związane?

> W Rynku ma byc pokaz crossow
> firmy yamaha.

W akcji też? Bedą latać na gumie itp.? Czy tylko taka prezentacja?

Pozdrawiam
Maciek

buzar

Użytkownik "Budyń" <bu...@wywalto.riders.pl> napisał w wiadomości

>A która pocztą? Bo mi główna nic nie mówi - a miejsce pod pocztą gdziesmy
>sie spotykali od lat jest obecnie placem budowy.

sie czepiasz ;)
nie wiem, nie organizowalem, nie sprawdzalem
zarabiony jestem
a chodnika to tam jakiegos obok ni ma?

piotr buzar