Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?

Mr. MAKARENA

Jeden z uczestnikow lub z organizatorow ( nie zdazylem zalapac) , powiedzial
ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to dosłownie
określił " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z pogarda zaczal
wypowiadac sie o ludziach jezdzacych na przecinakach , plastykach ,
szlifierkach itp itd ..
Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!
Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie
interesuje czy ktos jedzie stara zdezelowana powiazana sznurkiem od
snopowiazalki WSK , kolorowa R-6 ka czy tez wymuskanym Goldwingiem ...
A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to
kocha motocykle czy predkosc ?
:-)

Pozdrawiam :
MAKARENA UĆ
CZERWONE R-ONE

AZ

On 2011-08-08, Mr. MAKARENA <maka...@neostrada.pl> wrote:
> Jeden z uczestnikow lub z organizatorow ( nie zdazylem zalapac) , powiedzial
> ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to dos³ownie
> okre¶li³ " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z pogarda zaczal
> wypowiadac sie o ludziach jezdzacych na przecinakach , plastykach ,
> szlifierkach itp itd ..

Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
motocykla.

Nie powiem, mocno mnie to bawi, ale ja to kocham jezdzic a nie polerowac
motocykl i czasami wyskoczyc na trase 25 km.

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-08 10:17, Mr. MAKARENA pisze:

> Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!

Tusek albo Kaczynski, oni za wszystko odpowiadaja (wybierz sobie wg
wlasnej preferencji).

> Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie

A ja dzielilem nity na aluminiowe i stalowe, stalowe na nierdzewne i
rdzewne. Pewnie jeszcze pare innych podzialow bym znalazl.

> A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to
> kocha motocykle czy predkosc ?

kocha posiadanie.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

maverik

> Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
> To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
> motocykla.

rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

AZ

AZ

On 2011-08-08, AZ <artur.z...@gmail.com> wrote:

> http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=39
>
> Proszz.

Dla nieklikatych:

Cycat:
Żaden motocyklista nie chce być postrzegany jako "Biker Scum" (ang.
"Motocyklowy Śmieć"). Takie określenie nie należy do pozytywnych. Trzeba
sobie uświadomić, że zachowanie każdego motocyklisty wpływa na wizerunek
ogółu. Dlatego dobre relacje z resztą społeczeństwa są szczególnie
ważne. Wie o tym doskonale każdy członek tradycyjnego klubu MC i każdy
powinien zachowywać odpowiedni poziom kultury osobistej. Celem jest
wzbudzanie podziwu i szacunku, a nie strachu w oczach opinii publicznej.

--
Artur

maverik

Użytkownik "AZ" <artur.z...@gmail.com> napisał w wiadomości news:j1oep1

> [...]
> powinien zachowywać odpowiedni poziom kultury osobistej. Celem jest
> wzbudzanie podziwu i szacunku, a nie strachu w oczach opinii publicznej.

porządek musi być ;)

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

> porządek musi być ;)

http://biker-scum.com/

Nie wyglada zbyt porzadnie, tak troche MadMaxowato wrecz (oczywiscie
zanim MM stal sie nowym, lepszym czlowiekiem <bezbrody> );>!

kristos

> http://biker-scum.com/
>
> Nie wyglada zbyt porzadnie, tak troche MadMaxowato wrecz (oczywiscie
> zanim MM stal sie nowym, lepszym czlowiekiem <bezbrody> );>!

ale strony, jak widać, kiedyś klepał lepsze.

--
kristos
885 & 998

Arbiter

Użytkownik "Mr. MAKARENA" <maka...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powiedzial ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to
> dosłownie określił " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z

słyszałem tą wypowiedź, nie brzmiała zbyt parszywie. Dla mnie koleś w miarę
normalnie się wypowiedział - że nie ścigają się tylko powoli smigają.

A inna inszość, że czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, mało kiedy ręką
odmachują a żeby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczęściej są
starzy grubi i brzydcy

Glub

O dzizas…. toż to straszne jest. zwlaszcza puntkt

22. Nie mamy absolutnie żadnych wątpliwości co do tego, że każdy klub
MC jest klubem, który bierze siebie oraz zasady tego środowiska na
poważnie. W historii nie raz spotkano się z takimi, co potrafili
brutalnie wyedukować tych, którzy okazali lekceważącą lub złą postawę
wobec panujących zasad.

Mają jakieś kompleksy z tym szacunkiem? i jan niby się go okazuje?
Całuje w pierścień klękając?
--
Glub
SWT-400

Michał V-R

W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

> porządek musi być ;)
To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie
przypomina :-D
"Jednak, osoby decydujące się wkroczyć na nią, są wpełni świadome
swojego wyboru. Właśnie to jest główny powód, przez który dla klubów MC
tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
klubu MC."

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Michał V-R

> kocha posiadanie.

Jak dla mnie, to jest tylko poldebilem ;-)

Michał V-R

W dniu 2011-08-08 22:42, Arbiter pisze:

> A inna inszość, że czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, mało kiedy ręką
> odmachują a żeby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczęściej są
> starzy grubi i brzydcy

Tacy sa? http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0 :-)
PS. Wiem, ze bylo

maverik

Użytkownik "Michał V-R" <mich...@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a nie
> jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego klubu

jestem ciekaw czy ten kto zrobił tą stronę jest członkiem klubu MC
klub MC to przede wszystkim bliska "rodzina" żyjąca zgodnie z pewnymi
regułami które wszyscy akceptują z własnej chęci, dla których motocykle i
droga to styl życia, a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu
wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury
zawsze można coś naklepać ;)
ale ja nie kijem w mrowisko.. tak tylko

Grzybol

Użytkownik "maverik" <biuro_a...@o2.pl> napisał w wiadomości

Ty maluj gołe dupy chłopie... :-)

--
Grzybol

Marcin Gardeła

> A ja dzielilem nity na aluminiowe i stalowe, stalowe na nierdzewne i
> rdzewne. Pewnie jeszcze pare innych podzialow bym znalazl.

W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej, czego siejesz zamęt?

--
Diobeu
VFR800 '01

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-10 10:53, Marcin Gardeła pisze:

> W życiu nie słyszałem o stali rdzewnej,

To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

> czego siejesz zamęt?

Bo w mentnej wodzie...

AZ

On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:

> To z czego robia stukipuki ze rdzewieje na potege ?

Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

--
Artur

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-10 11:19, AZ pisze:

> Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to
KicHI stoi!

AZ

On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:

> A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to
> KicHI stoi!

KHI nie stoi po serwisach bo to zbytnio zaawansowany technologicznie
sprzet i zbyt delikatny by mogl go dotykac mechanik.

--
Artur
ZZR 1200

kakmar

Dnia 09.08.2011 maverik <biuro_a...@o2.pl> napisał/a:

> [...]
> klub MC to przede wszystkim bliska "rodzina" żyjąca zgodnie z pewnymi
> regułami które wszyscy akceptują z własnej chęci, dla których motocykle i

No i dobrze, każdy się bawi jak lubi. Mnie osobiście to obojętne. I co to
ma do rzeczy.

> a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu
> wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury
> zawsze można coś naklepać ;)

Tak samo można mieć parcie na szkło i się chcieć wypowiadać w imieniu.
Niestety też widuję, czy słyszę w mediach jakichś _debili_ którzy
przedstawiając się jako jedyni słuszni przedstawiciele jakiegoś środowiska
motocyklowego (nie wnikając co to właściwie miało by być), pierdolą
jak ciężko potłuczeni o tym jacy to _Oni_ są dobrzy, jacy ci na plastikach
i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z jakimiś
chromowanymi rurami w tle) nikt nie rozumie i nie docenia.
A przecież są tacy wspaniali i mają taką zajebistą pasję.
Nie wiem i nie wnikam czy to jakiś klub, czy megalomania i znajomy w TV.

Tak czy inaczej mierzi mnie jak takiego barana słucham, czy jeszcze
dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią
po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

--
kakmaratgmaildotcom

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-10 12:40, kakmar pisze:

> dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią
> po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

Poka fote!

pozdr
newrom
Ps. moze byc fota fajnej kolezanki z biura.

Glub

Michał V-R <mich...@o2.pl> wrote:

> To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie przypomina :-D

Rewelacja:) Lepszego okreslenia nie slyszalem:) MAFIA riders Mc:)

--
Glub SW-T400

PawelK vel Pablo

Dnia 222 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

> o tym jacy to _Oni_ są dobrzy, jacy ci na plastikach
> i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z
> jakimiś chromowanymi rurami w tle)

a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
ktoś pali)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Monster

W dniu 2011-08-10 11:19, AZ pisze:
dobrze się olejem obrzyguje:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Roman Niewiarowski

W dniu 2011-08-10 15:47, PawelK vel Pablo pisze:

> a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
> środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
> ktoś pali)

Alez chlopaki jestescie szypcy!

pozdr
newrom