Motowycieczki Eleny przez Czarnobyl

speedone

Ciekawa opowiesc o tym miescie kto sie interesuje czy to moto czy tym bedzie
chetnie to czytal

http://www.mojasd.prv.pl/strony/ghosttown/
pozdro
--
Nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.

speedone

speedone <spee...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Ciekawa opowiesc o tym miescie kto sie interesuje czy to moto czy tym
> [...]

mialo byc

Artur

speedone napisał(a):

> Ciekawa opowiesc o tym miescie kto sie interesuje czy to moto czy tym bedzie
> chetnie to czytal

No bardzo ciekawa opowieść... Sam chętnie bym się wybrał na taką
przejażdżkę, ciekawie musi wyglądać miasto w którym życie zamarło 19 lat
temu.

Swoją drogą ciekawi mnie wskazanie miernika przy filtrze powietrza w
moto po takiej przejażdżce ;)

Artur

eM eL

"Artur" <ar...@osk-merkury.ath.cx> wrote in message

> No bardzo ciekawa opowieść... Sam chętnie bym się wybrał na taką przejażdżkę,
> ciekawie musi wyglądać miasto w którym życie zamarło 19 lat temu.

Szkoda tylko, ze opowiesc ta jest sfingowana...
Poszukaj sobie szczegolow w archiwum tej grupy i googlem, np. "elena +hoax"

gildor

speedone napisał(a):

> bedzie
>
> http://www.mojasd.prv.pl/strony/ghosttown/

to zacxzyna tez powoli podpadać pod "wróbelka", bo tutenhamon to juz sie
w sarkofagu przewraca.
http://tinyurl.com/9lu5f

- gildor

ghostrider

> http://www.mojasd.prv.pl/strony/ghosttown/
> pozdro

w zeszlym roku sasiad tam byl - troche inaczej to wszystko ja jego zdjeciach
wyglada - moze generalnie przez to ze byl w "lato"...

przywiozl jedno ekstra zdjecie... zdaje sie ze z okolic tego mostu... na
zdjeciu widac w oddali elektrownie... a na pierwszym planie dwie sarenki
jakies... normalne sarenki sobie szly - zdrowe... pewnie szly pasc sie do
miasta ;>

i teraz tam w wiekszosci tez strefy jest podobno "zdrowo"...

i zeby sie wybrac nie trzeba miec jakis super pozwolen - mozna je po prostu
kupic... a "przewodnika" wynajac...

ghostrider

Artur

eM eL napisał(a):

> Szkoda tylko, ze opowiesc ta jest sfingowana...
> Poszukaj sobie szczegolow w archiwum tej grupy i googlem, np. "elena +hoax"

No nie zagłębiałem się w autentyczność tego opowiadania ;) Bajke z
motocyklem wymyśliła sobie babka sama :) W sumie fakt zdjęcie:
http://tania.neostrada.pl//strony/ghosttown/image4.3.jpg nic nie znaczy
A za to, to http://tania.neostrada.pl//strony/ghosttown/image6.2.jpg
wygląda na niezły fotomontaż i o dziwo w dalszej części wycieczki nie ma
już stroju Kawasaki i nie pojawia się z motocyklem ;) Sprytnie
wymyślone. Ale nie zmienia faktu że taka wycieczka musi być ciekawa.

Artur

Roman Niewiarowski

W artykule <d533r0$ef8$1...@nemesis.news.tpi.pl> Artur napisał(a):

> już stroju Kawasaki i nie pojawia się z motocyklem ;) Sprytnie
> wymyślone. Ale nie zmienia faktu że taka wycieczka musi być ciekawa.

No to pakuj sie i napieraj :-)

pozdr
newrom
PS. terenu pilnuje wojsko, jak to wojsko za odpowiednia ilosc wodki/$
wpusci kazdego :)
--
XL600v Zebra i motorkerékpár
FAQ pl.rec.motocykle http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj

Artur

Roman Niewiarowski napisał(a):

> No to pakuj sie i napieraj :-)

Jakbym miał $ oraz odpowiednią ilość wódki to bym pojechał ;)

Artur

ghostrider

> [...]
> już stroju Kawasaki i nie pojawia się z motocyklem ;) Sprytnie
> wymyślone. Ale nie zmienia faktu że taka wycieczka musi być ciekawa.

eee tam... w paranoje wpadasz jakies ;>

zdjecie jest za slabe by stwierdzic ze jest zmontowane... <chyba ze mi
monitor klamie>

a reszta to moze byc czysty przypadek...

ghostrider

kamilltee

> Ciekawa opowiesc o tym miescie kto sie interesuje czy to moto czy tym
> bedzie
> chetnie to czytal
>
> http://www.mojasd.prv.pl/strony/ghosttown/

wycieczki organizują lokalne biura podróży
na taką własnie wyprawe ruszają (niestety nie motocyklami) tfurcy strony
www.opuszczone.com (na stronie dyskusja na forum oraz fotoreportaż po
wyprawie)

a, że jeden z tfurców :) to motonita zatem myslę że ta informacja jest
zgodna z tematem grupy ;)

kamilltee
xj 600s , 93, epa

Adamek

Artur wrote:

Raczej kiepski :) Mój brat który z na komputerahc za bardzo sie nie zna
w pół godziny nauki potrafi zrobić w photoshopie taka fotke :)

--
Pozdrawiam Adam. Prawko w drodze.
Ciuchy w szafie, gs500 do namierzenia w dobrym stanie.

Artur

ghostrider napisał(a):

> eee tam... w paranoje wpadasz jakies ;>

Chyba nie ;)

> zdjecie jest za slabe by stwierdzic ze jest zmontowane... <chyba ze mi
> monitor klamie>

To przyglądnij się krawędziom jej ubrania, głowy :)

> a reszta to moze byc czysty przypadek...

No nie wiem ;) Czyli wierzysz w to że sobie babka pomyka na Ninji przez
Czarnobyl? ;)

Artur

mur.doc

ghostrider wrote:
> eee tam... w paranoje wpadasz jakies ;>

poguglowałem i stwierdzam niezbicie, że całość jest zfingowana. Ten
teren jest zamknięty, wjechać tam można TYLKO z przewodnikiem i TYLKO
samochodem przez nich udostępnianym (Łada jakaś, hehe :D). Motocykli na
100000% nie wpuszczają - podczas jazdy wzbija się kurz, który może być
radioaktywny - jak stajesz, to ten kurz na tobie osiada.
Dotarłem do wywiadu z przewodniczką, która oprowadzała tą Elenę po
czarnobylu - elena nie była motocyklem (ponoć w ogóle nie umie na
motocyklu jeździć, moto widoczne na zdjęciach należy do jej ex-męża), za
to w towarzystwie męża i znajomego. Kask i kurtka motocyklowa w których
pokazuje się na zdjęciach to pomysł męża, który już wcześniej uknuł
niecny plan oszukiwania ludzi.
90% tego co pisze, to bzdury. Choćby to, że można stać tylko na środku
drogi (przewodniczka od 10 lat łazi po parkach i innych chaszczach i
licznik reigera nic strasznego nie pokazuje), punkty kontrolne z
prysznicem odkażającym (zlikwidowano je już dawno)
http://tania.neostrada.pl//strony/ghosttown/image26.1.jpg - to zdjęcie
jest wyreżyserowane przez męża Eleny - Wszystkie te przedmioty leżały w
innych miejsach, a ten pajac je przeniósł do kołyski dla zwiększenia
dramaturgii.
Co do foty z lornetką i w kurtce kawasaki - ewidentny fotomontaż.
Oświetlenie i kolory się nie zgadzają.

Strona to fikcja, ale może to i lepiej - przynajmniej ktoś poruszył
temat tej katastrofy.

--
mur.doc
http://bikepics.com/members/murd00c/94gs500/

ghostrider

> To przyglądnij się krawędziom jej ubrania, głowy :)

polemizowalbym...

podeslij to zdjecie na jakas grupe o grafice i napisz "czemu to zdjecie ma
wygladac jak fotomontarz?" :>

> No nie wiem ;) Czyli wierzysz w to że sobie babka pomyka na Ninji przez
> Czarnobyl? ;)

sasiad tam pomykal toyota hilux... a w garazu ma yarisa - czy to cos znaczy?
;>

ghostrider

ghostrider

> [...]
> dramaturgii.
> Co do foty z lornetką i w kurtce kawasaki - ewidentny fotomontaż.

wiesz - ja nie staram sie dowiesc ze tam byla... spoko... ;>

ale sprawa mnie zaciekawila bo jak w innym poscie napisalem - sasiad tam byl
i wiem z jego opowiadan jak tam fajnie :>

ale korzystajac z okazji moglbys podac te linki o ktorych wspominasz?

> Strona to fikcja, ale może to i lepiej - przynajmniej ktoś poruszył
> temat tej katastrofy.

no niby tak... co prawda na motocyklowej grupie ale spox ;>

aha... musze zaczepic sasiada i pogadac - bo on twierdzil wyraznie ze mozna
by sie tam wybrac na moto...
ale ze on nie jezdzi to moze tak mu sie w glowie tylko wymyslilo ;>

ghostrider

ps.
aha - z kurzem podobno nie jest tak zle - wiesz... tam tez od czasu do czasu
pada i wieje ;>

mur.doc

ghostrider wrote:
> ale korzystajac z okazji moglbys podac te linki o ktorych wspominasz?

http://www.rwguide.com/thread_23381_chernobyl_bike_ride_is_a_hoax.html
http://www.uer.ca/forum_showthread.asp?fid=1&threadid=8951 - zwłaszcza
post niejakiego "pulse" (w połowie strony, długi)

itd.

Artur

ghostrider napisał(a):

> podeslij to zdjecie na jakas grupe o grafice i napisz "czemu to zdjecie ma
> wygladac jak fotomontarz?" :>

Sam se wyślij, nie chce mi się ;D Choć na grafice mało się znam, to
takie coś
to ja sam potrafie zrobić :)

> sasiad tam pomykal toyota hilux... a w garazu ma yarisa - czy to cos znaczy?
> ;>

A to są motocykle? ;)))

Artur

ghostrider

spoko... troche zrozumialem ;>

ghostrider

ghostrider

> A to są motocykle? ;)))

no... tylko jakies niedorobione - po cztery kola maja... hehe ;>

ghostrider

Artur

mur.doc napisał(a):

> [...]
> 100000% nie wpuszczają - podczas jazdy wzbija się kurz, który może być
> radioaktywny - jak stajesz, to ten kurz na tobie osiada.
To mówiłem co ciekawego by przywiozła na filtrze powietrza ;)

> Dotarłem do wywiadu z przewodniczką, która oprowadzała tą Elenę po
> czarnobylu - elena nie była motocyklem (ponoć w ogóle nie umie na
> motocyklu jeździć, moto widoczne na zdjęciach należy do jej ex-męża),
;) A co myślisz o histori korbowodu który rozbił blok silnika? ;)

> za to w towarzystwie męża i znajomego. Kask i kurtka motocyklowa w których
> pokazuje się na zdjęciach to pomysł męża, który już wcześniej uknuł
> niecny plan oszukiwania ludzi.
Ale zauważ że kurtke już tam ma zwykłą, tylko ta torba Shoei, a fota z
kurtką Kawasaki to fotomontaż :)

> [...]
> zdjęcie jest wyreżyserowane przez męża Eleny - Wszystkie te przedmioty
> leżały w innych miejsach, a ten pajac je przeniósł do kołyski dla
Też wyglądało to dziwnie mi. Większość fotek które tam znalazłem po
prostu są skopiowane z Internetu, mało co jest ich zdjęć. Wystarczy
wpisać czarnobyl w Google i popatrzeć na znalezione strony, wiele tych
samych zdjęć jest.

> Co do foty z lornetką i w kurtce kawasaki - ewidentny fotomontaż.
> Oświetlenie i kolory się nie zgadzają.

Tak jak już mówiłem, chociaż ładnie jest wklejona ;)

> Strona to fikcja, ale może to i lepiej - przynajmniej ktoś poruszył
> temat tej katastrofy.

Temat wciąż żywy i dla wielu dający niezłą kase.

Babka znana chyba na całym świecie przez tą ścieme. Dobrze wymyślone -
na pierwszy rzut oka wydawało mi się to prawdziwe lecz wachałem się.

Artur

Artur

ghostrider napisał(a):

> no... tylko jakies niedorobione - po cztery kola maja... hehe ;>

O! Nie wiedziałem ;)

Ghostrider i Ghosttown - nie wybierasz się tam czasem (na moto
oczywiście)? ;)

Artur

ghostrider

> Ghostrider i Ghosttown - nie wybierasz się tam czasem (na moto
> oczywiście)? ;)

z opowiesci to tam zajefajnie musi byc ale ja wole inne klimaty... i drogi z
fajnymi winklami ;>

ghostrider

czerski

Artur wrote:

> To przyglądnij się krawędziom jej ubrania, głowy :)

e, ja na tych krawedziach jakos niczego nie widze.
moim zdaniem normalna fota, tyle, ze ostrosc
nastawiona na odlegly plan i z dopelniajacym
fleszem zrobiona - dlatego panna wyglada jak
z innej bajki.

p,
*c

--
czerski.art.pl * gadugadu.blog.pl
0x2B|~0x2B = 0xFF

Artur

ghostrider napisał(a):

> z opowiesci to tam zajefajnie musi byc ale ja wole inne klimaty... i drogi z
> fajnymi winklami ;>

Może byś tu jakieś znalazł, napisz do Eleny to Ci powie gdzie i jak ;)
http://www.web-axis.net/~pulse/chernobyl/prypyat-panoramic.jpg zobacz
tutaj w 5 część obrazka (jak sobie go mniej więcej na 8 podzielisz) po
dachu chodzą 2 kobiety są do Ciebie zadziwiająco podobne? Pewnie
duchy... ;)))

Artur

Artur

czerski napisał(a):

> [...]
> moim zdaniem normalna fota, tyle, ze ostrosc
> nastawiona na odlegly plan i z dopelniajacym
> fleszem zrobiona - dlatego panna wyglada jak

W niektórych miejscach dziwnie przemyte. Dla mnie to na 90% fotomontaż.

Artur

ghostrider

> [...]
> tutaj w 5 część obrazka (jak sobie go mniej więcej na 8 podzielisz) po
> dachu chodzą 2 kobiety są do Ciebie zadziwiająco podobne? Pewnie

spoko - fajne zdjatko ;>

ale baba brzydka jak noc :>

ghostrider

ghostrider

> W niektórych miejscach dziwnie przemyte. Dla mnie to na 90% fotomontaż.

wlasnie robie sobie mala analize tej fotki i to jednak moze byc i fotomontaz
i oryginal... zbyt kiepskiej jakosci zeby rozstrzygac...

ghostrider

Artur

ghostrider napisał(a):

> spoko - fajne zdjatko ;>
>
> ale baba brzydka jak noc :>

O której mówisz? ;)))

Artur

ghostrider

> O której mówisz? ;)))

o jednej - z obu profili prezentuje sie rownie tragicznie ;>

ghostrider

mur.doc

ghostrider wrote:
> spoko - fajne zdjatko ;>
>
> ale baba brzydka jak noc :>

Ta kobitka to właśnie owa przewodniczka o której pisałem ;) A czemu
dwie? Była blisko reaktora kiedy ten wybuchł i zamiast umrzeć to się
sklonowała ;)

ghostrider

> Ta kobitka to właśnie owa przewodniczka o której pisałem ;) A czemu
> dwie? Była blisko reaktora kiedy ten wybuchł i zamiast umrzeć to się
> sklonowała ;)

haha

dobra opcja! :>

ghostrider

mur.doc

Artur wrote:
> ;) A co myślisz o histori korbowodu który rozbił blok silnika? ;)

myślę, że cały tekst z działu "garaż" jest dziełem jej faceta poddanym
drobnym przeróbkom (zrobiłam, założyłam, zmieniłam). Co do korbowodu -
dobrze, że jej nogi nie urwało :D Najbardziej rozbawił mnie tekst: "na
zdjęciach zobaczycie jak to zrobić." - i zdjęcie idealnie czystej
kobiecej rączki, która odkręca śruby od amora (choć to bardziej mi na
podstawkę centralną wygląda) DWOMA PALCAMI !!! Strach się bać takiej

> [...]
> prostu są skopiowane z Internetu, mało co jest ich zdjęć. Wystarczy
> wpisać czarnobyl w Google i popatrzeć na znalezione strony, wiele tych

Jest jeszcze kilka ściem, np to zdjęcie:
http://tania.neostrada.pl//strony/ghosttown/image20.3.jpg .
Przewodniczka prowadza wycieczki od 10 lat, za każdym razem tą samą
trasą. Dziwnym trafem jakoś wcześniej tego magazynu nie zauważyła ;)

Artur

mur.doc napisał(a):

> [...]
> kobiecej rączki, która odkręca śruby od amora (choć to bardziej mi na
> podstawkę centralną wygląda) DWOMA PALCAMI !!! Strach się bać takiej

No też tak myślałem właśnie. No i ma nadzieje że pomogła wielu osobom
przerobić swoją 11 ;)

> [...]
> Przewodniczka prowadza wycieczki od 10 lat, za każdym razem tą samą
> trasą. Dziwnym trafem jakoś wcześniej tego magazynu nie zauważyła ;)

Tego to akurat nie rozumiem? O czym mówisz?

Artur

Kuba Łacki

O tu np ;) http://skocz.pl/rls

--
pzdr

ghostrider

> [...]
> Przewodniczka prowadza wycieczki od 10 lat, za każdym razem tą samą
> trasą. Dziwnym trafem jakoś wcześniej tego magazynu nie zauważyła ;)

sasiad widzial tam lepsze rzeczy... pokazywal zdjecia z mieszkania
jakiegos... normalnie garnki z czyms skamienialym w srodku na kuchence...
zdjecia rodzinne na scianach... pelna "pralka"...opowiadal ze to bylo
wszystko tak jak by po prostu 20 lat temu rodzina wyszla z domu i nie
wrocila...

jutro mu sie przypomne z jakims browarkiem - moze cos ciekawego wniesie do
naszej dyskusji ;>

ghostrider

Artur

Kuba £acki napisał(a):

> O tu np ;) http://skocz.pl/rls

Spóźnione ;)

Artur

Artur

ghostrider napisał(a):

> [...]
> zdjecia rodzinne na scianach... pelna "pralka"...opowiadal ze to bylo
> wszystko tak jak by po prostu 20 lat temu rodzina wyszla z domu i nie

Dlatego mówie że musi być ciekawa taka wycieczka, gdybym miał $ to
pojechałbym :)

> jutro mu sie przypomne z jakims browarkiem - moze cos ciekawego wniesie do
> naszej dyskusji ;>

O ;) Zapytaj czy można prawdziwymi motocyklami a nie jakimiś tam...

Artur

ghostrider

> Dlatego mówie że musi być ciekawa taka wycieczka, gdybym miał $ to
> pojechałbym :)

hmm... z tego co pamietam to jakas redakcja mu stawiala tam pobyt ale
generalnie wspominal ze to tanie jest... poszukaj po sieci - moze to tani
sposob na wakacje ;>

zajebiscie oryginalne wakacje :>>>

> O ;) Zapytaj czy można prawdziwymi motocyklami a nie jakimiś tam...

bede musial to ostro przefiltrowac bo on malo w temacie jest ale cos
wyciagne ;>

ghostrider

Artur

ghostrider napisał(a):

> hmm... z tego co pamietam to jakas redakcja mu stawiala tam pobyt ale
> generalnie wspominal ze to tanie jest... poszukaj po sieci - moze to tani
> sposob na wakacje ;>

Już szukałem ;) Z tego co pamiętam to taka atrakcja dla grupki > 7 osób
kosztuje $57 od osoby.
> zajebiscie oryginalne wakacje :>>>

Fakt ;)

Artur

ghostrider

> Już szukałem ;) Z tego co pamiętam to taka atrakcja dla grupki > 7 osób
> kosztuje $57 od osoby.

no... to nie drogo prawda?

jedziesz? :>

ghostrider

Artur

ghostrider napisał(a):

> no... to nie drogo prawda?
>
> jedziesz? :>

A co chętny jesteś? ;)

Artur

ghostrider

> A co chętny jesteś? ;)

ja juz kawalek swiata zwiedzilem... calkiem spory nawet jak na skromny wiek
;>

ale kto wie - jutro pogadam z sasiadem i moze sie okaze ze mozna tam
wyskoczyc na weekend :>

ghostrider

slawekcbr

Użytkownik "Artur" <ar...@osk-merkury.ath.cx> napisał w wiadomości

> Jakbym miał $ oraz odpowiednią ilość wódki to bym pojechał ;)

Ja jestem chętny.
Sławek
CBR 600 f4i Silver

slawekcbr

Użytkownik "ghostrider" <ghost...@r1.gixxer.spammers.CLUB.org> napisał w
wiadomości news:d53ilt$se1$1...@nemesis.news.tpi.pl...

Ty cykor jestes a nie rider

slawekcbr

Użytkownik "mur.doc" <fra...@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ta kobitka to właśnie owa przewodniczka o której pisałem ;) A czemu
> dwie? Była blisko reaktora kiedy ten wybuchł i zamiast umrzeć to się
> sklonowała ;)

Jedziesz gieroju? Czy płakał będziesz?

ghostrider

> Ty cykor jestes a nie rider

nie znasz mnie

ghostrider

eM eL

> [...]
> nie pojawia się z motocyklem ;) Sprytnie wymyślone. Ale nie zmienia faktu że taka

Fotomontaz czy nie (niektore zdjecia mozna ponoc znalezc w materialach agencyjnych)
ale wiesz co mi najbardziej nie pasuje w tych zdjeciach "Eleny z kaskiem Shoei na
ramieniu"..? Jej wlosy. Ja mam krotkie piorka tak ze kask czy nie kask niewiele
zmiena, ale moi znajomi i znajome z dluzszymi wlosami maja zawsze takie plaskie,
przyduszone fryzurki po zdjeciu kasku i nie wiem co by robili (pomady, czesanie,
lokowki, etc.) to takie przyplaszczone piorka zostaja dlugo po kazdorazowym zdjeciu
kasku. A tu Elena ma fryzurke jak prosto od balwierza jakiegos doskonalego, choc ten
kask jej sie na ramieniu dynda...
:-)))

mur.doc

slawekcbr wrote:
> Jedziesz gieroju? Czy płakał będziesz?

Już byłem przeca, co ty mi tu insynuujesz? :) Objechałem na kole dookoła
całego reaktora i ścigałem się z ładą Nivą i dwoma uazami które rzuciły
się za mną w pościg. Tylko akurat mi baterie w aparacie padły :(

Artur

mur.doc napisał(a):

> Już byłem przeca, co ty mi tu insynuujesz? :) Objechałem na kole dookoła
> całego reaktora i ścigałem się z ładą Nivą i dwoma uazami które rzuciły
> się za mną w pościg. Tylko akurat mi baterie w aparacie padły :(

A Tankkam złapał tylko niebo?

Artur

Artur

eM eL napisał(a):

> [...]
> kasku. A tu Elena ma fryzurke jak prosto od balwierza jakiegos doskonalego, choc ten

Może sobie je jakoś poprawiła, wkońcu na zdjęciach miała być ;)))

Artur

mazda

> [...]
> tutaj w 5 część obrazka (jak sobie go mniej więcej na 8 podzielisz) po
> dachu chodzą 2 kobiety są do Ciebie zadziwiająco podobne? Pewnie duchy...

Tak dużej panoramy nie obejmie się na jednym ujęciu. Dlatego tez robi się
dwa zdjęcia i później albo aparat sam je slkeja albo robi sie to w domu.
Stąd te dwie baby

Pozdro
Mazda

Artur

mazda napisał(a):

> Tak dużej panoramy nie obejmie się na jednym ujęciu. Dlatego tez robi się
> dwa zdjęcia i później albo aparat sam je slkeja albo robi sie to w domu.
> Stąd te dwie baby

Przecież dałem oczko :)

Artur

Bzyku

speedone napisał:

> Ciekawa opowiesc o tym miescie kto sie interesuje czy to moto czy tym
bedzie
> chetnie to czytal
>
> http://www.mojasd.prv.pl/strony/ghosttown/

To, Panowie, gdzie jedziemy w myśl prawdy "Polak potrafi"?
Może "Motowycieczka Precli na Moon" (małe obróty kół dla moturów, ale
wielkie dla Ziemi)?

Pierwsze zdjęcie już mam:
http://www.skutery.station76.pl/wyprawa_na_moon.jpg
Mogę machnąć jakiś szablonik strony, a nad tekstami posiedziałoby się
wspólnie.

______________
Z lewą w górze
& F15 FireFox pod czterema,
Bzyku (www.skuterzysci.org)

Kryhu

mur.doc wrote:

Hej

> Co do foty z lornetką i w kurtce kawasaki - ewidentny fotomontaż.
> Oświetlenie i kolory się nie zgadzają.

Tak sie sklada ze od dluzszego czasu siedze w DTP i poligrafii ale jakos
nie dostrzegam w tej focie ewidentnego fotomontazu. Oswiecisz mnie po
czym poznajesz ze to fotomontaz?
Zdjecie ma niska rozdzielczosc i przez to trudno znalezc slady mistrza
stempelka. Pozostaje jeszcze pare sposobow , takich jak balans bieli,
sklad czerni itp. IMO fota wyglada na ustawiona ale nie zmontowana.
Co do jaskrawych kolorow na pierwszym planie to IMO efekt uzycia lampy z
doswietleniem tla.

Pozdro
Kryhu
FJR

HuKawa

Użytkownik "Artur" napisał:

> A za to, to http://tania.neostrada.pl//strony/ghosttown/image6.2.jpg
> wygląda na niezły fotomontaż i o dziwo w dalszej części wycieczki nie ma

IMO oryginał i idealny przykład amatorskiego spierdolenia zdjęcia.
W pochmurny dzień strzelam Ci taką fotke od ręki - dowolnym aparatem.

Albo sprawdź sam:
Aparat w funkcji "wszystko auto" - jest dość ponuro więc flesz się włącza
sam i całkiem niepotrzebnie.
Ona włazi w pole widzenia obiektywu ale z boku i niewystarczająco aby złapał
na niej focus, dlatego ona jest rozmazana, a widoczne w oddali złomy są ok.
Strzał z flesza oświetla tylko ją, bo pozostałe obiekty są zbyt daleko i
dlatego ona jest jasna i ma jaskrawe kolory, a wszystko inne jest ponure...

HuKawa