więcej cylindrów nie było na składzie?

1 wyświetlenie

mam m@ila.com Kopajt ;-)

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 05:55:3721.12.2004
do
Witam.
Przegladajac sobie internecik kumpel podelsal mi adresik...
http://www.btinternet.com/~bill.ashworth/ - taka sobie maszynka... na
dwoch kolach oczywiscie...
z 48 cylindrami...

Rzucam tak dla ciekawostki - jest nawet filmik jak chodzi taki potwor...

--
__|__
---o-(_)-o--- Pozdrówka for @ll - KOPAJT

Alojzy Latos

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 06:31:5121.12.2004
do

Użytkownik "Kopajt ;-)" <nie mam m...@ila.com> napisał w wiadomości

> [...]
> dwoch kolach oczywiscie...
> z 48 cylindrami...
>
> Rzucam tak dla ciekawostki - jest nawet filmik jak chodzi taki potwor...

Huczy, dymi, ale czy jeździ??:)

Tomme
pegaz 650

blur

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 06:40:5321.12.2004
do
Użytkownik "Alojzy Latos" <alojzy...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Huczy, dymi, ale czy jeździ??:)

hm pewno kierowca to jakiś mutant typu INIEMAMOCNI z długimi rękoma :)

blur

-Demonos-

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 06:25:4921.12.2004
do
Dnia Tue, 21 Dec 2004 11:55:37 +0100, Kopajt ;-) <nie mam m...@ila.com>
napisał:

> Witam.
> Przegladajac sobie internecik kumpel podelsal mi adresik...
> [...]

A do rozruchu to pewnie lotniczego rozrusznika używają :D

--
-Demonos- (robol przydrożny)
Wawa Zone

Addriano

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 07:07:0221.12.2004
do

> A do rozruchu to pewnie lotniczego rozrusznika używają :D

I to jeszcze cwajtakt(2T) jest na dodatek :D
Pozdro
Addriano
ZX-10 bez errrrrrrrrrrrrr

Kamil Nowak 'Amil'

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 08:12:4521.12.2004
do
Addriano wrote:
> I to jeszcze cwajtakt(2T) jest na dodatek :D

i dobrze...
chcialbys regulowac w tym zaworki? ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
Krakuf

Leszek Krupiński

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 09:44:3821.12.2004
do
-Demonos- wrote:

> A do rozruchu to pewnie lotniczego rozrusznika używają :D

W sensie stoi taki pan i krzyczy 'Kontakt!' po czym kręci
śmigłem? :D

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
/ Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/ GPG Key @ keyserver.net ..O
| JabberID: leaf...@wafel.com Real email in headers OOO
\_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf _____________________________________

Lukasz_DR

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 09:51:3721.12.2004
do
Kopajt ;-) wrote:

http://www.dolmette.com/

troche mniejsze ale tez ciekawe :)

--
Lukasz
DR650rs, Wawa

Mikolaj.

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 13:00:3721.12.2004
do
Popatrzmy jak Kopajt ;-\) zapodaje na pl.rec.motocykle:

>Witam.
>Przegladajac sobie internecik kumpel podelsal mi adresik...
> [...]

Ciekaw jestem czy mu się z leeka nie przegrzewa.... ;-)

--
=< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
Mondeo TDCi VFR800A| Do not use my message for commercial purposes |

buzar

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 16:50:4821.12.2004
do
Kopajt ;-) wrote:
> Witam.
> Przegladajac sobie internecik kumpel podelsal mi adresik...
> [...]

chociaz w kolana cieplo...

ps
chcialbym, zeby przyjechal do mnie po swiece ;)

piotr buzar
XRV 750
www.buzar.skonet.pl

Addriano

nieprzeczytany,
21 gru 2004, 23:59:5221.12.2004
do

> i dobrze...
> chcialbys regulowac w tym zaworki? ;-)
zakładając ze były by to po 4 na cylinder to wychodzi 192 zaworki pół biedy
gdzyby byly na śrubach ale to kawasaki wiec i tak pewnie były by płytki :D
No ale pomijając to. To dwusówa było łatwiej przerobić.
Pozdro
Addriano
ZX-10 bez errrrrrrrrr

Kamil Nowak 'Amil'

nieprzeczytany,
22 gru 2004, 04:30:4422.12.2004
do
Lukasz_DR wrote:
> http://www.dolmette.com/
> troche mniejsze ale tez ciekawe :)

polecam filmik z odpalania tego :-) Wspolczuje :)

Kucik

nieprzeczytany,
22 gru 2004, 15:51:0822.12.2004
do

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@spaaaaaam.qumak.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Przynajmniej nikt nie ukradnie go tak szybko... :);)

Tytus

nieprzeczytany,
23 gru 2004, 03:57:1923.12.2004
do
WItam

***Użytkownik "buzar"

chcialbym, zeby przyjechal do mnie po swiece ;)

A nie na synchronizacje gazników???

Jacek Sawa
GG 4035048

Tytus

nieprzeczytany,
23 gru 2004, 04:20:1523.12.2004
do
Witam

***Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"

polecam filmik z odpalania tego :-) Wspolczuje :)

A mi najbardziej podobaja biale skarpetki tego drwala...

KJ

nieprzeczytany,
23 gru 2004, 04:30:4323.12.2004
do
Tytus wrote:

Normalnie oczom nie wierze, az tak sie zastanwawiam czy z tym mailem to
sie nie pospieszyles 1 dzien.

A i wrzuc tam troche zelatyny do ktorego akwarium, bo nie zdazylem z
karpiem. Wpadne i zabiore wieczorem.

:-)

KJ

Tytus

nieprzeczytany,
24 gru 2004, 00:27:3524.12.2004
do

Użytkownik "KJ"

*** Normalnie oczom nie wierze, az tak sie zastanwawiam czy z tym mailem to

sie nie pospieszyles 1 dzien.
A i wrzuc tam troche zelatyny do ktorego akwarium, bo nie zdazylem z
karpiem. Wpadne i zabiore wieczorem.

Dobrze ze tej nocy nie mowia motocykle bo chyba nie jednemu uszy by
zwiedly...za rdze w garazu...
:)))

Nowe wiadomości: 0