[spam] Zestaw cb radio na motocykl

Kuba

Witam w związku z zapytaniami od miłośników "jednośladów" ;)
Przygotowaliśmy praktycznie kompletny system z radiotelefonem, anteną
i zestawem do kasku.
Szczegóły:
http://www.cb-radio.info.pl/sklep/zestawy_promocyjne/rid,496.html

Pozdrawiam,
Kuba

Budyń

Użytkownik "Kuba" <kubek...@gmail.com> napisał w wiadomości

Trzeba dorzucic do zestawu mikrofon różnicowy i to ma szanse dzialać.

b.

Kuba

On 16 Kwi, 07:57, "Budyń" <bu...@wywalto.riders.pl> wrote:

> Trzeba dorzucic do zestawu mikrofon różnicowy i to ma szanse dzialać.
>
> b.

Nie ma sprawy, dorzucimy do zestawu mikrofon różnicowy a także
dorzucimy do ceny kilka stów :))
Zestaw nie jest idealny ale przy jeździe z prędkością do 100-120 km na
godzinę można pogadać. Powyżej tej prędkości faktycznie potrzebna jest
trochę inna technologia.
Kuba

tomi...@gmail.com

3-5 km zasiegu to tez troche malawo
..nie zebym narzekal ale jak jeden doda gazu a 2gi zle skreci to
kontakt sie urywa

Kefir

Ahoj!

Zestaw kosztuje u Was 679 PLN. Czy daloby sie "rozlozyc" do na ceny
poszczegolnych elementow skladowych?

Radiotelefon Intek H-520 ze złączem zasilania 12V (wtyk do gniazda
zapalniczki) ... PLN
Antenę Vermont o długości 75 cm wraz z kablem i wtyczką
antenową ... PLN
Okablowanie ze słuchawkami do kasku i przyciskiem
nadawania. ... PLN
RAZEM
679 PLN

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
czarne majty ST 955

G.S. "Polo"

lepszy byłby zestaw z alanem 48
ma demontowaną skrzynkę na baterie w momencie użytkowania
z zasilania 12V

Polo

Budyń

> [...]
>
> b.

>Nie ma sprawy, dorzucimy do zestawu mikrofon różnicowy a także

Oooo, czytasz to? Fajnie. Robiłeś próby praktyczne tego zestawu? Watpie, bo
zwalnianie do 100 zeby cos powiedziec by cie po godzinie jazdy zabiło :-)))
Myśle ze dobrym posunięciem byłoby dac do wyboru klientowi - mikrofon zwykły
(dziala do100km/h) , cena zestawu 679zł
mikrofon różnicowy (testowany do 200km/h), cena zestawu 779zł. Bo w 100zł
sie zmieścicie, a jakosc komunikacji poprawiacie 5 razy.

mikrofon mm216 kosztuje okolo 90zł, natomiast MD-150 (mik. Dynamiczny) -
39zł/szt ale tego nie znam wiec temat do sprawdzenia.

pozdro
b.

Budyn

Uzytkownik <tomi...@gmail.com> napisal w wiadomosci

> 3-5 km zasiegu to tez troche malawo
> ..nie zebym narzekal ale jak jeden doda gazu a 2gi zle skreci to
> kontakt sie urywa

Na etapie dzisiejszych technologii nie ma co liczyc na wiecej. A tak
naprawde uzyteczne bedzie kilkaset metrów, akurat do jazdy w grupie.
Chyba ze lacznosc poszlaby po sieciach komórkowych, a to odpada ze wzgledu
na koszty.

b.

doktorski

Zastanow sie nad doborem anteny - mocowanie Vermonta nie bedzie
pasowac do wielu motocykli. Sam zamontowalem wlasnie Sirio Omega 27 -
wystarczajaco sztywna jak na motocykl i mozna dobrec przerozne
mocowania.

Kefir: rozbicie cen jest takie:
- Intek H520+ ok 400 zl (sam wymienilem Inteka - za otrzymanymi m.in.
tu ale nie tylko radami) na Alana 42 - jakies 430 zl
- Zestaw do kasku Alana OHS + BHS (2 sluchawki, mikrofon na
wysiegniku, plus PTT) - 78 zl ale znajdzie sie pare zlotych taniej
- Antena: zostaje 200 jak widac. Przy czym Kuba sprzedaje ta antene za
141 zl wiec 60 zl jest dorzucone w "promocji".

Moje ceny sa cenami ze sklepow internetowych ale jak najbardziej sa to
autoryzowani dystrybutorzy, z faktura i gwarancja.

Budyn: z moich doswiadczen wynika, ze radyjko jest ogolnie wylaczane
bo za bardzo rozprasza. Planuje wlaczac tylko jak mam sie o cos
dopytac. Moge wtedy zwolnic do 100 km/h. Nie wyobrazam sobie ogolnie
rozmowy powyzej 120-140 - czy to przez CB czy interkom.

Dla mnie ogolnie najwieksza wada takich rozwiazan jest kabelkologia do
kasku wiec poszedlem w BT.

pzdr, dr
FJR/525

Kefir

On Apr 16, 9:42 am, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
> [...]
> - Antena: zostaje 200 jak widac. Przy czym Kuba sprzedaje ta antene za
> 141 zl wiec 60 zl jest dorzucone w "promocji".

Poszukwszy troszke Necie wyszlo mi ze kolega Kuba, o ile jedgo oferta
sie nazywac "promocja", musial sie o stowke rabnac w kalkulacji.
Bez wysilku i bez promocji znalazlem:
Intek H520 - 360-400 PLN
Antena Vermont - 130-135 PLN
Zest Sluchawk 75- 85 PLN

SUMA: 565 - 610 PLN.

Budyń

Użytkownik "doktorski" <dokt...@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
>dopytac. Moge wtedy zwolnic do 100 km/h. Nie wyobrazam sobie ogolnie
>rozmowy powyzej 120-140 - czy to przez CB czy interkom.

Sie zgadzam ze rozprasza. Dlatego CB tylko w aucie, w moto nie chcę. A
moturem to raz na jakis czas trzeba powiedziec "siku tu czy na następnej
stacji?" Ma to dzialac przy przelotowej 1,5. A koszt - dodatkowe 100zł przy
tej inwestycji? Wydasz 600stów i nie mozesz gadac przez wiekszosc trasy, to
trzeba wydac 700 i miec możliwość.
Zwalnianiu mówimy stanowcze nie :)

b.

doktorski

On 16 Kwi, 10:38, "Budyń" <bu...@wywalto.riders.pl> wrote:

> Sie zgadzam ze rozprasza. Dlatego CB tylko w aucie, w moto nie chcę.

> Zwalnianiu mówimy stanowcze nie :)

Sam sobie zaprzeczasz. Chcesz loic i nie wiedziec gdzie susza? To ja
wole wiedziec i latac ciut wolniej :). Chill-out.

> moturem to raz na jakis czas trzeba powiedziec "siku tu czy na następnej
> stacji?"

Trzeba miec do kogo. :)

> Ma to dzialac przy przelotowej 1,5. A koszt - dodatkowe 100zł przy
> tej inwestycji? Wydasz 600stów i nie mozesz gadac przez wiekszosc trasy, to
> trzeba wydac 700 i miec możliwość.

Moja inwestycja jest jeszcze wieksza ze wzgledu na bezkabelkowosc.
Poza tym nie wiem jaki typ mikrofonu ma zainstalowane Cardo. Sadzac po
jakosci wykonania i dzialania dopuszczam opcje, ze ma wlasnie mikrofon
roznicowy czy jakistam. Ale to tylko domysly.

pzdr, dr
FJR/525

Kuczu

doktorski pisze:

> 60 zl jest dorzucone w "promocji".

Paleta browara albo flacha Jacka Danielsa...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

donia

doktorski pisze:

> - Intek H520+ ok 400 zl (sam wymienilem Inteka - za otrzymanymi m.in.
> tu ale nie tylko radami) na Alana 42 - jakies 430 zl

lepiej jest?

i drugie pytanie - dasz radę podać jaki alan 42 ma wtyk
słuchawki/mic/ptt, chodzi o rozstaw dwóch minijacków

dzięki,

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

doktorski

On 16 Kwi, 12:03, donia <t...@poczta.onet.pl> wrote:

> lepiej jest?
Co do odsluchu to jakos jest porownywalna - jezeli szumi mniej to
nieznacznie mniej. Do wymiany przekonala mnie prostota budowy Alana i
demontowalny zasobnik na akumulatory/baterie. Ficzersow (dla mnie w
wiekszosci zbednych) wiecej ma Intek. Ogolnie opinia sprzedawcow jest
taka: Alan jest starsza, sprawdzona konstrukcja a Intek to wodotryski
ale nie wiadomo na ile stabilne w pracy.

> i drugie pytanie - dasz radę podać jaki alan 42 ma wtyk
> słuchawki/mic/ptt, chodzi o rozstaw dwóch minijacków

Rozstawu Ci nie podam ale AFAIK to jest standardowy rozstaw wtyku 2,5
mm i 3,5 mm uzywany w produktach grupy Alan/Midland/Albrecht.

pzdr, dr
FJR/525

lu...@deszynski.com

Czesc wam

A ja troche inaczej, ale tez na temat komunikacji kaskowo-motorowej -
dla tych co chca sie komunikowac, nie lubia kabelkow, chca Bluetooth i
nie potrzebuja CB.

Poniewaz dziewcze zaczyna tez na moto jezdzic, zaczalem mozdzyc co
zrobic, aby w razie czego moc sie z nia porozumiec podczas jazdy na
moto. Potrzebowalem tez czegos, z czym moglbym podlaczyl Telefon by
slyszec instrukcje z navwi albo I czasem gdzies zadzwonic.
Pierwsza wersja - samorobka - 2 krotkofalowki Motorola T5622 (wielka
kupa, nie kupujcie), dolaczylem 2 plaskie glosniki I mikrofon
pojemnosciowy. W "Idle mode" jakos to dzialalo, podczas jazdy - nici.
W dodatku Half - duplex troche dobijal, nie dalo sie przyjemnie gadac
(PTT nie montowalem, uzywalem VOX-a).

Nic to, wynalazek dlugo nie przetrwal - kupilem 2 zestaw Scala Rider
Q2 Headset - Cardo Bike To Bike po 169 Dolcow sztuka (sklep: www.revzilla.com).
Zestaw z hameryki doszedl po 4 dniach od zamowienia.
Pierwsze co zrobilem, to zparowalem headseta z Telefonem (N95). Szybko
I bez problemu. Co to nam daje? Otoz pieknie slychac instrukcje od
Navi, mozna sluchac MP3 (niestety mimo 2 sluchawek A2DP jest w
mono :/) jak I rozmawiac przez Telefon.

Jak juz wiedzialem jak to ustrojstwo obslugiwac, udalem sie na jazde
probna. Niestety tylko z jednym zestawem - funkcji interkomu nie
moglem przetestowac, za to telefonowanie. Jadac tak z 80 km/h
zadzwonilem do kolegi (voice dialing) - nie chcial wierzyc ze na moto
jade - tak bardzo dobra byla jakosc polaczenia I tak dobrze szumy
wszelakie zostaly wytlumione przez mikrofon (kask jaki uzywalem to
Schuberth S1). Odbior (na 2 uszy) tez jest wyrazny. Musze przyznac iz
sie bardzo tym zestawem rozczarowalem - spodziewalem sie czegos duzo
gorszego.

Tydzien temu mialem okazje przetestowac funkcje interkomu (Full
Duplex!!!!!). Pojechalem z Dziewczem na plac parkingwy by pocwiczyla
sobie manewry na Hondzinie (tak notabene: w Szwajcarii by motorem
jezdzic (majac np. Prawko Kat. B.) dostaje sie "Lehrnausweis" w 2 dni
od zlozenia wniosku (bez egzaminow) I mozna od razu motorem po ulicach
katac przez 4 miechy (w tych 4 miechach nalezy zrobic 12 Godzin jazdy
u jakiegos instruktora, wtedy przedluza sie ten papierek o rok)).
Problem w tym, ze niedaleko biegla autostrada a dziewcze majac kask na
glowie nie slyszala moich rykow co I jak ma robic. Wtedy odpalilismy
Interkom - I znowu zdziwienie - jakosc polaczenia bardzo dobra,
komunikacja odbywala sie tak jak bym mial ja (dziewczyne, nie
komunikacje:P) obok siebie.

Jak ktos z was szuka nie najdrozszego rozwiazania z Bluetooth dla
Telefonu, Navi I Interkomu - napewno nie rozczaruje sie kupujac ten
zestaw.

Sluze pomoca gdyby ktos chcialby cos wiecej wiedziec.

Pozdrowienia,
Magiczny

----
HD Night Rod Special'08
Honda CBR 600 F'89

Pink

Użytkownik <lu...@deszynski.com> napisał w wiadomości
Czesc wam

Sluze pomoca gdyby ktos chcialby cos wiecej wiedziec.

Pozdrowienia,
Magiczny

Czy jeden zestaw czyli wydane 169 USD umozliwia rozmowe dwóch osób na 1
motorze czyli mamy jedna bazę i 2 pary słuchawek w zestawie?
Czy może potrzeba dokupic 1 pare słuchawek BT a może trzeba dokupic i
słuchawki i centale czyli pełne 169 USD nastepne ?
Jak wystarczy dokupić słuchawki to jak one sa oznaczone aby sprawdzic cenę ?

Pozdrawiam
Pink

lu...@deszynski.com

On Apr 16, 6:22 pm, "Pink" <pin...@o2.pl> wrote:
> [...]

> słuchawki i centale czyli pełne 169 USD nastepne ?
> Jak wystarczy dokupić słuchawki to jak one sa oznaczone aby sprawdzic cenę ?

Hej Pink

No wlasnie zeby na 2 Kaski rozmawiac trzeba sprawic sobie drugi zestaw
(czyli 2 x 169 USD). Cardo ma cos innego jeszcze za 229 Dolcow - Scala
Rider Teamset (http://www.cardowireless.com/scala_rider_teamset) -
moze to Tobie bardziej podpasuje - jest to zestaw baza i sluchawki * 2
(bezprzewodowe wszystko) - lecz czy jest to wykonane z ta sama
jakoscia co Rider Q2 - nie moge potwierdzic - nie mialem tego w reku.

Pzdr,
Mag

Kuba

Nie pisałem że oferujemy najtańszy zestaw.
Z cenami z Allegro gdzie większość sprzedających dorabia do pensji nie
mając żadnych kosztów trudno konkurować normalnej firmie która
zapewnia wsparcie przed i posprzedażne.
Po drugie tutaj za jeden koszt przesyłki dostajesz wszystkie niezbędne
graty a kupując patrząc na cenę musisz kupić przynajmniej w dwóch
miejscach.

Po trzecie kupując u nas masz gwarancję i pewność że wszystko do
siebie pasuje i zadziała za pierwszym razem i nie musisz zastanawiać
się czy rozstaw wtyczek to 4,8 czy 5,3 mm i ile browarów będzie mnie
kosztowało przerobienie u kolegi zestawu tak aby zadziałał z radiem.

Alan 42 to przyzwoita konstrukcja jednak ma podstawową wadę, firma
Alan jakoś nie jest skora zapewnić pełnej dostępności przystawek do
zasilania z 12V (wpinane w miejsce pojemnika). Z punktu widzenia
ilości miejsca Alan tutaj by wygrał. Co do możliwości i jakości
odsłuchu Intek to znacznie nowsza konstrukcja od której można wymagać
więcej.

Co do mikrofonów różnicowych to nie znalazł się dystrybutor który by
dostarczył taki sprzęt na testy. Ich postawa to kupcie i nie
zawracajcie gitary.
Jeżeli ktoś może polecić rozsądnego dystrybutora z przyzwoitą oferta w
tym względzie, będę zobowiązany.

Kuba

doktorski

On 16 Kwi, 21:08, Kuba <kubekwku...@gmail.com> wrote:

> Nie pisałem że oferujemy najtańszy zestaw.

Ja tez nie pisalem, ze kupilem najtaniej.

> Z cenami z Allegro gdzie większość sprzedających dorabia do pensji nie
> mając żadnych kosztów trudno konkurować normalnej firmie która
> zapewnia wsparcie przed i posprzedażne.

Jak wyraznie zaznaczylem kupilem sprzet u fachowca, ktory zajmuje sie
sprzedaza i naprawa sprzetu CB na codzien i prowadzi normalna
dzialalnosc gospodarcza, w tym sprzedaz przez alledrogo i wlasny skleb
internetowy.

> Po drugie tutaj za jeden koszt przesyłki dostajesz wszystkie niezbędne
> graty a kupując patrząc na cenę musisz kupić przynajmniej w dwóch
> miejscach.

Ale jestem skazany na konkretny produkt, ktory niekoniecznie musi mi
pasowac. Poza tym akurat ja kupuje po drodze z pracy do domu wiec
paczka odpada. :)

> [...]
> się czy rozstaw wtyczek to 4,8 czy 5,3 mm i ile browarów będzie mnie
> kosztowało przerobienie u kolegi zestawu tak aby zadziałał z radiem.

Nie przesadzasz aby? Nie trzeba byc znawca tematu zeby dowiedziec sie,
ze alanopodobne maja swoj standard gniazd i tyle. A jesli kupic
mikrofonosluchawke u Alana to masz pewnosc. Dalej: wrzuciles do
zestawu Vermonta, ktory jest antena specyficzna, w miejsca
samochodowych anten FM. Uwazam, ze to nie jest dobry wybor do
motocykla.

> Alan 42 to przyzwoita konstrukcja jednak ma podstawową wadę, firma
> Alan jakoś nie jest skora zapewnić pełnej dostępności przystawek do
> zasilania z 12V (wpinane w miejsce pojemnika).

Zaraz zaraz. To chyba jest w kazdym kartonie razem z radiem, prawda?

Ogolnie chodzi mi tylko o jedno: sprzedajesz w internecie o iles tam
procent drozej od innych internetowych sprzedawcow nazywajac to
"promocja". I tylko tyle.

pzdr, dr
FJR/525