! Super zdjecia samolotow !!!

2 wyświetlenia

M@verick

nieprzeczytany,
11 gru 1998, 03:00:0011.12.1998
do
Witam

Jestem maksymalnym fanatykiem lotnictwa. M. in. Sam zaprojektowalem,
wykonalem i oblatalem kilka samolotow zdalnie sterowanych.
Mam sciagniete z sieci duzo naprawde extra zdjec samolotow, z przyjemnoscia
wysle je kazdemu kto sie zglosi, tylko taka osoba musi miec sporo
cierpliwosci w sciaganiu poniewaz jest ich naprawde sporo (glownie
amerykanskie samoloty).
Jako, ze mam darmowy dostep do sieci na laczu stalym, z checia pomoge innym.
Prosze o podanie dokladnego adresu stron ze zdjeciami samolotow a ja je
sciagne i wam powysylam.

Pozdrowienia
Lukasz Tomkiewicz
lu...@ii.com.pl
http://tuning.ii.com.pl

Hawk

nieprzeczytany,
21 gru 1998, 03:00:0021.12.1998
do
Byłbym wdzięczny!!!
http://www.boeing.com/defense-space/military/f22/f22photos.htm
Tak nawiasem mówiąc...
Grasz trochę w symulatory?
Ja gram w Jane's F15, F22 ADF, EF2000v2 i zamówiłem niedawno Falcon 4.0
A w wakacje zdaję do Dęblina!

Mariusz Kruk

nieprzeczytany,
20 sty 1999, 03:00:0020.01.1999
do
On Thu, 7 Jan 1999 21:28:32 +0100, "Jan Dracz" <jpd...@polbox.com>
wrote:

>Ha! Nareszcie ktos kto gra w symulatory. Mam taką prośbęcję. Strasznie
>spodobał mi się Jane's F-15, ale nie mam dostępu do instrukcji
Kup oryginał !.
Sorry, ale NMSP po kolejnym tego typu poście na kolejnej grupie.
--
88 dP 88888b, 88 88 88 dP'
88 dP 88 88 88 88 88 dP

Rafal Laskowski