747 El Al dzisiaj rano na Balicach

1 view

Łukasz Warian

Witam

Dzis rano przed godz. 10.00 na plycie przed terminalem na krakowskich
Balicach stał bardzo ładny 747 w barwach El Al.

Czy ktos z szanownych grupowiczow nie zna terminow, w ktorych jest szansa
obejrzeć jak startuje lub laduje?

Przypuszczam ze takie wizyty sie jeszcze powtórzą w najbliższym czasie.

Serdecznie pozdrawiam

Gorpol

To jest doroczny czarter z pasazerami . Odlatuje jutro, a dzisiaj w nocy
przyleca jeszcze dwa, chyba 757.
Jutro bedzie tlok na plycie. Hej fotografowie :-))))
gorgol

Użytkownik Łukasz Warian <war...@sawan.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5vf5l$noo$1...@news.tpi.pl...

Maxio

Gorpol wrote:

>To jest doroczny czarter z pasazerami . Odlatuje jutro, a dzisiaj w nocy
>przyleca jeszcze dwa, chyba 757.
>Jutro bedzie tlok na plycie. Hej fotografowie :-))))
>gorgol

Byłem widziałem. Stoją. Jak ktoś chce fotkę (fotki) proszę o wiadomość
na priv. Niestety dzisiaj w nocy odlatują :-(

Maxio

Jan Filikiewicz

> To jest doroczny czarter z pasazerami . Odlatuje jutro, a dzisiaj w nocy
> przyleca jeszcze dwa, chyba 757.
> Jutro bedzie tlok na plycie. Hej fotografowie :-))))
> gorgol

Drobne doprecyzowanie. 747 odlatuje 6 marca o 1:00 (w nocy).
Pozdrawiam wszystkich.

Robson

Użytkownik "Łukasz Warian" <war...@sawan.com.pl> napisał w wiadomości
> Był też B-757 w Rzeszowie i kilka bussines jetów

Cavok

A w Rzeżolu było ich podobno ze 20, sam nie wiem ile się tam...

> [...]
> obejrzeć jak startuje lub laduje?
>

> Przypuszczam ze takie wizyty sie jeszcze powtórz± w najbliższym czasie.

Marcin Dabrowski

Witam!

Użytkownik "Maxio" <cool_...@hoga.pl> napisał w wiadomości

Swoją drogą dobrze od czasu do czasu zobaczyć Jumbo na Balicach. Zazwyczaj
jest tam straszna bida...

Pozdrawiam
Marcin

wu...@plusnet.pl

:))witam...Sprostowanko:
Start nastąpił o 3.17
Został przełożony z godziny 0.50 na 3.00 + jeszcze kilkunastominutowe
opóźnienie.
Piękny , ale niestety króciutki halasik:)))
Ale w sumie..oplaciło się:)))..tłumów przy siatce nie było :((
Cześć