Czym czyścić piekarnik? :(

Grzegorz K.

Witam,
Proszę poradźcie, czym czyścicie piekarnik po pieczeniu mięsa?
Pochlapał mi się tłuszczem, kropki tłuszczu są na bocznych ściankach i
górze za grzałką. Próbowałem płynem E do czyszczenia piekarników, ale
nie zdał egzaminu. Czyszczenie samym octem pomaga, ale wymaga dużej
ilości czasu i wysiłku.
Może macie jakieś sprawdzone sposoby?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Konrad Kosmowski

Możesz spróbować przepalić aż odpadnie. ;)

Albo w naczyniu żaroodpornym zapodać sporą ilość wody, kilka plasterków
cytryny, odpalić to na średnią (~120) temperaturę i pokatować taką parą ten
piekarnik przez chwilę - po takiej operacji powinno się łatwiej czyścić,
oczywiście jak ostygnie.

--
+ ' .-. .
, * ) )

Goska

On 11 Sty, 00:01, "Grzegorz K." <greg...@op.pl> wrote:
> Witam,
> Proszę poradźcie, czym czyścicie piekarnik po pieczeniu mięsa?

Spróbuj preparatem W5 do kuchni (do kupienia w Lidlu)

JaMyszka

On 11 Sty, 00:01, "Grzegorz K." wrote:
> Proszę poradźcie, czym czyścicie piekarnik po pieczeniu mięsa?
> Pochlapał mi się tłuszczem, kropki tłuszczu są na bocznych ściankach i
> (...)

> Może macie jakieś sprawdzone sposoby?

Ściereczkę/ gąbkę z płynem wzbogać solą;p
Sól ściera:)

--
Pozdrawiam :)
JM

Misiek

Użytkownik "Grzegorz K." <gre...@op.pl> napisał w wiadomości

Plyny do czyszczenia piekarnikow na bazie NaOH - uwaga !!! zrace i pozniej
trzeba kilka razy czysta woda przeplukac, ale tluszcz pieknie schodzi.

gruby

Goska naskrobał(a):

potwierdzam, rewelacja...

--

Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,

MONI|<A

Ajax Professional Skuteczne Odtłuszczanie Spray

dziś sprawdziłam i polecam

Pozdrawiam

Monika