Rzyci w rodzinie (bylo Re: Raport z R2T)

Dawid Kuroczko

[ This is a repost of the following article: ]
[ From: sad...@ideefixe.nom.pl (Saddie) ]
[ Subject: Rzyci w rodzinie (bylo Re: Raport z R2T) ]
[ Newsgroups: pl.rec.hihot ]

Tako rzecze Katarzyna Kulpa :
> a propos pciuf - czytaliscie taki fajny artykulik w "wysokich obcasach" o
> podrecznikach do nieprzygotowania do rzyci w rodzinie? wierzcie mi, to nie
> jest zabawne. to jest potworne...

"Jestem kobietą szczęśliwą. Rano wstaję razem z moim mężem i gdy on goli
się w łazience, przygotowuję mu pożywne kanapki do pracy. Potem, gdy
całuje mnie w czoło i wychodzi, budzę naszą piątkę dzieciaczków, jedno po
drugim, robię im zdrowe śniadanie i głaszcząc po główkach żegnam w progu,
gdy idą do szkoły. Zaczynam sprzątanie. Odkurzam, podlewam kwiatki, nucąc
wesołe piosenki. Piorę skarpetki i gatki mojego męża w najlepszym proszku,
na który stać nas dzięki pracy mojego męża, i rozwieszam je na sznurku
na balkonie. W międzyczasie dzwoni często mamusia mojego męża i pyta
o zdrowie swojego dziubdziusia. Teściowa jest kobietą pobożną i katoliczką,
znalazłyśmy więc wspólny punkt widzenia.
Po miłej rozmowie, jeśli już skończyłam pranie i sprzątanie, które dają
mi tyle radości i poczucie spełnienia się w obowiązkach, idę do kuchni
i przygotowuję smaczny obiad dla naszego pracującego męża i ojca, który jest
podporą naszej rodziny, i dla naszych pięciu pociech. Kiedy już garnki
wesoło pyrkoczą na gazie, a mieszkanie jest czyste, pozwalam sobie na
chwilę relaksu przy płycie z Ojcem Świętym i robię na drutach sweterki i
śpioszki dla naszej szóstej pociechy, która jest już w drodze, a którą Pan
Bóg pobłogosławił nas mimo przestrzeganego kalendarzyka, co jest jawnym
znakiem Jego woli. Nie włączam telewizji, ponieważ płynący z niej jad
i bezeceństwo mogłyby zatruć wspaniałą atmosferę naszej katolickiej
rodziny. Czasami haftuję, tak, jak nauczyłam się z kolorowego pisma dla
katolickich pań domu, albowiem kobieta nie umiejąca haftować nie może się w
pełni spełnić życiowo.
Kiedy moje dzieci wracają ze szkoły radośnie świergocząc, wysłuchuję z
uśmiechem, czego dziś nauczyły się w szkole. Opowiadają mi o lekcjach
przygotowania do życia w rodzinie, których udziela im bardzo miła pani z
przykościelnego kółka różańcowego. Córeczki proszą, abym nauczyła je szyć,
ponieważ chcą być prawdziwymi kobietami, nie zaś wynaturzonymi grzesznicami
z okładek magazynów, chłopcy natomiast szepczą na ucho, że na pewno nigdy
nie popełnią tego strasznego grzechu, który polega na dotykaniu samych
siebie, ani nie będą oglądać zdjęć podsuniętych przez samego Szatana. Karcę
ich lekko za wspominanie o rzeczach obrzydliwych, lecz jestem szczęśliwa,
że wczesne ostrzeżenie uchroni moich dzielnych chłopców przed zboczeniem
i abominacją.
Mój mąż wraca z pracy po południu. Witamy go wszyscy w progu, po czym
myje on ręce i zasiada do posiłku, a ja podsuwam mu najlepsze kąski, aby
zachował siłę do pracy. Potem mój mąż włącza telewizor i zasiada przed nim
w poszukiwaniu relaksu, a ja zmywam talerze i garnki i zabieram jego
skarpetki do cerowania, słuchając z uśmiechem odgłosów meczu sportowego w
telewizji. Wieczorem kapię nasze pociechy i kładę je spać. Kiedy wykąpiemy
się wszyscy, mój mąż szybko spełnia obowiązek małżeński, ja zaś przeczekuję
to w milczeniu, ze spokojem i godnością prawdziwej katoliczki, modląc się w
myśli o zbawienie tych nieszczęsnych istot, które urodziły się kobietami,
ale którym lubieżność Szatana rzuciła się na mózg i które w obowiązku
szukają wstrętnych i grzesznych przyjemności.
Zasypiam po długiej modlitwie i tak mija kolejny szczęśliwy dzień mojego
życia."

Szczęśliwa Kobieta

"Przygotowanie do życia w rodzinie", najnowszy podręcznik zaaprobowany
przez MEN

Saddie ze zgrozą :>
- --
/\ /\ sad...@ideefixe.nom.pl http://www.ideefixe.nom.pl/~saddie
=^;^=
/ | Pani była uprzejma dotknąć autorytetu. (Humor z anteny)

- --
| X Window: The windowing system preferred by masochists 3 to 1. |
--
FAQ i informacje na temat grupy: http://www.rotfl.eu.org/prhn/