[pl.rec.fantastyka.sf-f] Re: Lem - Okamgnienie.

11 wyświetleń

Janusz A. Urbanowicz

nieprzeczytany,
7 cze 2000, 03:00:007.06.2000
do
------- Start of forwarded message -------
From: Wojciech Orlinski <Ig...@polbox.com>
Newsgroups: pl.rec.fantastyka.sf-f
Subject: Re: Lem - Okamgnienie.
Date: Thu, 18 May 2000 14:58:42 -0700

Pawel Aleksander Fedorynski wrote:

> O rany jak fajnie. Kiedy już Kontakt stanie się faktem to
>
> a) Ja będę skakał z radości bo kibicuję CETI.
>
> b) Ty będziesz skakał z radości bo zostaniesz zmuszony do zmiany
> paradygmatu, a o tym marzysz.
>
> c) Ja będę dodatkowo skakał z radości bo dyskusja, którą właśnie toczymy
> zostanie rozstrzygnięta na moją korzyść.
>
> Przyznasz, że przyszłość rysuje się w różowych barwach.

Dla mnie rysuje sie w czarnych, bo uwazam, ze do kontaktu nie dojdzie.
Ceti tak sie skompromituje, ze nie znajdzie juz zadnego sponsora (nie
mowiac juz o podatkach), a w dodatku wyjdzie na to, ze mialem racje.
Jestem pesymista, a pesymista to czlowiek, ktory sie martwi kiedy sie
okazuje, ze mial racje.

- --
Wojciech Orlinski 'de omnibus dubitandum'
http://www.geocities.com/CapitolHill/2594

Error 403: Acces denied. You are not authorized
to read this signature.

FAQ i informacje na temat grupy: http://www.rotfl.eu.org/prhn/

Janusz A. Urbanowicz

nieprzeczytany,