X360 demo na DVD

oneone

Mozes mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić jak nagrać na płytę DVD dema gier na
X360?
Mam na przykład ściągnięte demo UEFA2008 w katalogu
/content/45418840/733e662b098329096d432a1cfcdfb86feab03fad.xcp
Jedne fora podają żeby zapisać na DVD w folderach jak wyżej, inne żeby
dopisywać nadrzedny folder z kilkoma zerami. Próbowałem już różnych opcji, a
jedyne co otrzymuję to widok płyty w X360 jako "płyta z różną zawartością
multimedialną". Nigdzie nie widzę tego demo do zagrania.
Dzięki za pomoc
Mam X360 Arcade bez HDD
oneone

Elves

Użytkownik "oneone" <one...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nigdzie nie widzę tego demo do zagrania.

Po włożeniu nagranej płyty trzeba wejść do Biblioteki gier, tam się pojawi
demo i stamtąd uruchamiasz.

pozdrawiam,
Elves

oneone

> Po w�o�eniu nagranej p�yty trzeba wej�� do Biblioteki gier, tam si� pojawi
> demo i stamt�d uruchamiasz.
>
> pozdrawiam,
> Elves

tam te� by�em i nie ma!

SimonX

Dnia 20-05-2008 o 00:55:59 oneone <one...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> tam te¿ by³em i nie ma!

najprosciej sciagnac gotowy obraz plyty z demem - zawsze mi dzialalo

--
pozdrawiam, Szymon
PSN ID: sbronko

RumBUraK

SimonX pisze:

> najprosciej sciagnac gotowy obraz plyty z demem - zawsze mi dzialalo

Mam ten sam problem, nie ma żadnych dem w bibliotece, na stronie
http://xboxlivefiles.com/?p=faq piszą, że nie da się odpalić dem z dvd.

-

boruva

RumBUraK pisze:

> Mam ten sam problem, nie ma żadnych dem w bibliotece, na stronie
> http://xboxlivefiles.com/?p=faq piszą, że nie da się odpalić dem z dvd.

Da się, sam odpalalem kilkakrotnie - sciezke chyba mialem juz gotowa w
tym co sciagnalem, nie pamietam dokladnie. Z pendrive'a tez chyba mozna
- gier z niego nie odpalalem, ale filmy owszem.

Tomek Głowacki

RumBUraK pisze:

> Mam ten sam problem, nie ma żadnych dem w bibliotece, na stronie
> http://xboxlivefiles.com/?p=faq piszą, że nie da się odpalić dem z dvd.

Pamiętajcie o Booktype DVD-ROM! Inaczej jak byś nie wypalał, X360 nie
zobaczy tej płytki. Choć dałbym sobie rękę uciąć, że nie było tego
ograniczenia do któregoś z update'ów dasha...

Pozdr,
Tomek

Elves

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl.wywalto@spamnie_o2.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:12112730...@bongos2.pseinfo.pl...

> Pamiętajcie o Booktype DVD-ROM! Inaczej jak byś nie wypalał, X360 nie
> zobaczy tej płytki. Choć dałbym sobie rękę uciąć, że nie było tego
> ograniczenia do któregoś z update'ów dasha...

U mnie działają bez ustawionego booktype, nagrywam zawsze na dvd rw.
Ścieżka do pliku musi być odpowiednia, włącznie z tym katalogiem z zerami w
nazwie.

pozdrawiam,
Elves

oneone

> U mnie działają bez ustawionego booktype, nagrywam zawsze na dvd rw.
> Ścieżka do pliku musi być odpowiednia, włącznie z tym katalogiem z zerami
> [...]

czyli ile tych zer?

jun_dymek

boruva pisze:
> RumBUraK pisze:

Z pendrive'a tez chyba mozna
> - gier z niego nie odpalalem, ale filmy owszem.

Czy to oznacza, że zwykłego pendrive'a można używać jak dysku do xa?
Chodzi mi o ty czy można na niego nagrać np. demo z live i normalnie je
odpalić?

--
Łukasz