PS3 Backup manager i czas backupu?

konieczko

Dzisiaj rano zaczalem zgrywac sobie przy pomocy plytki teensy i backup
managera gre wolfstein i po 5 godzinach mam 4 procent.

Troche jestem zdziwiony tym czasem czy ktos moze potwierdzic ze to
normalka.

Wszelkim antypiratom dziekuje robie sobie backup coby nie wydawac na
laser 300zl.

bq

> Wszelkim antypiratom dziekuje robie sobie backup coby nie wydawac na
> laser 300zl.

mógłbyś napisać co autor miał na myśli, po co ci ten backup i jak to robisz?
pozdr bq77bq

konieczko

W dniu 2010-09-17 19:32, bq pisze:

Jak to po co, lasery padaja w PS3 jak muchy a kosztuja 250zl wiec
postanowilem sobie zrobic backup na dysku Teensy Jailbreak + backup
manager i zamiast z plyty gra leci z dysku.

Juz zgralo ale czas 9 godzin masakra.

bq

> Jak to po co, lasery padaja w PS3 jak muchy a kosztuja 250zl wiec
> postanowilem sobie zrobic backup na dysku Teensy Jailbreak + backup
> manager i zamiast z plyty gra leci z dysku.
>
> Juz zgralo ale czas 9 godzin masakra.

ten backup robisz na dysku wewnętrznym czy zewnętrznym?
pozdr bq77bq

Katanka

Ok, rozumiem i sam się nad tym zastanawiałem, bo szkoda mi katowac laser. Ale
mam pytanie - nie boisz się zbanowania konsoli online oraz wykastrowania konta
ze zdobytych osiągnięć i leaderbordsów na serwerach?

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

konieczko

W dniu 2010-09-18 08:42, Katanka pisze:

> Ok, rozumiem i sam się nad tym zastanawiałem, bo szkoda mi katowac
> laser. Ale mam pytanie - nie boisz się zbanowania konsoli online oraz
> wykastrowania konta ze zdobytych osiągnięć i leaderbordsów na serwerach?

Online gram na drugiej konsoli.

:):)

Katanka

konieczko wrote:

> Online gram na drugiej konsoli.
>
> :):)

No tak, ale w takim razie trofea nie liczą się na jednym koncie, a mi ich
troszkę szkoda, bo mam juz ponad 1300 pucharków i niebawem stuknie 14 level. Mam
nawet 3 konsole PS3, ale podstawa dla mnie to grac na jednym, wspólnym koncie.

Blind.One

Użytkownik "konieczko" napisał

> Online gram na drugiej konsoli.
>
> :):)
Stac Cie na dwie konsole a nie stac Cie na laser kosztujacy 250zl czyli
jedna nowa gre? To nie lepiej bylo wydac kasy za jailbreak na przedluzona
gwarancje sony?

rotfl

blind.one

Katanka

Blind.One wrote:

> Stac Cie na dwie konsole a nie stac Cie na laser kosztujacy 250zl
> czyli jedna nowa gre? To nie lepiej bylo wydac kasy za jailbreak na
> przedluzona gwarancje sony?

Mozna sobie go zrobic samemu za 30 zł :)

konieczko

W dniu 2010-09-18 11:17, Katanka pisze:

> Mozna sobie go zrobic samemu za 30 zł :)

Chciales powiedziec mozna by zrobic jakby byly dostepne czesci.

Ja kupilem za stowke na alledrogo ale sa z tego co widze lemingi co
placa po 270zl za made in china.

konieczko

kamil

"Katanka" <kata...@interia.pl> wrote in message

> [...]
> troszkę szkoda, bo mam juz ponad 1300 pucharków i niebawem stuknie 14
> level. Mam nawet 3 konsole PS3, ale podstawa dla mnie to grac na jednym,

Glupio zapytam - po co? Przedluzaja cos te acziwmenty, czy jak?

Katanka

kamil wrote:

> Glupio zapytam - po co? Przedluzaja cos te acziwmenty, czy jak?

A po co ludzie zbierają znaczki, albo puszki po piwie? Ja zbieram pucharki.

--
Kacper Potocki vel Katanka

PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Troskliwy Miś

On Mon, 27 Sep 2010 15:07:05 +0200, Katanka wrote:

> A po co ludzie zbierają znaczki, albo puszki po piwie? Ja zbieram pucharki.

Co Ty zrobisz, biedaku, gdy Ci konto wyłączą :-)

--
Troskliwy Miś

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Message has been deleted

Katanka

Nic, założę drugie i będę robił od nowa :)