stolica - nintendo

zjadacz zdechłych wron

czesc

pytanko do warszawiaków mam
będę w stolicy w długi weekend i chciałbym się dowiedzieć czy jest tam
jakieś ciekawe miejsce (giełda/sklep) gdzie mógłbym dostać nowe/używane
gierki na GBA i NDS'a ? gdzie warto zajrzeć ?

bajtucha

Piotr Gnyp

.::On Thu, 27 Apr 2006 09:33:32 +0200, in <e2ps4d$1hv$1...@news.task.gda.pl>

http://www.wgk.waw.pl/

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF
"if you knew how much i love you

zjadacz zdechłych wron

> http://www.wgk.waw.pl/

fajnie, dzięki ... tylko czy to będzie czynne w długi weekend

zjadacz

Mithos

zjadacz zdechłych wron napisał(a):

> fajnie, dzięki ... tylko czy to będzie czynne w długi weekend

Tego to nikt nie wie. Poza tym tam jest drozej niz np. na Allegro.

Mithos

zjadacz zdechłych wron

> Tego to nikt nie wie. Poza tym tam jest drozej niz np. na Allegro.

ale jest z czego wybierać jeśli chodzi o GBA i NDS ?

zjadacz

Mithos

zjadacz zdechłych wron napisał(a):

> ale jest z czego wybierać jeśli chodzi o GBA i NDS ?

Srednio. Na GBA sama piraty w kolorowych pudeleczkach, a na DS'a nedza.

Mithos

zjadacz zdechłych wron

> Srednio. Na GBA sama piraty w kolorowych pudeleczkach, a na DS'a nedza.

potrafisz odróżnić te piraty ?

bajtucha

Mithos

zjadacz zdechłych wron napisał(a):

> potrafisz odróżnić te piraty ?

Oczywiscie.

Mithos

petergriffin

Użytkownik "Mithos" <fa...@adres.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie.

Mithos potrafi więcej niż Czaknoris ;-)

Po kupnie pirata staje się oczywiste jak co poodróżniać. Nawet kupować nie
trza. Na zdjęciu czasem często wyczuć, ale jak możesz sobie obejrzeć na
żywo, to ciężko się pomylić. Idź najpierw do empiku i poszukaj gierek na
gba, otwórz pudełeczko, pooglądaj okładkę i takie tam.
Piraty na gba zazwyczaj nie mają napisu na szynie (choć ostatnio i takie
spotkałem), gówniane instrukcje (np. z tekstem od innej gry), krzywo
naklejone naklejki na karcie i jak mówił Mithos - kolorowe pudełeczka :-D

pozdr
pg

lindberg

petergriffin wrote:

> - kolorowe pudełeczka :-D

skanowane w 100dpi i drukowane na 100-letnim "offsecie".
W każdym razie od razu widać, że coś z tym pudełkiem nie tak.

Poza tym, większośc piratów posiada amerykańskie wersje pudełek/naklejek
czyli: czarny napis ADVANCE na pudełku i znaczek kategorii wiekowej wg
ESRB.

pozdrawiam
lindberg

--
"You've got to ask yourself one question:
'Do I feel lucky?' Well, do ya punk?"

petergriffin

Użytkownik "lindberg" <lind...@o2.pl.spam.won> napisał w wiadomości

> Poza tym, większośc piratów posiada amerykańskie wersje pudełek/naklejek
> czyli: czarny napis ADVANCE na pudełku i znaczek kategorii wiekowej wg
> ESRB.

i jajowate logo Nintendo zamiast okrągłego :-)

pozdr
pg

zjadacz zdechłych wron

ok... dzięki ludzie , nie będzie to trudne
a z doświadczenia waszego na allegro .. jak to bywa ? sporo piratów w
aukcjach siedzi ?

bajtucha

Mithos

zjadacz zdechłych wron napisał(a):

> ok... dzięki ludzie , nie będzie to trudne
> a z doświadczenia waszego na allegro .. jak to bywa ? sporo piratów w
> aukcjach siedzi ?

Na GBA to jakies 95%.

Mithos

petergriffin

Użytkownik "Mithos" <fa...@adres.pl> napisał w wiadomości

Nie no, nie przesadzajmy. Ale sporo, na pewno ponad połowa. I znaczek SS ani
same pozytywne komentarze wcale nie gwarantują kupna oryginału. Jest minimum
dwóch ss'ów którzy twierdzą, że sprzedają towar oryginalny o udokumentowanym
pochodzeniu, który de facto jest piracki. I jeden koleś z 100% pozytywami
(teraz już nie, odkąd mu dałem negatywa :-) - jakieś 300 komentarzy - który
też handluje samymi piratami.
Proś o real foto, dobre i nie polegaj na zapewnieniach sprzedawców.

pozdr
pg