E3 conference party na IRC :)

Michal Majewski

W zwiazku z tym, ze polchat to chujna proponuje przejsc na jakze
wygodnego i fajnego IRCa :)

Proponuje:

server: IRCnetu (warszawa.irc.pl:6667)
#e3-pl

Juz tam siedzimy z Piotrem G. :)

Tylko trzeba sie zdecydowac, bo nie moze byc tak, ze 1/3 siedzina
polszicie, 1/3 na ircu a 1/3 i tu i tu :)

Pzdr.
--
m1sza

Cezar

> Tylko trzeba sie zdecydowac, bo nie moze byc tak, ze 1/3 siedzina
> polszicie, 1/3 na ircu a 1/3 i tu i tu :)

Jak dostane male instrukcje to moge siedziec na IRCu. Moze sobie rowniez sam
dam rade :)

--
Pozdr.
Cezar

Michal Majewski

Cezar napisał(a):

> Jak dostane male instrukcje to moge siedziec na IRCu. Moze sobie rowniez sam
> dam rade :)

www.mirc.com -> sciagnij sobie. Konfiguracja jest prosciutka. W razie
czego sluze pomoca na privie lub na GG.

Pzdr.
--
m1sza

Piotr Gnyp

.::On Tue, 09 May 2006 14:15:33 +0200, in <e3q14u$m03$2...@atlantis.news.tpi.pl>

.::Michal Majewski <m1s...@wywalto.o2.pl> wrote:
> server: IRCnetu (warszawa.irc.pl:6667)
> #e3-pl

Serwerów jest więcej:
http://www.irc.pl/

a w szczególności:
http://www.irc.pl/serwery
http://www.irc.pl/faq

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF
"We've been too long American dreaming

Michal Majewski

Piotr Gnyp napisał(a):

> Serwerów jest więcej:
> http://www.irc.pl/
>
> a w szczególności:
> http://www.irc.pl/serwery
> http://www.irc.pl/faq

Oj ja tu lopatologicznie a Ty psujesz ;).

Pzdr.
--
m1sza

Cezar

> www.mirc.com -> sciagnij sobie. Konfiguracja jest prosciutka. W razie
> czego sluze pomoca na privie lub na GG.

Dobra. Tyle mi wystarczy, dalej dam sobie rade :)

P.S. Czemu mi Cie 'nie cytuje' ?

--
Pozdr.
Cezar

Piotr Gnyp

.::On Tue, 09 May 2006 14:20:15 +0200, in <e3q1do$m03$4...@atlantis.news.tpi.pl>

tu jest lista: http://www.irc.pl/soft

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

"Gdy ci ząbek język rani znak żeś wampir jest do bani"
- BoBsoN

Anorak

Cezar napisał:

> P.S. Czemu mi Cie 'nie cytuje' ?

moze program stwierdzil ze nie warto?:)) sam nie wiem:)

Anorak
###########
Sony Fanboy

diz

Michal Majewski <m1s...@WYWALTO.o2.pl> wrote:

> W zwiazku z tym, ze polchat to chujna proponuje przejsc na jakze
> wygodnego i fajnego IRCa :)

To powinno zadziałać jak już mamy irca, Operę albo coś podobnego.
irc://warszawa.irc.pl/e3-pl

Michal Majewski

Cezar napisał(a):

> P.S. Czemu mi Cie 'nie cytuje' ?

Znaczy sie w jakim sensie?

Pzdr.
--
m1sza

Michal Majewski

diz napisał(a):

> To powinno zadziałać jak już mamy irca, Operę albo coś podobnego.
> irc://warszawa.irc.pl/e3-pl

Sprawdzalem, dziala (Thunderbird).

Pzdr.
--
m1sza

Cezar

> P.S. Czemu mi Cie 'nie cytuje' ?

> Znaczy sie w jakim sensie?

Znaczy sie, jak robie odpowiedz to tekst kazdej innej osoby jest oznaczony
jak tekst cytowany '>'. A Twoj nie :D

--
Pozdr.
Cezar

Michal Majewski

Cezar napisał(a):

> Znaczy sie, jak robie odpowiedz to tekst kazdej innej osoby jest oznaczony
> jak tekst cytowany '>'. A Twoj nie :D

Bo zabijam cytaty z polobortu ;).

Pzdr.
--
m1sza

Chory

> Znaczy sie, jak robie odpowiedz to tekst kazdej innej osoby jest oznaczony
> jak tekst cytowany '>'. A Twoj nie :D

U mnie jest dokładnie to samo.

--
Chory
IDNRB

Goomich

"Cezar" <sobczakada...@poczta.onet.pl> naskrobał/a w

> Znaczy sie, jak robie odpowiedz to tekst kazdej innej osoby jest
> oznaczony jak tekst cytowany '>'. A Twoj nie :D

M1sza używa "quoted-printable", a ty OE.

Michal Majewski

Goomich napisał(a):

> M1sza używa "quoted-printable", a ty OE.

BTW musze sie na 40tude przestawic, ale jakis dziwny jest :P

Pzdr.
--
m1sza

Michal Majewski

12 osob na IRCu. poki co ;)

Pzdr.
--
m1sza

Mithos

Michal Majewski napisał(a):

> 12 osob na IRCu. poki co ;)

Same zboczence i pedofile :P

Mithos

Michal Majewski

Mithos napisał(a):

> Same zboczence i pedofile :P

Chapaj dzide :P

Pzdr.
--
m1sza

spdk

Michal Majewski wrote:

> Proponuje:
> server: IRCnetu (warszawa.irc.pl:6667)

Moim zdaniem to glupi, wrecz beznadziejny pomysl. Polszmat, mimo ze
gowniany, ma jedna podstawowa zalete: klikam i jestem. Do irca trzeba
zainstalowac program zewnetrzny, co od razu obetnie widownie czata o
3/4. Nie mowiac juz o uprzednim rozbiciu jej na fanow pol i irc.
Zostanmy przy www... please.

Michal, czasem zwany spodkiem.
mike .kropka. pawlik .at. gmail .kropka. com

Michal Majewski

spdk napisał(a):

> [...]
> zainstalowac program zewnetrzny, co od razu obetnie widownie czata o
> 3/4. Nie mowiac juz o uprzednim rozbiciu jej na fanow pol i irc.

Bumelantom mowimy stanowcze nie! ;)

Pzdr.
--
m1sza

Screwball

> W zwiazku z tym, ze polchat to chujna proponuje przejsc na jakze
> wygodnego i fajnego IRCa :)

no spoko, ale po co? wczoraj bylo ok na polszicie, nie sadze zeby na ircu
byla jakas roznica (oprocz zapewne mniejszej ilosci osob ktorej nie bedzie
chcialo sie odpalac samego irca)

pzdr
Screwball
pocisk.com

petergriffin

Użytkownik "Screwball" <scre...@o2.pl> napisał w wiadomości

jak narazie jest kolo 16 osob

pozdr
pg

Michal Majewski

Screwball napisał(a):

> no spoko, ale po co? wczoraj bylo ok na polszicie, nie sadze zeby na ircu
> byla jakas roznica (oprocz zapewne mniejszej ilosci osob ktorej nie bedzie
> chcialo sie odpalac samego irca)

No ale w czym jest problem? W poswieceniu 2 minut wiecej?
W tej chwili jest 19 osob. Jakos nikt nie narzeka, ze sie meczyl. Dajcie
spokoj, przynajmniej irc nie zabiera tyle zasobow co ta zenada na javie.

Pzdr.
--
m1sza

Chory

> [...]
> Nie mowiac juz o uprzednim rozbiciu jej na fanow pol i irc. Zostanmy przy

Dobrze rzecze.
Ja pewnie nie pojawię się ani tu, ani tu ale gdybym miał wybierać to
wybrałbym polchat bo łatwiej.

--
Chory
IDNRB

Chory

> No ale w czym jest problem? W poswieceniu 2 minut wiecej?

Choćby w zaśmiecaniu rejestru.

--
Chory
IDNRB

Michal Majewski

Chory napisał(a):

> Choćby w zaśmiecaniu rejestru.

Oh the drama! ;)

Pzdr.
--
m1sza

Piotr Gnyp

.::On Tue, 09 May 2006 17:01:03 +0200, in <e3qas8$1rl$2...@atlantis.news.tpi.pl>

.::Michal Majewski <m1s...@wywalto.o2.pl> wrote:
> Oh the drama! ;)

The Horror, the horror! ;>

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

They say there's enough religion in the world to make men hate
each other, but not enough to make them love.
--Luis Cyphre

Katanka

Michal Majewski wrote:

> Juz tam siedzimy z Piotrem G. :)
>
> Tylko trzeba sie zdecydowac, bo nie moze byc tak, ze 1/3 siedzina
> polszicie, 1/3 na ircu a 1/3 i tu i tu :)

Ja na Polczacie będę ;)

--
Katanka
kata...@interia.pl

Katanka

spdk wrote:

> [...]
> zainstalowac program zewnetrzny, co od razu obetnie widownie czata o
> 3/4. Nie mowiac juz o uprzednim rozbiciu jej na fanow pol i irc.

Już zasiadłem na www, iRca oleję :)

Katanka

Katanka wrote:

> Już zasiadłem na www, iRca oleję :)

Jednak nie .. na czacie nie ma prawie nikogo. Trzeba na irca :)

Michal Majewski

Fajnie bylo podczas konfy Ninny ;D

Szkoda, tylko ze pick-a-dick ma zaburzenia osobowosci i pod cudzym
imieniem i nazwiskiem bluzga ludzi na privie. Coz, hormony w wieku 13
lat podobno daja znac o sobie. ;)

Pzdr.
--
m1sza

Pick-a-Card

Użytkownik "Katanka" <kata...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Jednak nie .. na czacie nie ma prawie nikogo. Trzeba na irca :)

i szkoda :( na czacie podczas konferencji sony bylo super. na ircu
bylo zbyt duzo zakompleksionych matolkow :]

Michal Majewski

BTW, moze przeksztalcimy #e3-pl w #prgkonsole? Fajnie jest ;)

Pzdr.
--
m1sza

Piotr Gnyp

.::On Thu, 11 May 2006 13:01:06 +0200, in <e3v5j1$gph$4...@nemesis.news.tpi.pl>

.::Michal Majewski <m1s...@wywalto.o2.pl> wrote:
> BTW, moze przeksztalcimy #e3-pl w #prgkonsole? Fajnie jest ;)

Już są #konsole. Nie ma co mnożyć bytów.

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

I'm an angel. I kill newborns while their mamas watch. I turn cities into
salt. And occasionally, when I feel like it, I tear little girls apart. And
from now till kingdom come... the only thing you can count on... in your
existence... is never understanding why. -- Gabriel (The Prophecy)

Michal Majewski

Piotr Gnyp napisał(a):

> Już są #konsole. Nie ma co mnożyć bytów.

Ale to nie nasz kanal...

Pzdr.
--
m1sza

Piotr Gnyp

.::On Thu, 11 May 2006 14:23:59 +0200, in <e3vaee$3rn$1...@nemesis.news.tpi.pl>

> Ale to nie nasz kanal...

CO przez to rozumiesz? ;> Jak pojawią się ludzie z grup to będzie "nasz" ;>

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

"I'm not a superhero! I'm a Latter-Day Saint."
--Joe Young

Michal Majewski

Piotr Gnyp napisał(a):

> CO przez to rozumiesz? ;> Jak pojawią się ludzie z grup to będzie "nasz" ;>

Takeover? Yeah! ;D Timmy, szykuj bociory :>

Pzdr
--
m1sza

Piotr Gnyp

.::On Thu, 11 May 2006 14:31:40 +0200, in <e3vapr$hl3$1...@atlantis.news.tpi.pl>

> Takeover? Yeah! ;D Timmy, szykuj bociory :>

Boty już tam są, zresztą moje ;>

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

Damn the Devil! Damn the Devil to Hell!
-- Bedazzled

Piotr Gnyp

14:27:07 < senti-x>
http://www.gameonly.pl/news/2006-05-11/9003/c4ca4238a0b92382.jpg
14:27:07 < senti-x> jedyne "grywalne" stanowisko ps3 na e3 ;->

--
Toread@IRCNet::GT#Toread PL::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://42.pl/u/hjF

"if you knew how much i love you
you would run away
but when i treat you bad
it always makes you want to stay"

Cezar

> 14:27:07 < senti-x>
> http://www.gameonly.pl/news/2006-05-11/9003/c4ca4238a0b92382.jpg
> 14:27:07 < senti-x> jedyne "grywalne" stanowisko ps3 na e3 ;->

Che che, dobre. Ale tak z innej 'baśki':

http://www.engadget.com/2006/05/10/sonys-e3-booth-tour/

oraz

http://www.engadget.com/2006/05/10/nintendos-e3-booth-tour/

--
Pozdr.
Cezar

Chory

> jedyne "grywalne" stanowisko ps3 na e3 ;->

Hy hy hy, dobre :D

--
Chory
IDNRB