MYST-poszukuję

Poszukuję gry MYST albo MIST - chodzi mi o tą z mnóstwem zagadek na kilku
wyspach.
oczywiście na PC
Mateusz Pernak
boz...@warf.eu.org

Maciej Kaczynski

Tako rzekl(a) a <boz...@warf.eu.org>:

>Poszukuję gry MYST albo MIST - chodzi mi o tą z mnóstwem zagadek na kilku
>wyspach.
>oczywiście na PC
Proponuje udac sie do do sklepu. Kosztuje 69 zlotych. Gra wydana w serii
Remake.

>Mateusz Pernak

Chowajac sie w mroku pozdrowienia sle
Maciej Kaczynski UIN 13045590 ps...@email.com
---------------
Polski Serwis o Horrorach
http://www.psoh.w.pl
---------------

Sławomir Kuczera

Maciej Kaczynski napisał(a) w wiadomości: ...

>Proponuje udac sie do do sklepu. Kosztuje 69 zlotych. Gra wydana w
serii
>Remake.

A poza tym raczej na Sieci jej nie znajdziesz ponieważ spakowana ma
coś ze 350 MB. Była to jedna z pierwszych gier "wykorzystująca"
możliwości CD.

sk

PS.
U mnie do zdownloadowania już od 28 III 2001.
----
10 days to the beginning of the begin. Be ready for more fun that you
ever had. More info under skuc...@go2.pl
----
"Agua male - powiedział rybak - Ty kurwo!"
Ernest Hemingway: "Stary człowiek i morze"