IMPREZA - ostatnie przypomnienie ....

GPS Maniak

PRZYPOMINAM !

Jutro (sobota 25. III) odbywa się WIELKI ZLOT zakręconych "gpsmanów".
ZLOT powstał z inicjatywy userów Garmina, ale gdyby pojawił się
jakiś Magelaniowiec to .... obiecuję nie strzelać :-)

Impreza jest 2-u etapowa.

Część 1. Nieobowiązkowa. 13.30 Spotkanie na przecięciu N53°E17°. Każdy kto lubi
papier, a nie posiada mapy tamtych okolic i chciałby sobie coś wrzucić na
drukarkę lub zrobić jakiegoś waypointa - to skalibrowane pod oziego Topo_50
(oczywiście w kolorze) jest tu: http://gpsmaniak.com/53-17.zip

Część 2. Impreza właściwa. Godz. 16.00-17.oo Spotkanie w Kwaterze Myśliwskiej w
Kątach. Namiary na Kwaterę: http://gpsmaniak.com/zlot.gdb (52°37,315' N i 17°
00,269' E) Droga prowadząca do leśniczówki (utwardzona !) jest zarówno w
GPMapie (także 3.o) jak też w Nawigatorze.

Napoje we własnym zakresie. Posiłki (odpłatne): ciepła kolacja + zimny bufet +
śniadanie zamówione na 16 osób, ale wg. zapewnień gospodyni i dla 20-stu
starczy.

Miejsc na łóżkach już nie ma, ale karimaty ze śpiworami jest gdzie rozłożyć i
jest na to zgoda właściciela obiektu. Będzie projektor, laptopy - zdjęcia z
gór ..... Będzie mnóstwo GPS-ów - być może także geodezyjne i być może także
takie, których ..... jeszcze nie ma w sprzedaży. No i będzie wspaniała
atmosfera !

Serdecznie zapraszam !!

gps_mapper

On 24 Mar 2006 18:00:36 +0100, GPS Maniak wrote:

> PRZYPOMINAM !

Obiecuje, ze jesli odbedzie sie kolejna impreza (im blizej Gdanska - tym
lepiej) - tez przyjade (z cala rodzina i ze wszystkimi GPS'ami). Na razie
bede tylko duchem.

Staszek

GPS Maniak

> Obiecuje, ze jesli odbedzie sie kolejna impreza

Niestety. Następna będzie dalej od Gdańska !
Wstępne namiary już są: Śnieżnik - wrzesień 2006r :-))

Pozdrawiam Lechu

Andrzej Popowski

24 Mar 2006 18:00:36 +0100, "GPS Maniak" <gpsWY...@gpsmaniak.com>
pisze:

>Jutro (sobota 25. III) odbywa się WIELKI ZLOT zakręconych "gpsmanów".
>ZLOT powstał z inicjatywy userów Garmina, ale gdyby pojawił się
>jakiś Magelaniowiec to .... obiecuję nie strzelać :-)

Niespodziewanych gości też przyjmiecie? Bo być może jutro przyjdzie mi
ochota na dłuższą przejażdżkę ;-)
--
Pozdrowienia

Andrzej Popowski

Piotr Malicki

> Niespodziewanych gości też przyjmiecie? Bo być może jutro przyjdzie mi
> ochota na dłuższą przejażdżkę ;-)

A jak, tylko beczki piwa nie zapomnij.

Piotr

Dariusz Stefan

Użytkownik "Andrzej Popowski" napisał w wiadomości...

> Niespodziewanych gości też przyjmiecie? Bo być może jutro przyjdzie mi
> ochota na dłuższą przejażdżkę ;-)

hm... tylko pozytywnie "zakręconych"... :)

pozdr. Darek SP2BZW

GPS Maniak

> Niespodziewanych gości też przyjmiecie?

Zdecydowanie TAK :-)

Między innymi dlatego krzyknąłem na pl.rec.gps,
żeby skusić właśnie takich, którzy podejmują decyzje
z nienacka :-)))

Pozdrawiam Lechu

PS. Jak widzisz - my z Piotrem mamy już umówionego browarka,
ale żaden trunek nie jest zabroniony. Byle przywieźć go
ze sobą :-)

Andrzej Popowski

24 Mar 2006 21:49:14 +0100, "GPS Maniak" <gpsWY...@gpsmaniak.com>
pisze:

>PS. Jak widzisz - my z Piotrem mamy już umówionego browarka,

>ale żaden trunek nie jest zabroniony. Byle przywieźć go
>ze sobą :-)

A już się bałem, że to chodzi o GPS-y ;-)
--
Pozdrowienia

Andrzej Popowski

GPS Maniak

> A już się bałem, że to chodzi o GPS-y ;-)

Taka jest oficjalna wersja dla mojej żony ;-)

Pozdrawiam Lechu