III Otwarty Zlot Zakręconych GPS Maniaków

GPS Maniak

Tych, którzy z takich, czy innych przyczyn nie zaglądają
na Forum Garmin.pl informuję, że w celu intergracji
"środowiska" organizujemy sobie III (już !!!) Zlot.

Na Zlocie, jak to bywa: jedni gadają - w tym na tajne
tematy, których nie wypada poruszać publicznie, inni
spacerują, prawie wszyscy łoją browara, a przede wszystkim
wszyscy się integrują. Nikomu nic nie mówiące nicki,
czy nawet prawdziwe nazwiska znane dotąd wyłącznie
z monitora PC nagle przestają być obce i anonimowe.

------------------------------

Tym razem za logistykę odpowiedzialny jest Ryszard "Ryzaj".

Termin ZLOTU: 30 III - 01 IV 2007r
Miejsce zakwaterowania: Władysławowo
W planie (dla chętnych) m.in. wędkowanie z kutra,
czy zwiedzanie portu wojennego.

Ze względu na konieczność rezerwacji miejsc noclegowych,
czy rezerwacji kutra - wskazane są zapisy. Oczywiście
każdy - "nie zapisany" też będzie mile widziany, ale
wówczas ryzyko spania na podłodze istnieje :-))

Aktulna lista uczestników (21 osób) znajduje się tu:
http://forum.garmin.pl/viewtopic.php?p=18134#18134

W imieniu organizatora ZAPRASZAM wszystkich chętnych.

Pozdrawiam Lechu

PS.
Dodam, że IV Zlot - wstępnie - planowany jest we wrześniu
w Wołosatem (tzn. tam gdzie psy d... szczekają). Szczegóły
IV Zlotu zostaną uzgodnione na III Zlocie :-)

Jerzy Makieła

GPS Maniak napisał(a):

> Termin ZLOTU: 30 III - 01 IV 2007r
> Miejsce zakwaterowania: Władysławowo

Noooo wreszcie trochę bliżej mojego matecznika:-))))

> Aktulna lista uczestników (21 osób) znajduje się tu:
> http://forum.garmin.pl/viewtopic.php?p=18134#18134

Zaraz się zapisuje:-))))

--
Pozdrowienia Jurek M
http://www.makiela.pl/ http://galeria.makiela.pl/

085

Użytkownik "GPS Maniak"

PS.
> Dodam, że IV Zlot - wstępnie - planowany jest we wrześniu
> w Wołosatem (tzn. tam gdzie psy d... szczekają).

bosz, tam przeciez pockety nie maja zasiegu ;)

p, zul

RadekNet

On Sun, 21 Jan 2007, Jerzy Makieła wrote:

> Noooo wreszcie trochę bliżej mojego matecznika:-))))

Noo blisko blisko :)

> Zaraz się zapisuje:-))))

A ja sprawdze terminy i moze Helenka przyplyne :)

Pozdr.
--
Radoslaw Wrodarczyk
Czartery jachtow (Baltyk, Zalew Wislany, Jeziorak)

mack_murarz

GPS Maniak <gpsWY...@gpsmaniak.com> napisał(a):

> Tych, którzy z takich, czy innych przyczyn nie zaglądają
> na Forum Garmin.pl informuję, że w celu intergracji
> "środowiska" organizujemy sobie III (już !!!) Zlot.

Lechu! Czy Wy nie macie serca?Wiesz jaka jest odległośc drogowa między N51
07.508,E16 58.925 a N54 47.765,E18 23.486?! Przy moim trybie pracy mogę
zapomnieć o imprezie...Ech...

PZDR

MAciej

GPS Maniak

> bosz, tam przeciez pockety nie maja zasiegu ;)

Dobre :-)

Ale prawdą jest, że właśnie w Bieszczadach ukształtowało
się moje przekonanie, iż pocket nie nadaje się za bardzo
w taki trochę bardziej dziki teren. No, ale jak już ktoś
się chce męczyć z jednym urządzeniem "do wszystkiego" to
w końcu jego zmartwienie ;-)

Pozdrawiam Lechu

PS.
Właśnie wstępnie rozmawiałem z: http://wolosate.sisco.pl
Szczegóły dogadam w czerwcu podczas corocznych bieszczadzkich
wakacji, ale już widzę, że lepiej bedzie nasz IV Zlot przełożyć
na październik. Byłem tam kiedyś pod koniec października.
Kolory powalają z nóg !!!

matb

GPS Maniak wrote:

> Tym razem za logistykę odpowiedzialny jest Ryszard "Ryzaj".
>
> Termin ZLOTU: 30 III - 01 IV 2007r
> Miejsce zakwaterowania: Władysławowo
> W planie (dla chętnych) m.in. wędkowanie z kutra,
> czy zwiedzanie portu wojennego.

Fajnie, fajnie... choć daleko i nie po drodze ;-) Jeśli tylko będę miał
wolne...

matb
matb.cyklista.pl

Sebastian Richter

RadekNet wrote:

> A ja sprawdze terminy i moze Helenka przyplyne :)

Radku, miejsca masz ??

--
Sebastian Richter
skipper (at) richtersi.net

RadekNet

On Mon, 22 Jan 2007, Sebastian Richter wrote:

> Radku, miejsca masz ??

Jak tylko mi sie uda, ze lodka wtedy bedzie dla mnie ;) to jasne!
Zapraszam :) Kope lat..

Piotr Słaby

> Dobre :-)

>No, ale jak już ktoś
> się chce męczyć z jednym urządzeniem "do wszystkiego" to
> w końcu jego zmartwienie ;-)
>
> Pozdrawiam Lechu

I dlatego jestem za poligamią ...

Piotr

Andrzej K.

Użytkownik "Jerzy Makieła" napisał w wiadomości

> Noooo wreszcie trochę bliżej mojego matecznika:-))))

Zapowiada się zlot GPSowców z silną frakcją żeglarską!
Jeśli tak wielkie postaci, tak wielkie autorytety
z grupy pl.rec.zeglarstwo będą, to nie mogę tego zlotu przepuścić.

Tyle, że muszę kupić sobie jakiś GPS, bo ostatnio jest tak,
że szewc bez butów chodzi. Załatwiłem GPSy dla koleżanek
i kolegów, wyprzedałem własne i nadal nie mam nic dla siebie!
Wierzcie mi, że ciężko się żyje bez GPSów.

Pozdrawiam,
Andrzej Kurowski
/kuracent/

P.S. A Władysławo jest właścicie dla wszystkich blisko.

Ast...@gmail.com

mack_murarz wrote:

> Lechu! Czy Wy nie macie serca?Wiesz jaka jest odległośc drogowa między N51
> 07.508,E16 58.925 a N54 47.765,E18 23.486?!

Po najkrótszej czy po najszybszej? :-)
502 km/7h59m i 505 km/7h05m (optymista z tego TT ;-)

Niestety do Wołosategeo bardzo podobnie...

Pozdrawiam
Asterek

Jerzy Makieła

Andrzej K. napisał(a):

> Zapowiada się zlot GPSowców z silną frakcją żeglarską!

Nooo skoro zlot nad morzem:-)))

> Jeśli tak wielkie postaci, tak wielkie autorytety
> z grupy pl.rec.zeglarstwo będą, to nie mogę tego zlotu przepuścić.

Lepiej pisz od razu co potrzebujesz:-)))))

PS. Szkoda, że tak późno o wszystkim się dowiedziałem, mam dobre
"wejścia" do puckiego HOM-u

GPS Maniak

> Nooo skoro zlot nad morzem:-)))

Góral czy żeglarz to bez znaczenia. Ważne są te inne
pasje. A ta:
http://www.makiela.pl/ant/jastarnia14.jpg
Jakoś mi się podoba :-)

Jurek. To Ty ??? ;-)

Pozdrawiam Lechu

Jerzy Makieła

GPS Maniak napisał(a):

> pasje. A ta:
> http://www.makiela.pl/ant/jastarnia14.jpg
> Jakoś mi się podoba :-)

:-)))

> Jurek. To Ty ??? ;-)

Nie:-)) ja jestem bardziej okrągły:-)))
http://galeria.makiela.pl/album61/P9260532?full=1 ten po lewej to ja:-)
żeby nie było tak całkiem OT:-) to trasa rejsu hydrograficznego
http://galeria.makiela.pl/album60/trasa?full=1 a te łososie to tak przy
okazji:-))))

Jerzy Buczak

Użytkownik "GPS Maniak" <gpsWY...@gpsmaniak.com> napisał w wiadomości

> Termin ZLOTU: 30 III - 01 IV 2007r
> Miejsce zakwaterowania: Władysławowo

Czemu tak daleko?.Ale Wołosate? Czemu nie.Będę miał morza na tyle dość,że
zatęsknię za górami.
Pozdrawiam i życzę udanej imprezy :-)
--
Jerzy Buczak
http://zagle.mazury.info

Wojtek Zientara

Jerzy Makieła wrote:

> Nooo skoro zlot nad morzem:-)))

Hmmm.... To może i ja się wybiorę :)

Wojtek
http://strony.aster.pl/zientara/
Żeglarz ma interes (własny) pływać bezpiecznie. Statek ma interes
pływać tanio. Dlatego jedni nie rozumieją drugich. (c) J. Kijewski

Sebastian Richter

RadekNet wrote:

> Jak tylko mi sie uda, ze lodka wtedy bedzie dla mnie ;) to jasne!
> Zapraszam :) Kope lat..

:)
Zapisane w kalendarzu, przypomnienie na 10.03.2007
Ano kope lat :)